abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58245863
Mijn relatie van 9 jaar is ongeveer 3 maanden geleden op de klippen gelopen omdat ik vreemd gegaan ben. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is maar het valt verder toch niet goed te praten... Ik heb al vanalles geprobeerd om vergeving bij mijn ex te krijgen maar hij wil echt niet meer. Wel wil hij graag vrienden blijven maar ik denk dat dat gewoon een manier van hem is om mij in zijn leven te houden zonder dat hij nog een keer kans loopt om gekwetst te worden. Wat moet ik doen? Ik heb niet het idee dat ik het moet opgeven want voor mijn gevoel maken we nog steeds een kans. Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Nothing really matters Love is all we need
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 09:08:49 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_58245922
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Madonna81 het volgende:
Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.

Vraag: hoe bedoel je dit eigenlijk "Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is "?

Sterkte in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58245923
Bij mannen krijg je natuurlijk te maken met gekrenkte trots cq eer (daar hoef je geen allochtoon voor te zijn), hetgeen een verdomd lastige zaak is.

Dat zal niet in een paar maandjes goed komen wat dat betreft.

Maar als het verder helemaal goed zat, en je avontuurtje bij je wederhelft niet tot nieuwe inzichten heeft geleid (het uitkomen van je avontuurtje daargelaten), dan lijkt het me niet ondenkbaar dat het nog wel goed komt.

Maar ja, wat weet ik (of een ander hier)?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58246051
Vergeven kan wel, vergeten gaat lastiger.

Echt, na 9 jaar had je beter moeten weten.
pi_58246059
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.

Vraag: hoe bedoel je dit eigenlijk "Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is "?

Sterkte in ieder geval.
Dank je. We hadden de afspraak met elkaar gemaakt dat we met andere mensen naar bed mochten gaan. Het is in ons geval echter uit de hand gelopen omdat ik dat met een vriend van mij gedaan heb en we te close met elkaar geworden zijn. Ik heb hierdoor bepaalde grenzen overschreden en dat is waar mijn ex zo door gekwetst is. Onze open relatie is uit volledig vertrouwen ontstaan maar ik heb dat vertrouwen uiteindelijk gebroken ...
pi_58246185
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar dan was je relatie toch niet zo open lijkt me.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_58246196
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bij mannen krijg je natuurlijk te maken met gekrenkte trots cq eer (daar hoef je geen allochtoon voor te zijn), hetgeen een verdomd lastige zaak is.

Dat zal niet in een paar maandjes goed komen wat dat betreft.

Maar als het verder helemaal goed zat, en je avontuurtje bij je wederhelft niet tot nieuwe inzichten heeft geleid (het uitkomen van je avontuurtje daargelaten), dan lijkt het me niet ondenkbaar dat het nog wel goed komt.

Maar ja, wat weet ik (of een ander hier)?
Hij zei gisteren dat z'n gevoel van houden van door mijn stunt veranderd is. Zou je dat een nieuw inzicht kunnen noemen? Ook beweert hij dat hij nu al open staat voor een nieuwe relatie maar dat hij er geen behoefte aan heeft (hoezo verwarrend ). Ik weet niet of ik dat allemaal heel serieus moet nemen of dat hij dingen zegt omdat hij nog steeds gekrenkt is.
pi_58246272
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:20 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Hij zei gisteren dat z'n gevoel van houden van door mijn stunt veranderd is. Zou je dat een nieuw inzicht kunnen noemen? Ook beweert hij dat hij nu al open staat voor een nieuwe relatie maar dat hij er geen behoefte aan heeft (hoezo verwarrend ). Ik weet niet of ik dat allemaal heel serieus moet nemen of dat hij dingen zegt omdat hij nog steeds gekrenkt is.
Tsja, ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik ben niet zo van de samenhang ten tijde van emotionele stress.

Daarom zeg ik, kan wel wat tijd overheen gaan.
pi_58246300
Zijn vertrouwen beschamen in een open relatie een beste prestatie.
Lijkt mij dat je het echt verneukt hebt.

op wat voor een manier ben jij te close geworden met een vriend van je?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_58246307
Wat voor afspraken waren er over gemaakt dan, gezien het feit je over een open relatie spreekt?
pi_58246322
Ik denk dat hij helemaal in de war is en tijd nodig heeft om alles op een rijtje te krijgen.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:27:02 #12
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58246343
Ik word echt doodziek van al die lamstralen die vreemdgaan en dan hier komen uitjanken
pi_58246351
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef JonKeL het volgende:
Ik denk dat hij helemaal in de war is en tijd nodig heeft om alles op een rijtje te krijgen.
Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon als reden heeft gebruikt om haar de deur uit te werken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 23 april 2008 @ 09:27:51 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58246360
Open relaties werken niet. dat blijkt maar weer eens...
pi_58246368
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:14 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dank je. We hadden de afspraak met elkaar gemaakt dat we met andere mensen naar bed mochten gaan. Het is in ons geval echter uit de hand gelopen omdat ik dat met een vriend van mij gedaan heb en we te close met elkaar geworden zijn. Ik heb hierdoor bepaalde grenzen overschreden en dat is waar mijn ex zo door gekwetst is. Onze open relatie is uit volledig vertrouwen ontstaan maar ik heb dat vertrouwen uiteindelijk gebroken ...
je mocht vreemdgaan maar niet met vrienden ofzo? ik vind het maar raar hoor. klinkt alsof je ex dat open relatiegedoe achteraf toch niet wilde. maar ik snap om te beginnen niet waarom iemand een open relatie zou willen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58246373
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef N.icka het volgende:
Ik word echt doodziek van al die lamstralen die vreemdgaan en dan hier komen uitjanken
De halve wereld gaat vreemd, dus relatief gezien valt het nog mee. Als iedereen er over zou posten zou je een centraal "Ik ben vreemdgegaan" en "Mijn vriend(in) is vreemdgegaan" Deel XXXX topic kunnen starten.

Vreemdgaan.. een verzinsel van de laatste paar honderd jaar.
pi_58246374
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Cageon het volgende:

We zijn emotioneel ook te close geworden terwijl het eigenlijk alleen om de sex had moeten gaan. Het is uiteindelijk uitgegaan omdat ik achterde rug van mijn ex om afgesproken heb met die vriend van me. Ik heb dit een dag later opgebiecht maar toen was het schijnbaar al te laat...
pi_58246405
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon als reden heeft gebruikt om haar de deur uit te werken.
Dat is zeker niet het geval. Hij had me een paar maanden daarvoor nog ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen...
  woensdag 23 april 2008 @ 09:29:49 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_58246409
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft?

Zo kun je erover denken, en het is misschien wat jij graag wil geloven. Maar als je ex-vriend daar anders over denkt, dan doe je daar niks aan. En als je er zelf aan vast blijft houden, dan houdt hij in jouw visie dus niet echt van je als hij je niet vergeeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_58246439
Van mij zou ze geen tweede kans krijgen. Alles staat of valt met vertrouwen en ik heb de herkansingen om me heen ook altijd alsnog zien falen. Ik vind het in jullie geval wel jammer dat je het na negen jaar samen zijn nog over je hart hebt kunnen krijgen, dat maakt het er bepaald niet makkelijker op. Het spijt je volgens mij echt dus ik wens je sterkte. Maar ik vrees voor jou dat het met die jongen fubar is
pi_58246444
Van Wiki: ( )
quote:
Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander zonder dat dat voor hun gevoel betekent dat de liefde voor hun partner op het spel staat, ervaren partners dit wel snel als een bedreiging voor de relatie.
En wat tips, altijd handig.
quote:
* 50 mile rule. Zorg dat er 50 mijl (80km) zit tussen de actieradius van de minnaar en de reguliere partner.
* Vertel het niet
* Doe het niet binnen je vriendenkring
* Doe het niet in je gemeente
* Doe het niet op je werk
* Ontken altijd
* Doe aan "veilige" seks
* Verander je levensstijl niet
Het is wel een uitdaging om al die regels tegelijkertijd te verbreken.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:32:06 #22
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58246454
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef Kreator het volgende:
Open relaties werken niet. dat blijkt maar weer eens...
Wat een gelul... "Gesloten" relaties werken net zo min.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:33:39 #23
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246489
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Cageon het volgende:

Mijn gedachten..

Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Waarom beschaam je iemands vertrouwen die je die vrijheid geeft?

Overigens ben ik zelf nogal zwart-wit: vreemdgaan = afgelopen
  Official ESF Kreviewer woensdag 23 april 2008 @ 09:34:21 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58246514
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat een gelul... "Gesloten" relaties werken net zo min.
....oh? Het was nog niet in je opgekomen dat in een open relatie er bijna áltijd wel iemand toch jaloers wordt en het niet meer wil? En dat je daar in een normale relatie geen last van hebt, omdat je nooit met een ander neukt?
pi_58246519
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dat is zeker niet het geval. Hij had me een paar maanden daarvoor nog ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen...
En dan geeft hij het zo maar op, ondanks dat jullie een open relatie hebben? Heel vreemd.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:35:17 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58246529
hebben jullie die volle 9 jaar lang die open relatie gehad, of is de ' open'-status iets van de laatste tijd? en is er in die periode vaker, bij één van jullie of beiden, een ander geweest? En zo ja, is dat toen wel goed gegaan?

Ik vind het er namelijk wat op lijken dat je partner er nu pas écht achter komt wat hij ervan vindt dat jij met een ander in bed ligt. Het idee van een open relatie klonk dan wel heel goed, maar de praktijk blijkt toch anders. Zoiets.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:35:27 #27
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58246531
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

....oh? Het was nog niet in je opgekomen dat in een open relatie er bijna áltijd wel iemand toch jaloers wordt en het niet meer wil? En dat je daar in een normale relatie geen last van hebt, omdat je nooit met een ander neukt?
Daar ga je de fout in.

Het is mensenwerk. Het soort relatie doet er niet toe, het gaat om de invulling die mensen er aan geven.
  Official ESF Kreviewer woensdag 23 april 2008 @ 09:36:16 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58246547
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Daar ga je de fout in.
Nee hoor.
pi_58246551
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Mijn gedachten..

Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Waarom beschaam je iemands vertrouwen die je die vrijheid geeft?

Overigens ben ik zelf nogal zwart-wit: vreemdgaan = afgelopen
Het is niet zo dat ik heel ervaren ben met het hele open relatie gedoe. Het was voor mij ook allemaal nieuw en wist dus ook niet goed hoe ik er mee om moest gaan. En ik blijf een vrouw en dan komen er bij de sex meestal gevoelens om de hoek kijken... Maar achteraf gezien had ik natuurlijk alles moeten afkappen voordat het uit de hand liep.
pi_58246566
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen een open en gesloten relatie is het feit dat men in een gesloten relatie er over liegt (het niet verteld) en in een open relatie het wel verteld. Alsof men geen sex heeft met anderen in een gesloten relatie. Half Nederland heeft wel eens een slippertje gemaakt, gaat naar de hoeren of neukt met de baas. Wake up Kreator.. wake up. De paus zat er naast, monogamie bestaat niet.
pi_58246577
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ja hoor.
pi_58246583
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Daar ga je de fout in.

Het is mensenwerk. Het soort relatie doet er niet toe, het gaat om de invulling die mensen er aan geven.
Ik ga voor een kleine +1
  woensdag 23 april 2008 @ 09:38:25 #33
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58246598
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:37 schreef Oksel het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen een open en gesloten relatie is het feit dat men in een gesloten relatie er over liegt (het niet verteld) en in een open relatie het wel verteld. Alsof men geen sex heeft met anderen in een gesloten relatie. Half Nederland heeft wel eens een slippertje gemaakt, gaat naar de hoeren of neukt met de baas. Wake up Kreator.. wake up. De paus zat er naast, monogamie bestaat niet.
Jawel hoor , ik ben monogaam , ik hou absoluut niet van bedriegen
  woensdag 23 april 2008 @ 09:39:22 #34
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246627
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:36 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik heel ervaren ben met het hele open relatie gedoe. Het was voor mij ook allemaal nieuw en wist dus ook niet goed hoe ik er mee om moest gaan. En ik blijf een vrouw en dan komen er bij de sex meestal gevoelens om de hoek kijken... Maar achteraf gezien had ik natuurlijk alles moeten afkappen voordat het uit de hand liep.
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen..ben alleen erg benieuwd wat jullie open relatie inhield en op welke manier je te ver bent gegaan. Dan kan ik pas inschatten in hoeverre het evt. te vergeven zou zijn.

Wiens idee was het eigenlijk..die open relatie?
en heb je nog sex met die vriend?
had hij ook sex met andere vrouwen?
pi_58246628
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
hebben jullie die volle 9 jaar lang die open relatie gehad, of is de ' open'-status iets van de laatste tijd? en is er in die periode vaker, bij één van jullie of beiden, een ander geweest? En zo ja, is dat toen wel goed gegaan?

Ik vind het er namelijk wat op lijken dat je partner er nu pas écht achter komt wat hij ervan vindt dat jij met een ander in bed ligt. Het idee van een open relatie klonk dan wel heel goed, maar de praktijk blijkt toch anders. Zoiets.
We hadden het er al jaren over maar het is de laatste maand van onze relatie pas in werking gezet zeg maar. Ik heb het alleen met die vriend van mij gedaan en mijn ex heeft een erotische massage van een dame gehad. Verder niks...
pi_58246661
Vergeving is niet iets dat jij uit hem kunt trekken.
Je kunt het ook niet eisen (zoals jij wel doet - let op het woordje 'moet' in de OP).

Wat je wel zou kunnen proberen is het omdraaien. Hij is nu zielig, hij is nu gekwetst en kan lekker medelijden met zichzelf hebben.
Geef hem maar eens een flinke schop onder zijn kont. Jullie hadden toch een open relatie? Sorry hoor, maar dan moet hij ook niet zeuren.
Open relaties zijn niet voor iedereen weggelegd. Blijkbaar kon hij er toch niet mee omgaan en heeft hij (en dat is zijn fout) dat niet op tijd gezegd.
Leg de schuld maar eens bij hem neer. Dat kan hem mogelijk uit zijn zelfmedelijden halen.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:40:54 #37
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246670
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:37 schreef Oksel het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf..nu doe je toch de andere helft van NL te kort.
pi_58246679
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:38 schreef N.icka het volgende:

[..]

Dan hoor jij bij de helft van Nederland die geen ballen heeft, gefeliciteerd.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:41:51 #39
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58246698
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dank u
  woensdag 23 april 2008 @ 09:41:53 #40
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246699
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

We hadden het er al jaren over maar het is de laatste maand van onze relatie pas in werking gezet zeg maar. Ik heb het alleen met die vriend van mij gedaan en mijn ex heeft een erotische massage van een dame gehad. Verder niks...
is het niet zo dat je toevallig al verliefd was op je vriend en gewoon een leuke constructie bedacht hebt? onbewust weliswaar
  woensdag 23 april 2008 @ 09:43:02 #41
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246725
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef Oksel het volgende:

[..]

wat een onzin

er bestaat geen causaal verband tussen liegen en het hebben van ballen.
als jij graag de boel besodemietert hoef je daar niet half nederland mee in te trekken

het vergt juist lef als je de verleiding kan weerstaan
pi_58246728
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf..nu doe je toch de andere helft van NL te kort.
Get real. Je moest eens weten.. en nee, ik kom niet uit een paupermilieu.. Ik heb een vrij groot netwerk, in alle lagen van de bevolking.. bovendien jaren in de horeca gewerkt, waar je ook veel hoort / ziet / zelf doet.

Het percentage mensen wat vreemdgaan, of vreemd is gegaan is heel hoog, naar wat ik zie. Moet je nagaan hoe hoog het "verborgen" percentage is.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:43:46 #43
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58246738
Vreemdgaan zie ik eerlijk gezegt als iets wat je bij een ander zoekt omdat je het niet bij je eigen partner kunt vinden. Mis je iets bij je eigen partner waardoor je bent vreemdgegaan? Of een scheeuw om aandacht?

9jaar en een huwelijk in de planning is niet niks.
pi_58246746
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen..ben alleen erg benieuwd wat jullie open relatie inhield en op welke manier je te ver bent gegaan. Dan kan ik pas inschatten in hoeverre het evt. te vergeven zou zijn.

Wiens idee was het eigenlijk..die open relatie?
en heb je nog sex met die vriend?
had hij ook sex met andere vrouwen?
Een paar jaar geleden toen we erover begonnen te praten was het meer het idee van mijn ex. De laatste maand van onze relatie was ik degene die er eigenlijk weer over begonnen is.

Ik heb geen sex meer metdie vriend. Ik heb de hele vriendschap zelfs afgeblazen maar dit zegt mijn ex schijnbaar nog niks...

Hij heeft een erotische massage van een vrouw gehad maar niet echt sex met iemand anders gehad...

Ik ben te ver gegaan doordat ik stiekem heb afgesproken met die vriend van me terwijl m'n ex aangegeven had dat hij wou dat ik het voorlopig rustig aan zou doen en die vriend niet meer zou zien.
pi_58246755
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:28 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

We zijn emotioneel ook te close geworden terwijl het eigenlijk alleen om de sex had moeten gaan. Het is uiteindelijk uitgegaan omdat ik achterde rug van mijn ex om afgesproken heb met die vriend van me. Ik heb dit een dag later opgebiecht maar toen was het schijnbaar al te laat...
Dan krijg ik t idee dat je het wel kan schudden. Maargoed hij is mij niet.
Succes
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_58246759
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

wat een onzin

er bestaat geen causaal verband tussen liegen en het hebben van ballen.
als jij graag de boel besodemietert hoef je daar niet half nederland mee in te trekken
Alsof jij niet eens je pik in die lekkere 21 jarige buurvrouw zou willen hangen, die altijd zo geil naar je kijkt. Dat zou iedere man willen. De helft doet het, de andere helft niet, bij de ideale gebeurtenis. Waarom doe de andere helft het niet? Allerlei redenen, maar het feit blijft dat iedereen het wel eens zou willen doen.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:45:37 #47
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246777
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Oksel het volgende:

[..]

Get real. Je moest eens weten.. en nee, ik kom niet uit een paupermilieu.. Ik heb een vrij groot netwerk, in alle lagen van de bevolking.. bovendien jaren in de horeca gewerkt, waar je ook veel hoort / ziet / zelf doet.

Het percentage mensen wat vreemdgaan, of vreemd is gegaan is heel hoog, naar wat ik zie. Moet je nagaan hoe hoog het "verborgen" percentage is.
Ik kies voor vertrouwen ipv wantrouwen.

overigens heb je met je horeca niet echt een representatief beeld te pakken.

En misschien gebeurd het vaker dan men zou denken, het geldt -zeker- niet voor iedereen..
pi_58246785
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Fancy_Me het volgende:
Vreemdgaan zie ik eerlijk gezegt als iets wat je bij een ander zoekt omdat je het niet bij je eigen partner kunt vinden. Mis je iets bij je eigen partner waardoor je bent vreemdgegaan? Of een scheeuw om aandacht?

Ik denk dat mannen sex & liefde prima kunnen scheiden.

En stel dat je wat mist bij je partner.. of dat je al 9 jaar samen bent en wel eens een kroketje wilt eten als je elke dag biefstuk eten zat bent. Is dat goed of slecht? Zolang je niet verliefd wordt, gevoelens, houden van..
pi_58246795
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:41 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

is het niet zo dat je toevallig al verliefd was op je vriend en gewoon een leuke constructie bedacht hebt? onbewust weliswaar
Goeie!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 23 april 2008 @ 09:47:25 #50
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246815
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:44 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden toen we erover begonnen te praten was het meer het idee van mijn ex. De laatste maand van onze relatie was ik degene die er eigenlijk weer over begonnen is.

Ik heb geen sex meer metdie vriend. Ik heb de hele vriendschap zelfs afgeblazen maar dit zegt mijn ex schijnbaar nog niks...

Hij heeft een erotische massage van een vrouw gehad maar niet echt sex met iemand anders gehad...

Ik ben te ver gegaan doordat ik stiekem heb afgesproken met die vriend van me terwijl m'n ex aangegeven had dat hij wou dat ik het voorlopig rustig aan zou doen en die vriend niet meer zou zien.
Ok, dan nog: is je ex er achter gekomen of heb je het meteen zelf verteld? Hoe lang zat tussen de sex en dat het uit kwam?
pi_58246819
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Ik kies voor vertrouwen ipv wantrouwen.

overigens heb je met je horeca niet echt een representatief beeld te pakken.

En misschien gebeurd het vaker dan men zou denken, het geldt -zeker- niet voor iedereen..
Dus de conclusie is dat het vaak gebeurd. Ik zeg in 30-40% van de relaties.
pi_58246830
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Goeie!
Daar ben je! Miste je al..
  woensdag 23 april 2008 @ 09:50:02 #53
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246886
quote:

[..]

ohja.. willen zal ik dat waarschijnlijk wel
  woensdag 23 april 2008 @ 09:51:07 #54
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246909
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dus de conclusie is dat het vaak gebeurd. Ik zeg in 30-40% van de relaties.
Akkoord. Maar dus niet bij iedereen. Naar jouw zeggen in 60 - 70% van de relaties niet.
pi_58246939
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Fancy_Me het volgende:

9jaar en een huwelijk in de planning is niet niks.
Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 09:54:22 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_58246987
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Maar dan was je relatie toch niet zo open lijkt me.
Mijn relatie is niet open hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58247002
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Ok, dan nog: is je ex er achter gekomen of heb je het meteen zelf verteld? Hoe lang zat tussen de sex en dat het uit kwam?
Mijn ex wist van begin af aan eerlijk dat we sex hadden. Alleen nadat hij me gevraagd heeft om er een einde aan te maken heb ik nog een keer sex gehad zonder dat hij het wist en dat heb ik meteen de dag erna opgebiecht...
  woensdag 23 april 2008 @ 09:55:49 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247022
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Hou eens op met dit zielige gedrag zeg , hier vind je toch geen antwoorden , die moet je bij je vriend zoeken
pi_58247096
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hou eens op met dit zielige gedrag zeg , hier vind je toch geen antwoorden , die moet je bij je vriend zoeken
Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? We doen al 3 maanden niks anders dan praten maar helaas zonder resulaat. En als je je stoort aan mijn 'zielige' gedrag moet je mijn topic gewoon niet lezen.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:02:08 #60
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247164
quote:

[..]

Hoe hard t ook klinkt, denk dat hij je dan niet waard is, ook hij moet eens bij zichzelf kijken dan. maar vergeet niet dat iemand vergeven ook ontzettend kan moeilijk is!

Probeer verder te gaan, hij weet niet wat hij mist moet je maar denken. (ja ik weet, moeilijker gezegt dan gedaan)
pi_58247168
quote:

[..]
Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
  woensdag 23 april 2008 @ 10:03:09 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247190
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? We doen al 3 maanden niks anders dan praten maar helaas zonder resulaat. En als je je stoort aan mijn 'zielige' gedrag moet je mijn topic gewoon niet lezen.
Jij bent degene die fout zat , je vriend heeft aangegeven dat je moest stoppen met die ander , JIj bent doorgegaan en nu is je vriend vreselijk gekwetst.

Jammer maar helaas voor je

En als je dit niet wil lezen moet je geen zielige topics openen.
pi_58247203
Als het nog goed zou komen dan komt dat inderdaad van zijn kant. Maar ga er maar niet te veel van uit en ga stilaan verder met je leven. En leer ervan..
pi_58247210
quote:
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Als je echt van iemand houdt, doe je hem niet zoveel pijn door vreemd te gaan. Maar hey, dat zijn mijn 5 centen.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:04:50 #65
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247237
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
hier zit ook wat in, zoals ik al zei; ze mist iets in de relatie die ze had, dat had ze op dat moment bij een ander gevonden zonder (denk ik) met haar vriend te praten!!
  woensdag 23 april 2008 @ 10:05:01 #66
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58247244
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Mijn ex wist van begin af aan eerlijk dat we sex hadden. Alleen nadat hij me gvraagd heeft om er een einde aan te maken heb ik nog een keer sex gehad zonder dat hij het wist en dat heb ik meteen de dag erna opgebiecht...
Je kan dan wel sex hebben uit een schreeuw voor aandacht.. maar dat praat niet goed wat je gedaan hebt. Een verklaring is geen rechtvaardigingsgrond. Bovendien heb je in een open relatie te maken met een gevoeliger vertrouwen. Een vertrouwen beschamen in een open relatie telt harder dan in een gesloten, juist omdat je het expliciet hebt gemaakt. 9 jaar lang dezelfde is natuurlijk wat saai, maar ik vind eigenlijk toch dat je je in had moeten houden. Je schreeuw om aandacht had voor je ex, aan de andere kant, al duidelijk moeten zijn toen jij over de open relatie begonnen bent. Daarnaast ben je snel eerlijk geweest. Bij een persoon die wat flexibeler is dan ikzelf ben, zie ik wel gronden om het opnieuw te proberen. Zelf zou ik het niet doen toch. De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.

Samengevat: je moet eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn als het zo moet.
pi_58247250
Hoe kan je nou vreemdgaan in een open relatie?
Snap ik ff niet!

En ik vind dat vreemdgaan niet te vergeven is.
En al kan jouw ex dat wel, ik denk dat hij je niet meer zo vertrouwt als voorheen.
pi_58247337
Als er al echt 3 maanden over zijn gegaan lijkt me sowieso dat zijn besluit vast staat. Hoe graag jij ook wil...
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:10:09 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58247348
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Madonna81 het volgende:
Mijn relatie van 9 jaar is ongeveer 3 maanden geleden op de klippen gelopen omdat ik vreemd gegaan ben. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is maar het valt verder toch niet goed te praten... Ik heb al vanalles geprobeerd om vergeving bij mijn ex te krijgen maar hij wil echt niet meer. Wel wil hij graag vrienden blijven maar ik denk dat dat gewoon een manier van hem is om mij in zijn leven te houden zonder dat hij nog een keer kans loopt om gekwetst te worden. Wat moet ik doen? Ik heb niet het idee dat ik het moet opgeven want voor mijn gevoel maken we nog steeds een kans. Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58247358
quote:

[..]

Dat is het toch ook niet? Dat jij je laat verleiden door wat halfbakken zoete woordjes van een vriend die al langer op je zat te azen (zo maak ik uit het verhaal op) wil niet zeggen dat je vriend maar precies hetzelfde moet gaan doen.

Als jij niet meer tevreden bent met je relatie, dan kan je twee dingen doen; of je kan gaan werken aan je relatie en het erover hebben met je vriend, veel praten en veel energie erin stoppen dus, of je kiest de easy way out en gaat vreemd.

Jij koos voor optie 2.
pi_58247383
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:10 schreef CoolGuy het volgende:

Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?
Helemaal mee eens!

En hier vormt dronkenschap geen uitzondering op.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:13:38 #72
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247414
quote:

[..]

dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..
pi_58247423
quote:

[..]

GMTA
pi_58247461
quote:

[..]

Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
  woensdag 23 april 2008 @ 10:16:59 #75
94676 Garisson72
pi_58247487
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:

Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
was dat ook nadat jij hem had gevraagd zich NIET aan desbetreffende pik te laten trekken?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:18:04 #76
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247509
quote:

[..]

kwam daar ook hetzelfde gevoel bij kijken zoals bij jou??
pi_58247520
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.

Samengevat: je moet eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn als het zo moet.
Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
  woensdag 23 april 2008 @ 10:19:07 #78
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247535
quote:

[..]

Door een dame waar hij duidelijk gevoelens voor had en nadat jij hem had gevraagd dat niet meer te doen. ?
pi_58247545
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Nog maals. Hij had me een paar maanden van tevoren ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen. Lijkt me niet dat iemand dat doet terwijl hij van iemand af wil...
Maar heeft hij dat ook stiekem gedaan, nadat jij het hem verboden had? Dat is de echte vraag....
pi_58247547
quote:

[..]

aaah komop, nu ben je het echt van jezelf af aan het schuiven. je laten neuken in de k*t door een kerel waarvan je vriend je speciaal heeft gevraagd om er niet meer/minder mee om te gaan. Pleur dan ineens een mes in z'n rug zeg
pi_58247550
Wat een inkoppers hier weer
pi_58247560
Ik vind vooral je vriend behoorlijk stom.

Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.

Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.

De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
pi_58247569
ok sorry, onbeleefd van me. maar ik bedoel maar.. jouw actie weegt toch even nét wat zwaarder door dan de zijne
  woensdag 23 april 2008 @ 10:21:18 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58247576
--->R&L
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58247586
quote:

[..]

Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven.
Kortom, jullie relatie zat eigenlijk al niet goed. Imo een heel slechte basis om te beginnen met experimenteren met anderen.

Het komt er dus op neer dat je met toestemming sex met die vriend had, maar dat je vriend op een gegeven moment dit niet meer wilde. Weet je waarom hij dat niet wilde, vond hij het "open relatie" idee eigenlijk toch niets?

Uiteindelijk is de fantasie toch iets heel anders dan echt een open relatie aangaan. Vaak komen er dan toch gevoelens van jaloezie e.d. boven. Daarom is het idd zoals gezegd extra belangrijk om elkaars grenzen te respecteren. Door toch met die jongen te gaan heb je zijn vertrouwen aangetast en dat is niet zomaar meer te herstellen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_58247588
quote:
Waarom moet ik hierbij aan dit topic denken?

Maar dat jij dus een andere kerel geneukt hebt is te rechtvaardigen omdat hij ook wat met een ander grietje gedaan heeft?
Beetje krom.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:23:01 #87
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247616
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:

Wel accoord gaan met een open relatie, maar bewust zijn ogen sluiten voor het feit dat daar emoties en gevoel bij kunnen komen.
Stom, en naïef. Je kunt iemand niet verbieden om iets te voelen en je kunt niet afspreken dat je niks gaat voelen. Zoiets zou ik verwachten bij pubers, maar niet bij mensen die elkaar al 9 jaar kennen.

Ik denk dat het hem minstens even zwaar aan te rekenen is. Hij geeft jou nu de schuld van zijn zielige gekwetste gevoelentjes, terwijl hij jou bij wijze van spreken zelf met een kort rokje voor de deur van de party heeft afgezet.

De reden dat sommige mensen géén open relatie beginnen is dat ze weten dat ze die gevoelens niet willen.
Hier lijkt het erop dat jullie hebben afgesproken dat er geen gevoelens zouden komen, en toen die onvermijdelijk toch kwamen is er maar een sticker 'vreemdgaan' opgeplakt.
Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om toch

Vriendje boos , zij nu aan het huilen
pi_58247624
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..
Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
pi_58247690
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik houd echt ontzettend veel van mijn ex anders zou ik niet na 3 maanden nog met een gebroken hart zitten en er alles aan willen doen om het goed te maken. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd zo simpel als ze lijken.
in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:27:15 #90
16180 crew  CoolGuy
pi_58247712
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:20 schreef mgerben het volgende:

Ik ben het hier eens een keer niet met je eens Immers, zoals ik het lees is het probleem niet zo zeer dat TS seks had met die vriend, maar dat TS nog een keer sex heeft gehad met die vriend NAdat vriend van TS haar had gevraagd dat niet meer te doen.

Dat is het probleem. Dat je de afspraak maakt om een 'open relatie' te hebben is prima. Dat dat op een gegeven moment fout loopt kan ik me ook nog voorstellen. TS hoorde maar al te graag het idee van open relatie aan. Immers, TS wilde zich maar wat graag laten nemen door die vriend.

Op het moment dat vriend van TS vroeg daarmee te stoppen vond ze dat toch heel wat moeilijker. Je hebt gelijk dat vriend van TS beter moeten nadenken voordat hij akkoord ging om daadwerkelijk een 'open' relatie te hebben (los van of het zijn eigen idee was of niet), maar TS had gewoon geen sex meer mogen hebben met die gast nadat hij dat gevraagd had.
pi_58247717
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

in jullie geval ben ik bang van wel. jij wil iets wat je ex niet (meer) wil en wat jij nu aan het doen bent is hem ompraten. Zo werkt het echter niet dus mijn tip: move on..
makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
pi_58247739
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

makkelijker gezegd dan gedaan he... En het feit dat hij vrienden wil blijven maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou was
als je er echt niet mee om kan gaan hem te zien, dan tja. moet je misschien maar een paar maanden distantiëren?
pi_58247779
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

ik zou het woordje makkelijk maar niet te veel willen gebruiken als ik jou was
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:30:23 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_58247782
quote:

[..]

Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.

Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.

Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
pi_58247796
Hoe reageert hij erop dat je al drie maanden terug bij elkaar wil? Geeft hij er geen shit om of vindt hij het vooral irritant, aangezien hij alleen vrienden wil blijven?
pi_58247808
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef N.icka het volgende:

[..]

Nee je mist iets in het verhaal, vriendje was er niet happy mee dat zij het deed met een vriend waar ze gevoelens voor had. Ze spreken af dat dat niet meer gebeurd en zij doet het stiekem achter zijn rug om toch

Vriendje boos , zij nu aan het huilen
Ja, dat heb ik wel gelezen.

Maar sorry hoor, het is allemaal niet helemaal netjes, dat klopt. Maar je kunt niet die éne actie van haar uit zijn context halen en daar een sticker 'vreemdgaan' op plakken.

Dat vind ik een beetje alsof je samen met iemand de hele avond bier drinkt en dan aan het eind 'afspreekt' dat hij niet meer dronken is zodat hij naar huis kan rijden.

Je begint een actie, en die heeft gevolgen die je niet zonder meer kunt afkappen. Gevoelens hebben geen 'uit'knop, daar moet je de tijd voor nemen.
Haar actie wordt nu volledig uit de context gehaald en dat is niet terecht.
pi_58247810
quote:

[..]

Ik vind het best simpel hoor; je hield net niet genoeg van je vriend om het enige gevaar voor je relatie op tijd af te kappen.
pi_58247814
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Wat wil je daar nu weer mee zeggen? Ik ben niet een of andere slet ofzo. Mijn ex was mijn eerste vriend en ik heb 9 jaar lang alleen maar sex met hem gehad.
ik had mn post dus net iets te laat aangepast
Nu staat ie beter in context
pi_58247827
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je houdt zoveel van hem dat je TOCH nog een keer seks had met die gast nadat je vriend had gevraagd dat niet meer te doen. Je vriend is #1, altijd, zo zou het moeten zijn. Voor jou blijkbaar niet, jij wilde toch nog graag een keer sex. Je hebt geen spijt van die sex, je hebt spijt van de gevolgen die dat nu heeft.

Het is niet zo dat je 'ineens' maar op je rug lag he. Je ex heeft het verzoek gedaan niet meer sex met hem te hebben, dus dat WIST je voordat je met die andere gast weer in bed belandde. Je hebt een bewuste keuze gemaakt sex met die jongen te hebben EN dus ook de bewuste keuze gemaakt het verzoek van je vriend te negeren.

Als je echt van iemand houdt, dan zou de keuze altijd je partner moeten zijn. Klaar.
Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te posten
pi_58247829
Maar waarom hebben jullie voor een open relatie gekozen als ik vragen mag?
Dat snap ik nooit namelijk
pi_58247865
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef LOLBOY het volgende:
Hoe reageert hij erop dat je al drie maanden terug bij elkaar wil? Geeft hij er geen shit om of vindt hij het vooral irritant, aangezien hij alleen vrienden wil blijven?
Hij geeft nogal verwarrende signalen zeg maar. De ene keer is het 'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder' en daarna is het weer 'ik wil niet dat het goed komt en ik sta al open voor andere meisjes (maar ik heb er nog geen behoefte aan)'.
pi_58247879
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar waarom hebben jullie voor een open relatie gekozen als ik vragen mag?
Dat snap ik nooit namelijk
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:35:02 #103
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58247882
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:18 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ow nou ik zou een dergelijk aanzoek zeker niet als bevestiging van liefde zien. Als ik een euro kreeg van ieder huwelijk dat ontstaan is uit behoud van de gewoonte ipv bekroning van liefde.....
  woensdag 23 april 2008 @ 10:35:06 #104
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247884
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik wel gelezen.

Maar sorry hoor, het is allemaal niet helemaal netjes, dat klopt. Maar je kunt niet die éne actie van haar uit zijn context halen en daar een sticker 'vreemdgaan' op plakken.

Dat vind ik een beetje alsof je samen met iemand de hele avond bier drinkt en dan aan het eind 'afspreekt' dat hij niet meer dronken is zodat hij naar huis kan rijden.

Je begint een actie, en die heeft gevolgen die je niet zonder meer kunt afkappen. Gevoelens hebben geen 'uit'knop, daar moet je de tijd voor nemen.
Haar actie wordt nu volledig uit de context gehaald en dat is niet terecht.
Ze plakt er zelf de sticker vreemdgaan op , zelfs in de topic titel
pi_58247934
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef LOLBOY het volgende:
ik ook niet. ik associeer het dan ook meestal met het op de klippen lopen van de relatie of met een excuus voor één van de twee om zo iets wat al een tijdje gaande is aan het licht te brengen. of ben ik nou zo kortzichtig?
Ik krijg altijd meer het idee dat een van de twee zich een beetje verveelt in de relatie of zich beangstigt voelt door het idee maar met een iemand seks te kunnen hebben, maar beiden zou ik me nooit in kunnen vinden
  woensdag 23 april 2008 @ 10:37:06 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58247939
*Popcorn pakt...

Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...

Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...

Klassiekertje.

Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.

Maar ik denk dat het kansloos is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58247954
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Hij geeft nogal verwarrende signalen zeg maar. De ene keer is het 'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder' en daarna is het weer 'ik wil niet dat het goed komt en ik sta al open voor andere meisjes (maar ik heb er nog geen behoefte aan)'.
'laten we maar eerst vrienden zijn en dan zien we wel verder
dat lijkt best wel op de manier hoe mensen gaan praten als iemand te lang aandringt op iets dat voor ons geen belang heeft Ik denk niet dat hij letterlijk wil zeggen dat hij gelooft in een tweede kans van zodra jullie vrienden zijn..
pi_58247956
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.
pi_58247998
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

We zijn aan een open relatie begonnen omdat we elkaar eerste liefde waren en alleen met elkaar het bed gedeeld hadden. Ondanks dat onze sex na 9 jaar nog steeds goed was blijft er dan toch een nieuwsgierig naar hoe het is met iemand anders bestaan.
Maar wanneer hebben jullie dat besloten?
En hebben jullie het dan ook wel gehad over wat jullie wel/niet vinden kunnen, wanneer je te ver gaat en wat jullie zouden doen als dus zoiets zich zou voordoen?
Dat lijkt me wel verstandig.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:39:54 #110
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248008
Moet je wel zorgen dat je neukt zonder gevoel, muts. Maar dat is moeilijk als vrouw zijnde.

Je had eens naar een parenclub moeten gaan. Meer controle.
pi_58248023
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

ergens kan ik daar wel inkomen hoor, maar feit blijft wel dat je precies die ene foute kerel hebt gedaan..
pi_58248031
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
*Popcorn pakt...

Heeft TS ook een mail adres? Je komt nu vast nog veel meer liefde en aandacht tekort en ik...

Sorry, ts ik vind je ietwat naief. Je schuift alle schuld van je af en neemt geen enkele eigen verantwoordelijkheid, verzint slechte smoesjes die je gedrag goed moeten praten en nog slechtere smoezen die het gedrag van je vriend in een kwaad daglicht stellen...

Klassiekertje.

Misschien dat het ooit goedkomt als je zelf eerlijk inziet dat je fout zat en dat hij gelijk heeft. En dan niet alleen maar zeggen en toegeven dat je fout zat en dat hij gelijk heeft, maar zelf ook vinden dat je fout zat en hij gelijk heeft.

Ik schuif niet alle schuld van me af. Ik zie heus wel in dat ik fout geweest ben en dat ik alles met die ene vriend had moeten afkappen nadat mijn ex aangegeven had dat hij zich er niet meer prettig bij voelde.
pi_58248039
Is hij wel eens vreemdgegaan ?
Voor de rest, ik hoop dat het je het waard was, en er zijn idd meer mannen op de wereld en je bent nog jong
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:41:32 #114
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248051
Nouja, jong.. ze is 26, dus het aftakelen is al flink begonnen..
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:41:43 #115
16180 crew  CoolGuy
pi_58248054
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hou eens op met eerder te reageren en dezelfde dingen te posten
Hou jij eens op met later te reageren en dan proberen mijn thunder te stelen
pi_58248077
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Oksel het volgende:
Nouja, jong.. ze is 26, dus het aftakelen is al flink begonnen..
en bedankt... gelukkig zie ik er nog jong uit voor m'n leeftijd
  woensdag 23 april 2008 @ 10:44:12 #117
116015 SicSicSics
pi_58248112
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik schuif niet alle schuld van me af. Ik zie heus wel in dat ik fout geweest ben en dat ik alles met die ene vriend had moeten afkappen nadat mijn ex aangegeven had dat hij zich er niet meer prettig bij voelde.
Maar uit je verschillende reacties proef ik nog steeds de welbekende:
- Ja maar hij...
- Ja maar ik...
- Ja maar zus...
- Ja maar zo...

En dat ge-ja-maar is nou niet echt een teken dat je de hand in eigen boezem steekt!

En inderdaad, je had...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58248152
quote:

[..]

hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 23 april 2008 @ 10:47:24 #119
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58248190
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef simmu het volgende:

[..]

hoho: als ze samen afspreken een open relatie te hebben moet die dude nu niet jammeren over zn gekrenkte trots! wat verwacht die dude nu: hij knipt met zn vingers en ze doet braaf wattie zegt dat ze moet doen?
klinkt aanlokkelijk
pi_58248226
quote:

[..]

quote:
..maar feit blijft wel dat je precies die ene foute kerel hebt gedaan..
het 'detail'
  woensdag 23 april 2008 @ 10:49:55 #121
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248254
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

en bedankt... gelukkig zie ik er nog jong uit voor m'n leeftijd
Ja? De potlodentest passeer je zonder problemen?

pi_58248257
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

[..]

het 'detail'
Had het dan wat uitgemaakt met wie ik het gedaan had? Ik denk het niet...
  woensdag 23 april 2008 @ 10:50:26 #123
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248273
Je bent nu toch weer vrijgezel.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:51:13 #124
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248291
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel! Als je door die ene stoere man uit de kroeg waarvan je de naam niet wist even achterlangs in de steeg was gepakt.. dan was er geen zak aan de hand geweest. Nu pakte je juist het meest gevoelige persoon.. waar je ook nog gevoelens voor bleek te tonen!

Niet slim.
pi_58248294
quote:

[..]

Juist bij een open relatie moet je heel goed de grenzen afspreken, en die NIET overschrijden.
Vriend van TS zegt: ik vind het niet leuk dat je met die vriend 2 het doet, niet meer doen.
TS: Oke, ik doe het niet meer, ik beloof het!
TS: *belt op naar vriend 2* heb je vanavond zin om wat te gaan doen samen?

Nu mag jij me vertellen wie wat fout deed.
pi_58248301
quote:

[..]

oh dat weet ik natuurlijk niet! Ik ben je ex niet Ik space 'm hier even op dat ene feit hoor
maar so what? als als als .. het is nu ZO en DAT heeft blijkbaar wel iets UITgemaakt
pi_58248331
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:51 schreef Oksel het volgende:

[..]

Natuurlijk wel! Als je door die ene stoere man uit de kroeg waarvan je de naam niet wist even achterlangs in de steeg was gepakt.. dan was er geen zak aan de hand geweest. Nu pakte je juist het meest gevoelige persoon.. waar je ook nog gevoelens voor bleek te tonen!

Niet slim.
I Know...
pi_58248366
Ik ben gestopt met lezen op blz twee want jij ik lees telkens dingen als:
Blijkbaar heb ik nog niet genoeg door het stof gekropen (nee duh je hebt alleen die vriendschap verbroken)
Schijnbaar wil hij me nog niet vergeven
Je zou toch denken dat de vriendschap verbreken genoeg zou zijn
Blijkbaar is het voor hem geen excuus
Blablabla
Daar klinkt in mijn ogen (en in die van je ex waarschijnlijk) niet echt spijt in door
Het klinkt alsof jij vind dat je recht hebt op vergiffenis maar op dit moment heb jij helaas je rechten op wat dan ook even verspeelt
Je kunt hem niet dwingen je te vergeven, jij kunt ook niet bepalen voor hem wat genoeg is om je te vergeven en wij kunnen dat ook niet
Het enige wat er op zit voor jou is door het stof kruipen en dat heeeeeeeel lang want het gaat waarschijnlijk wel wat langer duren dan een paar weken voor hij hier over heen is als ie dat al ooit geraakt

Je hebt je niet alleen lichamelijk maar juist geestelijk aan iemand anders gegeven en juist in een open relatie is het belangrijk dat dat tussen jullie 2en blijft
Anders heb je toch gewoon iets met 2 kerels? Wat is er dan nog speciaal over voor je vriend? Niet je poes en niet je geest
Je hebt jezelf gewoon weg gegeven

Ik vind het heel irritant dat je zo gekwetst doet terwijl jij iemand diep in zijn zieltje gekwetst hebt en denkt dat je uberhaubt recht hebt op dingen (en je ex vind dat waarschijnlijk ook) dus dat doet je echt geen goed
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_58248370
quote:

[..]

En hier schuif je het (onbewust) weer een beetje van jezelf af door het toch maar weer in een niet-bestaand perspectief te willen mikken, imo
pi_58248393
En inderdaad, foto`s willen we zien. Liefst met inkijk en maten erbij.
pi_58248410
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben gestopt met lezen op blz twee want jij ik lees telkens dingen als:
Blijkbaar heb ik nog niet genoeg door het stof gekropen (nee duh je hebt alleen die vriendschap verbroken)
Schijnbaar wil hij me nog niet vergeven
Je zou toch denken dat de vriendschap verbreken genoeg zou zijn
Blijkbaar is het voor hem geen excuus
Blablabla
Daar klinkt in mijn ogen (en in die van je ex waarschijnlijk) niet echt spijt in door
Het klinkt alsof jij vind dat je recht hebt op vergiffenis maar op dit moment heb jij helaas je rechten op wat dan ook even verspeelt
Je kunt hem niet dwingen je te vergeven, jij kunt ook niet bepalen voor hem wat genoeg is om je te vergeven en wij kunnen dat ook niet
Het enige wat er op zit voor jou is door het stof kruipen en dat heeeeeeeel lang want het gaat waarschijnlijk wel wat langer duren dan een paar weken voor hij hier over heen is als ie dat al ooit geraakt

Ik vind het heel irritant dat je zo gekwetst doet terwijl jij iemand diep in zijn zieltje gekwetst hebt en denkt dat je uberhaubt recht hebt op dingen (en je ex vind dat waarschijnlijk ook) dus dat doet je echt geen goed
Misschien zou je toch het hele verhaal eens moeten lezen...
pi_58248418
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
En inderdaad, foto`s willen we zien. Liefst met inkijk en maten erbij.
bedankt voor die kleine herinnering dat we op fok zitten
  woensdag 23 april 2008 @ 10:56:06 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58248426
Ik denk dat het van de persoon afhangt of vreemdgaan vergeven kan worden.
Bedenk wel dat het vertrouwen weer helemaal opgebouwd moet worden en dat het heel moeilijk is om iemand die ooit vreemdgegaan is weer voor 100 % te vertrouwen. Ik zou het niet kunnen. Ik zou me altijd blijven afvragen waar mijn partner uithangt, of zij wel de waarheid spreekt etc. Nee, iemand die mijn vertrouwen zo beschaamt kan dat nooit meer goed maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_58248451
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

het is wat kort door de bocht maar hij heeft een punt hoor, pop
pi_58248482
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
*Popcorn pakt...

Klassiekertje.

Ow dat wou ik dus zeggen haha
pi_58248501
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat het van de persoon afhangt of vreemdgaan vergeven kan worden.
Bedenk wel dat het vertrouwen weer helemaal opgebouwd moet worden en dat het heel moeilijk is om iemand die ooit vreemdgegaan is weer voor 100 % te vertrouwen. Ik zou het niet kunnen. Ik zou me altijd blijven afvragen waar mijn partner uithangt, of zij wel de waarheid spreekt etc. Nee, iemand die mijn vertrouwen zo beschaamt kan dat nooit meer goed maken.
Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
pi_58248505
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Heb ik ondertussen gedaan en ik ben niet de enige die dat zegt....

En hier mee bewijs je trouwens mijn punt
pi_58248533
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

het is wat kort door de bocht maar hij heeft een punt hoor, pop
Zij
pi_58248575
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we dieafspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
ga je weer!
pi_58248580
quote:

[..]

Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we die afspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd bent maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Ik heb ook een open relatie gehad en vast meer mensen hier
Dus doe nou niet alsof niemand je vreselijk uitzonderlijke situatie begrijpt

Een open relatie is een vrijbrief om maar vanalles te mogen doen, juist dan moet je (strenge) regels in acht houden anders word het een warboel en gaat het mis
pi_58248584
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Zij
mijn oprechte excuses
  woensdag 23 april 2008 @ 11:02:32 #142
116015 SicSicSics
pi_58248591
quote:

[..]

Bij deze ik wil niet weer dingen goed praten voordat ik weer een hoop reacties over me heen krijg. Maar jullie moeten ook begrijpen dat het in een bijzondere situatie gebeurd is. Als we dieafspraak van een open relatie niet gehad hadden was ik nooit vreemd gegaan. Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...
Maar je bent duidelijk over een grens gegaan... Jullie spreken af dat je sex mag hebben met anderen, prima. Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...

En inderdaad 'Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...' hier probeer je het weer 'goed te praten' en hieruit blijkt weer, dat je het zelf niet zo heel erg vond.

Ik geef je (ex)vriend groot gelijk!
Fine, fuck you then!
pi_58248599
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

ga je weer!
Hoe kun je dat nou zeggen! Het ligt niet aan haar! Het ligt aan haar ex en bij deze ook aan jou
  woensdag 23 april 2008 @ 11:02:59 #144
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248604
Ach. Nouja, het is over. En het is je eigen schuld.

Wil die gozer waar mee je bent gegaan je nog wel zien?
pi_58248616
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

mijn oprechte excuses
Danku
  woensdag 23 april 2008 @ 11:04:12 #146
116015 SicSicSics
pi_58248643
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ow dat wou ik dus zeggen haha

Fine, fuck you then!
pi_58248651
quote:

[..]

Ik proef hier, net als zo te lezen meerdere mensen in dit topic, toch wat onverschilligheid uit, in de trant van "ik heb sorry gezegd, hij wilde ook een open relatie, en hij begreep me niet, dus hij kan me toch wel vergeven, het was maar 1 keertje, en ik doe het nooooit weer."

Hiermee stap je naar mijn idee toch wel wat gemakkelijk over de gevoelens van je ex, die zich hoogstwaarschijnlijk zwaar gekwetst voelt en je niet meer vertrouwd. Dat zijn erg fundamentele gevoelens die je niet even aan of uit kan zetten, dus ik gok dat het in jouw geval een kwestie van erg lange adem zal zijn.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_58248656
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar je bent duidelijk over een grens gegaan... Jullie spreken af dat je sex mag hebben met anderen, prima. Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...

En inderdaad 'Als je eenmaal een grens gepasseerd is maakt het ook allemaal niet meer zoveel uit voor je gevoel...' hier probeer je het weer 'goed te praten' en hieruit blijkt weer, dat je het zelf niet zo heel erg vond.

Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten te herstellen.
pi_58248669
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef Oksel het volgende:
Ach. Nouja, het is over. En het is je eigen schuld.

Wil die gozer waar mee je bent gegaan je nog wel zien?
Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.

Gewoon voor gaan dus
pi_58248700
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten terug te draaien.
Ja, konden we dat allemaal maar, als we de consequenties van onze acties konden overzien...
pi_58248713
quote:

[..]

Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten te herstellen.
Tikje te laat
  woensdag 23 april 2008 @ 11:07:07 #152
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58248726
Ts wil gewoon hebben wat ze niet mag/kan hebben
pi_58248764
quote:

[..]

Toen de tijd misschien niet nee... Maar op dit moment zou ik er alles voor doen om de tijd terug te draaien en m'n fouten terug te draaien.
laat me even weten als je een manier hebt gevonden
maar serieus; het is niet zozeer het probleem dat jij geen spijt hebt (al probeer je het ergens voor je eigen te berusten in gedeelde schuld lijkt het) maar dat hij niet voldoende vertrouwen meer heeft voor een nieuwe basis. Een auto zonder brandstof kan je ook proberen duwen zo lang als je zelf kan volhouden maar starten zal hij _niet_. wederom: ik hoor het graag als je ook hier iets op vindt
pi_58248781
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.

Gewoon voor gaan dus
Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...
pi_58248803
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...

Dat dus! Laat je ex lekker met rust en flikker op met je spijt! Had je eerder moeten bedenken voordat de slagbomen open gingen!
ARGH?!
  woensdag 23 april 2008 @ 11:10:28 #156
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248810
Hij wil vast nog wel.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:11:00 #157
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58248820
Wel lullig. 9 jaar relatie naar de klote.

Mijn vriendin schopte mij er gelukkig niet uit toen ik een slippertje (of 3) maakte.
pi_58248854
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
pi_58248961
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.
pi_58249001
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

dat lijkt me ergens ook best een slecht idee. weet niet precies waarom maar hoe kan je je daar dan nog goed bij voelen? TS zijnde verder begin ik het best wel sneu voor ts te vinden, ze wil dit écht wel meer dan wat dan ook ten koste van wat dan ook en ze valt er die kerel al 3 maanden mee lastig . Maar helaas, eigen schuld...
pi_58249032
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.
Dan heb je er genoeg voor betaald, namelijk je relatie. Als hij niet smaakte, waarom dan toch doorzuipen en aan de fles zuigen (hehehe) ?
pi_58249034
Ik heb ook niet het hele topic gelezen want net was ik ook al te laat met antwoorden

Hij wilde met je trouwen, hij zag een toekomst voor jullie samen.

Jij niet, want anders had je het wel voor hem over gehad om niet meer met die jongen in bed te duiken. Of dit nu een roep om aandacht was of niet, dat zijn smoesjes en excuses (net zoals dat er drank in het spel was). Het enige wat van belang is is dat hij een je verzocht heeft om geen sex met die jongen te hebben en emotioneel betrokken te raken, jij deed dit toch. Dit getuigt van zeer weinig respect voor je vriend.

Daarbij hoort hij ook je levenstijl af te keuren wanneer hij het er niet mee eens is. Ik zou ook niet aan de zijlaan staan juichen wanneer mijn vriendin verkeerde keuzes zou maken ik zou haar er proberen van te weerhouden.

edit: Oh ja, ik ben het dus helemaal eens met je ex en ik had je meteen de straat op gezet en je kleren er achter aan gegooid, wanneer je het zo fijn vindt bij een ander, dan mag je daar ook lekker mee samen zijn.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_58249040
en niet denken dat ik nu al inzacht de slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
  woensdag 23 april 2008 @ 11:19:59 #164
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58249089
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzacht de slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
Oof
pi_58249098
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Daarbij hoort hij ook je levenstijl af te keuren wanneer hij het er niet mee eens is. Ik zou ook niet aan de zijlaan staan juichen wanneer mijn vriendin verkeerde keuzes zou maken ik zou haar er proberen van te weerhouden.
precies
pi_58249209
Dus TS, wonden likken en doorgaan met je leven. Laat je ex met rust, hij verdient wel wat beters nu dan jij.

Klinkt hard, maar zo is het nu eenmaal.
pi_58249253
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
Ik ben geen slecht mens hoor
  woensdag 23 april 2008 @ 11:26:39 #168
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249274
Aan de andere kant hebben ze wel 9 jaar een leuke relatie gehad.. zonde om dat zomaar op te geven na een klein foutje.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:26:55 #169
116015 SicSicSics
pi_58249278
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, maar daar hoef je ons niet van te overtuigen!
Fine, fuck you then!
pi_58249292
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Dus TS, wonden likken en doorgaan met je leven. Laat je ex met rust, hij verdient wel wat beters nu dan jij.

Klinkt hard, maar zo is het nu eenmaal.
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
pi_58249296
quote:

[..]

Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:27:47 #172
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249304
quote:

[..]

In en in slecht ben je. Sex is van de duivel.

Je hebt die gozer niet eens geneukt! Ik bedoel.. komop!

Hij draait wel bij.

Of hij is nu andere wijven aan het neuken, en geniet daar meer van dan terug te gaan naar die betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:28:43 #173
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249329
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.
LOL

Waarom maakt doen wat je gevoel zegt je meteen een slecht mens? Kom je uit de biblebelt ofzo, en heeft de dominee je vroeger te pakken genomen? Frusti.
pi_58249360
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?

Ik zou mijn leven lang een trauma overgehouden hebben aan jou, als ik je ex was.
pi_58249377
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Oksel het volgende:

[..]

In en in slecht ben je. Sex is van de duivel.

Je hebt die gozer niet eens geneukt! Ik bedoel.. komop!

Hij draait wel bij.

Of hij is nu andere wijven aan het neuken, en geniet daar meer van dan terug te gaan naar die betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt.
Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.
pi_58249384
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Oksel het volgende:

[..]

LOL

Waarom maakt doen wat je gevoel zegt je meteen een slecht mens? Kom je uit de biblebelt ofzo, en heeft de dominee je vroeger te pakken genomen? Frusti.
God zeg, sarcasme is jou ook al wereldvreemd.

Prutser
pi_58249417
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?

Ik zou mijn leven lang een trauma overgehouden hebben aan jou, als ik je ex was.
Maar jij zou je vast niet door een hoer laten aftrekken of wel?
pi_58249438
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant hebben ze wel 9 jaar een leuke relatie gehad.. zonde om dat zomaar op te geven na een klein foutje.
of serieus risico om er NOG eens 9 jaar aan te verknoeien? voel je 'm?
en zeker jammer, maar die jammer uit zich dan ook vooral in verdriet ipv een 'ACH NU WE TOCH AL 9 JAAR BEZIG ZIJN KUNNEN WE NET ZO GOED DOORGAAN ROFLOL'.

sorry. ik moet de cola maar even laten staan
pi_58249455
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

als in betalen om me te laten aftrekken? ben je gek geworden?
  woensdag 23 april 2008 @ 11:34:58 #180
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58249491
quote:

[..]

Hoeveel vraag je?
pi_58249496
Waar komt die hoer nou opeens weer vandaan?
pi_58249507
en ik vind je geen slecht mens, getuige je spijt en overdreven lange aandringen bij 'm. het was wel een hélé héle domme actie, maar ik geloof niet dat je door en door slecht bent hoor
pi_58249512
quote:

[..]

Nee, daar heb ik geen behoefte aan nee. Net zoals het feit dat ik geen behoefte heb om achter mijn partners rug om sexcontact te blijven onderhouden met een goeie vriend(in).
  woensdag 23 april 2008 @ 11:36:17 #184
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249534
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

God zeg, sarcasme is jou ook al wereldvreemd.

Prutser

Dan is het goed.

Gebruik dan smileys man, daar zijn ze voor.
pi_58249540
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef liefie_ het volgende:
Waar komt die hoer nou opeens weer vandaan?
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
  woensdag 23 april 2008 @ 11:37:01 #186
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249556
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.
Hap.

Waar blijven de foto's?
pi_58249558
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
Nee hij heeft zich toch aan de regels gehouden, niet gelogen en bedrogen?
Niet zeuren he jezus
pi_58249574
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:37 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hap.

Waar blijven de foto's?
!
  woensdag 23 april 2008 @ 11:38:15 #189
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249587
Wat een heaumeaux dat hij zich laat aftrekken. Of wat ben jij naief om te geloven dat hij zich alleen heeft laten aftrekken.

Misschien valt hij wel op mannen!
pi_58249606
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Het kan toch niet zo zijn dat 9 jaar samen zijn genoeg "emotioneel wisselgeld" geeft om 1x vreemd te gaan, expliciet tegen de wens van je vriend in? De moeite die je nu doet om hem terug te krijgen had je mi beter kunnen nemen voordat je deze inschattingsfout maakte, maar dat is makkelijk praten achteraf, dat weet ik ook wel.

Feit is dat je ex je op dit moment niet meer durft te vertrouwen, ergens zal hij vrezen dat je zoiets mogelijk nogmaals zou kunnen doen. En laten we wel wezen, de precedent is er, en wie wil er nou bewust risico's gaan lopen met dit soort gevoelens?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_58249620
quote:

[..]

Heeft hij daarover gelogen tegen jou?
pi_58249627
quote:

[..]

rupsje nooitgenoeg ben je wel een beetje he! Aan de ene kant van de weegschaal jouw actie proberen lichter te doen wegen door de andere kant van de weegschaal (de trekhoer) zwaarder te doen wegen. Maar hij heeft binnen jullie "open relatie" (ik denk steeds aan open wonde als ik het typ )geen regels gebroken..
  woensdag 23 april 2008 @ 11:41:00 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58249656
Nee. Een relatie draait om vertrouwen. Vreemdgaan is één van de ergste vormen van iemands vertrouwen beschamen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:41:28 #194
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249677
Ik vind het wel wat zielig voor TS.. ze doet zo haar best om hem terug te krijgen.. maar hij wil gewoon echt niet meer..

Je kan nog een romantische poging wagen.. boek een weekendje weg, en vraag of hij gezellig als vriend mee wil. Dan lekker uit eten, beetje champagne zuipen in een bubbelbad.. schaars gekleed (jij) natuurlijk. Als dat niet werkt kun je het echt opgeven.

Nouja, je kan nog een keer een vriendin uitnodigen en hem uitnodigen voor een triootje. Daar zijn mannen vaak ook nog wel gevoelig voor.. En als hij je 1 keer wil neuken, wil hij het vast ook nog wel vaker. Wie weet.
pi_58249680
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef Oksel het volgende:
Wat een heaumeaux dat hij zich laat aftrekken. Of wat ben jij naief om te geloven dat hij zich alleen heeft laten aftrekken.

Misschien valt hij wel op mannen!
geef haar nou geen drogredenen mbt dat aftrekken ajb
iets met valse hoop enzo!
  woensdag 23 april 2008 @ 11:42:32 #196
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58249703
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Nee. Een relatie draait om vertrouwen. Vreemdgaan is één van de ergste vormen van iemands vertrouwen beschamen.
Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.
pi_58249710
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
Nouja, je kan nog een keer een vriendin uitnodigen en hem uitnodigen voor een triootje. Daar zijn mannen vaak ook nog wel gevoelig voor.. En als hij je 1 keer wil neuken, wil hij het vast ook nog wel vaker. Wie weet.
Je hebt het tegen een vrouw g, die denken anders dan ons zo ver ben ik al
verder +1 voor t idee
pi_58249724
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:37 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hap.

Waar blijven de foto's?
Waar zijn jouw foto's?
pi_58249765
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Waar zijn jouw foto's?
namens oksel op een blauwe maandag
pi_58249771
Heb je nog meer dooddoeners TS? Ik vond persoonlijk die van "Een open relatie maakt vreemdgaan makkelijker" wel mooi.

En post eens wat foto`s van jezelf
  woensdag 23 april 2008 @ 11:44:28 #201
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_58249773
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:

[..]

Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.
True. Maar ik zou dan ook nooit een open relatie aan kunnen gaan .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_58249785
kijk eens wat een lief suf koppieeee we gaan jullie koppelen hier! mods! verander de TT !
pi_58249815
blijf nou eens van die suiker af lolboy
pi_58249961
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:44 schreef LOLBOY het volgende:
kijk eens wat een lief suf koppieeee we gaan jullie koppelen hier! mods! verander de TT !
Heb ik echt behoefte aan nu
pi_58250006
quote:

[..]

Als ik dit allemaal lees kan ik maar 1 conclusie trekken, jullie waren allebei niet toe aan een 'open relatie'.. Ik begrijp heel goed dat jullie benieuwd waren naar seks met anderen, maar dit kon gewoon niet goed aflopen. Aan de ene kant seks willen met anderen, aan de andere kant niet klaar zijn voor een open relatie. Dat gaat niet op..
pi_58250080
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Heb ik echt behoefte aan nu
eh ik had het over jou en oksel he of ben ik nou degene die het sarcasme in je reply niet ziet?
anyway, beste kans die je hebt op het terugwinnen van dat een sprankeltje vertrouwen is door jezelf eerst met de grond gelijk te maken in schuld. ga helemaal los bij 'm en zet die traankraantjes flink open en MEEN HET zo hard dat je hart er letterlijk pijn van doet. als het duidelijk is dat je alles zou doen voor een 2e kans is het aan jou om hem met rust te laten en te wachten tot hij zelf initiatief neemt. it's a long shot maar wat mij betreft je enige kans. Ga hem NIET NIET NIET proberen verleiden met seks of hopen om via seks iets terug op te wekken want dan ben je gewoon officieel en certified dom
  woensdag 23 april 2008 @ 11:56:51 #207
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250095
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Waar zijn jouw foto's?

Rechts.

Nu jij!
pi_58250138
kenker nu heb ik ook zin om te zwemmen auwe
  woensdag 23 april 2008 @ 11:58:28 #209
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58250140
Nee. Dat is niet te vergeven. Heel simpel. Je maakt je relatie onmogelijk en nooit meer zoals het was, ijdele hoop koesteren op vervlogen tijden ga je uiteindelijk kapot aan.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 23 april 2008 @ 11:58:39 #210
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250145
Ik kan koken, strijken. Niet afwassen / stofzuigen. Hoog opgeleid, goede baan. Wilde toekomstplannen.

Neuken?
  woensdag 23 april 2008 @ 11:59:12 #211
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250160
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef LOLBOY het volgende:
Volgende week lig ik weer in dat zwembad. privé villa aan de Spaanse kust. Beetje prosecco zuipen en slapen. Goede shit.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:59:34 #212
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250167
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef LOLBOY het volgende:
Ook om te BBQ'en?
pi_58250175
jullie hadden volgens mij wel een heerlijk uitzicht bij het zwambad? waar was dat?
edit: ohja
pi_58250182
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ook om te BBQ'en?
net gegeten, maar een BBQtje kan er altijd bij
pi_58250212
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef Oksel het volgende:

[..]

Volgende week lig ik weer in dat zwembad. privé villa aan de Spaanse kust. Beetje prosecco zuipen en slapen. Goede shit.
Nodig TS uit!
TS, wat denk je?
pi_58250219
Kwaliteitstopic dit trouwens, 14.gif
  woensdag 23 april 2008 @ 12:02:26 #217
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250242
Eerst foto van TS graag..
pi_58250243
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

eh ik had het over jou en oksel he of ben ik nou degene die het sarcasme in je reply niet ziet?
anyway, beste kans die je hebt op het terugwinnen van dat een sprankeltje vertrouwen is door jezelf eerst met de grond gelijk te maken in schuld. ga helemaal los bij 'm en zet die traankraantjes flink open en MEEN HET zo hard dat je hart er letterlijk pijn van doet. als het duidelijk is dat je alles zou doen voor een 2e kans is het aan jou om hem met rust te laten en te wachten tot hij zelf initiatief neemt. it's a long shot maar wat mij betreft je enige kans. Ga hem NIET NIET NIET proberen verleiden met seks of hopen om via seks iets terug op te wekken want dan ben je gewoon officieel en certified dom
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...
pi_58250248
TS, zin in een trio? Of kwartet
  woensdag 23 april 2008 @ 12:03:03 #220
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250260
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:01 schreef Scorpie het volgende:
Kwaliteitstopic dit trouwens, 14.gif
  woensdag 23 april 2008 @ 12:04:56 #221
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250292
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...
Heel slim dit.. Lijkt me verreweg het beste (en dit meen ik..)!

Even kut, maargoed.

Hoe oud is ex-lief eigenlijk?
pi_58250299
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

mja ik begrijp zn reactie wel hoor. beter neem jij nu wat afstand (niet negeren) en zie je hoe het allemaal uitspeelt. het is de enige manier om ook voor jezelf tot rust te komen. wat dacht je van een weekje privé villa in spanje?
  woensdag 23 april 2008 @ 12:05:27 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250312
  woensdag 23 april 2008 @ 12:07:37 #224
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58250362
Was jij niet die gozer die naar Australië gaat emigreren?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 23 april 2008 @ 12:08:20 #225
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250380
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef Lyzio het volgende:
Was jij niet die gozer die naar Australië gaat emigreren?
Sst...
pi_58250406
over wilde toekomstplannen gesproken ik wil gewoon naar amsterdam
  woensdag 23 april 2008 @ 12:11:03 #227
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58250448
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef Oksel het volgende:

[..]

Sst...
Nou al niet eerlijk? Dat gaat natuurlijk nooit wat worden!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58250449
Ow TS, misschien word je ex wel jaloers als je je uit laat wonen door 3 jonge gasten in een prive villa in spanje
  woensdag 23 april 2008 @ 12:11:14 #229
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58250453
Ik zei het nog; wilde toekomstplannen. Dus gelogen heb ik niet.

Ik geloof alleen niet dat TS erge interesse toont..
  woensdag 23 april 2008 @ 13:01:31 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58251763
het topic ging goed totdat er een paar besloten te gaan slowchatten...
  woensdag 23 april 2008 @ 13:14:04 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58251990
@ TS

Ik kan nu heel stellig jou vraag beantwoorden met Ja vreemdgaan is te vergeven, maar je moet wel alles op alles zetten om het vertrouwen terug te winnen, en dat kost tijd engergie, en zult soms echt overal bewijs vandaan moeten toveren om het vertrouwen volledig terug te krijgen.
En dan nog is het maar de vraag of het echt helemaal terug komt, en als je dan denkt dat het terug is en er gebeurd weer wat.
Zul je alles weer uit de kast moeten trekken om het tegendeel te bewijzen.
Soms een onmogelijke opgave.

Maar toch snap ik een paar dingen niet, in een open relatie zullen jij en je partner toch bepaalde afspraken gemaakt moeten hebben en je daar beide aan moeten houden...
Communicatie is hierin ook weer een heel belangrijk iets...

Maar s6 met alles

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 23-04-2008 14:09:07 (miste een R) ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:56:36 #232
103012 Nies
Die hekse
pi_58252926
Relatie na 9 jaar flink in het slop, kom we gaan trouwen.
Hij heeft voor jouw gevoel niet genoeg waardering voor je, maken we er een open relatie van en neuken we wat rond met mensen die leuker schijnen te zijn dan je eigen vent.
Vervolgens maakt hij het uit en wil hij je al drie maand niet terug.
Heb jij een blok beton voor je hoofd? Die relatie is over, uit, voorbij. Heel erg over, uit en voorbij.

Move on.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_58253264
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:28 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

De regels waren duidelijk.. jij was te stom om je er niet aan te houden. Stop whining

Tof trouwens, een relatie van 9 jaar verneuken omdat je stiekem meer wou met een ander dan alleen sex.. vicieuze cirkel
pi_58253364
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:38 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik ook niet.. ik walg van mensen die vreemdgaan, vooral in situaties waar iedereen ( vrienden, collega's etc ) ervan weet, behalve jezelf totdat je op een dag de realiteit onder ogen mag zien.

Ik ken ook genoeg mensen die principes hebben
Buiten dat geloof ik echter wel dat de mens van nature serieel monogaam is... dat ze bij elkaar blijven totdat de kinderen 'groot zijn', hoe sterk dat ook tegen mijn eigen principes ingaat..
pi_58253424
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef mgerben het volgende:
Vergeving is niet iets dat jij uit hem kunt trekken.
Je kunt het ook niet eisen (zoals jij wel doet - let op het woordje 'moet' in de OP).

Wat je wel zou kunnen proberen is het omdraaien. Hij is nu zielig, hij is nu gekwetst en kan lekker medelijden met zichzelf hebben.
Geef hem maar eens een flinke schop onder zijn kont. Jullie hadden toch een open relatie? Sorry hoor, maar dan moet hij ook niet zeuren.
Open relaties zijn niet voor iedereen weggelegd. Blijkbaar kon hij er toch niet mee omgaan en heeft hij (en dat is zijn fout) dat niet op tijd gezegd.
Leg de schuld maar eens bij hem neer. Dat kan hem mogelijk uit zijn zelfmedelijden halen.
De meeste open relaties zijn gedoemt te mislukken wegens vertrouwen of jaloezie..
Echter, zou jij het tof vinden om een vriend op bezoek te hebben waarvan je weet dat hij gister, alle gaten van je vriendin heeft uitgewoond?
pi_58253551
Is dit zo'n topic waarbij TS haar eigen zin wil, maar dat iedereen haar het advies geeft haar ex uit haar hoofd te zetten?
pi_58253580
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sums it all up..

Je houdt gewoon zoveel van je ex dat je nog 1 keer met die vriend wou neuken terwijl hij dat niet OK vind.

Volgens mij is het met open relaties altijd zo dat als je partner het niet ok vind dat je met die gast ligt te neuken dat je dan per direct ermee stopt. Anders heb je, zoals scorpie zei, zeer weinig respect voor je partner. En dat na 9 jaar

TS is naief en dit is d'r verdiende loon.

[ Bericht 6% gewijzigd door Netstorm op 23-04-2008 14:31:15 ]
  woensdag 23 april 2008 @ 14:24:28 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58253585
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:18 schreef Netstorm het volgende:

[..]

De meeste open relaties zijn gedoemt te mislukken wegens vertrouwen of jaloezie..
Echter, zou jij het tof vinden om een vriend op bezoek te hebben waarvan je weet dat hij gister, alle gaten van je vriendin heeft uitgewoond?
Dat hoeft in preciepe helemaal geen problemen op te leveren, ligt er maar net aan hoe de afspraken gemaakt zijn, en hoe beide partijen daar mee om gaan.

Tja als dat de ander persee wilt waarom niet, er kan een bijzondere vriendschap door ontstaan.

Maar nogmaals ieder zijn keuze hoor.

Hier werkte het totaal niet een open relatie puur omdat ik zo met vlagen last van jaloezie heb, en dat terwijl ik in feite de ergste was, met het sex hebben met anderen,
Daar over gesproken en er gewoon netjes mee gestopt
pi_58253773
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Dat hoeft in preciepe helemaal geen problemen op te leveren, ligt er maar net aan hoe de afspraken gemaakt zijn, en hoe beide partijen daar mee om gaan.

Tja als dat de ander persee wilt waarom niet, er kan een bijzondere vriendschap door ontstaan.

Maar nogmaals ieder zijn keuze hoor.

Hier werkte het totaal niet een open relatie puur omdat ik zo met vlagen last van jaloezie heb, en dat terwijl ik in feite de ergste was, met het sex hebben met anderen,
Daar over gesproken en er gewoon netjes mee gestopt
Je doet me denken aan een vriend van me..
Zelf genieten van vreemdgaan.. afwisseling is toch lekker?
Maar ohwee als hij besodemieterd wordt! de bitch!
  woensdag 23 april 2008 @ 14:37:12 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58253893
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:32 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Je doet me denken aan een vriend van me..
Zelf genieten van vreemdgaan.. afwisseling is toch lekker?
Maar ohwee als hij besodemieterd wordt! de bitch!
Hier was het ergens nog wel "erger" wij waren een swingkoppel, en dat ging in feite altijd wel goed, totdat ik vond dat ik te weinig aandacht kreeg...
toen ging het meestal fout...
Dat een paar keer aangekaart, nog paar keer geprobeerd maar werkte gewoon niet, dus toen maar een einde gemaakt aan het swingen...

Dat ik dan ook nog eens ging bedriegen, waar men achterkwam....
Tja ik ben niet bepaald een rolmodel
Maar goed hier is wel vergeven, maar idd niet vergeten en dat merk ik maar al te goed,
Maar nogmaals het was eigen schuld en snap het volkomen.

TS alleen met praten kom je er niet hoor, je zult echt alles uit de kast moeten halen geloof mij
  woensdag 23 april 2008 @ 14:49:04 #241
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58254167
Ik had mijn foto niet moeten posten.. Nu is ze weg.
pi_58254730
misschien kreeg ze ook plots zin om te gaan zwemmen?
pi_58254832
quote:

[..]

subjectief subjectief! Tuurlijk zijn er mensen die vreemdgaan.. ik heb het weinig meegemaakt in mijn sociale netwerk.....
Love is in the air!
  woensdag 23 april 2008 @ 15:19:06 #244
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58255008
@Landgeld, totdat je 1x zelf in een situatie terecht komt, dit met vrienden deelt en deze stuk voor stuk hun zonden aan jouw opbiechten omdat ze je als lot/dader genoot zien.

Je weet niet of je het meegemaakt hebt. Je weet alleen dat jij het niet hebt kunnen waarnemen of niemand het aan jou verteld heeft.
pi_58255256
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:37 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Hier was het ergens nog wel "erger" wij waren een swingkoppel, en dat ging in feite altijd wel goed, totdat ik vond dat ik te weinig aandacht kreeg...
toen ging het meestal fout...
Dat een paar keer aangekaart, nog paar keer geprobeerd maar werkte gewoon niet, dus toen maar een einde gemaakt aan het swingen...

Dat ik dan ook nog eens ging bedriegen, waar men achterkwam....
Tja ik ben niet bepaald een rolmodel
Maar goed hier is wel vergeven, maar idd niet vergeten en dat merk ik maar al te goed,
Maar nogmaals het was eigen schuld en snap het volkomen.

TS alleen met praten kom je er niet hoor, je zult echt alles uit de kast moeten halen geloof mij
Wat kan ik dan doen? Ik heb geen hoe ik het verder nog moet aanpakken... Hoe kan ik zijn vertrouwen terug winnen als ik niet eens de kans krijg om het te bewijzen?
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 15:31:50 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_58255401
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Wat kan ik dan doen? Ik heb geen hoe ik het verder nog moet aanpakken... Hoe kan ik zijn vertrouwen terug winnen als ik niet eens de kans krijg om het te bewijzen?
Niets. Het is over. Als hij niet wil, dan wil hij niet. Kun jij hoog en laag springen, maar dan wil hij nog steeds niet.
  woensdag 23 april 2008 @ 15:35:53 #247
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_58255499
Precies. Je kunt het pas bewijzen als hij je een kans geeft. Maar blijkbaar wil hij je (nog) geen kans geven.

Wat ik opmerkelijk vind is dat de grenzen enorm ruim liggen als je het vergelijkt met wat 'normaal' is. Dus als je met een ander het bed mag delen, maar dat het bed delen met iemand met wie je een vertrouwensband hebt gaat tever, en ziet hij terecht als een bedreiging voor zijn relatie met jou.

De enige gedachtegang die je kan redden is als hij inziet dat de afspraken onduidelijk waren (als dat zo was) of dat hij om wat voor reden bedenkt dat jouw (in zijn ogen) fout vergeeflijk is omdat hij gezien de ruime grenzen nu opeens wel erg principieel is.

[ Bericht 72% gewijzigd door S_1980 op 23-04-2008 15:42:30 ]
pi_58255660
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niets. Het is over. Als hij niet wil, dan wil hij niet. Kun jij hoog en laag springen, maar dan wil hij nog steeds niet.
Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!
  woensdag 23 april 2008 @ 15:44:56 #249
103012 Nies
Die hekse
pi_58255720
quote:

[..]

Jullie relatie was al over op het moment dat jij je door hem zo ondergewaardeerd voelde dat je je tot een ander wende, daar gevoelens voor kreeg en meer dan eens het nest mee indook.
Hij heeft in ieder geval het lef dat onder ogen te zien en er een eind aan te breien. In plaats van je aan strohalmen vast te klampen over hoe hem terug te krijgen lijkt het m.i. een stuk zinvoller je bij zijn beslissing neer te leggen en verder te gaan met leven.
pi_58256396
Dat je (ex) vriend je nu al drie maanden aangeeft niet meer verder te willen, terwijl je toch 9 jaar (ogenschijnlijk) de perfecte relatie heeft, en hij aangeeft al toe te zijn aan andere vrouwen, maar nog niet aan een vriendin; zegt mij dat hij het eigenlijk een heel fijn gevoel vind geven om eindelijk (voor het eerst, want jullie waren elkaars eerste) eens te beleven wat het betekent als de wereld aan je voeten licht, je niet altijd hoeft te vertellen wie wat waar en waarom... enz.
Ik denk dat het niet meer zo erg om de al dan niet vergiffenis gaat.
And the druids turn to stone...
  woensdag 23 april 2008 @ 16:14:53 #251
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58256514
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Snap de hint toch eens. Het is o-v-e-r en u-i-t. Hij wil je niet meer. Je bent van je voetstuk gelazerd. Je bent niet meer de persoon met wie hij samen zijn leven wil delen. Hij moet je niet. Het is afgelopen. Finito, Fin, The End, Einde, Endnung!
Ik heb zo'n idee dat ze dat nog lang niet inziet

Straks krijgen we een topic van haar ex: Help ik word gestalked
pi_58256703
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat ze dat nog lang niet inziet

Straks krijgen we een topic van haar ex: Help ik word gestalked
"Zij gaat vreemd en komt nu op blote knietjes terugkruipen!"
pi_58257354
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar hij is wel degene die zo graag vrienden wil zijn. Als hij me niet meer moest zou hij dat ook niet willen denk ik zo. Hij wil alle dingen doen die we eerst deden maar dan zonder lichamelijk contact. Dat is natuurlijk wel lekker veilig want zo kan ie niet nog een keer gekwetst worden. De waarheid is alleen wel dat dit contact ontzettend slecht voor mij is omdat ik zo vanzelf hoop blijf houden, want er is immers verder zo weinig veranderd.
pi_58257368
quote:

[..]

Heb jij die open relatie afspraak niet pas weer opnieuw in het leven geroepen toen je je oog op een ander had laten vallen?

Verder vind ik inderdaad ook dat jij hier het slachtoffer uit loopt te hangen en ik wil er nog even aan toevoegen dat ik julllie voorgenomen huwelijk ontzettend betekenisloos vind. Jullie hebben een open relatie en kunnen elkaar dus geen trouw beloven en bovendien was je relatie al slecht (je voelde je niet speciaal, had weinig zelfvertrouwen etc.) toen je toch ja zei. Het is maar goed dat jullie niet zijn gaan trouwen. Sterkte voor je ex.
pi_58257500
quote:

[..]

Houd toch eens op met appels met peren vergelijken. Jullie hadden de afspraak dat je buiten de deur mocht kijken, mits er geen gevoelens bij kwamen kijken. Jij bent willens en wetens door gegaan met die vriend van je, ook al vroeg je ex je er mee te stoppen. Je maakt mij niet wijs dat die wijn je niet zeer goed smaakte.
pi_58257545
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heb jij die open relatie afspraak niet pas weer opnieuw in het leven geroepen toen je je oog op een ander had laten vallen?

Verder vind ik inderdaad ook dat jij hier het slachtoffer uit loopt te hangen en ik wil er nog even aan toevoegen dat ik julllie voorgenomen huwelijk ontzettend betekenisloos vind. Jullie hebben een open relatie en kunnen elkaar dus geen trouw beloven en bovendien was je relatie al slecht (je voelde je niet speciaal, had weinig zelfvertrouwen etc.) toen je toch ja zei. Het is maar goed dat jullie niet zijn gaan trouwen. Sterkte voor je ex.
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:03:07 #257
94676 Garisson72
pi_58257688
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef Madonna81 het volgende:
Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft.
Als wij het allemaal nooit kunnen begrijpen, waarom kom je dan wel herhaaldelijk vragen wat je moet doen? Hoe zouden we dát wel moeten weten dan?
  woensdag 23 april 2008 @ 17:05:09 #258
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58257734
quote:

[..]

Ik snap jullie reacties allemaal wel maar toch kunnen jullie nooit begrijpen hoe het allemaal in elkaar steekt of gestoken heeft. We hadden helemaal geen slechte relatie, anders blijf je immers niet 9 jaar lang bij elkaar. Dat we een open relatie hadden betekende juist het ultieme vertrouwen en dat ik dat gebroken heb is inderdaad verschrikkelijk en geheel mijn eigen schuld. Maar er speelden heel veel andere factoren mee die ook invloed gehad hebben. En ik ben misschien geen slachtoffer maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen gebroken hart aan over gehouden heb. Ik moet iedere dag leven met mijn fout zonder dat ik de kans krijg om dingen goed te maken. Dat is ook hard hoor al zal ik van weinig mensen krediet krijgen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik net zoveel pijn heb als mijn ex.
Jij hebt echt niet zoveel pijn als je ex, ik vind je een buitengewoon egocentrisch mens
pi_58257784
quote:

[..]

Je schuldgevoel komt niet doorleefd over, je blijft rechtvaardigingen zoeken en de bal terugkaatsen. Pas als je oprecht spijt toont en ten volle beseft dat wat jij hebt gedaan hoogverraad is, maak je een minieme kans op vergeving.

Maar was je relatie wel zo goed als jij dacht, als je zo eenvoudig gevoelens kunt krijgen voor een ander en daarvoor over lijken gaat?
pi_58257877
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:05 schreef N.icka het volgende:

[..]

Jij hebt echt niet zoveel pijn als je ex, ik vind je een buitengewoon egocentrisch mens
Je kent me helemaal niet. Ik ben 9 jaar trouw geweest en heb in een situatie waar ik niet mee om kon gaan een fout gemaakt. Betekent dat nu dat ik geen pijn kan hebben? Ik heb ontzettend veel pijn anders was ik er na 3 maanden niet nog steeds mee bezig en was ik wel met die andere jongen verder gegaan. Ik loop al drie maanden met m'n hart in m'n handen, moet er nog dagelijks om huilen en ben ondertussen al 6 kilo afgevallen. Hoe kun jij dan zeggen dat ik niet evenveel pijn als mijn ex kan hebben.
pi_58257914
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
pi_58258000
quote:

[..]

jezus meid je vat 't echt niet he? net als het lijkt dat het je stilaan duidelijk wordt dat jij het kaarthuis ommver hebt geblazen kom je met die "jullie begrijpen me niet, het is speciaal, ik heb recht op een kans, etc". Je hebt nergens recht op en je mag blij zijn dat hij uberhaupt nog vrienden wil blijven. Als je een tweede kans wil verdienen dan mag je echt 180° gaan omslaan in je slachtofferrol..
  woensdag 23 april 2008 @ 17:15:05 #263
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258039
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Je kent me helemaal niet. Ik ben 9 jaar trouw geweest en heb in een situatie waar ik niet mee om kon gaan een fout gemaakt. Betekent dat nu dat ik geen pijn kan hebben? Ik heb ontzettend veel pijn anders was ik er na 3 maanden niet nog steeds mee bezig en was ik wel met die andere jongen verder gegaan. Ik loop al drie maanden met m'n hart in m'n handen, moet er nog dagelijks om huilen en ben ondertussen al 6 kilo afgevallen. Hoe kun jij dan zeggen dat ik niet evenveel pijn als mijn ex kan hebben.
Oh ik geloof best dat je pijn hebt hoor , pijn en schuldgevoel maar je legt zo ontzettend veel buiten jezelf dat mij dat egoistisch doet overkomen. Nergens hoor ik je praten over hem , over ZIJN pijn. Over zijn enorme gekwetste gevoel en over hoeveel pijn hem dat doet

Nee het is alleen maar ik , ik , ik.......
pi_58258055
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Madonna81 het volgende:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen.
En hitler wou ook maar het beste voor z'n volk niet om je met hitler te vergelijken pop maar omdat het geen ene k*nkermoer uitmaakt wat je zegt, maar wél wat je doet. google eens op karma.
pi_58258206
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:15 schreef N.icka het volgende:

[..]

Oh ik geloof best dat je pijn hebt hoor , pijn en schuldgevoel maar je legt zo ontzettend veel buiten jezelf dat mij dat egoistisch doet overkomen. Nergens hoor ik je praten over hem , over ZIJN pijn. Over zijn enorme gekwetste gevoel en over hoeveel pijn hem dat doet

Nee het is alleen maar ik , ik , ik.......
Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
pi_58258231
quote:
Ik ben helemaal geen type om vreemd te gaan en om mensen pijn te doen. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te leven met wat ik gedaan heb.
Je bent wel het type om vreemd te gaan. Je vriend die je goed 9 jaar kent, vraagt je om niet weer naar bed te gaan met die kerel.

En wat doe je?

Ga jezelf nou niet in een slachofferrol plaatsen.
pi_58258258
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:21 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Omdat hij er minder problemen mee lijkt te hebben dan ik. Hij gaat lekker door met z'n leventje is in het huis blijven wonen. En staat na eigen zeggen al open voor een nieuwe relatie. Dat getuigt niet echt van enorme pijn nadat je relatie van 9 jaar nog geen 3 maanden uit is...
Dan ben ik best jaloers op 'm dat ie zo sterk van geest is om snel verder te gaan na een gemaakt besluit. hulde
pi_58258304
quote:

[..]

Wat moet hij dan? Zichzelf zielig vinden en smeken dat je terug komt? Tuurlijk staat hij open voor een nieuwe relatie. Life goes on. En 3 maanden uit? Man, ik hoop voor hem dat hij inmiddels 10 vrouwen heeft geneukt en denkt:

waar heb ik al die 9 jaar gezeten met mijn gedachten bij die griet.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:24:59 #269
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258307
quote:

[..]

Misschien zegt hij dat gewoon ,waarom zou hij naar jou zijn echte gevoel tonen? Daar heb je al eerder misbruik van gemaakt en dat is misschien genoeg

Ik heb nog steeds het idee dat je hem niet terug wilt maar hij wil jou niet meer en nu wil jij hem wel

Jammer maar helaas
  woensdag 23 april 2008 @ 17:27:28 #270
94676 Garisson72
pi_58258354
quote:

Nee dat getuigt er meer van dat hij behoorlijk klaar met je is, zulke 'shocktherapie' werkt vaak erg verhelderend en versnellend in het verwerkingsproces.

Hoe eerder jij gaat inzien dat je aan een dood paard aan het trekken bent, inziet dat dit voorbij is en de wijze les hieruit leert (dat een open relatie nix voor jou is, for starters) - hoe beter het is.
pi_58258361
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:24 schreef N.icka het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds het idee dat je hem niet terug wilt maar hij wil jou niet meer en nu wil jij hem wel
ja daar heeft het wel alle symptomen van
pi_58258366
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:22 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Je bent wel het type om vreemd te gaan. Je vriend die je goed 9 jaar kent, vraagt je om niet weer naar bed te gaan met die kerel.

En wat doe je?

Ga jezelf nou niet in een slachofferrol plaatsen.
Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:29:27 #273
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258404
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik ben met een andere jongen naar bed gegaan met de TOESTEMMING van mijn ex. Het is alleen daarna nogal uit de hand gelopen. Ik vind dit toch wel een verschil met iemand die al van beginafaan stiekem met iemand rotzooit. Zonder onze open relatie was dit namelijk nooit gebeurd.
Ja hoor meid , geef er maar een mooie draai aan
pi_58258416
quote:

[..]

die keer met toestemming is het probleem toch niet? wie hou je voor de gek meid?
en ok, het is wel een verschil. maar er is ook verschil tussen een mes in de borst en een mes in de rug. effect is echter hetzelfde. pieeeeeeeeeeeeeep ______________

pi_58258446
Ik begrijp dat je er toestemming van kreeg zoals je aangaf: open relatie. En dat je ex het niet tof vond om opnieuw met die gast te gaan.

Dus dat is dan vreemd gaan. Open relatie of niet. Dus blijf bij mijn mening.

Kom uit die put, leer van je daden. zoek een nieuwe vent en ik geef je een tip:

open relaties werken (meestal) niet.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:34:21 #276
103012 Nies
Die hekse
pi_58258513
quote:
Dat type ben je dus wel.

Je vindt het helemaal niet moeilijk om te leven met wat je gedaan hebt, je hebt het moeilijk met de consequenties van je eigen weloverwogen acties
Je bent net een klein kind; "Ik wil! Ik wil!"
Ga d'r nog ff bij staan stampvoeten ofzo.

Hij wil je lekker toch niet meer
pi_58258515
voor een conclusiepagina wordt er hier behoorlijk naast de pot gepist (niet @ devl/nies)
pi_58258587
Ik voel een deel 2 aankomen! Ik voel dat sugar lee hooper een belangstellende derde partij zal vormen.
pi_58258603
quote:

[..]

De eerste keer was met toestemming maar toen je ex zag dat je er gevoelens bij kreeg moest je er mee ophouden. Je hebt toen zijn vertrouwen beschaamd en bent alsnog vreemdgegaan, in tweede instantie. Als je geen open relatie aan kunt, begin er dan ook niet aan. Wie zijn billen brandt..
pi_58258812
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Nies het volgende:

[..]

Dat type ben je dus wel.

Je vindt het helemaal niet moeilijk om te leven met wat je gedaan hebt, je hebt het moeilijk met de consequenties van je eigen weloverwogen acties
Je bent net een klein kind; "Ik wil! Ik wil!"
Ga d'r nog ff bij staan stampvoeten ofzo.

Hij wil je lekker toch niet meer
Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:48:39 #281
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58258887
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Nee als jij het zegt heb je gelijk. Ik weet zelf wel beter dan dat. Maar ik houd het hierbij want ik heb dit topic namelijk niet geopend om afgezeikt te worden door mensen die mij helemaal niet kennen...
Afgezeken
pi_58258960
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Afgezeken
Beetje kinderachtig he...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:51:17 #283
103012 Nies
Die hekse
pi_58258967
quote:

[..]

Als je het zelf allemaal zo goed weet waarom zit je dan niet gezellie saampjes met vriendlief op de bank?

Tja, ging daar toch ff iets mis he?
pi_58258979
Nouuu laten we allemaal even vriendelijk blijven hoor Ik wil nog een deel 2 zien met je boy sugar lee hooper en die herman van idols
  woensdag 23 april 2008 @ 17:52:59 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58259012
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:51 schreef LOLBOY het volgende:
Ik wil nog een deel 2 zien met je boy sugar lee hooper en die herman van idols
doe maar niet...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:53:30 #286
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58259028
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig he...
Ik ben behulpzaam
  woensdag 23 april 2008 @ 17:54:38 #287
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58259057
quote:

[..]

Natuurlijk heeft hij er wel problemen mee, daar praat hij alleen niet meer over met jou. Jij bent namelijk niet te vertrouwen... uithuilen doet hij nu bij anderen. Tegenover jou speelt hij de ongekrenkte boy. That's how it works.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_58259075
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:52 schreef Re het volgende:

[..]

doe maar niet...
wat niet, sugar of herman? of wil je helemaal geen deel 2? ik vind het wel een kwaliteitstopic hoor
tot... TOT DIE ENE JONGEN FOTO'S GING POSTEN
pi_58259079
Tjah..ik vind eigenlijk dat het een fout ik van jullie béide. Ik zou me gaan afvragen hoe je relatie in elkaar steekt als je toestemming gaat geven aan elkaar om sex met een ander te hebben. Ik kan wel begrijpen dat je een keer 'buiten de deur wilt eten' na 9 jaar, maar ik vind dat als je een relatie hebt, je gewoon wéét dat dat niet kan. Ik ken het gevoel wel, maar bij nader inzien kwam ook ik erachter dat mijn relatie gewoon niet meer goed zat!

En tjah als je dan beiden tot de beslissing komt om zoiets toch toe te staan, is er nog maar weinig nodig om een fout te maken. Zoals je je verhaal vertelt komt het op mij over dat je ex het wel best vind nu. Alsof hij heeft zitten wachten op deze situatie. Een mooi moment om de relatie te verbreken, hij was er toch al zat van! En dat hij je ten huwelijk gevraagd heeft wil in mijn ogen niet zeggen dat hij een 3 maanden geleden nog o zo gek van je was. Ik geloof dat gewoon niet. Ik denk dat jullie relatie hoe dan ook toch gestrand was.
pi_58259080
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij er wel problemen mee, daar praat hij alleen niet meer over met jou. Jij bent namelijk niet te vertrouwen... uithuilen doet hij nu bij anderen. Tegenover jou speelt hij de ongekrenkte boy. That's how it works.
dat dus
  woensdag 23 april 2008 @ 17:57:32 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58259115
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:55 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

wat niet, sugar of herman? of wil je helemaal geen deel 2? ik vind het wel een kwaliteitstopic hoor
tot... TOT DIE ENE JONGEN FOTO'S GING POSTEN
een beetje tegengas geven aan TS is prima maar het verwordt nu wel een beetje tot ONZ bagger topic zo en dat hebben we hier gewoon liever niet...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:57:56 #292
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58259128
quote:

[..]

Lijkt mij ook niet, ik vind dat sommige hiero wel erg ver gaan. Vreemd gaan keur ik ook af en ik zou daarna geen relatie met diegene kunnen voortzetten of beginnen maar om nou te zeggen dat TS puur evil is gaat mij wel een beetje te ver. Ik kan me best voorstellen dat je onder omstandigheden toen die 'kleine' fout hebt gemaakt. Je voelde toen meteen al dat het niet klopte en dat je er spijt van had. Het is niet terug te draaien en daar pluk je nu ook zwaar de vruchten van maar dat wil niet zeggen dat je er geen spijt en verdriet van kan hebben. Ergens denk ik dat het makkelijker is voor jouw ex-vriend, die kan tenminste nog iemand de schuld geven. Jij alleen jezelf. Domme actie met grote gevolgen, maar je moet wel verder. Dus vertel je ex-vriend ook gewoon dat je of er wel voor wilt gaan of, als hij er niks meer in ziet, mee moet stoppen. Na zoiets kun je vrienden zijn ook wel vergeten.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58259159
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Starr_003 het volgende:
Tjah..ik vind eigenlijk dat het een fout ik van jullie béide. Ik zou me gaan afvragen hoe je relatie in elkaar steekt als je toestemming gaat geven aan elkaar om sex met een ander te hebben. Ik kan wel begrijpen dat je een keer 'buiten de deur wilt eten' na 9 jaar, maar ik vind dat als je een relatie hebt, je gewoon wéét dat dat niet kan. Ik ken het gevoel wel, maar bij nader inzien kwam ook ik erachter dat mijn relatie gewoon niet meer goed zat!

En tjah als je dan beiden tot de beslissing komt om zoiets toch toe te staan, is er nog maar weinig nodig om een fout te maken. Zoals je je verhaal vertelt komt het op mij over dat je ex het wel best vind nu. Alsof hij heeft zitten wachten op deze situatie. Een mooi moment om de relatie te verbreken, hij was er toch al zat van! En dat hij je ten huwelijk gevraagd heeft wil in mijn ogen niet zeggen dat hij een 3 maanden geleden nog o zo gek van je was. Ik geloof dat gewoon niet. Ik denk dat jullie relatie hoe dan ook toch gestrand was.
De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.
  woensdag 23 april 2008 @ 18:02:15 #294
103012 Nies
Die hekse
pi_58259223
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef Re het volgende:

[..]

een beetje tegengas geven aan TS is prima maar het verwordt nu wel een beetje tot ONZ bagger topic zo en dat hebben we hier gewoon liever niet...
Lijkt mij dat dat grotendeels aan een kinderachtige egoïstische TS te danken is? Die is op deze wijze, in dit topic, totaal niet serieus te nemen?
pi_58259242
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:59 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

De reden dat hij niet meer wil dat het goed komt is juist omdat hijzo gek op me was en daardoor extra in me teleurgesteld is.
Dat klinkt op zich logisch maar ik kan er niet in geloven. Hij heeft immer de eerste stap tot deze fout zélf gezet. Hij was ook gek genoeg op je, om je vervolgens toestemming te geven om met een ander te sexen? Ik vind dat een beetje krom..!
pi_58259267
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef Nies het volgende:

[..]

Lijkt mij dat dat grotendeels aan een kinderachtige egoïstische TS te danken is? Die is op deze wijze, in dit topic, totaal niet serieus te nemen?
Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb in dit topic. Ik heb gewoon verteld hoe dingen gegaan zijn en hoe ik erover denk. Daar is niks kinderachtigs aan. Reacties als deze vind ik daarentegen veel kinderachtiger.
  woensdag 23 april 2008 @ 18:08:29 #297
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58259344
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb in dit topic. Ik heb gewoon verteld hoe dingen gegaan zijn en hoe ik erover denk. Daar is niks kinderachtigs aan. Reacties als deze vind ik daarentegen veel kinderachtiger.
En wij zeggen wat wij ervan vinden , wij doen ook niks fout
pi_58259358
nou kinderachtig is ook weer zo'n woord dat je zegt heh, maar je bent wel een beetje hardnekkig in je visie hoor TS
pi_58259373
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:59 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

En met reden. Wonden likken en er de volgende keer niet meer aan beginnen, dus.
pi_58259381
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:08 schreef N.icka het volgende:

[..]

En wij zeggen wat wij ervan vinden , wij doen ook niks fout
Jullie mogen best zeggen wat jullie ervan vinden maar jullie kunnen alleen mijn daden veroordelen en niet mij als persoon want daar weten jullie echt niks van af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')