Verander je dan ineens in een gele clown met belachelijk grote voeten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
Kom ik eenmaal los dan ben ik een soort Ronald Mcdonald, maar toch.
Neh, ik denk dan vooral dat ik heel grappig ben, maar ben in werkelijkheid angstaanjagend.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef beunkster het volgende:
[..]
Verander je dan ineens in een gele clown met belachelijk grote voeten?
quote:
Ik heet Georgina-Victoriaquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, She, MissHobje, Yppy, MM (beiden), hoe heten jullie eigenlijk in t echt?
K bedoel, tis vrij duidelijk dat m'n voornaam Nynke is, en van de rest weet ik t ook, maar van jullie, werkelijk waar geen idee!
Astridquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, She, MissHobje, Yppy, MM (beiden), hoe heten jullie eigenlijk in t echt?
K bedoel, tis vrij duidelijk dat m'n voornaam Nynke is, en van de rest weet ik t ook, maar van jullie, werkelijk waar geen idee!
Ik heb het niet zo op Ierse whiskies.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef SHE het volgende:
Die bewaar ik altijd voor gesprekken met mijn schoonmoeder, moeder, oma en baas.
Voor het dagelijks leven, zweer ik bij
[ afbeelding ]
Onvergelijkbaar.
Geen mannen idd! En meerijden is ook een optie idd zeg! Liefquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef YPPY het volgende:
DE, vanaf Rotterdam kun je meerijden als je durft.Vanaf Dordt ook trouwens, jij komt uit Belgie toch? Ik ga proberen het vrij te houden. Delft is goed te doen en het lijkt me wel erg leuk. Maar ik ga dan wel 's avonds naar huis.
En geen mannen, dat is leuker.En die van mij wil toch niet.
jij keukenprinses,quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
De mijne wil ons ook wel brengen vanaf Utrecht![]()
En halen, want ik trek slapen niet.
Wel bied ik in ruil, gegrilde lamsbouten, rosti volgens mijn wijlen Opa's Oostenrijks recept en mama's Hongaarse dobosh torta aan. ( death by chocolate, maar dan authentiek, in sjieke laagjes van 50 met subtiele caramel op elk flinterdun laagje )
Is 4 dagen werk; maar dan weet ik in elk geval zeker dat ik durf
( en stoer kan doen )
Men, als jij dat bent op die foto in je fotoboek, dan zou ik bijna verliefd op je worden!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid naar mensen die dezelfde passie delen en die zo vreselijk respectvol met hun eten omgaan zal het toch moeten winnen van mijn angst voor mensen.
Then again, ben ik natuurlijk ook te cute om mezelf te verbergen ( zegt mijn lief )
Ik ben een goede jatter en copycat. Dat heeft weinig met talent te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ben helemaal geen keukenprinses ofzo hoor, ik hobby gewoon wat aan
dat dat ff duidelijk is
Aan de pic details kun je zien dat ik het echt benquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Men, als jij dat bent op die foto in je fotoboek, dan zou ik bijna verliefd op je worden!
Ah, nog een bi?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
En pas op, ik lust alles. Dus beter doe je niet verliefd!
dan zeg je maar iets af hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kut, ik kan 5 juli niet, en ik wil sjie en elf mieten
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Aan de pic details kun je zien dat ik het echt benAl zit mijn haar tegenwoordig iets beter.
En pas op, ik lust alles. Dus beter doe je niet verliefd!
Kut, ik ben een man, en ik wil sjie en elf mietenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kut, ik kan 5 juli niet, en ik wil sjie en elf mieten
Ik ben nog steeds niet hersteld van de vorige meetquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:41 schreef AKnynke het volgende:
dus dat wordt gezamelijk dieeten voor de meet?
Het dieet van liefde. Dat zal vast verkopen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
Dat belooft veel goeds. Ik hoef maar naar die taart te kijken en mijn reet gaat een enkeltje latina.
Vanaf vandaag eet ik alleen liefde/amore/amour
En snack a jacks, want daar zie je niks van
Namen wil ik, namen! Kan niet anders dan lekker zijn, want nieuw zeeland heeft ook gerse lammekes. En lampies en whisky zijn onlosmakelijk verbondenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:19 schreef Pandorah het volgende:
Ha! Ik zie whiskey! Lagavullin is lekker![]()
Vast ook goed voor mijn vastzittende hoest die niet over wil gaan![]()
Maar Nieuw-Zeelandse whiskey is ook erg lekker hoor
Die single malt whiskey heet Milford. Komt uit een stad waar ook een geweldige chocoladefabriekquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
Namen wil ik, namen! Kan niet anders dan lekker zijn, want nieuw zeeland heeft ook gerse lammekes. En lampies en whisky zijn onlosmakelijk verbonden![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
Het is ook pokkewerk, volgens mij lijkt het op het maken van spekkoek.
Ik heb zelf een oostenrijkse-hongaarse-roemeense achtergrond, dus ik heb de moeilijkste keukens wel redelijk onder de knie, maar de dobosh taart is ook voor mij een soort *hopen/doorvingerspugen/allegodenaanbidden/hopendathetgoedkomt-thingie
Maar aangezien de 5e juli nog heel ver weg is, heb ik tijd zat om de taart te beheersen
Ps; Bloes, doe niet zo populair!! Hoe kun je nu al bezet zijn voor de 5e???
Tradities hierquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
Ps; Bloes, doe niet zo populair!! Hoe kun je nu al bezet zijn voor de 5e???
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:11 schreef latislos het volgende:
Kut, ik ben een man, en ik wil sjie en elf mieten![]()
Hoho!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Sjie staat al heel lang op mijn verlanglijstje en elke keer kwam ze niet opdagen.
Als jij op onze meiden-cosmo-tapas-taart-meet komt om als MAN zijnde mee te doen en taart te jatten, ga je op de bbqquote:Op woensdag 23 april 2008 00:03 schreef FleshWound het volgende:
SHE, als jij Dobosh taart gaat maken ga ik hoogstpersoonlijk mijn eigen feestje verlaten om die taart te jatten.
Als we het toch over Hongaarse cuisine hebben, toen ik vorig jaar in Budapest was kon je bij een bakkerskraampje iets gruwelijk lekkers kopen, een soort chocoladecakerol met hele zoete room tussen de lagen. Enig idee hoe dat heet, want ik kan het nergens vinden en het is zooooo lekker?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef SHE het volgende:
@ Flesh; er is geen betere reden om iets te verlaten dan Dobosh
Hey tof, het is net m'n studentenvereniging met vlaggenjatten. Dat maakt de uitdaging alleen maar groterquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij op onze meiden-cosmo-tapas-taart-meet komt om als MAN zijnde mee te doen en taart te jatten, ga je op de bbq
Amen to that!quote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij op onze meiden-cosmo-tapas-taart-meet komt om als MAN zijnde mee te doen en taart te jatten, ga je op de bbq
Typisch hongaarse zoetigheden zijn Savarines en Profiterolles, de cakerol ken ik ook maar weet niet zo 123 hoe het heetquote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Als we het toch over Hongaarse cuisine hebben, toen ik vorig jaar in Budapest was kon je bij een bakkerskraampje iets gruwelijk lekkers kopen, een soort chocoladecakerol met hele zoete room tussen de lagen. Enig idee hoe dat heet, want ik kan het nergens vinden en het is zooooo lekker?
lang geleden ook eens ergens een vlag meegenomen, waar CF half onder heeft getuktquote:Op woensdag 23 april 2008 00:11 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hey tof, het is net m'n studentenvereniging met vlaggenjatten. Dat maakt de uitdaging alleen maar groter
Mijn tonijnspiezen, wat doe jequote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef FleshWound het volgende:
By the way, wat doet een BBQ op een meiden-cosmo-tapas-taart meet? BBQ's horen bij de stoere-mannen-meet-met-veel-bier-en-steaks.
Graaaaaaaagquote:Op woensdag 23 april 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Typisch hongaarse zoetigheden zijn Savarines en Profiterolles, de cakerol ken ik ook maar weet niet zo 123 hoe het heet
Zal morgen even in mama's kookboek kijken, staat ie vast in
Die cakerol wordt trouwens ook veel in duitsland en frankrijk gemaakt; met bv aardbei en room.
Stoere-vrouwen-met-harige-benen-en-hele-schapen-boven-het-spit-BBQ-meet?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef FleshWound het volgende:
By the way, wat doet een BBQ op een meiden-cosmo-tapas-taart meet? BBQ's horen bij de stoere-mannen-meet-met-veel-bier-en-steaks.
waarom las ik seks?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef FleshWound het volgende:
Nu wordt het wel erg spannendquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stoere-vrouwen-met-harige-benen-en-hele-schapen-boven-het-spit-BBQ-meet?
Als je je benen niet gaat scheren dan hoeft het voor mij niet meer hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:
He gezellig, dan kom ik ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu wordt het wel erg spannendZElfs met een vlammend kapotte knie wil ik mn benen nog scheren
Er kunnen trouwens ook mensen in Den Haag blijven tukken, als SoL ondercapaciteit heeft. Gesteld dat Mr CF ons op komt halen
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Hell ik scheer voor geen enkele man mn benen! Doe het alleen voor mezelf! En schapievleesj aan die spiet is lekker. MM, je kan evt. ook wel bij mij komen logeren als je wil? en CF heeft ook ruimte, mits latislos wil rijden enzo
Tis goed met jequote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
!
En Bluezz! Jij bent de oudste en belangrijkste dame!
los, lieverdje, is er wat? Is CF chagrijnig? Zit er een windje dwars? Gooi het er maar uit hoorquote:
Zeg, ik woon ook zo dicht bij de berenkuilquote:Op woensdag 23 april 2008 00:08 schreef SHE het volgende:
@ Pandorah; ik woon 5 min van de berenkuil, welke slijter moet ik hebben in dat gehucht?
Ik voel me wel aangesproken, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
ik ga hier toch niet nuchter zitten wachten tot vrouwlief belt om haar en een paar aangeschoten dames .... euhm.. OK misschien welquote:Op woensdag 23 april 2008 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
los, lieverdje, is er wat? Is CF chagrijnig? Zit er een windje dwars? Gooi het er maar uit hoor
Golfer die wordt vertroeteld door 12 jongedames... Ja, dat lijkt me een strak planquote:Op woensdag 23 april 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
Ik laat mij gewoon voor die meet een beetje als vrouw ompimpen.
Die harige benen heb ik al, dus ik kan gewoon komen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:37 schreef latislos het volgende:
[..]
ik ga hier toch niet nuchter zitten wachten tot vrouwlief belt om haar en een paar aangeschoten dames .... euhm.. OK misschien wel
Vertroetelen en harrrrrsenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Golfer die wordt vertroeteld door 12 jongedames... Ja, dat lijkt me een strak planDan komt Bluezz vast ook wel.
CF is nooooooit chagrijnigquote:Op woensdag 23 april 2008 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
los, lieverdje, is er wat? Is CF chagrijnig? Zit er een windje dwars? Gooi het er maar uit hoor
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CF is nooooooit chagrijnigen windjes zitten bij onze latis ook zelden echt dwars
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezee dan maar! Ik ga lekker mn bed opzoeken, vandaag heeft lang genoeg geduurd.
Trusten
trustuh leinquote:
I agree. Volgens mij slaat de combi baileys en pillen in als een bomquote:Op woensdag 23 april 2008 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezee dan maar! Ik ga lekker mn bed opzoeken, vandaag heeft lang genoeg geduurd.
Trusten
Ik denk ik niet, ik zit dan midden in de tentamens dus dat lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Komen Leo, MM en MM ook? GezelligEn SHE en Yppy
All the way? Smoothie?quote:
veel plezier nog hier dan golfer.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
Mijn vrije dag, dus ik mag nog even van mijn moeder opblijven.
Ik heb het dus idd niet gered tot 22.30 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohnoes, ik trek het niet to half 11
[ afbeelding ]
morgenochtend uur of 5 zal ik wel weer wakker zijnWie heeft dat op tijd naar bed gaan ooit uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |