Verander je dan ineens in een gele clown met belachelijk grote voeten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
Kom ik eenmaal los dan ben ik een soort Ronald Mcdonald, maar toch.
Neh, ik denk dan vooral dat ik heel grappig ben, maar ben in werkelijkheid angstaanjagend.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef beunkster het volgende:
[..]
Verander je dan ineens in een gele clown met belachelijk grote voeten?
quote:
Ik heet Georgina-Victoriaquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, She, MissHobje, Yppy, MM (beiden), hoe heten jullie eigenlijk in t echt?
K bedoel, tis vrij duidelijk dat m'n voornaam Nynke is, en van de rest weet ik t ook, maar van jullie, werkelijk waar geen idee!
Astridquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, She, MissHobje, Yppy, MM (beiden), hoe heten jullie eigenlijk in t echt?
K bedoel, tis vrij duidelijk dat m'n voornaam Nynke is, en van de rest weet ik t ook, maar van jullie, werkelijk waar geen idee!
Ik heb het niet zo op Ierse whiskies.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef SHE het volgende:
Die bewaar ik altijd voor gesprekken met mijn schoonmoeder, moeder, oma en baas.
Voor het dagelijks leven, zweer ik bij
[ afbeelding ]
Onvergelijkbaar.
Geen mannen idd! En meerijden is ook een optie idd zeg! Liefquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef YPPY het volgende:
DE, vanaf Rotterdam kun je meerijden als je durft.Vanaf Dordt ook trouwens, jij komt uit Belgie toch? Ik ga proberen het vrij te houden. Delft is goed te doen en het lijkt me wel erg leuk. Maar ik ga dan wel 's avonds naar huis.
En geen mannen, dat is leuker.En die van mij wil toch niet.
jij keukenprinses,quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
De mijne wil ons ook wel brengen vanaf Utrecht![]()
En halen, want ik trek slapen niet.
Wel bied ik in ruil, gegrilde lamsbouten, rosti volgens mijn wijlen Opa's Oostenrijks recept en mama's Hongaarse dobosh torta aan. ( death by chocolate, maar dan authentiek, in sjieke laagjes van 50 met subtiele caramel op elk flinterdun laagje )
Is 4 dagen werk; maar dan weet ik in elk geval zeker dat ik durf
( en stoer kan doen )
Men, als jij dat bent op die foto in je fotoboek, dan zou ik bijna verliefd op je worden!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid naar mensen die dezelfde passie delen en die zo vreselijk respectvol met hun eten omgaan zal het toch moeten winnen van mijn angst voor mensen.
Then again, ben ik natuurlijk ook te cute om mezelf te verbergen ( zegt mijn lief )
Ik ben een goede jatter en copycat. Dat heeft weinig met talent te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ben helemaal geen keukenprinses ofzo hoor, ik hobby gewoon wat aan
dat dat ff duidelijk is
Aan de pic details kun je zien dat ik het echt benquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Men, als jij dat bent op die foto in je fotoboek, dan zou ik bijna verliefd op je worden!
Ah, nog een bi?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
En pas op, ik lust alles. Dus beter doe je niet verliefd!
dan zeg je maar iets af hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kut, ik kan 5 juli niet, en ik wil sjie en elf mieten
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Aan de pic details kun je zien dat ik het echt benAl zit mijn haar tegenwoordig iets beter.
En pas op, ik lust alles. Dus beter doe je niet verliefd!
Kut, ik ben een man, en ik wil sjie en elf mietenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kut, ik kan 5 juli niet, en ik wil sjie en elf mieten
Ik ben nog steeds niet hersteld van de vorige meetquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:41 schreef AKnynke het volgende:
dus dat wordt gezamelijk dieeten voor de meet?
Het dieet van liefde. Dat zal vast verkopen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
Dat belooft veel goeds. Ik hoef maar naar die taart te kijken en mijn reet gaat een enkeltje latina.
Vanaf vandaag eet ik alleen liefde/amore/amour
En snack a jacks, want daar zie je niks van
Namen wil ik, namen! Kan niet anders dan lekker zijn, want nieuw zeeland heeft ook gerse lammekes. En lampies en whisky zijn onlosmakelijk verbondenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:19 schreef Pandorah het volgende:
Ha! Ik zie whiskey! Lagavullin is lekker![]()
Vast ook goed voor mijn vastzittende hoest die niet over wil gaan![]()
Maar Nieuw-Zeelandse whiskey is ook erg lekker hoor
Die single malt whiskey heet Milford. Komt uit een stad waar ook een geweldige chocoladefabriekquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Namen wil ik, namen! Kan niet anders dan lekker zijn, want nieuw zeeland heeft ook gerse lammekes. En lampies en whisky zijn onlosmakelijk verbonden![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
Het is ook pokkewerk, volgens mij lijkt het op het maken van spekkoek.
Ik heb zelf een oostenrijkse-hongaarse-roemeense achtergrond, dus ik heb de moeilijkste keukens wel redelijk onder de knie, maar de dobosh taart is ook voor mij een soort *hopen/doorvingerspugen/allegodenaanbidden/hopendathetgoedkomt-thingie
Maar aangezien de 5e juli nog heel ver weg is, heb ik tijd zat om de taart te beheersen
Ps; Bloes, doe niet zo populair!! Hoe kun je nu al bezet zijn voor de 5e???
Tradities hierquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
Ps; Bloes, doe niet zo populair!! Hoe kun je nu al bezet zijn voor de 5e???
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:11 schreef latislos het volgende:
Kut, ik ben een man, en ik wil sjie en elf mieten![]()
Hoho!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Sjie staat al heel lang op mijn verlanglijstje en elke keer kwam ze niet opdagen.
Als jij op onze meiden-cosmo-tapas-taart-meet komt om als MAN zijnde mee te doen en taart te jatten, ga je op de bbqquote:Op woensdag 23 april 2008 00:03 schreef FleshWound het volgende:
SHE, als jij Dobosh taart gaat maken ga ik hoogstpersoonlijk mijn eigen feestje verlaten om die taart te jatten.
Als we het toch over Hongaarse cuisine hebben, toen ik vorig jaar in Budapest was kon je bij een bakkerskraampje iets gruwelijk lekkers kopen, een soort chocoladecakerol met hele zoete room tussen de lagen. Enig idee hoe dat heet, want ik kan het nergens vinden en het is zooooo lekker?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef SHE het volgende:
@ Flesh; er is geen betere reden om iets te verlaten dan Dobosh
Hey tof, het is net m'n studentenvereniging met vlaggenjatten. Dat maakt de uitdaging alleen maar groterquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij op onze meiden-cosmo-tapas-taart-meet komt om als MAN zijnde mee te doen en taart te jatten, ga je op de bbq
Amen to that!quote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij op onze meiden-cosmo-tapas-taart-meet komt om als MAN zijnde mee te doen en taart te jatten, ga je op de bbq
Typisch hongaarse zoetigheden zijn Savarines en Profiterolles, de cakerol ken ik ook maar weet niet zo 123 hoe het heetquote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als we het toch over Hongaarse cuisine hebben, toen ik vorig jaar in Budapest was kon je bij een bakkerskraampje iets gruwelijk lekkers kopen, een soort chocoladecakerol met hele zoete room tussen de lagen. Enig idee hoe dat heet, want ik kan het nergens vinden en het is zooooo lekker?
lang geleden ook eens ergens een vlag meegenomen, waar CF half onder heeft getuktquote:Op woensdag 23 april 2008 00:11 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hey tof, het is net m'n studentenvereniging met vlaggenjatten. Dat maakt de uitdaging alleen maar groter
Mijn tonijnspiezen, wat doe jequote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef FleshWound het volgende:
By the way, wat doet een BBQ op een meiden-cosmo-tapas-taart meet? BBQ's horen bij de stoere-mannen-meet-met-veel-bier-en-steaks.
Graaaaaaaagquote:Op woensdag 23 april 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Typisch hongaarse zoetigheden zijn Savarines en Profiterolles, de cakerol ken ik ook maar weet niet zo 123 hoe het heet
Zal morgen even in mama's kookboek kijken, staat ie vast in
Die cakerol wordt trouwens ook veel in duitsland en frankrijk gemaakt; met bv aardbei en room.
Stoere-vrouwen-met-harige-benen-en-hele-schapen-boven-het-spit-BBQ-meet?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef FleshWound het volgende:
By the way, wat doet een BBQ op een meiden-cosmo-tapas-taart meet? BBQ's horen bij de stoere-mannen-meet-met-veel-bier-en-steaks.
waarom las ik seks?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef FleshWound het volgende:
Nu wordt het wel erg spannendquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stoere-vrouwen-met-harige-benen-en-hele-schapen-boven-het-spit-BBQ-meet?
Als je je benen niet gaat scheren dan hoeft het voor mij niet meer hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:
He gezellig, dan kom ik ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu wordt het wel erg spannendZElfs met een vlammend kapotte knie wil ik mn benen nog scheren
Er kunnen trouwens ook mensen in Den Haag blijven tukken, als SoL ondercapaciteit heeft. Gesteld dat Mr CF ons op komt halen
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Hell ik scheer voor geen enkele man mn benen! Doe het alleen voor mezelf! En schapievleesj aan die spiet is lekker. MM, je kan evt. ook wel bij mij komen logeren als je wil? en CF heeft ook ruimte, mits latislos wil rijden enzo
Tis goed met jequote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
!
En Bluezz! Jij bent de oudste en belangrijkste dame!
los, lieverdje, is er wat? Is CF chagrijnig? Zit er een windje dwars? Gooi het er maar uit hoorquote:
Zeg, ik woon ook zo dicht bij de berenkuilquote:Op woensdag 23 april 2008 00:08 schreef SHE het volgende:
@ Pandorah; ik woon 5 min van de berenkuil, welke slijter moet ik hebben in dat gehucht?
Ik voel me wel aangesproken, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
ik ga hier toch niet nuchter zitten wachten tot vrouwlief belt om haar en een paar aangeschoten dames .... euhm.. OK misschien welquote:Op woensdag 23 april 2008 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
los, lieverdje, is er wat? Is CF chagrijnig? Zit er een windje dwars? Gooi het er maar uit hoor
Golfer die wordt vertroeteld door 12 jongedames... Ja, dat lijkt me een strak planquote:Op woensdag 23 april 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
Ik laat mij gewoon voor die meet een beetje als vrouw ompimpen.
Die harige benen heb ik al, dus ik kan gewoon komen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef latislos het volgende:
[..]
ik ga hier toch niet nuchter zitten wachten tot vrouwlief belt om haar en een paar aangeschoten dames .... euhm.. OK misschien wel
Vertroetelen en harrrrrsenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Golfer die wordt vertroeteld door 12 jongedames... Ja, dat lijkt me een strak planDan komt Bluezz vast ook wel.
CF is nooooooit chagrijnigquote:Op woensdag 23 april 2008 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
los, lieverdje, is er wat? Is CF chagrijnig? Zit er een windje dwars? Gooi het er maar uit hoor
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CF is nooooooit chagrijnigen windjes zitten bij onze latis ook zelden echt dwars
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezee dan maar! Ik ga lekker mn bed opzoeken, vandaag heeft lang genoeg geduurd.
Trusten
trustuh leinquote:
I agree. Volgens mij slaat de combi baileys en pillen in als een bomquote:Op woensdag 23 april 2008 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezee dan maar! Ik ga lekker mn bed opzoeken, vandaag heeft lang genoeg geduurd.
Trusten
Ik denk ik niet, ik zit dan midden in de tentamens dus dat lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Komen Leo, MM en MM ook? GezelligEn SHE en Yppy
All the way? Smoothie?quote:
veel plezier nog hier dan golfer.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
Mijn vrije dag, dus ik mag nog even van mijn moeder opblijven.
Ik heb het dus idd niet gered tot 22.30 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohnoes, ik trek het niet to half 11
[ afbeelding ]
morgenochtend uur of 5 zal ik wel weer wakker zijnWie heeft dat op tijd naar bed gaan ooit uitgevonden
zal je altijd zien, zodra dat onding gaat slaap je lekker...quote:Op woensdag 23 april 2008 07:27 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh DE, heb nog bijna anderhalf uur liggen draaien in bed, uiteindelijk toen de wekker ging viel ik net in slaap, ben even blijven liggen, en nu stressen, Milou ligt nog in diepe slaap
Zal er voor zorgen dat het bed op normale maat is dan, maar volgens mij lig je dan nog met je voeten buitenboordquote:Op woensdag 23 april 2008 07:33 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Oh SOL, voor het geval je het principe: wie het eerst komt wie het eerst maalt hanteert, dan wil ik in het bed an Milou slapen![]()
![]()
![]()
Op het gevaar af dat dit al 'besproken' is want ik heb nog niet teruggelezen sinds gisteravond tien uur
Ik weet nog dat Bente er erg lang over gedaan heeft om 's nachts door te slapen (ik moest al weer aan het werk en toen kwam het hongermonster nog iedere nacht om melk vragen), maar toen ze het eenmaal doorhad waren de nachten zalig rustig en vooral ook lang! Nu slaapt ze braaf de klok rond en op zaterdagmiddag doen we vaak nog een dutje samen, hihihi......quote:Op woensdag 23 april 2008 07:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal er voor zorgen dat het bed op normale maat is dan, maar volgens mij lig je dan nog met je voeten buitenboord![]()
@ DE: idd verstandig dan even rustig aan te doen.
Milou is idd een goede slaapster, altijd al geweest, gebroken nachten kende ik dan ook niet toen ze een baby was
Ohhh middagdutjesquote:Op woensdag 23 april 2008 08:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Bente er erg lang over gedaan heeft om 's nachts door te slapen (ik moest al weer aan het werk en toen kwam het hongermonster nog iedere nacht om melk vragen), maar toen ze het eenmaal doorhad waren de nachten zalig rustig en vooral ook lang! Nu slaapt ze braaf de klok rond en op zaterdagmiddag doen we vaak nog een dutje samen, hihihi......
Kan alleen niet meer slapen. Misschien maar goed ook, want anders slaap ik vannacht nooit meer!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef Liejannuh het volgende:
Weer terug naar bed gaan is overigens heerlijk!![]()
Verstandig dat jullie dat gedaan hebben SoL en Nynke!
Je bent toch ook nog een puber!?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kan alleen niet meer slapen. Misschien maar goed ook, want anders slaap ik vannacht nooit meer!
K voel me echt als een spijbelende puber nu, want eigenlijk had ik best kunnen gaan werken, alleen nog maar een verkoudheid en hoofdpijn over...
Maar, ik ga er ten volste van genieten!
Alleen fijne dingen doen dusquote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Geen idee, ik heb normaal nooit echt problemen met slapen () maar ik bleef maar draaien en wakker worden vannacht. Misschien omdat het de eerste écht vrije dag is na een drukke periode? Maar daar heb ik normaal nooit last van.
Maar het zonnetje schijnt en ik hoef niks dus ik ga zo een beetje in en om het huis rommelen en dan even lekker buiten in de zon de honden kammen en de krant lezen met een pot thee.
Gaat het weer wat beter?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag even benoemen tot regeldagje!
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
De locatie van de mannenmeet moeten we nog even bedenken. Met slaapplaatsen, op een zaterdag.
Ergens met een BBQ, veel alcohol en veel tieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
De locatie van de mannenmeet moeten we nog even bedenken. Met slaapplaatsen, op een zaterdag.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]maak een mannenmeettopic! Dan gaan wij dáár ook TVP'en, net als jij in het vrouwen topic
in Arnhem weet ik niet, zit nu op de Uni in Nijmegenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jaaaa dááág MoBlo! Hoe is het ermeeeee! Hoe is het leven in Arnhem?
Zonnig, warm en SOG-gendquote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in Arnhem weet ik niet, zit nu op de Uni in Nijmegente leren.. maar denk dat ik 't wel weet, en wat ik nog niet weet ga ik er niet meer inkrijgen voor het tentamen van straks
ben iig zeer benieuwd hoe ik deze ga maken
en daar, in het verre westen?
Thanks!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, kijk hier eens: Slank de lente in #135 Broeken, rokken, hollen en hoepelen
Lekker!
Hmm plan: help haar met uitzoeken en terwijl jij haar kledingkast leegtrekt geef je haar een glas wijn om te kalmeren.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft moeders is weer bezig hoor. Vanavond is de opening van haar expositie, en ze is helemaal óp van de zenuwen.ze raust nu door het huis omdat ze niet weet wat ze aan moet trekken
Zij lijkt me echt zo'n leuke moeder leinquote:Op woensdag 23 april 2008 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft moeders is weer bezig hoor. Vanavond is de opening van haar expositie, en ze is helemaal óp van de zenuwen.ze raust nu door het huis omdat ze niet weet wat ze aan moet trekken
Dat is ze ook! Bij dezen zijn jullie trouwens allemaal van harte welkom om vanavond op de opening van de expositie te komen, Hooglandse Kerk, Middelweg 2 in Leiden.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij lijkt me echt zo'n leuke moeder lein![]()
Jah, natuurlijk. Mama had t gevraagdquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef octopussy het volgende:
Haha ik zou ook retezenuwachtig zijn als ik een expositie zou geven maken openen. Wel een toffe combo met die andere kunstenaars trouwens. Lein, ga je mee naar de opening?
thnx, ik ben er blij meequote:
Iik rij zelf op een YZF 750quote:Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
thnx, ik ben er blij mee![]()
heb wel m'n zinnen gezet op de fz1 gt (met dank aan Faithy)
zucht....
later als ik rijk ben
Oeh daar is het altijd wel erg gezellig. En trendy. Eten viel me de laatste keer beetje tegen, en ze waren ons vergetenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:12 schreef DarkElf het volgende:
volgende week lekker hier lunsjen met vriendengezellig...
volgende week wordt sowieso een leuke week, nu al zin in!
Dat zei je op de karaoke meet jaquote:
Nou ben benieuwd dan hoe het bij ons gaat maar de tent zelf spreekt me wel aanquote:Op woensdag 23 april 2008 14:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh daar is het altijd wel erg gezellig. En trendy. Eten viel me de laatste keer beetje tegen, en ze waren ons vergeten. Maar verder is het daar altijd prima vertoeven en zeker leuke plek om met vrienden heen te gaan!
Ik ben er een paar keer geweest, en ik ben er wel over te spreken. Laatste keer dat ik daar was, was in januari geloof ik. Eten is wel lekker daar, beetje simpel maar zeker niks mis mee. Alleen beetje aan de prijzige kant. De sfeer daar is wel echt prima, heel gezellig. Bediening ook altijd snel, behalve de laatste keer dusquote:Op woensdag 23 april 2008 14:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd dan hoe het bij ons gaat maar de tent zelf spreekt me wel aan
nou we gaan er nu alleen lunsjen maar als het bevalt kunnen we altijd terug want t klinkt goedquote:Op woensdag 23 april 2008 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer geweest, en ik ben er wel over te spreken. Laatste keer dat ik daar was, was in januari geloof ik. Eten is wel lekker daar, beetje simpel maar zeker niks mis mee. Alleen beetje aan de prijzige kant. De sfeer daar is wel echt prima, heel gezellig. Bediening ook altijd snel, behalve de laatste keer dus.
Zit ook meteen een hippe club aan vast, je kan zo vanuit het restaurant naar binnen lopen. Maar dat is enkel 's avonds denk ik.. Leuk mensen kijken daar, komen veel snobby voetbalvrouwentypes enzo, echt briljant
.
Wat draait er in de bios dan wat leuk is?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
PeriJe komt ook naar de meet? Toll.
Octo, Lianne stelde voor om Bollywoodfilms te gaan kijkenIk geloof dat ik maar even pas.
Welke heb je allemaal?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:46 schreef PeRi het volgende:
Zei iemand Bollywoodfilms? Ik heb kasten vol.
Scheveningen? WTF, ik ben invalide jahquote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welke heb je allemaal?Ik heb er pas 6 gekocht op de Haagse Markt.
Ben na India helemaal fan van Bollywoodfilms.
![]()
Scheveningen morgen klinkt ook goed hoor.Weet je wat, we PM'en wel even.
Jaquote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, ik dacht aan No country for old men. Verder is er ook niets leuks.
Lein, heb je zin om mee te gaan morgenavond?
MIsschien, weet het nog niet zeker. Een van mijn vrienden is diezelfde dag jarig.. Lijkt me wel erg leuk!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef Tezz het volgende:
Oh en PeRi: leuk dat je ook naar de meet komt!
Leuk ideequote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kweenie. Octo, Lianne, jij en ik. Op stap, zonder al teveel wandelen.
Nog iemand zin? SoL?
Oeiii leuk idee, maar ik heb Milou, cnk komt morgen wel, maar is zo lullig dat ik hem dan op laat passenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kweenie. Octo, Lianne, jij en ik. Op stap, zonder al teveel wandelen.
Nog iemand zin? SoL?
Ben je malquote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii leuk idee, maar ik heb Milou, cnk komt morgen wel, maar is zo lullig dat ik hem dan op laat passen
Helaas zijn ze er dit jaar vroeg en in grote getallen door de zachte winterquote:Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef DarkElf het volgende:
getverdemme ik heb nu al twee keer vandaag een hele dikke wesp in huis gehad
dacht dat die krengen pas veel later kwamen.....
Ze zwerven hier ook alweer rond. Vorige jaren hebben de buren van twee deuren verderop ieder jaar een wepsennest gehad maar die hebben het vorig jaar heel rigoreus aangepakt met verwijderen en daarna alle mogelijke plekken dichtgestopt. Gezien de hoeveelheid wespen die ik nu alweer zie vrees ik dat wij of onze directe buren dit jaar aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef DarkElf het volgende:
getverdemme ik heb nu al twee keer vandaag een hele dikke wesp in huis gehad
dacht dat die krengen pas veel later kwamen.....
Ik dacht dat alleen mannen last hadden van een midlifecrisis op die leeftijd en gingen motorrijden en een jonge maîtresse erbij namen, maar vrouwen hebben daar dus ook last van?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:34 schreef MinderMutsig het volgende:
ik heb ook zo'n snelle moeder. Die heeft voor haar 50e verjaardag stiekem haar motorrijbewijs gehaald
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mannen last hadden van een midlifecrisis op die leeftijd en gingen motorrijden en een jonge maîtresse erbij namen, maar vrouwen hebben daar dus ook last van?
ja die mug van net was ook huge iddquote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef PeRi het volgende:
Insekten worden alsmaar groter en viezer lijkt het wel, met de jaren.
Het is de ozon, wat ik je brom!
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mannen last hadden van een midlifecrisis op die leeftijd en gingen motorrijden en een jonge maîtresse erbij namen, maar vrouwen hebben daar dus ook last van?
Ja, we moeten het toch iets de schuld gevenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die mug van net was ook huge idd
de ozon?
Ik ben op de fiets en ik heb geen jas bij me.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Shííít. Het begint net te regenen en mn dekbed hing buiten
Eindelijk, de rollen draaien om. Nu is het hier mooi weer en daar slecht weer. Kut alleen dat ik in bed lig. Ga nog maar een half uurtje slapen, met m'n hoofd andersom zodat ik de zon op m'n bolletje heb!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben op de fiets en ik heb geen jas bij me.
Wel een zonnebril overigens.
ja de rollen draaien echt omquote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eindelijk, de rollen draaien om. Nu is het hier mooi weer en daar slecht weer. Kut alleen dat ik in bed lig. Ga nog maar een half uurtje slapen, met m'n hoofd andersom zodat ik de zon op m'n bolletje heb!
zijwielen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb ook geen motorrijbewijs. Ik vrees dat ik zo'n ding met mijn brakke lijf niet overeind kan houden. Het rijden ben ik niet bang voor maar je moet ook nog wel eens stoppen en ik denk dat ik dan om lig.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:43 schreef FleshWound het volgende:Spam
![]()
CUL SC Mannen-bier-babes-BBQ-bijeenkomst
na-apersquote:Op woensdag 23 april 2008 15:43 schreef FleshWound het volgende:Spam
![]()
CUL SC Mannen-bier-babes-BBQ-bijeenkomst
Lijkt me leukquote:Op woensdag 23 april 2008 15:51 schreef SeaOfLove het volgende:
octo, kom je ook naar de vrouwen-meet? je woont in de buurt iig
Je mag komen als je mee SC't. Want het is een CUL SC vrouwen meetingquote:Op woensdag 23 april 2008 15:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
maar dan wil ik wel even een ok'tje hebben van meer mensen hier, want ik ben nu nog een beetje een vreemde eend
Hier een ok'tje!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
maar dan wil ik wel even een ok'tje hebben van meer mensen hier, want ik ben nu nog een beetje een vreemde eend
gewoon gezellig meeposten, niet iedereen post hier even vaak mee hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 15:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
Zit je complimenten te vissen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hoeft natuurlijk geen meteen de volgende topposter te worden (we noemen geen namen) maar gezelligheid is nooit weg
Hoe heet ie ook al weer?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we die statistiekdude van Fok! eens wat poster-tallen laten maken
Vreemde eenden ftwquote:Op woensdag 23 april 2008 15:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
Verrassing voor haar, dus kan ik hier niet posten.quote:
Geen ideequote:
JeRa hield de statistieken toch bij de afgelopen tijd, tot afgelopen vrijdag dan dusquote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef PeRi het volgende:
Bedoelen jullie niet Bruce117?
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen idee
Golfer, is het iets origineels en exquis? Doe me dan maar een PM'etje.
Ik geloof dat wij uit eten gaan
Niets origineels of exquis hoor. Gewoon iets lekkers.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, is het iets origineels en exquis? Doe me dan maar een PM'etje.
Is JeRa die mirror-n00b?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JeRa hield de statistieken toch bij de afgelopen tijd, tot afgelopen vrijdag dan dus
Er zijn, waren, er een paar die dat deden. O.a. Jera jaquote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JeRa hield de statistieken toch bij de afgelopen tijd, tot afgelopen vrijdag dan dus
Bruce en Arcee heb ik gePMt, misschien dat ze iets voor ons kunnen en willen betekenenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er zijn, waren, er een paar die dat deden. O.a. Jera ja. Bruce ook, Arcee volgens mij ook nog.
Have fun allebeiquote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
La passione. Verlaat afstudeeretentje
Have fun en geniet ervan.quote:
leuk! geniet zequote:Op woensdag 23 april 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
La passione. Verlaat afstudeeretentje
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat hoop ik dus he. Maar dat is een beetje een dure tokoDus ik verwacht dat we gewoon tapas gaan eten
Ja, ik ookquote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil ik ook binnenkort doen, even wat ideeen opdoen
Ja, dan zwelt m'n tong helemaal op!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... want je krijgt overal jeuk als je knoflook eet?
gut vervelend zeg!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dan zwelt m'n tong helemaal op!
Ik dacht dat dat bij jou van de alcohol kwamquote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dan zwelt m'n tong helemaal op!
knoflook zit in bijna alles van tapas...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat bij jou van de alcohol kwam
Zo, dat lijkt me oprecht best balen, een knoflookallergie. Toch wel zo'n beetje het lekkerste wat er is, knoflook
als jij dat wilt... waarom niet he?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeh, tortilla's met schandalig veel kaas, salsa en creme fraiche, is dat ook 'tapas'?
Grappig, er zijn mensen die over hun nek gaan bij koriander. Of je vindt het heerlijk, of je haat het. Ik geloof niet dat er een tussenweg isquote:Op woensdag 23 april 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
knoflook zit in bijna alles van tapas...
enne koriander, das bijna t lekkerste wat er is (nou ja buiten champagneen nog een shitload aan dingen)
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als jij dat wilt... waarom niet he?
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, ik maakte een grapje he. Ik gooi het liefst overal knoflook doorheen. LIjkt me dus ook erg vervelend pandorah!
ik dacht al maar dacht ook: als t wel waar is...quote:Op woensdag 23 april 2008 17:54 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, ik maakte een grapje he. Ik gooi het liefst overal knoflook doorheen. LIjkt me dus ook erg vervelend pandorah!
Dat weet ik niet of ik tegen sour cream kan. Zou ik eens moeten proberen. Wel goede tip!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Dat weet ik toch
Ja Pan, dan heb je gelukkig niet hoeven afkicken.
Kun je wel tegen sour cream? Creme fraiche is 30-35% vet, sour cream 20%
Hence the PI's!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik dacht al maar dacht ook: als t wel waar is...
Wat ben jij schattigquote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik dacht al maar dacht ook: als t wel waar is...
Hoi, ik zag risquote:Op woensdag 23 april 2008 16:39 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd Golfer. Hoe laat eten jullie? Dan weten we hoe laat we het kunnen weten.
Griekse 10% vet-yoghurt kun je ook gebruiken, mits je t lastminute door warme gerechten roert.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:01 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ik tegen sour cream kan. Zou ik eens moeten proberen. Wel goede tip!
Nynk: het is ook erg vervelend! Net zo vervelend dat ui verkeerd kan vallen.
Hebben ze daar gehandicaptenplekkenquote:
ja das waar maar goed, je weet t nooitquote:
Nou nee, ik ben gewoon wat voorzichter geworden want ik was wel eens wat lompquote:
quote:Zo heb ik (met gehoorafwijking) ooit eens meegemaakt dat een of andere lompe eikel maar bleef zeiken van: laat je oren uitspuiten, beter luis-te-ren! Toen ik zei dat ik echt van jongsafaan al vrij doof was, schaamde hij zich dood. Ha! De klojo!![]()
Ja leek ons ook , dus we zullen zien...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elf dat rotterdamding, lekkere dingen hebben ze daar!
Hij staat ernstig risotto te maken (zei ik ergens hierboven al heurquote:
das cute !quote:Op woensdag 23 april 2008 18:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij staat ernstig risotto te maken (zei ik ergens hierboven al heur) en ik kreeg meteen bij thuiskomst een wijntje, liev is ie het
Ontbijt op bed is zo heerlijk! Ik mocht er zondag ook van genieten!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das cute !geniet ze
(Rtificial maakte zondag ontbijt, ik mocht lekker in bed blijven, kreeg thee en hij maakte ondertussen Gordon Ramsay's goddelijke roerei met toast ..)
Het is een mega-sandwich geworden voor allebei, met tonijn, ei, sla, tomaat, komkommer, alfalfa en druivenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Oigg ik twijfel wat ik ga maken...of een maaltijdsalade met tonijn of ik haal beneden een broodje doner en haal voor Milou spaghetti uit de vriezer.
Ik kan me jou gewoonweg zo erg niet lomp voorstellenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:05 schreef DarkElf het volgende:
Nou nee, ik ben gewoon wat voorzichter geworden want ik was wel eens wat lomp![]()
d'r had hier iemand laatst een filmpje gepost...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel eens meer over dat roerei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |