Ja, allemaal gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:07 schreef akveor het volgende:
TNX Gert.... iedereen gefeliciteerd met COS # 3500
Ja duh, wat moeten ze danquote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ze blijven gewoon de leugen (huwelijk) overeind houden.....
Nee idd, die jurk van Amanda zou elke week versteld moeten worden omdat mevrouw er anders niet meer inpast.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda zit te blaten over haar trouwjurk. Die van mij zou iig niet binnen 2 weken klaar zijn
Jaloers kreng. Heerlijk hoe ze zich laat kennen
Zo voorspelbaar die kutseriequote:
Niet binnen 2 weken klaar omdat ze een speciale techniek moeten bedenken om die 2 skippyballen in de lucht te houden en een speciale achteruitgang, mocht Brian ineens zin krijgen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda zit te blaten over haar trouwjurk. Die van mij zou iig niet binnen 2 weken klaar zijn
Ja, geweldig hoe die twee paupers de hele dag al van streek zijn en dat ook absoluut niet weten te verbergenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd, die jurk van Amanda zou elke week versteld moeten worden omdat mevrouw er anders niet meer inpast.
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ze blijven gewoon de leugen (huwelijk) overeind houden.....
Maar er was toch geen (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.
Niet dat het mij nou zoveel kan schelen, maar ik denk dat dit gewoon een rechtsgeldig huwelijk is hoor.Om dit allemaal in scene te zetten, inclusief al die media-aandacht, dat zou ook genant zijn voor RTL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |