abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58021345
Achter iedere zin schuilt emotie.
pi_58041571
Kan iemand mischien ook vertellen wat dit allemaal precies inhoud? Snap er niks van namelijk...
pi_58049984
Het gaat kortweg gezegd over de link Arnold Schwarzenneger, Bush en het 3e Rijk van Hitler. Ook komt de vraag aan de orde waarom NASA nooit terug durfde te gaan naar de maan. Schwarzenegger is momenteel gouverneur van California en heeft meerdere malen zijn respect betuigd aan Hitler, hij is ook geboren in Oostenrijk en ook komt naar voren de link Bush met Hitler. Op zich geen nieuws, maar wel een mooie verfrissende documentaire, die bij veel mensen de ogen kan openen. Dit bewijst ook maar eens dat de Illuminati geen complottheorie is, maar levensecht!!! De link naar de maan vond ik ook wel mooi. SS= Schwarze Sonne en ook dat komt naar voren, kijken dus.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:16:51 #5
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58061521
Thx voor de tip ...

Van de week ook al geattendeerd op "Destruction of Atlantis"

Als je het zo bekijkt dan weten we eigenlijk verdomde weinig van onze geschiedenis. In weze kennen we alleen de ultragladde praatjes van de geschiedenisboekjes. Maar gelukkig is daar Internet. Overigens denk ik dat het snel afgelopen is met vrij info vergaring. Alles moet aan banden. Alles wat een overheid aanraakt veranderd in één doffe ellende.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:21:56 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58061595
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:12 schreef Provincie het volgende:
Kan iemand mischien ook vertellen wat dit allemaal precies inhoud? Snap er niks van namelijk...
Daarvoor is die docu toch juist om je te informeren wat je nog niet weet.
De korte onderschriftjes laat toch duidelijk zien dat er iets gaande is om onze westerse maatschappij te ondermijnen.

Dat men het niet begrijpt komt puur om dat mainstream media op zeer grote schaal verzuimd zaken te behandelen wat er toe doet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58076592
  dinsdag 22 april 2008 @ 07:53:09 #8
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_58219167
TVP om later eens te bekijken...
pi_58280253
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Marcel76 het volgende:
Schwarzenegger is momenteel gouverneur van California en heeft meerdere malen zijn respect betuigd aan Hitler, hij is ook geboren in Oostenrijk en ook komt naar voren de link Bush met Hitler.
Dat valt te betwijfelen. Er is een verdenking dat hij in 1975 zou hebben gezegd dat hij Hitler admireerde vanwege zijn opkomst vanf niets tot machtig en zijn manier van in het openbaar spreken. Ook zou hij zich soms hebben voorgedaan als SS officier in zijn jeugd, maar al deze claims komen van 1 man en worden genuanceerd door een ander die ten tijde van die uitspraken getuige was. Verder heeft het feit dat zijn vader wel lid was van de nazipartij mensen vaak op het idee gebracht dat dat dan ook op zoonlief moest afgeven.

http://www.freerepublic.com/focus/f-news/994154/posts

Dus de link tussen Schwarzenegger en Hitler is sketchy at best...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_58325307
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Marcel76 het volgende:
Het gaat kortweg gezegd over de link Arnold Schwarzenneger, Bush en het 3e Rijk van Hitler. Ook komt de vraag aan de orde waarom NASA nooit terug durfde te gaan naar de maan. Schwarzenegger is momenteel gouverneur van California en heeft meerdere malen zijn respect betuigd aan Hitler, hij is ook geboren in Oostenrijk en ook komt naar voren de link Bush met Hitler. Op zich geen nieuws, maar wel een mooie verfrissende documentaire, die bij veel mensen de ogen kan openen. Dit bewijst ook maar eens dat de Illuminati geen complottheorie is, maar levensecht!!! De link naar de maan vond ik ook wel mooi. SS= Schwarze Sonne en ook dat komt naar voren, kijken dus.
SS is een afkorting van Schutzstaffel.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_58805554
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef Apropos het volgende:

[..]

SS is een afkorting van Schutzstaffel.
En dat betekent iets als bewakings dienst... Wie heeft dat Schwarzes Sonne nou weer bedacht whaha
pi_58806956
Ik weet wel dat Hitler enorme fascinatie had voor het bovennatuurlijke, maar een link met Atlantis? UFO's? Ik heb de filmpjes nog niet gechecked, maar als de Nazi's iets met UFO's te maken zouden hebben, zouden ze de hele wereld al veroverd hebben, lijkt mij.
Misschien bekijk ik ze zo nog wel eens.
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:48:26 #13
181657 LordNemephis
computer says no
pi_58807026
Mmh de nazi's hadden wel vreemde voorkeuren voor occulte zaken maar UFO's?...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:56:51 #14
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_58807188
Ik heb ff de eerste 2 minuten van dat filmpje over Atlantis bekeken, maar als je stukjes van Hellboy laat zien in iets wat een serieuze documantaire moet zijn, raak je mijn interesse HEEL snel kwijt!
Wormholes waar ze entiteiten doorheen lieten komen in de jaren '40.....hij is fijn!
Dan zou Hellboy dus een documantaire moeten zijn die op ware feiten berust?

Nazi's die een geheime basis met UFO's op Antarctica hebben....waarom hebben ze die UFO's niet gebruikt om de oorlog snel mee te winnen?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 21-05-2008 19:02:28 ]
pi_58873666
tvp
pi_58896669
Jullie moeten niet zo para doen, want Hitler was de grootste vijand van de vrijmetselarij. De vrijmetselaars werden verboden, hoge nazi's die in het verleden vrijmetselaar waren werden door Hitler geroyeerd.
En er zijn genoeg vrijmetselaars naar de concentratiekampen afgevoerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 26 mei 2008 @ 18:37:54 #18
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_58923955
Waarom zou de NASA dan niet gedurfd hebben om naar de maan terug te keren?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_58932744
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:44 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel dat Hitler enorme fascinatie had voor het bovennatuurlijke, maar een link met Atlantis? UFO's? Ik heb de filmpjes nog niet gechecked, maar als de Nazi's iets met UFO's te maken zouden hebben, zouden ze de hele wereld al veroverd hebben, lijkt mij.
Misschien bekijk ik ze zo nog wel eens.
Misschien hebben ze dat wel? Misschien vocht Hitler wel tegen ze ?

http://www.thesinner.net/article-view.php?article=681

Het Duitse Rijk leeft voort
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_58932826
Duitsland. Een klein land tussen grootmachten zoals Amerika, Groot-Brittanië, en Sovjet-Unie.

Toch kreeg Duitsland Sovjet-Unie bijna op knieën, vocht een bittere strijd uit met de hele wereld, heel Europa werd veroverd door Duitsland. Duitsland had bijna de wereld verslagen.

Hedendaags is Duitsland, dat evenzo groot is als een staat in de VS, de derde economische grootmacht ter wereld, vlak na de knotsgekke Japan, met de VS als topper.

Indrukwekkend, toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door Jakhals op 27-05-2008 02:09:13 ]
pi_58937881
Gezien de ethnicitiet van Bush z'n adviseurs, is de vergelijking met nazi Duitsers, danwel een onlosmakelijke verbondenheid daarmee suggereren, wellicht een tikkeltje absurd.
Ja ze hebben er wel zaken mee gedaan, maar dat maakt ze nog geen nazi ( sympathisant ),maar gewoon de standaard gewetenloze zakenman, die winsten boven morele bezwaren plaatst.

Neen, Bush en de zijnen zijn meer gelieerd aan de soviets, die een machavelliaanse dood van het communisme hebben ge-ensceneerd maar ondertussen tot het hart van de amerikaanse samenleving zijn geinflitreerd om zodoende hun vijand van binnenuit te vernietigen. Pas wanneer de Amerikaanse bevolking in eenzelfde economische depressie word geworpen zoals Duitsland in 1930 zal men ten volste realiseren wat hen is overkomen. Groeiend Antisemitisme zal zeker het gevolg zijn, maar er zal geen ruimte voor een nieuwe Hitler zijn om de orde in het land te herstellen en uit de depressie te trekken , Dissidenten zullen geheel volgens de soviet traditionele werkwijze "geruimd " worden. gulags en nekschoten dus.

De recessie van de Amerikaanse economie is al begonnen. En Bush heeft landbouw hervormingen aangekondigt. Toen Stalin landbouw hervormingen aankondigde stierven miljoenen mensen van de honger.
pi_58938057
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef Detoxinox het volgende:
De recessie van de Amerikaanse economie is al begonnen. En Bush heeft landbouw hervormingen aangekondigt. Toen Stalin landbouw hervormingen aankondigde stierven miljoenen mensen van de honger.
Gezien de ethnicitiet van Bush z'n adviseurs, is de vergelijking met Stalin, danwel een voorspelling van miljoenen doden daarmee suggereren, wellicht een tikkeltje absurd.
pi_58939710
Is dit ook weer zo'n countdown klok die elke keer weer aangepast wordt maar nooit de 0 haalt?
pi_58940654
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef Chewie het volgende:
Is dit ook weer zo'n countdown klok die elke keer weer aangepast wordt maar nooit de 0 haalt?
laten we het hopen.

pi_58941237
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef Jakhals het volgende:

[..]

Gezien de ethnicitiet van Bush z'n adviseurs, is de vergelijking met Stalin, danwel een voorspelling van miljoenen doden daarmee suggereren, wellicht een tikkeltje absurd.

1:

2:

3:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')