Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Al die zure reacties van die jaloerse gaymertjes met als enigste reacties,
rrod!, live ban!, booh huillie huillie.
Leuk he pre orders, heb je echt een voordeel mee enzo...
Nee dan een modded doosje erbij
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
ik ga geeneens gta4 halen dus in your face bitches
Ach, het is duidelijk iemand die nog geeneens baardgroei heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze post moet ik ff naar het nieuwe topic quoten omdat ie te kansloos is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Blinker het volgende:
Waar blijven meer gameplay filmpjes?! (TVP)
typisch Gamekings reactie dusquote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, het is duidelijk iemand die nog geeneens baardgroei heeft.
die tot pagina 2 komt, en dan een slot krijgtquote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef Wessiej het volgende:
Dit wordt een korte thread met paupers die stoer komen doen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:38 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen die de illegale versie gedownload hebben mogen posten wat ze willen, ik delete het gewoon tot de game legaal in de winkel ligt.
Blijf je posten dan volgen er maatregelen.
mij wel ? :p ( verkapte tvp )quote:
Je zei het al vorig jaar dacht ik toen gta 4 werdt aangekondigt, wat vind jij er dan niet leuk aan, wel benieuwd naarquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mij wel ? :p ( verkapte tvp )
en ik vermaak me prima met al dat gejank over gta4 want mij kan de hele game niks schelen
en dit gezeik tegen elkaar is best amusant
[Xbox 360 #329] Waar GTA IV allang uitgespeeld isquote:Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
yoyo ik heb die illegale gta4 gedownload man damn die shit ziet er vet uit dikke gangster shizzle!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |