Ik zie Bram en Joris overleggen, niks aan het handje. Die paupers hebben zichzelf volkomen belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Inderdaad, want als je er geen camera op zet, zou je van die zogenaamde terror niets merken
Het is natuurlijk geen reclame voor RTL om je zo telaten gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:47 schreef mazaru het volgende:
De ratten gaan hen hol in. Ze krijgen van niemand aandacht
zo mee eens... die had misschien 1 ding gedaan en daarna gewoon plezier gemaakt met de gastenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Die kan wel respect opbrengen voor gasten en voor het spel.
Op de site van Tien wordt gesproken over een ambtenaar van de burgelijke stand en over het tekenen van de huwelijks-akten.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was RTL niet bereid die te betalen, en hadden ze zelf geen zin om al te veel aan een nep-huwelijk uit te geven..... Er zijn was al een hele opgaaf.
Maar ja, als je je kind dan toch nog even kunt zien terwijl er verder weinig contact is dan doe je dat gewoon.
DEALquote:Op woensdag 23 april 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de site van Tien wordt gesproken over een ambtenaar van de burgelijke stand en over het tekenen van de huwelijks-akten.
Het zoú kunnen dat ook dat allemaal zand in de ogenstrooierij is, maar ik blijf het te ver gezocht vinden hoor, dat het allemaal nep zou zijn.
Wedje dat het echt is, om 100 CP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |