Dan zou Brian een IQ van 23 hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:16 schreef tho_Omas het volgende:
Jaap staat ook 100 IQ punten boven Brian he. Brian is echt gestoord, zo blijkt maar weer. Die Amanda is ook een schlampe.
Nee hoor, neem aan dat je mijn prikjes ook leest. Vind het ook ver beneden peil en enorm laf....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:09 schreef T-lex het volgende:
Ik vind die hele ketchup terror een fokking laffe actie...ben ik dan de enige?!
Zo veel ???quote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou Brian een IQ van 23 hebben.
Eens hoor. Als gast kom je daar makkelijk mee weg.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, neem aan dat je mijn prikjes ook leest. Vind het ook ver beneden peil en enorm laf....
Het zegt genoeg over Bram. Beetje grote muil op afstand, sneaky actie als "niet speler". Als hij een kerel is dan stapt hij naar Brian en zegt hij hem wat hij te vertellen heeft. Hij is net als zijn pa, die had ook zo'n grote mond over Jaap veertien dagen geleden "Als hij nu binnenstapt gaat hij met deur en al naar buiten". Beetje lafhartige flauwe familie.....zo het lijkt.
Als je m hoort praten denk ik dat dat wel een redelijke schatting is. Die vent leeft op instincten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou Brian een IQ van 23 hebben.
Precies....pussy's stuk voor stuk.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, neem aan dat je mijn prikjes ook leest. Vind het ook ver beneden peil en enorm laf....
Het zegt genoeg over Bram. Beetje grote muil op afstand, sneaky actie als "niet speler". Als hij een kerel is dan stapt hij naar Brian en zegt hij hem wat hij te vertellen heeft. Hij is net als zijn pa, die had ook zo'n grote mond over Jaap veertien dagen geleden "Als hij nu binnenstapt gaat hij met deur en al naar buiten". Beetje lafhartige flauwe familie.....zo het lijkt.
Ik maak uit deze zin op, dat Bram het gedaan heeft. Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef Shayndel het volgende:
Bram heeft er helaas niets mee bereikt. Hun bed wordt gewoon door achter weer opgemaakt. Ze hoeven alleen op hun luie reet te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |