Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik zou voor die vriend gaan. Je relatie van 9 jaar is toch voorbij, en die andere gozer neukte blijkbaar lekker, en je kon het goed met hem vinden.
Gewoon voor gaan dus
Dat dus! Laat je ex lekker met rust en flikker op met je spijt! Had je eerder moeten bedenken voordat de slagbomen open gingen!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je vriend geeft aan dat hij zich niet lekker voelt bij je (sex) relatie met een specifiek persoon. Hij vraagt je of je daar mee op wil houden. Jij zegt ja en doet nee. En daar ging het fout...
Ik geef je (ex)vriend groot gelijk!
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Die vriend wou nadat het uit was heel graag een relatie ja. Maar ik heb de hele relatie afgekapt omdat ik niet met hem had wat ik met m'n ex had en dus wist dat er iets miste. Bovendien maakte ik 0,0 kans bij mijn ex als ik deze vriend in m'n leven gehouden had...
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
dat lijkt me ergens ook best een slecht idee. weet niet precies waarom maar hoe kan je je daar dan nog goed bij voelen? TS zijndequote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu maak je sowieso 0.0 % kans bij je ex, dus waarom niet proeven van die andere wijn die je blijkbaar ook tijdens je oude relatie wilde proeven?
Dan heb je er genoeg voor betaald, namelijk je relatie. Als hij niet smaakte, waarom dan toch doorzuipen en aan de fles zuigen (hehehe) ?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Tijd zal het leren he. Maar ik ga m'n ex niet zomaar opgeven. Ik heb btw genoeg geproeft van die andere wijn en hij smaakte me niet.
Oofquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzachtde slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
![]()
preciesquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Daarbij hoort hij ook je levenstijl af te keuren wanneer hij het er niet mee eens is. Ik zou ook niet aan de zijlaan staan juichen wanneer mijn vriendin verkeerde keuzes zou maken ik zou haar er proberen van te weerhouden.
Ik ben geen slecht mens hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef LOLBOY het volgende:
en niet denken dat ik nu al inzachtde slet die mij een tijdje terug heeft bezeikt kan de mosselkanker krijgen
![]()
Dat wil ik best geloven, maar daar hoef je ons niet van te overtuigen!quote:
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Dus TS, wonden likken en doorgaan met je leven. Laat je ex met rust, hij verdient wel wat beters nu dan jij.
Klinkt hard, maar zo is het nu eenmaal.
Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet alleen mensen die met jou willen trouwen pijn. Dat maakt je idd geen slecht mens hoor.
Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
In en in slecht ben je. Sex is van de duivel.
Je hebt die gozer niet eens geneukt! Ik bedoel.. komop!
Hij draait wel bij.
Of hij is nu andere wijven aan het neuken, en geniet daar meer van dan terug te gaan naar die betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt.
God zeg, sarcasme is jou ook al wereldvreemd.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
LOL
Waarom maakt doen wat je gevoel zegt je meteen een slecht mens? Kom je uit de biblebelt ofzo, en heeft de dominee je vroeger te pakken genomen? Frusti.
Maar jij zou je vast niet door een hoer laten aftrekken of wel?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet voor de man die met jou wilde trouwen nee. Je hebt zo ongeveer zijn hele toekomstbeeld aan duigen gegooid, vertrapt en vernederd, en je verwacht dat je na een simpele sorry weer verder kan met hem?
Ik zou mijn leven lang een trauma overgehouden hebben aan jou, als ik je ex was.
of serieus risico om er NOG eens 9 jaar aan te verknoeien?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant hebben ze wel 9 jaar een leuke relatie gehad.. zonde om dat zomaar op te geven na een klein foutje.
als in betalen om me te laten aftrekken? ben je gek geworden?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Maar jij zou je vast niet door een hoer laten aftrekken of wel?
Hoeveel vraag je?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen behoefte aan nee. Net zoals het feit dat ik geen behoefte heb om achter mijn partners rug om sexcontact te blijven onderhouden met een goeie vriend(in).quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God zeg, sarcasme is jou ook al wereldvreemd.
Prutser
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef liefie_ het volgende:
Waar komt die hoer nou opeens weer vandaan?
Hap.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een betuttelende saaie doos die alleen maar op haar rug ligt. Maar geloof maar wat je geloven wilt.
Nee hij heeft zich toch aan de regels gehouden, niet gelogen en bedrogen?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
Het kan toch niet zo zijn dat 9 jaar samen zijn genoeg "emotioneel wisselgeld" geeft om 1x vreemd te gaan, expliciet tegen de wens van je vriend in?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
En die 9 jaren dat ik wel goed voor hem geweest ben tellen helemaal niet meer mee nu...
Heeft hij daarover gelogen tegen jou?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
rupsje nooitgenoeg ben je wel een beetje he!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
geef haar nou geen drogredenen mbt dat aftrekken ajbquote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef Oksel het volgende:
Wat een heaumeaux dat hij zich laat aftrekken. Of wat ben jij naief om te geloven dat hij zich alleen heeft laten aftrekken.
Misschien valt hij wel op mannen!
Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Nee. Een relatie draait om vertrouwen. Vreemdgaan is één van de ergste vormen van iemands vertrouwen beschamen.
Je hebt het tegen een vrouw g, die denken anders dan onsquote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Oksel het volgende:
Nouja, je kan nog een keer een vriendin uitnodigen en hem uitnodigen voor een triootje. Daar zijn mannen vaak ook nog wel gevoelig voor..En als hij je 1 keer wil neuken, wil hij het vast ook nog wel vaker. Wie weet.
True. Maar ik zou dan ook nooit een open relatie aan kunnen gaanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.
Heb ik echt behoefte aan nuquote:Op woensdag 23 april 2008 11:44 schreef LOLBOY het volgende:
kijk eens wat een lief suf koppieeeewe gaan jullie koppelen hier! mods! verander de TT !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |