fok wordt daar niet sneller van.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, mijn 8gb geheugen Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz, 1333MHz pctje is besteld. Raggen met die hap!
Snel doen, Danny wacht op je!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, als we hem in het rekkie hangen wel.
Ik heb vorig jaar zo weinig gebruikt dat ik geld terug kreegquote:Op woensdag 23 april 2008 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb mijn jaarrekening gehad van de nuon. Ik krijg 13 cent terug.
Ik kan niet tegen mensen die zo dom zijn/zo'n dikke plaat voor de kop hebben/ zo onconstructief bezig zijn/.....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef Aoristus het volgende:
maak je niet zo druk, Arrogante zak.
Het ging maar over een quasi persoonlijk akkefietje dat via de media wordt opgelost. Het zomerseizoen komt vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die zo dom zijn/zo'n dikke plaat voor de kop hebben/ zo onconstructief bezig zijn/.....
http://www.depers.nl/binn(...)ered-kon-worden.htmlquote:Ook nieuw is dat tussen B.’s papieren een financieel overzicht met de contributie van Hofstadleden werd aangetroffen.
Als het je niet bevalt, dan ga je maar lekker terug naar Turkije.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
En boek openen, wederom nutteloos dingen leren.
quote:
http://www.nytimes.com/2008/04/22/washington/22libya.html?_r=1&hp&oref=sloginquote:But now, the new allies are working Capitol Hill, trying to weaken a law that threatens those deals. The Libyan government, once a pariah, and the American oil industry have hired high-profile lobbyists, buttonholed lawmakers and enlisted help from the Bush administration, all in an effort to win an exemption from a law that Congress passed in January that is intended to ensure that victims of terrorist attacks are compensated.
quote:
VS waarschuwen voor bekerfinale in Rotterdam
Rotterdam, 24 april. Amerikanen kunnen komende zondag en maandag maar beter niet naar Rotterdam trekken. En als ze dat wel doen, dan worden ze geadviseerd om de buurt rond de Coolsingel en het Stadhuisplein te vermijden.
Dat blijkt uit een mededeling van de ‘Overseas Security Advisory Council’ (OSAC), de overheidsdienst die Amerikanen in het buitenland op de hoogte houdt van mogelijk gevaar.
Reden voor de waarschuwing is de bekerfinale van zondagavond in de Kuip tussen Feyenoord en Roda JC. OSAC merkt op dat de kans bestaat dat er op maandag een huldiging plaatsvindt in Rotterdam. „Vorige huldigingen na belangrijke voetbalduels in Rotterdam zijn verschillende keren uit de hand gelopen, met rellen, intensief vandalisme en het plunderen van winkels”, staat te lezen op de website van OSAC. De dienst wijst erop dat de politie preventief mensen gaat fouilleren die zich in groep op die plaatsen bevinden. „Ook wat op het eerste gezicht een vreedzame bijeenkomst lijkt, kan omslaan in een gewelddadige confrontatie”, aldus het bericht. Daarom kunnen Amerikanen de betrokken buurten maar beter vermijden.
OSAC stuurt met enige regelmaat waarschuwingen over Nederland de wereld in. De voorgaande was op 28 maart, toen naar aanleiding van Fitna.
http://www.wired.com/scie(...)08/04/gallery_hubblequote:NASA has released 59 new high-resolution images of galaxies colliding across the universe to mark the Hubble Space Telescope's 18th birthday.
Het is wachten op de persconferentie van JPB, met een oproep aan Feyenoord om haar verantwoordelijkheid te nemenquote:
http://www.nrc.nl/economi(...)olis_kost_klant_geldquote:Eenzijdig aanpassen polis kost klant geld
Rotterdam, 24 april. Verzekeraars maken steeds meer gebruik van de mogelijkheid om eenzijdig de premie of de polisvoorwaarden te veranderen. Consumenten lijden daar bijna altijd financiële schade van. Dit ondermijnt het vertrouwen van consumenten in de verzekeringsbranche.
Ze hebben het met die 'en bloc' clausule nog niet eens over de ziektekostenverzekering gehad. Ik ben benieuwd wat voor beerput daar nog onder schuilt.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/economi(...)olis_kost_klant_geld
dat maakt je wel trots op onze Melkwegquote:Op donderdag 24 april 2008 13:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.wired.com/scie(...)08/04/gallery_hubble.
Kut, dan moet ik dat dus zien. Mag er zeker weer geen wijn gedronken worden....quote:Op donderdag 24 april 2008 16:26 schreef Autodidact het volgende:
Vanavond P&W: Amsterdams stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch en salafistisch imam Jneid Fawaz gaan met elkaar in debat.
Open brief van Marcouch aan Fawaz
Die is niet van ons, die is van Darth Vader.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat maakt je wel trots op onze Melkweg
Nee: A galaxy far, far away...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is niet van ons, die is van Darth Vader.
Laat de moslims het maar niet horen.quote:
Klaar voor het gesticht.quote:
http://www.theglobalist.com/storyid.aspx?StoryId=6908quote:The Chinese regional geopolitical objective is to build an East Asian economic grouping — through free trade agreements and financial linkages — with China as the dominant center. China negotiated a free trade agreement with ASEAN in 2005, for implementation by 2012, and supports an ASEAN plus three free trade arrangement to include Japan and South Korea.
Reflecting the Middle Kingdom
The Chiang Mai Initiative of 2000 created a network of currency swap loans within the ASEAN plus three grouping. In May 2007, their finance ministers agreed to set up a regional reserve pool that each member would be able to access in times of crisis, in effect a supplement to or substitute for IMF loans, with China a principal lender.
The rise of China to become the economic hegemon in East Asia — and its pursuit of a preferential regional trade and financial arrangement with China at the center — are growing concerns for others in the region, reflecting historical relationships in which China was the “Middle Kingdom,” exacting tribute from its weaker neighbors.
China repeatedly rejects any such intent, including the use of the term hegemon, but this can be seen as protesting too much.
The most important external dimension of the Chinese quest for an East Asian grouping is the exclusion of the United States, which is part of the broader Chinese strategy to limit U.S. power and influence in the region.
Ze zijn wel erg herhalend bezig en zichzelf aan het hypen. Maar het resultaat telt!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef PJORourke het volgende:
Geenstijlredt ons van de minister voor stalinistische zaken:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_ella_vogelaar.html
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef sigme het volgende:
Ook over de SGP, een achtergrondartikel.
Leestip voor EchtGaaf.
http://www.refdag.nl/arti(...)ls+uitzondering.html
Zelfs God zei het.quote:We moeten nooit en te nimmer de emancipatiegedachte aanhangen en betogen dat er evenveel mannen als vrouwen in de politiek moeten zitten. Dat is onzinnig. Je ziet het nu in de Kamer gebeuren. Het is net een soort vrouwenclubje dat daar zit te kakelen.
quote:b. De gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde ‘netiquette’: de
algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet.
Ik lees wel grappige tegenstrijdigheden:quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Aoristus het volgende:
hee, Danny heeft ook 'en bloc' voorwaarden: Algemene Voorwaarden FOK!
Die man krijgt veel te veel ideeen van de televisie..
Vind ik ook, Danny. Je kan het zo verdomd moeilijk aan ze zien vaakquote:e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren
te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op
FOK! een profiel aan te maken
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik lees wel grappige tegenstrijdigheden:
reclame blocken mag niet tenzij je betalende user bent en als je geband bent, dan lopen de commerciële diensten door, want je betaalt toch immers.... Echter: tijdens ban mag je niet inloggen op fok, want dat zou weer computervredebreuk zijn.
Lastig lastig....
Help, ik kan me niet verzekerenquote:3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of
indirect en zowel materieel als immaterieel, die voortvloeit uit handelingen en gedragingen
van de gebruiker.
Ze zijn tenminste wel eerlijker geworden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Aoristus het volgende:
hee, Danny heeft ook 'en bloc' voorwaarden: Algemene Voorwaarden FOK!
Die man krijgt veel te veel ideeen van de televisie..
Kan iemand me dit uitleggen?
[..]
quote:Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders
(admins) van FOK! deze berichten inzien indien er sprake is van verdenking van een
strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn
deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is
nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender,
ontvanger en sitebeheerders en admins.
Wat staat hier nou weer? Dat ik recht heb op die mongolige Jay-Z reklame voor een bepaalde tijdsduurquote:f. Aan een abonnement kunnen geen rechten worden ontleend met betrekking tot
bereikbaarheid en continuïteit van FOK! In geval van langdurige onbereikbaarheid,
uitgezonderd situaties van overmacht, zal FOK! de abonnementhouder op basis van tijd voor
tijd vergoeden en het abonnement kosteloos een periode evenredig aan de
onbereikbaarheid verlengen.
Ze hebben het een tijdje aangekeken, maar ze hielden het niet meerquote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus als ik het goed lees zijn privéberichten NIET privé.
Okay....
Ik geloof niet dat Danny de moeite heeft genomen een jurist in te huren. Hij kan dat zelf.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze hebben het een tijdje aangekeken, maar ze hielden het niet meer
Tuurlijk, hij heeft gewoon zijn canal+ voorwaarden er bij gepakt, dat zie je zo. Het staat boordevol fouten en tegenstrijdigheden.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Danny de moeite heeft genomen een jurist in te huren. Hij kan dat zelf.
User Mongool is geband door Danny, omdat hij Danny een mongool noemde.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft gewoon zijn canal+ voorwaarden er bij gepakt, dat zie je zo. Het staat boordevol fouten en tegenstrijdigheden.
Ik ben wel benieuwd wat onze huisjurist Mutant hier van vindt..
Precies. Nadrukkelijk NIET privéberichten, oftewel openbare berichten, oftewel gewoon het forum.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus als ik het goed lees zijn privéberichten NIET privé.
Okay....
Hee, your ass is on the line herequote:Op donderdag 24 april 2008 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ach boeiend.
Is weereens wat anders dan aanzetten tot haat.quote:aanzetten tot weren van deze reclame
Lief zijn, jaquote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is weereens wat anders dan aanzetten tot haat.
je bent in overtreding als je de med leest om te zien of je geband bent of nietquote:Op donderdag 24 april 2008 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zolang berichten/posts zonder inloggen leesbaar en bereikbaar zijn, kan er op een openbaar netwerk als internet nooit sprake zijn van computervredebreuk.
Lastig lastig....
Hee, da's persoonsgebonden reklame.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Drink Coca Cola.
Ik vind Cola niet lekker.
The user Aaahikwordgek is geband.
Ja, maar de usernaam was geen persoonsgegeven.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hee, da's persoonsgebonden reklame.
quote:Dombo's
Nietszeggende reacties. 'first post' of 'ja, het is me wat' of 'Dat is belachelijk!!' of 'Dat dit in Nederland mogelijk is', u snapt het wel. Domme, niet vermakelijke commentaren. Zeker als ze meerdere malen voor komen en het duidelijk is dat u de voorgaande reacties niet leest. Is saai voor ons en voor de rest, we sturen u terug naar Fok!
Mag niet he...quote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef Aoristus het volgende:
dat er nog geen feedback is op deze nieuwe huisregels. Ik vind het maar vreemd
Commentaar op de leiding. De snelste garantie voor een ban.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef Aoristus het volgende:
dat er nog geen feedback is op deze nieuwe huisregels. Ik vind het maar vreemd
Ach, Dannyboy moet het zelf weten, maar zo worden users nooit klanten.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:46 schreef Aoristus het volgende:
Goede vrienden, hij is er: De nieuwe policy.
leef je uit
We zijn al klanten, of je het wil of niet. Hij beschouwt ons als 'handelswaar', zoals verzekeraars dat ook steeds meer doen. Niemand heeft gevraagd om goedkope kaartjes voor die aap van een Jay-Z, toch moet je er naar kijken van het managementquote:Op donderdag 24 april 2008 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, Dannyboy moet het zelf weten, maar zo worden users nooit klanten.
Maar nu eerst P&W. Wijntje?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
We zijn al klanten, of je het wil of niet. Hij beschouwt ons als 'handelswaar', zoals verzekeraars dat ook steeds meer doen. Niemand heeft gevraagd om goedkope kaartjes voor die aap van een Jay-Z, toch moet je er naar kijken van het management
nee, daar krimpen je hersens harder van. Doe maar bier. En geef Sigme ook wat.quote:
Die wil whisky!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, daar krimpen je hersens harder van. Doe maar bier. En geef Sigme ook wat.
Doe maar met veel water danquote:
quote:
Vertederend, hoe die mensen van de SGP het beste met mensen voor hebben.quote:"Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God"
"Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek"
Belgen..quote:,,Een op de vijf lagereschooljongeren groeit op in een niet-klassiek gezin. Ze hebben bijvoorbeeld maar één mama of één papa, of meer mama's en papa's in nieuw samengestelde gezinnen. Of ze hebben twee papa's en twee mama's. Dat is geen minderheid meer.''
De zon schijnt al wel. Muziekje staat aan. Nog een paar uur wat doen en het weekend begint.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:25 schreef Autodidact het volgende:
Is het al weekend, Rock?
Baaina.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De zon schijnt al wel. Muziekje staat aan. Nog een paar uur wat doen en het weekend begint.
Is het al weekend, Auto?
Ik ben vanmorgen over een doos GTA IV voor de PS3 gestruikelt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef Autodidact het volgende:
GTA 4 circuleert op het internet.
Daarvoor moet ik eerst nog m'n xbox laten ombouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Baaina.
GTA 4 circuleert op het internet.
Niks! 4 dagen, leven doe je NU!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ugh, nog 4 dagen..
quote:Politie pakt zeventien Friese cokedealers
Burgum, 25 april. De politie heeft zeventien mensen gearresteerd op verdenking van het dealen van cocaïne aan scholieren in Noordoost-Friesland. Dat maakte de politie in Burgum bekend.
Naast de dealers zijn zeventig mensen, vooral jongeren, verhoord in verband met onder meer het gebruik van de harddrugs.
De politie hield de afgelopen maanden een grootschalig onderzoek in Noordoost-Friesland naar aanleiding van ,,signalen uit de bevolking'' over drugsgebruik onder scholieren. De jongste gebruiker was een meisje van 13 jaar.
Zeven van de zeventien opgepakte mannen worden als hoofdverdachten beschouwd. Dat zevental is tussen de 21 jaar en 39 jaar oud. De mannen komen uit Kollumerzwaag, Burgum, Zwaagwesteinde Hurdegaryp en Noardburgum.
Het gebruiken en dealen van de drugs vond de afgelopen twee jaar plaats onder meer plaats bij jeugdketen op het Friese platteland. Zes van de de zeven verdachten zitten nog vast.
Tegen de andere verdachten en de cokegebruikende jongeren is proces-verbaal opgemaakt.
Ik heb 9 dagen 'werk'vakantie moeten afzeggen i.v.m. afronden van m'n scriptie / halen van m'n laatste tentamen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet leren slet! Dat is geen leven!
Stelletje nichten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb 9 dagen 'werk'vakantie moeten afzeggen i.v.m. afronden van m'n scriptie / halen van m'n laatste tentamen.
Nu nog je rijtjeshuis, je twee kinderen en je Golden Retriever.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Corsa is weg. Ik heb nu een Toyota Corolla....
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu nog je rijtjeshuis, je twee kinderen en je Golden Retriever.
Ow. Ik heb niet zo'n verstand van auto's, maar dat klinkt niet heel stoer. Rijdt het wat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Corsa is weg. Ik heb nu een Toyota Corolla....
Het is deze:quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow. Ik heb niet zo'n verstand van auto's, maar dat klinkt niet heel stoer. Rijdt het wat?
Dat was vast een subtiele hint van je baas.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had de keuze uit een clio, 206 of de corolla.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was vast een subtiele hint van je baas.
Ze handelen in landsbelang!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze zijn wel erg herhalend bezig en zichzelf aan het hypen. Maar het resultaat telt!
kkquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy.
Amy Winehouse?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeuh volgende week 2 dagen werken en daarna weer tot en met maadag vrijquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
Is het al dinsdag?
Deze kapitalist werkt maar een dag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:12 schreef du_ke het volgende:
Jeuh volgende week 2 dagen werken en daarna weer tot en met maadag vrij.
Moehahahaha, wat een onzin.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Rechtsgeldig??quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
is een regelrechte schuldbekentenis.quote:a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan
andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle
onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders
(admins) van FOK! deze berichten inzien indien er sprake is van verdenking van een
strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn
deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is
nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender,
ontvanger en sitebeheerders en admins.
mijn agenda vs mijn idee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze kapitalist werkt maar een dag.
Dikke kans dat ik ook nog een dagje vrij neemquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze kapitalist werkt maar een dag.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef MrX1982 het volgende:
Op het sorteercentrum in Rotterdam gaan ze dinsdag staken en vrijdag moet ik werken. Kut vakbonden.
Ik hoop dat ze je korten op je loon.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef MrX1982 het volgende:
Op het sorteercentrum in Rotterdam gaan ze dinsdag staken en vrijdag moet ik werken. Kut vakbonden.
Jij mag bij de hoge heren aanschuiven als brievenbussenlegerquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik onderhandel wel zelf met de directie.
19de eeuws instituut heb ik daarvoor niet nodig.
haha, over politiek incorrect gesproken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:30 schreef Monolith het volgende:
"Zwarte school" is blijkbaar in Vlaanderen een politiek incorrecte term. Ik hoorde net op het Vlaamse journaal de Vogelaar variant "concentratieschool".
Ik durf te betwijfelen of die term nou veel beter klinkt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:30 schreef Monolith het volgende:
"Zwarte school" is blijkbaar in Vlaanderen een politiek incorrecte term. Ik hoorde net op het Vlaamse journaal de Vogelaar variant "concentratieschool".
Je weet ook niet wat de historie van de term daar is natuurlijk. Kan best zijn dat ze het al 30 ajar concentratieschool noemenquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik durf te betwijfelen of die term nou veel beter klinkt...
quote:Het nieuwe leed is voor Hogdson dan ook niet helemaal verrassend. De Engelse manager kent Litmanen ook van zijn tijd als bondscoach van Finland. 'Toen ik me voor het eerst meldde bij de bond stond ik naast de Malmö-directeur. Die opende een blikje cola en het lipje schoot in het oog van Jari.'
Helaas nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:34 schreef du_ke het volgende:
Jij mag bij de hoge heren aanschuiven als brievenbussenleger?
Nog immer puin aan het ruimenquote:Al bijna afgestudeerd enzo?
Bij de hoeren geweest?quote:
Zekers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef du_ke het volgende:
Dikke kans dat ik ook nog een dagje vrij neem.
5 mei ook vrij?
Nee, ik heb geschetenquote:
Hoe is het met je date?quote:
Ik krijg ook een beetje vreemde associaties bij het woord.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed. Komt morgen langs.quote:
Volgens mij zijn jullie veel eenzamer dan ik. Je hebt geen idee hoe prettig het is als je een flinke hoop achterlaat, dat even vol bewondering nakijkt en het dan vervolgens wegflusht met 20 L drinkwater. Dat moment zou je best willen delen, maar eigenlijk is het een semi prive momentjequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef sneakypete het volgende:
[..]
als je er voor betaalt mag dat ook![]()
tijd voor goede muziek
Absurd zwakke motivatie.quote:Volgens het kabinet kan het gebruik van paddo's tot levensgevaarlijke incidenten leiden. Het effect is erg onvoorspelbaar.
Ook maar verbieden?quote:Volgens het kabinet kan het gebruik van alcohol tot levensgevaarlijke incidenten leiden. Het effect is erg onvoorspelbaar.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=112989quote:Notoire onruststokers moeten tijdens de jaarwisseling van straat worden gehouden. Een straatverbod voor bekende vandalen is een effectief middel om rellen tijdens oud en nieuw te voorkomen. Dat stelt de Politieacademie, die onderzoek heeft gedaan naar het geweld tijdens de afgelopen nieuwjaarsnacht. Politie en de lokale overheid kunnen het toegenomen geweld in de kiem smoren door duidelijk in beeld te krijgen welke jongeren in welke wijken de meeste problemen veroorzaken, stelt de Politieacademie. Burgemeesters kunnen dan een straatverbod opleggen aan individuen.
Deze aanpak is volgens hoofdonderzoeker Otto Adang tijdens oud en nieuw nog niet eerder toegepast. Wel hebben sommige gemeenten besloten veroordeelde relschoppers hun straf voor wangedrag vorig jaar dit jaar tijdens oud en nieuw te laten uitzitten. Bij voetbalwedstrijden is het al gebruikelijk om hooligans te verbieden een bepaald gebied te betreden.
Geweld tijdens oud en nieuw lijkt toe te nemen en te verharden, zegt Adang. De afgelopen viering leverde meer dan elfhonderd vuurwerkgewonden op, tientallen miljoenen euro's schade en meer dan vijftienhonderd arrestaties. Vooral politie, brandweer en het ambulancepersoneel moesten het ontgelden.
Al snel klonk de roep om zwaardere straffen, maar de onderzoekers denken hier anders over. ,,Zwaardere straffen hebben meestal weinig zin'', aldus Adang. Ook is voorgesteld dat vuurwerk alleen mag worden afgestoken tussen 22.00 uur en 02.00 uur. Dat heeft weinig effect, stelt de Politieacademie. Tijdens nieuwjaarsnacht hebben agenten het al zeer druk. Als ze dan ook meer moeten controleren op vuurwerk is dit ,,gedoemd te mislukken of zelfs contraproductief''.
Niettemin stellen onderzoekers dat politie en gemeenten wel maatregelen moeten en kunnen treffen. Ordehandhavers moeten vooruitkijken en trainen op omstandigheden die uniek zijn voor de jaarwisseling: de mogelijkheid van slecht weer en het omgaan met grote groepen mensen. De onderzoekers pleiten ervoor om het veiligheidsbeleid te versterken. De Vereniging van Nederlandse Gemeenten laat weten de aanbevelingen ,,nog te bestuderen''.
quote:Staatssecretaris Aboutaleb (Sociale Zaken) vindt dat de radicale Haagse imam Fawaz moet worden ontslagen. In het programma Pauw Witteman zei Aboutaleb dat Fawaz de Marokkaanse gemeenschap veel schade toebrengt, omdat hij hen in diskrediet brengt.
Wij proberen Marokkaanse jongeren aan een baan te helpen, maar Fawaz zorgt ervoor dat bedrijven hen liever niet in dienst nemen, zei Aboutaleb.
Nederlandse moslimorganisaties namen gisteren afstand van Fawaz' aanval op de Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Marcouch. Fawaz noemde Marcouch een vermomde ongelovige en een hypocriet.
quote:
quote:Wij proberen Marokkaanse jongeren aan een baan te helpen, maar Fawaz zorgt ervoor dat bedrijven hen liever niet in dienst nemen, zei Aboutaleb.
de staat en de kerk niet langer gescheiden?quote:
En daarna op een verarmd terras zitten.quote:
These are the days of miracle and wonder.quote:
Fawaz krabbelt trouwens terug. Iets te grote mond gehad...quote:
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1210quote:Wij zijn, Godzijdank, ver verwijderd van het verketteren van de moslims. In onze woorden die wij aan u richtten, spraken wij van hypocrisie in daden en niet van credogebonden hypocrisie. Bovendien hebben wij Aboutaleb niet geëxcommuniceerd. Zo ook heb ik geen persoonlijk geschil met u noch met hem.
Zoek het zelf.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kon je niet een wat groter plaatje vinden dan 6mb?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:01 schreef Apropos het volgende:
En dit is nog wel de meest onschuldige foto van de reeks.
quote:I’ve been getting a flood of e-mails and phone calls, some of which include death threats, about my attempt to raise awareness of how the great porn dragon inspires Jews into pornography and prostitution and then, like the snake he is, turns the public against the Jews. Some have questioned whether there is any link to Jews and porn-prostitution. […]
Unfortunately, those Web sites are just a small fraction of evidence you can find on a Google search of combinations of “Jews” “pornography” “sex slavery” “Israel” and “prostitution.” Let’s save our Jewish brothers and sisters from this tyrant king porn dragon before we get to another world-wide pogrom.
33k modem?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kon je niet een wat groter plaatje vinden dan 6mb?
2400 baudquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
33k modem?
http://thinkprogress.org/(...)influence-over-jews/quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:10 schreef Apropos het volgende:
Did you mean: I’ve been getting a flood of emails and phone calls, some of which include death threats, about my attempt to raise awareness of how the great porn dragon inspires Jews into pornography and prostitution and then, like the snake he is, turns the public against the Jews. Some have questioned whether there is any link to Jews and porn-prostitution. […]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | (_,/\ \ (`a a( ) ) \= ) ( (.--' '--.) / (_)^(_) \ | / \ / \ | \\ / . \ // \/\___/\/ | \_/ | \ / / \/ / ( ( |\ \ | \ \ /_Y/_Y |
Er komen dan geen leuke kleine haatboompjes?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:41 schreef Monidique het volgende:
Weer wat geleerd: 'haatzaaien' is geen woord.
Understatement.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Had je maar een religie moeten kiezen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:08 schreef Monidique het volgende:
Ik ben aan het verbranden, vrees ik.
Da's alsnog geen garantie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Had je maar een religie moeten kiezen.
Ik had Choose Religion niet aangevinkt,quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Had je maar een religie moeten kiezen.
"Maar als ie niet met uitsterven wordt bedreigt waarom heeft ie dan wel speciale bescherming nodig?"quote:
Gekkie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had Choose Religion niet aangevinkt,![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Maar als ie niet met uitsterven wordt bedreigt waarom heeft ie dan wel speciale bescherming nodig?"
Ergens mag ik Martijn_77 wel.
Deep down in places you don't talk about at parties, you need me on that forum, you want me on that forum.quote:
http://www.reuters.com/article/worldNews/idUSN2230854320080422?feedType=RSS&feedName=worldNewsquote:As many as 300,000 people may have died in the five-year conflict in Darfur, a dramatic increase over earlier estimates of 200,000, a top U.N. official said on Tuesday.
Sudan's U.N. Ambassador Abdalmahmoud Abdalhaleem said the figure was grossly exaggerated and the United Nations cautioned reporters that the number was not a scientific estimate but a "reasonable extrapolation."
http://edition.cnn.com/PO(...)r-deaths-report.htmlquote:President Bush on Wednesday slammed the report issued by American and Iraqi public health officials that said more than 650,000 people have died in Iraq since the war began.
"The methodology is pretty well discredited," said Bush, speaking to reporters at a news conference in the White House Rose Garden.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zou de reden zijn dat er op zaterdagavond nooit iets aardigs op tv is?
* Boze_Appel kijkt naar zijn kast met dvd's. Genoeg leuks op tv op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zou de reden zijn dat er op zaterdagavond nooit iets aardigs op tv is?
quote:
Ik heb overwogen een solidariteitsfonds op te richten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
O god.De vrouw is chagarijnig.
Je bent bekend met het fenomeen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb overwogen een solidariteitsfonds op te richten.
Oplossing: eigen sop, kroeg, bier ... of met die weer: eigen sop, kroeg, terras, bier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je bent bekend met het fenomeen?
In verband met godvergeten DRIE!! maanden fulltime werken op bijna 100km afstand heb ik de afgelopen week voor drie maanden boodschappen ingeslagen. Waaronder 6 kratten pils.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Bier! Zie je wel dat ik wat vergeten was. Vergeten boodschappen te doen!
Ik ben juist solidair met minderbedeelden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen?
Boze_Mocro.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oplossing: eigen sop, kroeg, bier ... of met die weer: eigen sop, kroeg, terras, bier.
Vrouw! Haal mijn buks!quote:
Die mogen toch geen bier!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:12 schreef Monidique het volgende:
Boze_Mocro.
Dat worden miljarden biertjes.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik drink vanavond een extra biertje voor mensen die geen bier mogen.
quote:Het gaat kortweg gezegd over de link Arnold Schwarzenneger, Bush en het 3e Rijk van Hitler. Ook komt de vraag aan de orde waarom NASA nooit terug durfde te gaan naar de maan. Schwarzenegger is momenteel gouverneur van California en heeft meerdere malen zijn respect betuigd aan Hitler, hij is ook geboren in Oostenrijk en ook komt naar voren de link Bush met Hitler. Op zich geen nieuws, maar wel een mooie verfrissende documentaire, die bij veel mensen de ogen kan openen. Dit bewijst ook maar eens dat de Illuminati geen complottheorie is, maar levensecht!!! De link naar de maan vond ik ook wel mooi. SS= Schwarze Sonne en ook dat komt naar voren, kijken dus.
watquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:48 schreef Monidique het volgende:
Ik heb genoeg aan de samenvatting:
[..]
Is vast een sekte van te maken, oh wacht, die bestaan al. Studentenverenigingen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
Comazuipen uit idealisme.
quote:CASABLANCA, Morocco (AFP) — Fifty-five people were killed and 12 seriously injured in a fire Saturday at a mattress factory in Morocco's biggest city Casablanca, according to a revised official toll.
The domestic MAP news agency, citing the emergency services, said the fire broke out on the ground floor of the Rosamor Furniture plant at around 10 a.m. (1000 GMT), when about 60 employees were present.
The cause of the blaze, in the Lissasfa section of Casablanca, was not immediately known.
Het leven is een taart en ik ben de aarbei, slagroom en het suiker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
Ik comazuip gewoon omdat het leven kut is...
Verpak het dan op zijn minst in een mooi eufemisme.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat vinden we nou van H. Clinton? Ik ben er nog niet uit...
Hij kan beter maken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Hillary Clinton komt nogal gemaakt over. Alsof ze het eigenlijk allemaal niet meent.
Obama komt puurder over.
Ik zou haar aan willen raden om American Beauty te bekijken en dan vooral te letten op de rol van Carolyn Burnham. Ze zal zichzelf herkennen en schrikken.quote:
Dat is ook iets waar veel oefening (en dure spindoctors) in gaat zitten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hij heeft wel veel meer charisma.
Maar het is ook wel iets dat je hebt of niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar veel oefening (en dure spindoctors) in gaat zitten.
Spontaniteit valt inderdaad niet aan te leren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het is ook wel iets dat je hebt of niet.
Je kunt een hoop faken maar uiteindelijk stort zo'n gemaakt kaartenhuis toch in elkaar. Carolyn Burnham uit American Beauty is een mooi voorbeeld van je.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:32 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Spontaniteit valt inderdaad niet aan te leren.
quote:Fact of the day
By 2010, it is predicted that there will be over 100 Chinese cities with more than one million people.
Wall Street Journal
quote:Quote of the day
"The Chinese culture belongs not only to the Chinese — but also to the whole world."
Hu Jintao, President of China
China bevrijden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:42 schreef zakjapannertje het volgende:
de Maoistische revolutie is nog lang niet voorbij als het aan Hu Jintao ligt:
[..]
Ik zag net een ooievaar zitten op zo'n 1e maandag van de maand alarmpaal.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:20 schreef Monidique het volgende:
Wat leuk, er vloog een ultralight over.
Zelfs in Tanger verkochten e gewoon bier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik drink vanavond een extra biertje voor mensen die geen bier mogen.
Ik bij het vieren van vanallesquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat coke verboden was in Washington...quote:
Als geograaf ben ik dol op alle kaartenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:25 schreef sigme het volgende:
Zakjapannertje (en andere kaartenliefhebbers), ken je deze al? http://www.ahn.nl/hoogtetool/
Met dank aan Wallage (ik moest deze week op het gemeentehuis zijn voor een VOG. Drie kwartier wachtenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als geograaf ben ik dol op alle kaarten.
leuke link.
Woorden schieten tekort.quote:De overheid betoont zich geen onbetrouwbare partner door de subsidies voor kinderopvang te versoberen, kort na ze juist fors verhoogd te hebben. Dat zei premier Balkenende vrijdagavond
quote:Dat ouders tot die tijd in onzekerheid blijven, is volgens de premier geen probleem. ‘Mensen weten nieuwe mogelijkheden heel snel te vinden’, aldus de premier. ‘Maar de bomen groeien nu eenmaal niet tot in de hemel.’
Wat heb ik gepresteerd?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:56 schreef sigme het volgende:
Oh ja, Rock, gefeliciflapsteerd met je opname in de galerij der rechts-extremisten.
quote:
quote:Ik ben een beetje allergisch geworden voor de term "hardwerkend", dude. Komt mede door iemand als jij (R_d_B [red.]). Je hebt weliswaar nog geen kinderen die op de opvang zitten, of überhaupt geen kinderen, maar je preludeert gewoon op die status en het feit dat jij dan als zogenaamd "hardwerkende" Nederlandse middenklasser dan weeeeeeeeeeer gekort gaat worden, ditmaal door Bos in je kinderopvangtoeslag. En dat terwijl je tijdens je werkdagen gewoon heel Fok! zit vol te plempen als zogenaamd hardwerkende middenklasser.
Je bent kortom al net zo'n huilie geworden dan al die andere extreemrechtse huilies.
quote:
Tsk, dat moet je toch kunnen afleiden ( financiering verzorgingsstaat prijzig ). Valt dat niet onder de nieuwe policy (48u - bij herhaling permquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze hebben me door.
Waar staat dat stukje proza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |