zo mee eens... die had misschien 1 ding gedaan en daarna gewoon plezier gemaakt met de gastenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Die kan wel respect opbrengen voor gasten en voor het spel.
Op de site van Tien wordt gesproken over een ambtenaar van de burgelijke stand en over het tekenen van de huwelijks-akten.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was RTL niet bereid die te betalen, en hadden ze zelf geen zin om al te veel aan een nep-huwelijk uit te geven..... Er zijn was al een hele opgaaf.
Maar ja, als je je kind dan toch nog even kunt zien terwijl er verder weinig contact is dan doe je dat gewoon.
DEALquote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de site van Tien wordt gesproken over een ambtenaar van de burgelijke stand en over het tekenen van de huwelijks-akten.
Het zoú kunnen dat ook dat allemaal zand in de ogenstrooierij is, maar ik blijf het te ver gezocht vinden hoor, dat het allemaal nep zou zijn.
Wedje dat het echt is, om 100 CP?
Hallo.... Een beetje respect graag voor the voice of Europequote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef sander-3 het volgende:
Jezus... Het lijkt wel of er een stagiaire als regisseur is.. heel de tijd wisselen, en het geluid aan en uit, en dan weer op die duffe eddy wally wannabee..
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef pullup het volgende:
Pa is exit... hij gooide wijn over omaatje
Nope, dit was de ergste terror die ze in twee weken konden bedenken.quote:
Wat gebeurde daar nu?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef 2live het volgende:
Ik zal wel de zoveelste zijn .....maar wat volkomen ongepast wat Amanda draagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |