Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Madonna81 het volgende:
Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Dank je. We hadden de afspraak met elkaar gemaakt dat we met andere mensen naar bed mochten gaan. Het is in ons geval echter uit de hand gelopen omdat ik dat met een vriend van mij gedaan heb en we te close met elkaar geworden zijn. Ik heb hierdoor bepaalde grenzen overschreden en dat is waar mijn ex zo door gekwetst is. Onze open relatie is uit volledig vertrouwen ontstaan maar ik heb dat vertrouwen uiteindelijk gebrokenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.
Vraag: hoe bedoel je dit eigenlijk "Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is "?
Sterkte in ieder geval.
Maar dan was je relatie toch niet zo open lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.
Hij zei gisteren dat z'n gevoel van houden van door mijn stunt veranderd is. Zou je dat een nieuw inzicht kunnen noemen? Ook beweert hij dat hij nu al open staat voor een nieuwe relatie maar dat hij er geen behoefte aan heeft (hoezo verwarrendquote:Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bij mannen krijg je natuurlijk te maken met gekrenkte trots cq eer (daar hoef je geen allochtoon voor te zijn), hetgeen een verdomd lastige zaak is.
Dat zal niet in een paar maandjes goed komen wat dat betreft.
Maar als het verder helemaal goed zat, en je avontuurtje bij je wederhelft niet tot nieuwe inzichten heeft geleid (het uitkomen van je avontuurtje daargelaten), dan lijkt het me niet ondenkbaar dat het nog wel goed komt.
Maar ja, wat weet ik (of een ander hier)?
Tsja, ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik ben niet zo van de samenhang ten tijde van emotionele stress.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:20 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat z'n gevoel van houden van door mijn stunt veranderd is. Zou je dat een nieuw inzicht kunnen noemen? Ook beweert hij dat hij nu al open staat voor een nieuwe relatie maar dat hij er geen behoefte aan heeft (hoezo verwarrend). Ik weet niet of ik dat allemaal heel serieus moet nemen of dat hij dingen zegt omdat hij nog steeds gekrenkt is.
Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon als reden heeft gebruikt om haar de deur uit te werken.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef JonKeL het volgende:
Ik denk dat hij helemaal in de war is en tijd nodig heeft om alles op een rijtje te krijgen.
je mocht vreemdgaan maar niet met vrienden ofzo? ik vind het maar raar hoor. klinkt alsof je ex dat open relatiegedoe achteraf toch niet wilde. maar ik snap om te beginnen niet waarom iemand een open relatie zou willen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:14 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dank je. We hadden de afspraak met elkaar gemaakt dat we met andere mensen naar bed mochten gaan. Het is in ons geval echter uit de hand gelopen omdat ik dat met een vriend van mij gedaan heb en we te close met elkaar geworden zijn. Ik heb hierdoor bepaalde grenzen overschreden en dat is waar mijn ex zo door gekwetst is. Onze open relatie is uit volledig vertrouwen ontstaan maar ik heb dat vertrouwen uiteindelijk gebroken...
De halve wereld gaat vreemd, dus relatief gezien valt het nog mee. Als iedereen er over zou posten zou je een centraal "Ik ben vreemdgegaan" en "Mijn vriend(in) is vreemdgegaan" Deel XXXX topic kunnen starten.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef N.icka het volgende:
Ik word echt doodziek van al die lamstralen die vreemdgaan en dan hier komen uitjanken
We zijn emotioneel ook te close geworden terwijl het eigenlijk alleen om de sex had moeten gaan. Het is uiteindelijk uitgegaan omdat ik achterde rug van mijn ex om afgesproken heb met die vriend van me. Ik heb dit een dag later opgebiecht maar toen was het schijnbaar al te laat...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Cageon het volgende:
Zijn vertrouwen beschamen in een open relatie een beste prestatie.
Lijkt mij dat je het echt verneukt hebt.
op wat voor een manier ben jij te close geworden met een vriend van je?
Dat is zeker niet het geval. Hij had me een paar maanden daarvoor nog ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon als reden heeft gebruikt om haar de deur uit te werken.
En wat tips, altijd handig.quote:Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander zonder dat dat voor hun gevoel betekent dat de liefde voor hun partner op het spel staat, ervaren partners dit wel snel als een bedreiging voor de relatie.
Het is wel een uitdaging om al die regels tegelijkertijd te verbreken.quote:* 50 mile rule. Zorg dat er 50 mijl (80km) zit tussen de actieradius van de minnaar en de reguliere partner.
* Vertel het niet
* Doe het niet binnen je vriendenkring
* Doe het niet in je gemeente
* Doe het niet op je werk
* Ontken altijd
* Doe aan "veilige" seks
* Verander je levensstijl niet
Wat een gelul... "Gesloten" relaties werken net zo min.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef Kreator het volgende:
Open relaties werken niet. dat blijkt maar weer eens...
Mijn gedachten..quote:Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Cageon het volgende:
Zijn vertrouwen beschamen in een open relatie een beste prestatie.
Lijkt mij dat je het echt verneukt hebt.
op wat voor een manier ben jij te close geworden met een vriend van je?
....oh? Het was nog niet in je opgekomen dat in een open relatie er bijna áltijd wel iemand toch jaloers wordt en het niet meer wil? En dat je daar in een normale relatie geen last van hebt, omdat je nooit met een ander neukt?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat een gelul... "Gesloten" relaties werken net zo min.
En dan geeft hij het zo maar op, ondanks dat jullie een open relatie hebben? Heel vreemd.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het geval. Hij had me een paar maanden daarvoor nog ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen...
Daar ga je de fout in.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
....oh? Het was nog niet in je opgekomen dat in een open relatie er bijna áltijd wel iemand toch jaloers wordt en het niet meer wil? En dat je daar in een normale relatie geen last van hebt, omdat je nooit met een ander neukt?
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Daar ga je de fout in.
Het is niet zo dat ik heel ervaren ben met het hele open relatie gedoe. Het was voor mij ook allemaal nieuw en wist dus ook niet goed hoe ik er mee om moest gaan. En ik blijf een vrouw en dan komen er bij de sex meestal gevoelens om de hoek kijken... Maar achteraf gezien had ik natuurlijk alles moeten afkappen voordat het uit de hand liep.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Mijn gedachten..
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Waarom beschaam je iemands vertrouwen die je die vrijheid geeft?
Overigens ben ik zelf nogal zwart-wit: vreemdgaan = afgelopen
Het enige verschil tussen een open en gesloten relatie is het feit dat men in een gesloten relatie er over liegt (het niet verteld) en in een open relatie het wel verteld. Alsof men geen sex heeft met anderen in een gesloten relatie. Half Nederland heeft wel eens een slippertje gemaakt, gaat naar de hoeren of neukt met de baas. Wake up Kreator.. wake up. De paus zat er naast, monogamie bestaat niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
....oh? Het was nog niet in je opgekomen dat in een open relatie er bijna áltijd wel iemand toch jaloers wordt en het niet meer wil? En dat je daar in een normale relatie geen last van hebt, omdat je nooit met een ander neukt?
Ik ga voor een kleine +1quote:Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in.
Het is mensenwerk. Het soort relatie doet er niet toe, het gaat om de invulling die mensen er aan geven.
Jawel hoor , ik ben monogaam , ik hou absoluut niet van bedriegenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen een open en gesloten relatie is het feit dat men in een gesloten relatie er over liegt (het niet verteld) en in een open relatie het wel verteld. Alsof men geen sex heeft met anderen in een gesloten relatie. Half Nederland heeft wel eens een slippertje gemaakt, gaat naar de hoeren of neukt met de baas. Wake up Kreator.. wake up. De paus zat er naast, monogamie bestaat niet.
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen..ben alleen erg benieuwd wat jullie open relatie inhield en op welke manier je te ver bent gegaan. Dan kan ik pas inschatten in hoeverre het evt. te vergeven zou zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik heel ervaren ben met het hele open relatie gedoe. Het was voor mij ook allemaal nieuw en wist dus ook niet goed hoe ik er mee om moest gaan. En ik blijf een vrouw en dan komen er bij de sex meestal gevoelens om de hoek kijken... Maar achteraf gezien had ik natuurlijk alles moeten afkappen voordat het uit de hand liep.
We hadden het er al jaren over maar het is de laatste maand van onze relatie pas in werking gezet zeg maar. Ik heb het alleen met die vriend van mij gedaan en mijn ex heeft een erotische massage van een dame gehad. Verder niks...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
hebben jullie die volle 9 jaar lang die open relatie gehad, of is de ' open'-status iets van de laatste tijd? en is er in die periode vaker, bij één van jullie of beiden, een ander geweest? En zo ja, is dat toen wel goed gegaan?
Ik vind het er namelijk wat op lijken dat je partner er nu pas écht achter komt wat hij ervan vindt dat jij met een ander in bed ligt. Het idee van een open relatie klonk dan wel heel goed, maar de praktijk blijkt toch anders. Zoiets.
Spreek voor jezelf..nu doe je toch de andere helft van NL te kort.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen een open en gesloten relatie is het feit dat men in een gesloten relatie er over liegt (het niet verteld) en in een open relatie het wel verteld. Alsof men geen sex heeft met anderen in een gesloten relatie. Half Nederland heeft wel eens een slippertje gemaakt, gaat naar de hoeren of neukt met de baas. Wake up Kreator.. wake up. De paus zat er naast, monogamie bestaat niet.
Dan hoor jij bij de helft van Nederland die geen ballen heeft, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:38 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jawel hoor , ik ben monogaam , ik hou absoluut niet van bedriegen
Dank uquote:Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan hoor jij bij de helft van Nederland die geen ballen heeft, gefeliciteerd.
is het niet zo dat je toevallig al verliefd was op je vriend en gewoon een leuke constructie bedacht hebt? onbewust weliswaarquote:Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
We hadden het er al jaren over maar het is de laatste maand van onze relatie pas in werking gezet zeg maar. Ik heb het alleen met die vriend van mij gedaan en mijn ex heeft een erotische massage van een dame gehad. Verder niks...
wat een onzinquote:Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan hoor jij bij de helft van Nederland die geen ballen heeft, gefeliciteerd.
Get real. Je moest eens weten.. en nee, ik kom niet uit een paupermilieu.. Ik heb een vrij groot netwerk, in alle lagen van de bevolking.. bovendien jaren in de horeca gewerkt, waar je ook veel hoort / ziet / zelf doet.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf..nu doe je toch de andere helft van NL te kort.
Een paar jaar geleden toen we erover begonnen te praten was het meer het idee van mijn ex. De laatste maand van onze relatie was ik degene die er eigenlijk weer over begonnen is.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen..ben alleen erg benieuwd wat jullie open relatie inhield en op welke manier je te ver bent gegaan. Dan kan ik pas inschatten in hoeverre het evt. te vergeven zou zijn.
Wiens idee was het eigenlijk..die open relatie?
en heb je nog sex met die vriend?
had hij ook sex met andere vrouwen?
Dan krijg ik t idee dat je het wel kan schudden. Maargoed hij is mij niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:28 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
We zijn emotioneel ook te close geworden terwijl het eigenlijk alleen om de sex had moeten gaan. Het is uiteindelijk uitgegaan omdat ik achterde rug van mijn ex om afgesproken heb met die vriend van me. Ik heb dit een dag later opgebiecht maar toen was het schijnbaar al te laat...
Alsof jij niet eens je pik in die lekkere 21 jarige buurvrouw zou willen hangen, die altijd zo geil naar je kijkt. Dat zou iedere man willen. De helft doet het, de andere helft niet, bij de ideale gebeurtenis. Waarom doe de andere helft het niet? Allerlei redenen, maar het feit blijft dat iedereen het wel eens zou willen doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
wat een onzin
er bestaat geen causaal verband tussen liegen en het hebben van ballen.
als jij graag de boel besodemietert hoef je daar niet half nederland mee in te trekken
Ik kies voor vertrouwen ipv wantrouwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Get real. Je moest eens weten.. en nee, ik kom niet uit een paupermilieu.. Ik heb een vrij groot netwerk, in alle lagen van de bevolking.. bovendien jaren in de horeca gewerkt, waar je ook veel hoort / ziet / zelf doet.
Het percentage mensen wat vreemdgaan, of vreemd is gegaan is heel hoog, naar wat ik zie. Moet je nagaan hoe hoog het "verborgen" percentage is.
Ik denk dat mannen sex & liefde prima kunnen scheiden.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Fancy_Me het volgende:
Vreemdgaan zie ik eerlijk gezegt als iets wat je bij een ander zoekt omdat je het niet bij je eigen partner kunt vinden. Mis je iets bij je eigen partner waardoor je bent vreemdgegaan? Of een scheeuw om aandacht?
Goeie!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
is het niet zo dat je toevallig al verliefd was op je vriend en gewoon een leuke constructie bedacht hebt? onbewust weliswaar
Ok, dan nog: is je ex er achter gekomen of heb je het meteen zelf verteld? Hoe lang zat tussen de sex en dat het uit kwam?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:44 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden toen we erover begonnen te praten was het meer het idee van mijn ex. De laatste maand van onze relatie was ik degene die er eigenlijk weer over begonnen is.
Ik heb geen sex meer metdie vriend. Ik heb de hele vriendschap zelfs afgeblazen maar dit zegt mijn ex schijnbaar nog niks...
Hij heeft een erotische massage van een vrouw gehad maar niet echt sex met iemand anders gehad...
Ik ben te ver gegaan doordat ik stiekem heb afgesproken met die vriend van me terwijl m'n ex aangegeven had dat hij wou dat ik het voorlopig rustig aan zou doen en die vriend niet meer zou zien.
Dus de conclusie is dat het vaak gebeurd. Ik zeg in 30-40% van de relaties.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Ik kies voor vertrouwen ipv wantrouwen.
overigens heb je met je horeca niet echt een representatief beeld te pakken.
En misschien gebeurd het vaker dan men zou denken, het geldt -zeker- niet voor iedereen..
ohja.. willen zal ik dat waarschijnlijk welquote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Get real. Je moest eens weten.. en nee, ik kom niet uit een paupermilieu.. Ik heb een vrij groot netwerk, in alle lagen van de bevolking.. bovendien jaren in de horeca gewerkt, waar je ook veel hoort / ziet / zelf doet.
Het percentage mensen wat vreemdgaan, of vreemd is gegaan is heel hoog, naar wat ik zie. Moet je nagaan hoe hoog het "verborgen" percentage is.
Akkoord. Maar dus niet bij iedereen. Naar jouw zeggen in 60 - 70% van de relaties niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus de conclusie is dat het vaak gebeurd. Ik zeg in 30-40% van de relaties.
Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Fancy_Me het volgende:
Vreemdgaan zie ik eerlijk gezegt als iets wat je bij een ander zoekt omdat je het niet bij je eigen partner kunt vinden. Mis je iets bij je eigen partner waardoor je bent vreemdgegaan? Of een scheeuw om aandacht?
9jaar en een huwelijk in de planning is niet niks.
Mijn relatie is niet open hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Maar dan was je relatie toch niet zo open lijkt me.
Mijn ex wist van begin af aan eerlijk dat we sex hadden. Alleen nadat hij me gevraagd heeft om er een einde aan te maken heb ik nog een keer sex gehad zonder dat hij het wist en dat heb ik meteen de dag erna opgebiecht...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Ok, dan nog: is je ex er achter gekomen of heb je het meteen zelf verteld? Hoe lang zat tussen de sex en dat het uit kwam?
Hou eens op met dit zielige gedrag zeg , hier vind je toch geen antwoorden , die moet je bij je vriend zoekenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? We doen al 3 maanden niks anders dan praten maar helaas zonder resulaat. En als je je stoort aan mijn 'zielige' gedrag moet je mijn topic gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hou eens op met dit zielige gedrag zeg , hier vind je toch geen antwoorden , die moet je bij je vriend zoeken
Hoe hard t ook klinkt, denk dat hij je dan niet waard is, ook hij moet eens bij zichzelf kijken dan. maar vergeet niet dat iemand vergeven ook ontzettend kan moeilijk is!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt isquote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Jij bent degene die fout zat , je vriend heeft aangegeven dat je moest stoppen met die ander , JIj bent doorgegaan en nu is je vriend vreselijk gekwetst.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? We doen al 3 maanden niks anders dan praten maar helaas zonder resulaat. En als je je stoort aan mijn 'zielige' gedrag moet je mijn topic gewoon niet lezen.
Als je echt van iemand houdt, doe je hem niet zoveel pijn door vreemd te gaan. Maar hey, dat zijn mijn 5 centen.quote:Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
hier zit ook wat in, zoals ik al zei; ze mist iets in de relatie die ze had, dat had ze op dat moment bij een ander gevonden zonder (denk ik) met haar vriend te praten!!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
Je kan dan wel sex hebben uit een schreeuw voor aandacht.. maar dat praat niet goed wat je gedaan hebt. Een verklaring is geen rechtvaardigingsgrond. Bovendien heb je in een open relatie te maken met een gevoeliger vertrouwen. Een vertrouwen beschamen in een open relatie telt harder dan in een gesloten, juist omdat je het expliciet hebt gemaakt. 9 jaar lang dezelfde is natuurlijk wat saai, maar ik vind eigenlijk toch dat je je in had moeten houden. Je schreeuw om aandacht had voor je ex, aan de andere kant, al duidelijk moeten zijn toen jij over de open relatie begonnen bent. Daarnaast ben je snel eerlijk geweest. Bij een persoon die wat flexibeler is dan ikzelf ben, zie ik wel gronden om het opnieuw te proberen. Zelf zou ik het niet doen toch. De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Mijn ex wist van begin af aan eerlijk dat we sex hadden. Alleen nadat hij me gvraagd heeft om er een einde aan te maken heb ik nog een keer sex gehad zonder dat hij het wist en dat heb ik meteen de dag erna opgebiecht...
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Madonna81 het volgende:
Mijn relatie van 9 jaar is ongeveer 3 maanden geleden op de klippen gelopen omdat ik vreemd gegaan ben. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is maar het valt verder toch niet goed te praten... Ik heb al vanalles geprobeerd om vergeving bij mijn ex te krijgen maar hij wil echt niet meer. Wel wil hij graag vrienden blijven maar ik denk dat dat gewoon een manier van hem is om mij in zijn leven te houden zonder dat hij nog een keer kans loopt om gekwetst te worden. Wat moet ik doen? Ik heb niet het idee dat ik het moet opgeven want voor mijn gevoel maken we nog steeds een kans. Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Dat is het toch ook niet? Dat jij je laat verleiden door wat halfbakken zoete woordjes van een vriend die al langer op je zat te azen (zo maak ik uit het verhaal op) wil niet zeggen dat je vriend maar precies hetzelfde moet gaan doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?
dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?
GMTAquote:Op woensdag 23 april 2008 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
was dat ook nadat jij hem had gevraagd zich NIET aan desbetreffende pik te laten trekken?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
kwam daar ook hetzelfde gevoel bij kijken zoals bij jou??quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.
Samengevat: je moet eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn als het zo moet.
Door een dame waar hij duidelijk gevoelens voor had en nadat jij hem had gevraagd dat niet meer te doen. ?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Maar heeft hij dat ook stiekem gedaan, nadat jij het hem verboden had? Dat is de echte vraag....quote:Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
aaah komop, nu ben je het echt van jezelf af aan het schuiven. je laten neuken in de k*t door een kerel waarvan je vriend je speciaal heeft gevraagd om er niet meer/minder mee om te gaan. Pleur dan ineens een mes in z'n rug zegquote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Kortom, jullie relatie zat eigenlijk al niet goed. Imo een heel slechte basis om te beginnen met experimenteren met anderen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven.
Waarom moet ik hierbij aan dit topic denken?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:
Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om tochquote:Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:
Ik vind vooral je vriend behoorlijk stom.
Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.
Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.
De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..
in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
Ik ben het hier eens een keer niet met je eensquote:Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:
Ik vind vooral je vriend behoorlijk stom.
Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.
Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.
De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..
ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou wasquote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou was
Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
Ja, dat heb ik wel gelezen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om toch
Vriendje boos , zij nu aan het huilen
Ik vind het best simpel hoor; je hield net niet genoeg van je vriend om het enige gevaar voor je relatie op tijd af te kappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
ik had mn post dus net iets te laat aangepastquote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.
Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te postenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.
Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.
Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
Hij geeft nogal verwarrende signalen zeg maar. De ene keer is het 'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder' en daarna is het weer 'ik wil niet dat het goed komt en ik sta al open voor andere meisjes (maar ik heb er nog geen behoefte aan)'.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef LOLBOY het volgende:
Hoe reageert hij erop dat je al drie maanden terug bij elkaar wil? Geeft hij er geen shit om of vindt hij het vooral irritant, aangezien hij alleen vrienden wil blijven?
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar waarom hebben jullie voor een open relatie gekozen als ik vragen mag?
Dat snap ik nooit namelijk
Ow nou ik zou een dergelijk aanzoek zeker niet als bevestiging van liefde zien. Als ik een euro kreeg van ieder huwelijk dat ontstaan is uit behoud van de gewoonte ipv bekroning van liefde.....quote:Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
Ze plakt er zelf de sticker vreemdgaan op , zelfs in de topic titelquote:Op woensdag 23 april 2008 10:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel gelezen.
Maar sorry hoor, het is allemaal niet helemaal netjes, dat klopt. Maar je kunt niet die éne actie van haar uit zijn context halen en daar een sticker 'vreemdgaan' op plakken.
Dat vind ik een beetje alsof je samen met iemand de hele avond bier drinkt en dan aan het eind 'afspreekt' dat hij niet meer dronken is zodat hij naar huis kan rijden.
Je begint een actie, en die heeft gevolgen die je niet zonder meer kunt afkappen. Gevoelens hebben geen 'uit'knop, daar moet je de tijd voor nemen.
Haar actie wordt nu volledig uit de context gehaald en dat is niet terecht.
Ik krijg altijd meer het idee dat een van de twee zich een beetje verveelt in de relatie of zich beangstigt voelt door het idee maar met een iemand seks te kunnen hebben, maar beiden zou ik me nooit in kunnen vindenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef LOLBOY het volgende:
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?
'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verderquote:Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Hij geeft nogal verwarrende signalen zeg maar. De ene keer is het 'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder' en daarna is het weer 'ik wil niet dat het goed komt en ik sta al open voor andere meisjes (maar ik heb er nog geen behoefte aan)'.
We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?
Maar wanneer hebben jullie dat besloten?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.
ergens kan ik daar wel inkomen hoor, maar feit blijft wel dat je precies die ene foute kerel hebt gedaan..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.
Ik schuif niet alle schuld van me af. Ik zie heus wel in dat ik fout geweest ben en dat ik alles met die ene vriend had moeten afkappen nadat mijn ex aangegeven had dat hij zich er niet meer prettig bij voelde.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
*Popcorn pakt...
Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...
Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...
Klassiekertje.
Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.
Maar ik denk dat het kansloos is.
Hou jij eens op met later te reageren en dan proberen mijn thunder te stelenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te posten
en bedankt... gelukkig zie ik er nog jong uit voor m'n leeftijdquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Oksel het volgende:
Nouja, jong.. ze is 26, dus het aftakelen is al flink begonnen..
Maar uit je verschillende reacties proef ik nog steeds de welbekende:quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik schuif niet alle schuld van me af. Ik zie heus wel in dat ik fout geweest ben en dat ik alles met die ene vriend had moeten afkappen nadat mijn ex aangegeven had dat hij zich er niet meer prettig bij voelde.
hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
klinkt aanlokkelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef simmu het volgende:
[..]
hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef simmu het volgende:
[..]
hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?
het 'detail'quote:..maar feit blijft wel dat je precies die ene foute kerel hebt gedaan..
Ja? De potlodentest passeer je zonder problemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
en bedankt... gelukkig zie ik er nog jong uit voor m'n leeftijd
Had het dan wat uitgemaakt met wie ik het gedaan had? Ik denk het niet...quote:
Natuurlijk wel! Als je door die ene stoere man uit de kroeg waarvan je de naam niet wist even achterlangs in de steeg was gepakt.. dan was er geen zak aan de hand geweest. Nu pakte je juist het meest gevoelige persoon.. waar je ook nog gevoelens voor bleek te tonen!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Had het dan wat uitgemaakt met wie ik het gedaan had? Ik denk het niet...
Juist bij een open relatie moet je heel goed de grenzen afspreken, en die NIET overschrijden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef simmu het volgende:
[..]
oh dat weet ik natuurlijk niet! Ik ben je ex nietquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
I Know...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Als je door die ene stoere man uit de kroeg waarvan je de naam niet wist even achterlangs in de steeg was gepakt.. dan was er geen zak aan de hand geweest. Nu pakte je juist het meest gevoelige persoon.. waar je ook nog gevoelens voor bleek te tonen!
Niet slim.
En hier schuif je het (onbewust) weer een beetje van jezelf af door het toch maar weer in een niet-bestaand perspectief te willen mikken, imoquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben gestopt met lezen op blz twee want jij ik lees telkens dingen als:
Blijkbaar heb ik nog niet genoeg door het stof gekropen (nee duh je hebt alleen die vriendschap verbroken)
Schijnbaar wil hij me nog niet vergeven
Je zou toch denken dat de vriendschap verbreken genoeg zou zijn
Blijkbaar is het voor hem geen excuus
Blablabla
Daar klinkt in mijn ogen (en in die van je ex waarschijnlijk) niet echt spijt in door
Het klinkt alsof jij vind dat je recht hebt op vergiffenis maar op dit moment heb jij helaas je rechten op wat dan ook even verspeelt
Je kunt hem niet dwingen je te vergeven, jij kunt ook niet bepalen voor hem wat genoeg is om je te vergeven en wij kunnen dat ook niet
Het enige wat er op zit voor jou is door het stof kruipen en dat heeeeeeeel lang want het gaat waarschijnlijk wel wat langer duren dan een paar weken voor hij hier over heen is als ie dat al ooit geraakt
Ik vind het heel irritant dat je zo gekwetst doet terwijl jij iemand diep in zijn zieltje gekwetst hebt en denkt dat je uberhaubt recht hebt op dingen (en je ex vind dat waarschijnlijk ook) dus dat doet je echt geen goed
bedankt voor die kleine herinnering dat we op fok zittenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
En inderdaad, foto`s willen we zien. Liefst met inkijk en maten erbij.
het is wat kort door de bocht maar hij heeft een punt hoor, popquote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...
Ow dat wou ik dus zeggen hahaquote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
*Popcorn pakt...
Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...
Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...
Klassiekertje.
Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.
Maar ik denk dat het kansloos is.
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat het van de persoon afhangt of vreemdgaan vergeven kan worden.
Bedenk wel dat het vertrouwen weer helemaal opgebouwd moet worden en dat het heel moeilijk is om iemand die ooit vreemdgegaan is weer voor 100 % te vertrouwen. Ik zou het niet kunnen. Ik zou me altijd blijven afvragen waar mijn partner uithangt, of zij wel de waarheid spreekt etc. Nee, iemand die mijn vertrouwen zo beschaamt kan dat nooit meer goed maken.
Heb ik ondertussen gedaan en ik ben niet de enige die dat zegt....quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...
Zijquote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
het is wat kort door de bocht maar hij heeft een punt hoor, pop
ga je weer!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we dieafspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Ik heb ook een open relatie gehad en vast meer mensen hierquote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Maar je bent duidelijk over een grens gegaan... Jullie spreken af dat je sex mag hebben met anderen, prima. Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we dieafspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Hoe kun je dat nou zeggen! Het ligt niet aan haar! Het ligt aan haar ex en bij deze ook aan jouquote:
quote:
Ik proef hier, net als zo te lezen meerdere mensen in dit topic, toch wat onverschilligheid uit, in de trant van "ik heb sorry gezegd, hij wilde ook een open relatie, en hij begreep me niet, dus hij kan me toch wel vergeven, het was maar 1 keertje, en ik doe het nooooit weer."quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten te herstellen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar je bent duidelijk over een grens gegaan... Jullie spreken af dat je sex mag hebben met anderen, prima. Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...
En inderdaad 'Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...' hier probeer je het weer 'goed te praten' en hieruit blijkt weer, dat je het zelf niet zo heel erg vond.
Ik geef je (ex)vriend groot gelijk!
Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Oksel het volgende:
Ach. Nouja, het is over. En het is je eigen schuld.
Wil die gozer waar mee je bent gegaan je nog wel zien?
Ja, konden we dat allemaal maar, als we de consequenties van onze acties konden overzien...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten terug te draaien.
Tikje te laatquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten te herstellen.
laat me even weten als je een manier hebt gevondenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten terug te draaien.
Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.
Gewoon voor gaan dus
Dat dus! Laat je ex lekker met rust en flikker op met je spijt! Had je eerder moeten bedenken voordat de slagbomen open gingen!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...
Ik geef je (ex)vriend groot gelijk!
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
dat lijkt me ergens ook best een slecht idee. weet niet precies waarom maar hoe kan je je daar dan nog goed bij voelen? TS zijndequote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
Dan heb je er genoeg voor betaald, namelijk je relatie. Als hij niet smaakte, waarom dan toch doorzuipen en aan de fles zuigen (hehehe) ?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.
Oofquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzachtde slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
![]()
preciesquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Daarbij hoort hij ook je levenstijl af te keuren wanneer hij het er niet mee eens is. Ik zou ook niet aan de zijlaan staan juichen wanneer mijn vriendin verkeerde keuzes zou maken ik zou haar er proberen van te weerhouden.
Ik ben geen slecht mens hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzachtde slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
![]()
Dat wil ik best geloven, maar daar hoef je ons niet van te overtuigen!quote:
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Dus TS, wonden likken en doorgaan met je leven. Laat je ex met rust, hij verdient wel wat beters nu dan jij.
Klinkt hard, maar zo is het nu eenmaal.
Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.
Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
In en in slecht ben je. Sex is van de duivel.
Je hebt die gozer niet eens geneukt! Ik bedoel.. komop!
Hij draait wel bij.
Of hij is nu andere wijven aan het neuken, en geniet daar meer van dan terug te gaan naar die betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt.
God zeg, sarcasme is jou ook al wereldvreemd.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
LOL
Waarom maakt doen wat je gevoel zegt je meteen een slecht mens? Kom je uit de biblebelt ofzo, en heeft de dominee je vroeger te pakken genomen? Frusti.
Maar jij zou je vast niet door een hoer laten aftrekken of wel?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?
Ik zou mijn leven lang een trauma overgehouden hebben aan jou, als ik je ex was.
of serieus risico om er NOG eens 9 jaar aan te verknoeien?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant hebben ze wel 9 jaar een leuke relatie gehad.. zonde om dat zomaar op te geven na een klein foutje.
als in betalen om me te laten aftrekken? ben je gek geworden?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Maar jij zou je vast niet door een hoer laten aftrekken of wel?
Hoeveel vraag je?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen behoefte aan nee. Net zoals het feit dat ik geen behoefte heb om achter mijn partners rug om sexcontact te blijven onderhouden met een goeie vriend(in).quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God zeg, sarcasme is jou ook al wereldvreemd.
Prutser
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef liefie_ het volgende:
Waar komt die hoer nou opeens weer vandaan?
Hap.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.
Nee hij heeft zich toch aan de regels gehouden, niet gelogen en bedrogen?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
Het kan toch niet zo zijn dat 9 jaar samen zijn genoeg "emotioneel wisselgeld" geeft om 1x vreemd te gaan, expliciet tegen de wens van je vriend in?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
Heeft hij daarover gelogen tegen jou?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
rupsje nooitgenoeg ben je wel een beetje he!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
geef haar nou geen drogredenen mbt dat aftrekken ajbquote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef Oksel het volgende:
Wat een heaumeaux dat hij zich laat aftrekken. Of wat ben jij naief om te geloven dat hij zich alleen heeft laten aftrekken.
Misschien valt hij wel op mannen!
Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Nee. Een relatie draait om vertrouwen. Vreemdgaan is één van de ergste vormen van iemands vertrouwen beschamen.
Je hebt het tegen een vrouw g, die denken anders dan onsquote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
Nouja, je kan nog een keer een vriendin uitnodigen en hem uitnodigen voor een triootje. Daar zijn mannen vaak ook nog wel gevoelig voor..En als hij je 1 keer wil neuken, wil hij het vast ook nog wel vaker. Wie weet.
True. Maar ik zou dan ook nooit een open relatie aan kunnen gaanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.
Heb ik echt behoefte aan nuquote:Op woensdag 23 april 2008 11:44 schreef LOLBOY het volgende:
kijk eens wat een lief suf koppieeeewe gaan jullie koppelen hier! mods! verander de TT !
Als ik dit allemaal lees kan ik maar 1 conclusie trekken, jullie waren allebei niet toe aan een 'open relatie'.. Ik begrijp heel goed dat jullie benieuwd waren naar seks met anderen, maar dit kon gewoon niet goed aflopen. Aan de ene kant seks willen met anderen, aan de andere kant niet klaar zijn voor een open relatie. Dat gaat niet op..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
eh ik had het over jou en oksel hequote:
Volgende week lig ik weer in dat zwembad. privé villa aan de Spaanse kust. Beetje prosecco zuipen en slapen. Goede shit.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef LOLBOY het volgende:
kenker nu heb ik ook zin om te zwemmen auwe
Ook om te BBQ'en?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef LOLBOY het volgende:
kenker nu heb ik ook zin om te zwemmen auwe
Nodig TS uit!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Volgende week lig ik weer in dat zwembad. privé villa aan de Spaanse kust. Beetje prosecco zuipen en slapen. Goede shit.
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
eh ik had het over jou en oksel heof ben ik nou degene die het sarcasme in je reply niet ziet?
anyway, beste kans die je hebt op het terugwinnen van dat een sprankeltje vertrouwen is door jezelf eerst met de grond gelijk te maken in schuld. ga helemaal los bij 'm en zet die traankraantjes flink open en MEEN HET zo hard dat je hart er letterlijk pijn van doet. als het duidelijk is dat je alles zou doen voor een 2e kans is het aan jou om hem met rust te laten en te wachten tot hij zelf initiatief neemt. it's a long shot maar wat mij betreft je enige kans. Ga hem NIET NIET NIET proberen verleiden met seks of hopen om via seks iets terug op te wekken want dan ben je gewoon officieel en certified dom
Heel slim dit..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...
mja ik begrijp zn reactie wel hoor. beter neem jij nu wat afstand (niet negeren) en zie je hoe het allemaal uitspeelt. het is de enige manier om ook voor jezelf tot rust te komen. wat dacht je van een weekje privé villa in spanje?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...
Sst...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef Lyzio het volgende:
Was jij niet die gozer die naar Australië gaat emigreren?
Nou al niet eerlijk? Dat gaat natuurlijk nooit wat worden!quote:
De regels waren duidelijk.. jij was te stom om je er niet aan te houden. Stop whiningquote:Op woensdag 23 april 2008 09:28 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
We zijn emotioneel ook te close geworden terwijl het eigenlijk alleen om de sex had moeten gaan. Het is uiteindelijk uitgegaan omdat ik achterde rug van mijn ex om afgesproken heb met die vriend van me. Ik heb dit een dag later opgebiecht maar toen was het schijnbaar al te laat...
Ik ook niet.. ik walg van mensen die vreemdgaan, vooral in situaties waar iedereen ( vrienden, collega's etc ) ervan weet, behalve jezelf totdat je op een dag de realiteit onder ogen mag zien.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:38 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jawel hoor , ik ben monogaam , ik hou absoluut niet van bedriegen
De meeste open relaties zijn gedoemt te mislukken wegens vertrouwen of jaloezie..quote:Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef mgerben het volgende:
Vergeving is niet iets dat jij uit hem kunt trekken.
Je kunt het ook niet eisen (zoals jij wel doet - let op het woordje 'moet' in de OP).
Wat je wel zou kunnen proberen is het omdraaien. Hij is nu zielig, hij is nu gekwetst en kan lekker medelijden met zichzelf hebben.
Geef hem maar eens een flinke schop onder zijn kont. Jullie hadden toch een open relatie? Sorry hoor, maar dan moet hij ook niet zeuren.
Open relaties zijn niet voor iedereen weggelegd. Blijkbaar kon hij er toch niet mee omgaan en heeft hij (en dat is zijn fout) dat niet op tijd gezegd.
Leg de schuld maar eens bij hem neer. Dat kan hem mogelijk uit zijn zelfmedelijden halen.
Sums it all up..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.
Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.
Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
Dat hoeft in preciepe helemaal geen problemen op te leveren, ligt er maar net aan hoe de afspraken gemaakt zijn, en hoe beide partijen daar mee om gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:18 schreef Netstorm het volgende:
[..]
De meeste open relaties zijn gedoemt te mislukken wegens vertrouwen of jaloezie..
Echter, zou jij het tof vinden om een vriend op bezoek te hebben waarvan je weet dat hij gister, alle gaten van je vriendin heeft uitgewoond?
Je doet me denken aan een vriend van me..quote:Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat hoeft in preciepe helemaal geen problemen op te leveren, ligt er maar net aan hoe de afspraken gemaakt zijn, en hoe beide partijen daar mee om gaan.
Tja als dat de ander persee wilt waarom niet, er kan een bijzondere vriendschap door ontstaan.
Maar nogmaals ieder zijn keuze hoor.
Hier werkte het totaal niet een open relatie puur omdat ik zo met vlagen last van jaloezie heb, en dat terwijl ik in feite de ergste was, met het sex hebben met anderen,
Daar over gesproken en er gewoon netjes mee gestopt
Hier was het ergens nog wel "erger" wij waren een swingkoppel, en dat ging in feite altijd wel goed, totdat ik vond dat ik te weinig aandacht kreeg...quote:Op woensdag 23 april 2008 14:32 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een vriend van me..
Zelf genieten van vreemdgaan.. afwisseling is toch lekker?
Maar ohwee als hij besodemieterd wordt! de bitch!
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat kan ik dan doen? Ik heb geen hoe ik het verder nog moet aanpakken... Hoe kan ik zijn vertrouwen terug winnen als ik niet eens de kans krijg om het te bewijzen?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hier was het ergens nog wel "erger" wij waren een swingkoppel, en dat ging in feite altijd wel goed, totdat ik vond dat ik te weinig aandacht kreeg...
toen ging het meestal fout...
Dat een paar keer aangekaart, nog paar keer geprobeerd maar werkte gewoon niet, dus toen maar een einde gemaakt aan het swingen...
Dat ik dan ook nog eens ging bedriegen, waar men achterkwam....
Tja ik ben niet bepaald een rolmodel![]()
Maar goed hier is wel vergeven, maar idd niet vergeten en dat merk ik maar al te goed,
Maar nogmaals het was eigen schuld en snap het volkomen.
TS alleen met praten kom je er niet hoor, je zult echt alles uit de kast moeten halen geloof mij
Niets. Het is over. Als hij niet wil, dan wil hij niet. Kun jij hoog en laag springen, maar dan wil hij nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan doen? Ik heb geen hoe ik het verder nog moet aanpakken... Hoe kan ik zijn vertrouwen terug winnen als ik niet eens de kans krijg om het te bewijzen?
Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niets. Het is over. Als hij niet wil, dan wil hij niet. Kun jij hoog en laag springen, maar dan wil hij nog steeds niet.
Jullie relatie was al over op het moment dat jij je door hem zo ondergewaardeerd voelde dat je je tot een ander wende, daar gevoelens voor kreeg en meer dan eens het nest mee indook.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan doen? Ik heb geen hoe ik het verder nog moet aanpakken... Hoe kan ik zijn vertrouwen terug winnen als ik niet eens de kans krijg om het te bewijzen?
Ik heb zo'n idee dat ze dat nog lang niet inzietquote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!
"Zij gaat vreemd en komt nu op blote knietjes terugkruipen!"quote:Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ze dat nog lang niet inziet![]()
Straks krijgen we een topic van haar ex: Help ik word gestalked
Maar hij is wel degene die zo graag vrienden wil zijn. Als hij me niet meer moest zou hij dat ook niet willen denk ik zo. Hij wil alle dingen doen die we eerst deden maar dan zonder lichamelijk contact. Dat is natuurlijk wel lekker veilig want zo kan ie niet nog een keer gekwetst worden. De waarheid is alleen wel dat dit contact ontzettend slecht voor mij is omdat ik zo vanzelf hoop blijf houden, want er is immers verder zo weinig veranderd.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!
Heb jij die open relatie afspraak niet pas weer opnieuw in het leven geroepen toen je je oog op een ander had laten vallen?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Houd toch eens op met appels met peren vergelijken. Jullie hadden de afspraak dat je buiten de deur mocht kijken, mits er geen gevoelens bij kwamen kijken. Jij bent willens en wetens door gegaan met die vriend van je, ook al vroeg je ex je er mee te stoppen. Je maakt mij niet wijs dat die wijn je niet zeer goed smaakte.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb jij die open relatie afspraak niet pas weer opnieuw in het leven geroepen toen je je oog op een ander had laten vallen?
Verder vind ik inderdaad ook dat jij hier het slachtoffer uit loopt te hangen en ik wil er nog even aan toevoegen dat ik julllie voorgenomen huwelijk ontzettend betekenisloos vind. Jullie hebben een open relatie en kunnen elkaar dus geen trouw beloven en bovendien was je relatie al slecht (je voelde je niet speciaal, had weinig zelfvertrouwen etc.) toen je toch ja zei. Het is maar goed dat jullie niet zijn gaan trouwen. Sterkte voor je ex.
Als wij het allemaal nooit kunnen begrijpen, waarom kom je dan wel herhaaldelijk vragen wat je moet doen? Hoe zouden we dát wel moeten weten dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef Madonna81 het volgende:
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft.
Jij hebt echt niet zoveel pijn als je ex, ik vind je een buitengewoon egocentrisch mensquote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.
Je schuldgevoel komt niet doorleefd over, je blijft rechtvaardigingen zoeken en de bal terugkaatsen. Pas als je oprecht spijt toont en ten volle beseft dat wat jij hebt gedaan hoogverraad is, maak je een minieme kans op vergeving.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Je kent me helemaal niet. Ik ben 9 jaar trouw geweest en heb in een situatie waar ik niet mee om kon gaan een fout gemaakt. Betekent dat nu dat ik geen pijn kan hebben? Ik heb ontzettend veel pijn anders was ik er na 3 maanden niet nog steeds mee bezig en was ik wel met die andere jongen verder gegaan. Ik loop al drie maanden met m'n hart in m'n handen, moet er nog dagelijks om huilen en ben ondertussen al 6 kilo afgevallen. Hoe kun jij dan zeggen dat ik niet evenveel pijn als mijn ex kan hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jij hebt echt niet zoveel pijn als je ex, ik vind je een buitengewoon egocentrisch mens
jezus meid je vat 't echt niet he?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.
Oh ik geloof best dat je pijn hebt hoor , pijn en schuldgevoel maar je legt zo ontzettend veel buiten jezelf dat mij dat egoistisch doet overkomen. Nergens hoor ik je praten over hem , over ZIJN pijn. Over zijn enorme gekwetste gevoel en over hoeveel pijn hem dat doetquote:Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Je kent me helemaal niet. Ik ben 9 jaar trouw geweest en heb in een situatie waar ik niet mee om kon gaan een fout gemaakt. Betekent dat nu dat ik geen pijn kan hebben? Ik heb ontzettend veel pijn anders was ik er na 3 maanden niet nog steeds mee bezig en was ik wel met die andere jongen verder gegaan. Ik loop al drie maanden met m'n hart in m'n handen, moet er nog dagelijks om huilen en ben ondertussen al 6 kilo afgevallen. Hoe kun jij dan zeggen dat ik niet evenveel pijn als mijn ex kan hebben.
En hitler wou ook maar het beste voor z'n volkquote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen.
Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:15 schreef N.icka het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat je pijn hebt hoor , pijn en schuldgevoel maar je legt zo ontzettend veel buiten jezelf dat mij dat egoistisch doet overkomen. Nergens hoor ik je praten over hem , over ZIJN pijn. Over zijn enorme gekwetste gevoel en over hoeveel pijn hem dat doet
Nee het is alleen maar ik , ik , ik.......
Je bent wel het type om vreemd te gaan. Je vriend die je goed 9 jaar kent, vraagt je om niet weer naar bed te gaan met die kerel.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
Dan ben ik best jaloers op 'm dat ie zo sterk van geest is om snel verder te gaan na een gemaakt besluit. huldequote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
Wat moet hij dan? Zichzelf zielig vinden en smeken dat je terug komt? Tuurlijk staat hij open voor een nieuwe relatie. Life goes on. En 3 maanden uit? Man, ik hoop voor hem dat hij inmiddels 10 vrouwen heeft geneukt en denkt:quote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
Misschien zegt hij dat gewoon ,waarom zou hij naar jou zijn echte gevoel tonen? Daar heb je al eerder misbruik van gemaakt en dat is misschien genoegquote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nee dat getuigt er meer van dat hij behoorlijk klaar met je is, zulke 'shocktherapie' werkt vaak erg verhelderend en versnellend in het verwerkingsproces.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:
ja daar heeft het wel alle symptomen vanquote:Op woensdag 23 april 2008 17:24 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat je hem niet terug wilt maar hij wil jou niet meer en nu wil jij hem wel
Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je bent wel het type om vreemd te gaan. Je vriend die je goed 9 jaar kent, vraagt je om niet weer naar bed te gaan met die kerel.
En wat doe je?![]()
Ga jezelf nou niet in een slachofferrol plaatsen.
Ja hoor meid , geef er maar een mooie draai aanquote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
die keer met toestemming is het probleem toch niet? wie hou je voor de gek meid?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
Dat type ben je dus wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
De eerste keer was met toestemming maar toen je ex zag dat je er gevoelens bij kreeg moest je er mee ophouden. Je hebt toen zijn vertrouwen beschaamd en bent alsnog vreemdgegaan, in tweede instantie. Als je geen open relatie aan kunt, begin er dan ook niet aan. Wie zijn billen brandt..quote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Nies het volgende:
[..]
Dat type ben je dus wel.
Je vindt het helemaal niet moeilijk om te leven met wat je gedaan hebt, je hebt het moeilijk met de consequenties van je eigen weloverwogen acties
Je bent net een klein kind; "Ik wil! Ik wil!"
Ga d'r nog ff bij staan stampvoeten ofzo.
Hij wil je lekker toch niet meer
Afgezekenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...
Als je het zelf allemaal zo goed weet waarom zit je dan niet gezellie saampjes met vriendlief op de bank?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...
doe maar niet...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik wil nog een deel 2 zien met je boy sugar lee hooper en die herman van idols
Natuurlijk heeft hij er wel problemen mee, daar praat hij alleen niet meer over met jou. Jij bent namelijk niet te vertrouwen... uithuilen doet hij nu bij anderen. Tegenover jou speelt hij de ongekrenkte boy. That's how it works.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
wat niet, sugar of herman?quote:
dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij er wel problemen mee, daar praat hij alleen niet meer over met jou. Jij bent namelijk niet te vertrouwen... uithuilen doet hij nu bij anderen. Tegenover jou speelt hij de ongekrenkte boy. That's how it works.
een beetje tegengas geven aan TS is prima maar het verwordt nu wel een beetje tot ONZ bagger topic zo en dat hebben we hier gewoon liever niet...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:55 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
wat niet, sugar of herman?of wil je helemaal geen deel 2? ik vind het wel een kwaliteitstopic hoor
tot... TOT DIE ENE JONGEN FOTO'S GING POSTEN
Lijkt mij ook niet, ik vind dat sommige hiero wel erg ver gaan. Vreemd gaan keur ik ook af en ik zou daarna geen relatie met diegene kunnen voortzetten of beginnen maar om nou te zeggen dat TS puur evil is gaat mij wel een beetje te ver. Ik kan me best voorstellen dat je onder omstandigheden toen die 'kleine' fout hebt gemaakt. Je voelde toen meteen al dat het niet klopte en dat je er spijt van had. Het is niet terug te draaien en daar pluk je nu ook zwaar de vruchten van maar dat wil niet zeggen dat je er geen spijt en verdriet van kan hebben. Ergens denk ik dat het makkelijker is voor jouw ex-vriend, die kan tenminste nog iemand de schuld geven. Jij alleen jezelf. Domme actie met grote gevolgen, maar je moet wel verder. Dus vertel je ex-vriend ook gewoon dat je of er wel voor wilt gaan of, als hij er niks meer in ziet, mee moet stoppen. Na zoiets kun je vrienden zijn ook wel vergeten.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Starr_003 het volgende:
Tjah..ik vind eigenlijk dat het een fout ik van jullie béide. Ik zou me gaan afvragen hoe je relatie in elkaar steekt als je toestemming gaat geven aan elkaar om sex met een ander te hebben. Ik kan wel begrijpen dat je een keer 'buiten de deur wilt eten' na 9 jaar, maar ik vind dat als je een relatie hebt, je gewoon wéét dat dat niet kan. Ik ken het gevoel wel, maar bij nader inzien kwam ook ik erachter dat mijn relatie gewoon niet meer goed zat!
En tjah als je dan beiden tot de beslissing komt om zoiets toch toe te staan, is er nog maar weinig nodig om een fout te maken. Zoals je je verhaal vertelt komt het op mij over dat je ex het wel best vind nu. Alsof hij heeft zitten wachten op deze situatie. Een mooi moment om de relatie te verbreken, hij was er toch al zat van! En dat hij je ten huwelijk gevraagd heeft wil in mijn ogen niet zeggen dat hij een 3 maanden geleden nog o zo gek van je was. Ik geloof dat gewoon niet. Ik denk dat jullie relatie hoe dan ook toch gestrand was.
Lijkt mij dat dat grotendeels aan een kinderachtige egoïstische TS te danken is? Die is op deze wijze, in dit topic, totaal niet serieus te nemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef Re het volgende:
[..]
een beetje tegengas geven aan TS is prima maar het verwordt nu wel een beetje tot ONZ bagger topic zo en dat hebben we hier gewoon liever niet...
Dat klinkt op zich logisch maar ik kan er niet in geloven. Hij heeft immer de eerste stap tot deze fout zélf gezet. Hij was ook gek genoeg op je, om je vervolgens toestemming te geven om met een ander te sexen? Ik vind dat een beetje krom..!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:59 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.
Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb in dit topic. Ik heb gewoon verteld hoe dingen gegaan zijn en hoe ik erover denk. Daar is niks kinderachtigs aan. Reacties als deze vind ik daarentegen veel kinderachtiger.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef Nies het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat grotendeels aan een kinderachtige egoïstische TS te danken is? Die is op deze wijze, in dit topic, totaal niet serieus te nemen?
En wij zeggen wat wij ervan vinden , wij doen ook niks foutquote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb in dit topic. Ik heb gewoon verteld hoe dingen gegaan zijn en hoe ik erover denk. Daar is niks kinderachtigs aan. Reacties als deze vind ik daarentegen veel kinderachtiger.
En met reden. Wonden likken en er de volgende keer niet meer aan beginnen, dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:59 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.
Jullie mogen best zeggen wat jullie ervan vinden maar jullie kunnen alleen mijn daden veroordelen en niet mij als persoon want daar weten jullie echt niks van af.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
En wij zeggen wat wij ervan vinden , wij doen ook niks fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |