Daarvoor is die docu toch juist om je te informeren wat je nog niet weet.quote:Op maandag 14 april 2008 13:12 schreef Provincie het volgende:
Kan iemand mischien ook vertellen wat dit allemaal precies inhoud? Snap er niks van namelijk...
Dat valt te betwijfelen. Er is een verdenking dat hij in 1975 zou hebben gezegd dat hij Hitler admireerde vanwege zijn opkomst vanf niets tot machtig en zijn manier van in het openbaar spreken. Ook zou hij zich soms hebben voorgedaan als SS officier in zijn jeugd, maar al deze claims komen van 1 man en worden genuanceerd door een ander die ten tijde van die uitspraken getuige was. Verder heeft het feit dat zijn vader wel lid was van de nazipartij mensen vaak op het idee gebracht dat dat dan ook op zoonlief moest afgeven.quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Marcel76 het volgende:
Schwarzenegger is momenteel gouverneur van California en heeft meerdere malen zijn respect betuigd aan Hitler, hij is ook geboren in Oostenrijk en ook komt naar voren de link Bush met Hitler.
SS is een afkorting van Schutzstaffel.quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Marcel76 het volgende:
Het gaat kortweg gezegd over de link Arnold Schwarzenneger, Bush en het 3e Rijk van Hitler. Ook komt de vraag aan de orde waarom NASA nooit terug durfde te gaan naar de maan. Schwarzenegger is momenteel gouverneur van California en heeft meerdere malen zijn respect betuigd aan Hitler, hij is ook geboren in Oostenrijk en ook komt naar voren de link Bush met Hitler. Op zich geen nieuws, maar wel een mooie verfrissende documentaire, die bij veel mensen de ogen kan openen. Dit bewijst ook maar eens dat de Illuminati geen complottheorie is, maar levensecht!!! De link naar de maan vond ik ook wel mooi. SS= Schwarze Sonne en ook dat komt naar voren, kijken dus.
En dat betekent iets als bewakings dienst... Wie heeft dat Schwarzes Sonne nou weer bedacht whahaquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
SS is een afkorting van Schutzstaffel.
Misschien hebben ze dat wel? Misschien vocht Hitler wel tegen ze ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:44 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel dat Hitler enorme fascinatie had voor het bovennatuurlijke, maar een link met Atlantis? UFO's? Ik heb de filmpjes nog niet gechecked, maar als de Nazi's iets met UFO's te maken zouden hebben, zouden ze de hele wereld al veroverd hebben, lijkt mij.
Misschien bekijk ik ze zo nog wel eens.
Gezien de ethnicitiet van Bush z'n adviseurs, is de vergelijking met Stalin, danwel een voorspelling van miljoenen doden daarmee suggereren, wellicht een tikkeltje absurd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef Detoxinox het volgende:
De recessie van de Amerikaanse economie is al begonnen. En Bush heeft landbouw hervormingen aangekondigt. Toen Stalin landbouw hervormingen aankondigde stierven miljoenen mensen van de honger.
laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef Chewie het volgende:
Is dit ook weer zo'n countdown klok die elke keer weer aangepast wordt maar nooit de 0 haalt?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Gezien de ethnicitiet van Bush z'n adviseurs, is de vergelijking met Stalin, danwel een voorspelling van miljoenen doden daarmee suggereren, wellicht een tikkeltje absurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |