Ja, allemaal gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:07 schreef akveor het volgende:
TNX Gert.... iedereen gefeliciteerd met COS # 3500
Ja duh, wat moeten ze danquote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ze blijven gewoon de leugen (huwelijk) overeind houden.....
Nee idd, die jurk van Amanda zou elke week versteld moeten worden omdat mevrouw er anders niet meer inpast.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda zit te blaten over haar trouwjurk. Die van mij zou iig niet binnen 2 weken klaar zijn
Jaloers kreng. Heerlijk hoe ze zich laat kennen
Zo voorspelbaar die kutseriequote:
Niet binnen 2 weken klaar omdat ze een speciale techniek moeten bedenken om die 2 skippyballen in de lucht te houden en een speciale achteruitgang, mocht Brian ineens zin krijgen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda zit te blaten over haar trouwjurk. Die van mij zou iig niet binnen 2 weken klaar zijn
Ja, geweldig hoe die twee paupers de hele dag al van streek zijn en dat ook absoluut niet weten te verbergenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd, die jurk van Amanda zou elke week versteld moeten worden omdat mevrouw er anders niet meer inpast.
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ze blijven gewoon de leugen (huwelijk) overeind houden.....
Maar er was toch geen (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.
Niet dat het mij nou zoveel kan schelen, maar ik denk dat dit gewoon een rechtsgeldig huwelijk is hoor.Om dit allemaal in scene te zetten, inclusief al die media-aandacht, dat zou ook genant zijn voor RTL.
De Febo zegt wat ie moet gaan doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Zielige terror, jaap zit weer aan de telefoon.
Nou, champagne torenTJEquote:Op woensdag 23 april 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
Ik hoor nu toch wat glas sneuvelen, en Jaap wordt gewaarschuwd, maar de champagnetoren is nog heel.
Okay, dan nog maar even een quote van de site van de weddingpastors (die deze ceremonie uitgevoerd hebben en het zelf ook een ceremonieel huwelijk noemden tijdens de voltrekking)quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.
Niet dat het mij nou zoveel kan schelen, maar ik denk dat dit gewoon een rechtsgeldig huwelijk is hoor.Om dit allemaal in scene te zetten, inclusief al die media-aandacht, dat zou ook genant zijn voor RTL.
Bronquote:Het gaat om een nieuw fenomeen “Het Ceremonieel Huwelijk”
Voltrokken door de Weddingpastors John & Madelene, die de huwelijken voltrekken met een speciale ceremonie op het hart van het bruidspaar geschreven. Dus naast het contracthuwelijk dat plaats vindt op het gemeentehuis (de wettelijke formaliteit van de burgerlijkestand) is er nu ook het Ceremoniële huwelijk op een bijzondere trouwlocatie die het paar zelf uitkiest, en die zich inhoudelijk meer richt op de huwelijksrelatie waarin de liefde centraal staat.
De tieten van classy Melisa.quote:
Ja, okee. Misschien waren ze toch wel bang dat hij omgegooid zou worden, ondanks dat het niet mocht?quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef Gert het volgende:
Goed werk geleverd in het update-topic, Disana.
Dit is een Screensaver.quote:
Rambo, come in Rambo!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef rooie3 het volgende:
En de terror gaat weer beginnen.Brian doet zijn legerbroek al aan.
ja. beetje gothic achtig. wel zwarte topquote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melissa was toch in het zwart vandaag?
Wat valt mij die VETROL tegen,dat hij zich laat gebruiken door die KUT febo en die tering RAT.hoop op iets, en ik weet zeker, er vallen zo klappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Wat gaat het kut zeg.
Duidelijk, hij mag geen dingen doen die hij in gedachte had. Ik voorspelde het al.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rambo, come in Rambo!
Pappa Charlie Bravo!
Kneus.
Die foto is van een jaar geleden. In de tijd dat ze een fotografie curus hadden, iedereen moest modellen foto's maken, alleen maakte Brian er direct een halve playboy shoot van met Melissa.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melissa was toch in het zwart vandaag?
De gouden kooi gaat Tour of Duty whahhaquote:Op woensdag 23 april 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rambo, come in Rambo!
Pappa Charlie Bravo!
Kneus.
Bwian is een sneu mannetjequote:Op woensdag 23 april 2008 16:27 schreef Disana het volgende:
Brian beeldt zich volgens mij echt in dat hij nu paratrooper is. Lachwekkend en triest zoals hij zich een rol toebedeelt op dit feest.
Onzin. Ik kroop even in de huid van Brianquote:
O, ik dacht het een plaatje van vandaag was.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die foto is van een jaar geleden. In de tijd dat ze een fotografie curus hadden, iedereen moest modellen foto's maken, alleen maakte Brian er direct een halve playboy shoot van met Melissa.
Ohquote:Op woensdag 23 april 2008 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onzin. Ik kroop even in de huid van Brian.
Nee hoor, ze staat nog overeindquote:
Beste optreden ooit, in DGK danquote:Op woensdag 23 april 2008 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij hoeft die muziek er niet onder hoor
In het geheel mis je niet zoveel.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:33 schreef heksehiel het volgende:
Baal alleen maar zo ontzettend dat ik op mijn werk zit en dit alles moet missen! Iedereen zo super bedankt voor COSsen! Nog half uurtje en dan naar huis racen, maar dan zal de vermeende terror wel weer afgelopen zijn.
Waarschijnlijk was RTL niet bereid die te betalen, en hadden ze zelf geen zin om al te veel aan een nep-huwelijk uit te geven..... Er zijn was al een hele opgaaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:34 schreef -Blurk- het volgende:
Worden er helemaal geen kadoos gegeven?
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:33 schreef Shayndel het volgende:
[ afbeelding ]
hangen met mama flens aan de lijn
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:35 schreef pullup het volgende:
Kunnen ze die James Overlast niet even weg-terroren
Onsportief hoor... alles gedaan om het huwelijk niet door te laten gaan. Je zou nu ook gewoon kunnen zeggen... voor nu is het klaar. We gaan gewoon gezellig meedoen en genieten. Maar dat kunnen die paupers niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:33 schreef Shayndel het volgende:
[ afbeelding ]
hangen met mama flens aan de lijn
Jaap oogt nog een beetje grappig, Bwian is seau sneuquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
Zo zo weer een echte budget boot.
Kan het sneuer?quote:
Megasukkels, met minifoons.quote:
Ja, dat heb je wel goed denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was RTL niet bereid die te betalen, en hadden ze zelf geen zin om al te veel aan een nep-huwelijk uit te geven..... Er zijn was al een hele opgaaf.
Maar ja, als je je kind dan toch nog even kunt zien terwijl er verder weinig contact is dan doe je dat gewoon.
heej huub had het idem gedaan als amanda en brian daar hadden gestaanquote:Op woensdag 23 april 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Onsportief hoor... alles gedaan om het huwelijk niet door te laten gaan. Je zou nu ook gewoon kunnen zeggen... voor nu is het klaar. We gaan gewoon gezellig meedoen en genieten. Maar dat kunnen die paupers niet.
Omdat het een malloot is?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
wrom heeft brajen zich verkleed?
Dat hadden we niet eens gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heej huub had het idem gedaan als amanda en brian daar hadden gestaan
Dat zul je nooit weten, maar ik heb het vermoeden dat Huub wel zou weten wanneer te stoppen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef Coraatje het volgende:
Mooi toch, horen we die kutstem van die rat niet meer.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef Darklight het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe, volgens mij gaat de muziek harder
Als amanda en Brian daar hadden gestaan dan had het niet gemogen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Die kan wel respect opbrengen voor gasten en voor het spel.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hijs getrouwd en opeens st huub?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zul je nooit weten, maar ik heb het vermoeden dat Huub wel zou weten wanneer te stoppen.
Dat maakt het ook zo triest, het boeit niemand.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef Shayndel het volgende:
ziet of hoort iemand brian en jaap wel?volgens mij merkt niemand het of doen ze er niets op uit. [ afbeelding ]
Er zit nog zoveel tussen zwart en wit.quote:
Alleen van onsquote:
nog wel idd, kan veel ergerquote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg van Jaap en Brian.
Jaap niehietquote:Op woensdag 23 april 2008 16:43 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ze moeten die drie dood knuppelen,vooral die RAT.![]()
![]()
![]()
De regie doet echt z'n best..... ik moet steeds van stream wisselen om het bruidspaar te kunnen volgen.quote:
Maar het kut hokje,die het daar voor het zeggen hebben,is ook van het zelfde soort.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg van Jaap en Brian.
Koop dan tenminste een echte megafoonquote:Op woensdag 23 april 2008 16:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Met een scheef oog naar de camera
Inderdaad, want als je er geen camera op zet, zou je van die zogenaamde terror niets merkenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:47 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Maar het kut hokje,die het daar voor het zeggen hebben,is ook van het zelfde soort.![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef kit2u het volgende:
Jaap in de rol van 5 jarige verveelde kleuter waar iedereen tegen lacht maar het liefst in het zitje in de auto wil laten.
Dan zal Huub het laatst lachen vanavondquote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef Borga het volgende:
Het belangrijkste is dat Amanda lekker door drinkt
Ik zie Bram en Joris overleggen, niks aan het handje. Die paupers hebben zichzelf volkomen belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Inderdaad, want als je er geen camera op zet, zou je van die zogenaamde terror niets merken
Het is natuurlijk geen reclame voor RTL om je zo telaten gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
De ratten gaan hen hol in. Ze krijgen van niemand aandacht
zo mee eens... die had misschien 1 ding gedaan en daarna gewoon plezier gemaakt met de gastenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Die kan wel respect opbrengen voor gasten en voor het spel.
Op de site van Tien wordt gesproken over een ambtenaar van de burgelijke stand en over het tekenen van de huwelijks-akten.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was RTL niet bereid die te betalen, en hadden ze zelf geen zin om al te veel aan een nep-huwelijk uit te geven..... Er zijn was al een hele opgaaf.
Maar ja, als je je kind dan toch nog even kunt zien terwijl er verder weinig contact is dan doe je dat gewoon.
DEALquote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de site van Tien wordt gesproken over een ambtenaar van de burgelijke stand en over het tekenen van de huwelijks-akten.
Het zoú kunnen dat ook dat allemaal zand in de ogenstrooierij is, maar ik blijf het te ver gezocht vinden hoor, dat het allemaal nep zou zijn.
Wedje dat het echt is, om 100 CP?
Hallo.... Een beetje respect graag voor the voice of Europequote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef sander-3 het volgende:
Jezus... Het lijkt wel of er een stagiaire als regisseur is.. heel de tijd wisselen, en het geluid aan en uit, en dan weer op die duffe eddy wally wannabee..
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef pullup het volgende:
Pa is exit... hij gooide wijn over omaatje
Nope, dit was de ergste terror die ze in twee weken konden bedenken.quote:
Wat gebeurde daar nu?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef 2live het volgende:
Ik zal wel de zoveelste zijn .....maar wat volkomen ongepast wat Amanda draagt.
Valt Mandy oma aan???quote:
Rambo-First Bloodquote:Op woensdag 23 april 2008 16:54 schreef Disana het volgende:
Hij waant zich echt de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
ach ze weet niet beterquote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef joep.t het volgende:
Amanda spreekt de oma van Claire aan met je
het was een van de jurken die ze moest passen juist hiervoor ,dus als men het echt ongepast vond,hadden ze deze der niet tussen laten hangen toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef 2live het volgende:
Ik zal wel de zoveelste zijn .....maar wat volkomen ongepast wat Amanda draagt.
Jaap if you read thisquote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef geertje12 het volgende:
Ik zou het nu eens geweldig vinden als er iemand is die die dooie kat van dr kop aftrekt, nou ik kan je verzekeren dat ze een hartstilstand oid krijgt. ow wat zou ik genieten zeg
Misschien wil oma wel zo genoemd worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef joep.t het volgende:
Dat klinkt zo asociaalquote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef joep.t het volgende:
Mooi even tijd om iets in te schenkenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef JortK het volgende:
[..]
De echte terror komt nog wel, kan niet anders
Die snol heeft geen greintje beschaving in haar donder, maar dat wisten we al toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef Disana het volgende:
Amanda weet zich geen raad met de beschaafd verhalende oma.
Nou ja, het is iets met naaien, dus dat zal Amanda dan wel snappenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
Oma zegt tegen del dat ze coupeuse is geweest.
Del: Wat is dat?![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef joep.t het volgende:
Jaap is intelligent genoeg om te weten dat hen terroractie totaal mislukt isquote:
Over een uurtje of 7 denk ikquote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef JortK het volgende:
[..]
De echte terror komt nog wel, kan niet anders
Ja oma... je kan ut....quote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef geertje12 het volgende:
Ik zou het nu eens geweldig vinden als er iemand is die die dooie kat van dr kop aftrekt, nou ik kan je verzekeren dat ze een hartstilstand oid krijgt. ow wat zou ik genieten zeg
Waarmee? Toch niet de terror?quote:
Dat komt omdat amanda werkelijk denkt dat ze hoger staat omdat zij al meer dan 14 maanden in de goude kooi zit en daardoor een hogere status heeft. Ze weet dus niet dat ze nog steeds niets voorsteld en dat de goude kooi geen status verhoger is. Ze kan dan ook nooit U zeggen want dat zou haar status verlagen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Oma Recourt: Bent je ooit getrouwd geweest?
Waarom staat die tent nogquote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap is intelligent genoeg om te weten dat hen terroractie totaal mislukt is
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
Nou ja, het is iets met naaien, dus dat zal Amanda dan wel snappen
Hij zit er wel gezellig bij iddquote:Op woensdag 23 april 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er in elk geval professioneel uit
En ik maar denken dat ik de hele tijd een man hoor zingenquote:
Niemand zal accepteren ook de regie en RTL niet dat Jaap in het middelpunt staat. Dat kunnen ze gewoon niet verkopen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap is intelligent genoeg om te weten dat hen terroractie totaal mislukt is
Count me in. En ik wil slaan terwijl er nog een beetje leven in zit.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda, Brian en Jaap doodknuppelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |