abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58245863
Mijn relatie van 9 jaar is ongeveer 3 maanden geleden op de klippen gelopen omdat ik vreemd gegaan ben. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is maar het valt verder toch niet goed te praten... Ik heb al vanalles geprobeerd om vergeving bij mijn ex te krijgen maar hij wil echt niet meer. Wel wil hij graag vrienden blijven maar ik denk dat dat gewoon een manier van hem is om mij in zijn leven te houden zonder dat hij nog een keer kans loopt om gekwetst te worden. Wat moet ik doen? Ik heb niet het idee dat ik het moet opgeven want voor mijn gevoel maken we nog steeds een kans. Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Nothing really matters Love is all we need
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 09:08:49 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_58245922
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Madonna81 het volgende:
Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.

Vraag: hoe bedoel je dit eigenlijk "Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is "?

Sterkte in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58245923
Bij mannen krijg je natuurlijk te maken met gekrenkte trots cq eer (daar hoef je geen allochtoon voor te zijn), hetgeen een verdomd lastige zaak is.

Dat zal niet in een paar maandjes goed komen wat dat betreft.

Maar als het verder helemaal goed zat, en je avontuurtje bij je wederhelft niet tot nieuwe inzichten heeft geleid (het uitkomen van je avontuurtje daargelaten), dan lijkt het me niet ondenkbaar dat het nog wel goed komt.

Maar ja, wat weet ik (of een ander hier)?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58246051
Vergeven kan wel, vergeten gaat lastiger.

Echt, na 9 jaar had je beter moeten weten.
pi_58246059
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben niet een van die mensen, bij vreemdgaan is het voor mij meteen over en uit.

Vraag: hoe bedoel je dit eigenlijk "Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is "?

Sterkte in ieder geval.
Dank je. We hadden de afspraak met elkaar gemaakt dat we met andere mensen naar bed mochten gaan. Het is in ons geval echter uit de hand gelopen omdat ik dat met een vriend van mij gedaan heb en we te close met elkaar geworden zijn. Ik heb hierdoor bepaalde grenzen overschreden en dat is waar mijn ex zo door gekwetst is. Onze open relatie is uit volledig vertrouwen ontstaan maar ik heb dat vertrouwen uiteindelijk gebroken ...
pi_58246185
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar dan was je relatie toch niet zo open lijkt me.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_58246196
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bij mannen krijg je natuurlijk te maken met gekrenkte trots cq eer (daar hoef je geen allochtoon voor te zijn), hetgeen een verdomd lastige zaak is.

Dat zal niet in een paar maandjes goed komen wat dat betreft.

Maar als het verder helemaal goed zat, en je avontuurtje bij je wederhelft niet tot nieuwe inzichten heeft geleid (het uitkomen van je avontuurtje daargelaten), dan lijkt het me niet ondenkbaar dat het nog wel goed komt.

Maar ja, wat weet ik (of een ander hier)?
Hij zei gisteren dat z'n gevoel van houden van door mijn stunt veranderd is. Zou je dat een nieuw inzicht kunnen noemen? Ook beweert hij dat hij nu al open staat voor een nieuwe relatie maar dat hij er geen behoefte aan heeft (hoezo verwarrend ). Ik weet niet of ik dat allemaal heel serieus moet nemen of dat hij dingen zegt omdat hij nog steeds gekrenkt is.
pi_58246272
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:20 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Hij zei gisteren dat z'n gevoel van houden van door mijn stunt veranderd is. Zou je dat een nieuw inzicht kunnen noemen? Ook beweert hij dat hij nu al open staat voor een nieuwe relatie maar dat hij er geen behoefte aan heeft (hoezo verwarrend ). Ik weet niet of ik dat allemaal heel serieus moet nemen of dat hij dingen zegt omdat hij nog steeds gekrenkt is.
Tsja, ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik ben niet zo van de samenhang ten tijde van emotionele stress.

Daarom zeg ik, kan wel wat tijd overheen gaan.
pi_58246300
Zijn vertrouwen beschamen in een open relatie een beste prestatie.
Lijkt mij dat je het echt verneukt hebt.

op wat voor een manier ben jij te close geworden met een vriend van je?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_58246307
Wat voor afspraken waren er over gemaakt dan, gezien het feit je over een open relatie spreekt?
pi_58246322
Ik denk dat hij helemaal in de war is en tijd nodig heeft om alles op een rijtje te krijgen.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:27:02 #12
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58246343
Ik word echt doodziek van al die lamstralen die vreemdgaan en dan hier komen uitjanken
pi_58246351
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:26 schreef JonKeL het volgende:
Ik denk dat hij helemaal in de war is en tijd nodig heeft om alles op een rijtje te krijgen.
Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon als reden heeft gebruikt om haar de deur uit te werken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 23 april 2008 @ 09:27:51 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58246360
Open relaties werken niet. dat blijkt maar weer eens...
pi_58246368
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:14 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dank je. We hadden de afspraak met elkaar gemaakt dat we met andere mensen naar bed mochten gaan. Het is in ons geval echter uit de hand gelopen omdat ik dat met een vriend van mij gedaan heb en we te close met elkaar geworden zijn. Ik heb hierdoor bepaalde grenzen overschreden en dat is waar mijn ex zo door gekwetst is. Onze open relatie is uit volledig vertrouwen ontstaan maar ik heb dat vertrouwen uiteindelijk gebroken ...
je mocht vreemdgaan maar niet met vrienden ofzo? ik vind het maar raar hoor. klinkt alsof je ex dat open relatiegedoe achteraf toch niet wilde. maar ik snap om te beginnen niet waarom iemand een open relatie zou willen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58246373
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef N.icka het volgende:
Ik word echt doodziek van al die lamstralen die vreemdgaan en dan hier komen uitjanken
De halve wereld gaat vreemd, dus relatief gezien valt het nog mee. Als iedereen er over zou posten zou je een centraal "Ik ben vreemdgegaan" en "Mijn vriend(in) is vreemdgegaan" Deel XXXX topic kunnen starten.

Vreemdgaan.. een verzinsel van de laatste paar honderd jaar.
pi_58246374
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Cageon het volgende:

We zijn emotioneel ook te close geworden terwijl het eigenlijk alleen om de sex had moeten gaan. Het is uiteindelijk uitgegaan omdat ik achterde rug van mijn ex om afgesproken heb met die vriend van me. Ik heb dit een dag later opgebiecht maar toen was het schijnbaar al te laat...
pi_58246405
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat hij het gewoon als reden heeft gebruikt om haar de deur uit te werken.
Dat is zeker niet het geval. Hij had me een paar maanden daarvoor nog ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen...
  woensdag 23 april 2008 @ 09:29:49 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_58246409
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft?

Zo kun je erover denken, en het is misschien wat jij graag wil geloven. Maar als je ex-vriend daar anders over denkt, dan doe je daar niks aan. En als je er zelf aan vast blijft houden, dan houdt hij in jouw visie dus niet echt van je als hij je niet vergeeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_58246439
Van mij zou ze geen tweede kans krijgen. Alles staat of valt met vertrouwen en ik heb de herkansingen om me heen ook altijd alsnog zien falen. Ik vind het in jullie geval wel jammer dat je het na negen jaar samen zijn nog over je hart hebt kunnen krijgen, dat maakt het er bepaald niet makkelijker op. Het spijt je volgens mij echt dus ik wens je sterkte. Maar ik vrees voor jou dat het met die jongen fubar is
pi_58246444
Van Wiki: ( )
quote:
Hoewel veel mensen met een vaste relatie wel eens zin hebben in seks met een ander zonder dat dat voor hun gevoel betekent dat de liefde voor hun partner op het spel staat, ervaren partners dit wel snel als een bedreiging voor de relatie.
En wat tips, altijd handig.
quote:
* 50 mile rule. Zorg dat er 50 mijl (80km) zit tussen de actieradius van de minnaar en de reguliere partner.
* Vertel het niet
* Doe het niet binnen je vriendenkring
* Doe het niet in je gemeente
* Doe het niet op je werk
* Ontken altijd
* Doe aan "veilige" seks
* Verander je levensstijl niet
Het is wel een uitdaging om al die regels tegelijkertijd te verbreken.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:32:06 #22
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58246454
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef Kreator het volgende:
Open relaties werken niet. dat blijkt maar weer eens...
Wat een gelul... "Gesloten" relaties werken net zo min.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:33:39 #23
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246489
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Cageon het volgende:

Mijn gedachten..

Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Waarom beschaam je iemands vertrouwen die je die vrijheid geeft?

Overigens ben ik zelf nogal zwart-wit: vreemdgaan = afgelopen
  Official ESF Kreviewer woensdag 23 april 2008 @ 09:34:21 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58246514
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat een gelul... "Gesloten" relaties werken net zo min.
....oh? Het was nog niet in je opgekomen dat in een open relatie er bijna áltijd wel iemand toch jaloers wordt en het niet meer wil? En dat je daar in een normale relatie geen last van hebt, omdat je nooit met een ander neukt?
pi_58246519
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Dat is zeker niet het geval. Hij had me een paar maanden daarvoor nog ten huwelijk gevraagd en we zouden in augustus gaan trouwen...
En dan geeft hij het zo maar op, ondanks dat jullie een open relatie hebben? Heel vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')