Ja, allemaal gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:07 schreef akveor het volgende:
TNX Gert.... iedereen gefeliciteerd met COS # 3500
Ja duh, wat moeten ze danquote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ze blijven gewoon de leugen (huwelijk) overeind houden.....
Nee idd, die jurk van Amanda zou elke week versteld moeten worden omdat mevrouw er anders niet meer inpast.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda zit te blaten over haar trouwjurk. Die van mij zou iig niet binnen 2 weken klaar zijn
Jaloers kreng. Heerlijk hoe ze zich laat kennen
Zo voorspelbaar die kutseriequote:
Niet binnen 2 weken klaar omdat ze een speciale techniek moeten bedenken om die 2 skippyballen in de lucht te houden en een speciale achteruitgang, mocht Brian ineens zin krijgen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda zit te blaten over haar trouwjurk. Die van mij zou iig niet binnen 2 weken klaar zijn
Ja, geweldig hoe die twee paupers de hele dag al van streek zijn en dat ook absoluut niet weten te verbergenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef BuffyJan het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd, die jurk van Amanda zou elke week versteld moeten worden omdat mevrouw er anders niet meer inpast.
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ze blijven gewoon de leugen (huwelijk) overeind houden.....
Maar er was toch geen (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.
Niet dat het mij nou zoveel kan schelen, maar ik denk dat dit gewoon een rechtsgeldig huwelijk is hoor.Om dit allemaal in scene te zetten, inclusief al die media-aandacht, dat zou ook genant zijn voor RTL.
De Febo zegt wat ie moet gaan doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Zielige terror, jaap zit weer aan de telefoon.
Nou, champagne torenTJEquote:Op woensdag 23 april 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
Ik hoor nu toch wat glas sneuvelen, en Jaap wordt gewaarschuwd, maar de champagnetoren is nog heel.
Okay, dan nog maar even een quote van de site van de weddingpastors (die deze ceremonie uitgevoerd hebben en het zelf ook een ceremonieel huwelijk noemden tijdens de voltrekking)quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als aan de randvoorwaarden is voldaan, zijn er bij de eigenlijke ceremonie volgens mij echt maar een paar zaken nodig, als ik het zo op internet lees: een (buitengewoon) ambtenaar van de burgelijke stand, het ja-woord van beiden,getuigen en de handtekeningen. Geen ring, geen openlijke bezwaar-procedure etc.
Niet dat het mij nou zoveel kan schelen, maar ik denk dat dit gewoon een rechtsgeldig huwelijk is hoor.Om dit allemaal in scene te zetten, inclusief al die media-aandacht, dat zou ook genant zijn voor RTL.
Bronquote:Het gaat om een nieuw fenomeen “Het Ceremonieel Huwelijk”
Voltrokken door de Weddingpastors John & Madelene, die de huwelijken voltrekken met een speciale ceremonie op het hart van het bruidspaar geschreven. Dus naast het contracthuwelijk dat plaats vindt op het gemeentehuis (de wettelijke formaliteit van de burgerlijkestand) is er nu ook het Ceremoniële huwelijk op een bijzondere trouwlocatie die het paar zelf uitkiest, en die zich inhoudelijk meer richt op de huwelijksrelatie waarin de liefde centraal staat.
De tieten van classy Melisa.quote:
Ja, okee. Misschien waren ze toch wel bang dat hij omgegooid zou worden, ondanks dat het niet mocht?quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef Gert het volgende:
Goed werk geleverd in het update-topic, Disana.
Dit is een Screensaver.quote:
Rambo, come in Rambo!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef rooie3 het volgende:
En de terror gaat weer beginnen.Brian doet zijn legerbroek al aan.
ja. beetje gothic achtig. wel zwarte topquote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melissa was toch in het zwart vandaag?
Wat valt mij die VETROL tegen,dat hij zich laat gebruiken door die KUT febo en die tering RAT.hoop op iets, en ik weet zeker, er vallen zo klappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Wat gaat het kut zeg.
Duidelijk, hij mag geen dingen doen die hij in gedachte had. Ik voorspelde het al.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rambo, come in Rambo!
Pappa Charlie Bravo!
Kneus.
Die foto is van een jaar geleden. In de tijd dat ze een fotografie curus hadden, iedereen moest modellen foto's maken, alleen maakte Brian er direct een halve playboy shoot van met Melissa.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melissa was toch in het zwart vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |