abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58216175
Hét centrale topic over Madonna. Voornamelijk over haar muziek natuurlijk, maar omdat Madonna (1958) vaak veel verschillende dingen tegelijk doet kun je hier ook haar andere bezigheden bediscussiëren.

Body of work:

Het was even schrikken: zou Madonna hiphop doen? En een hele stoet rappers toelaten op haar album? En achtergrondzangeres op haar eigen album worden? En de witte negerette uithangen? Niets bleek minder waar. Goed, Hard Candy is dan wel overgoten met een R&B sausje (wat wil je ook met producers als Timbaland, Justin Timberlake, Pharrell Williams en Danja Hills), maar is vooral ook erg Madonna.

Binnenkort gaat zal Madonna drie promo's doen voor haar nieuwe album: in New York, Parijs en tijdens Radio 1's Big Weekend in Kent. Verder staat er ook nog een wereldtour in de planning. In diverse radiointerviews zei ze daarover dat het voor 99,9% vaststaat, maar het is nog niet officieel bevestigd. De tour zou dan eind augustus/begin september beginnen. We hopen uiteraard dat ze Nederland weer aan zal doen.

Ook staat er een film in de planning. I Am Because We Are is een documentaire die handelt over de AIDS-wezen in Malawi.

Praten maar!

Vorig topic: Madonna #9: The Beat Goes On

Handige links:

www.madonna.com
www.iconmadonna.com
www.madonnatribe.com
www.drownedmadonna.com
www.madonnalicious.nl
www.madonnamad.com
www.madonna.nl

[ Bericht 41% gewijzigd door magnifor op 23-04-2008 17:06:23 ]
pi_58216314
Nu mag ring my bell wel uitlekken
pi_58216346
En die ene La La
  dinsdag 22 april 2008 @ 00:02:29 #4
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58216390
Ik vind hem geweldig
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_58216433
En kan iemand de op updaten?
  dinsdag 22 april 2008 @ 06:13:58 #6
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58218844
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:59 schreef Dragonwizard het volgende:
Nu mag ring my bell wel uitlekken
Als dat de bonustrack is op de limited edition, komt die vanzelf wel.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_58220373
tvp
Vandaag maar eens even de Jamin in, om de Hard Candy-posters in onze winkel op te leuken
pi_58221973

tvp

die zwart-wit foto met nylon tussen d'r tanden is trouwens
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_58222127
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:04 schreef Erotica_ het volgende:
En kan iemand de op updaten?
Ja, dat is mijn vorige OP. Ik wil eventueel wel een tekstje schrijven als niemand zin heeft, maar ik kan hem niet aanpassen omdat ik de OP niet heb aangemaakt.

@ Huubtuub: Ring My Bell wordt de bonustrack op de Japanse editie van Hard Candy. Op de limited edition komen alleen maar twee remixen van 4 Minutes: BLECH!

Maar, we krijen hem sowieso wel. En ik vermoed dat die ook wel als B-kantje wordt uitgebracht, derde single, zoiets?

Overigens vraag ik me af of La La geen geintje was van Timbaland, het schijnt dat die helemaal niet heeft bestaan. Enne, wie weet krijgen we nog een Madonna/Justintrack op Timbalands Shock Value 2.
pi_58226542
Ring my bell staat ook op de itunes deluxe version. Samen met tweetal 4 minutes remixes en Give It 2 Me in de Paul Oakenfold Edit.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:38:15 #11
16874 creno
born this way
pi_58228319
Als ik hem nu nog pre-order, zou ik hem dan op de 25e binnen hebben ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:38:42 #12
16874 creno
born this way
pi_58228333
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef creno het volgende:
Als ik hem nu nog pre-order, zou ik hem dan op de 25e binnen hebben ? (het album dus)
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
pi_58228393
Ligt eraan waar je hem besteld natuurlijk.
  Boks-Chick dinsdag 22 april 2008 @ 16:56:12 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58230231
Ik was 12 toen like a virgin uitkwam, vergeet dat nooit! Was best baanbrekend en gewaagd voor die tijd. Nu ruim een kwart eeuw later luister ik nog steeds graag naar haar muziek. Ik ben geen fan, maar heb grote bewondering voor haar. Ze ziet er fantastisch uit voor haar leeftijd, heeft haar stem in de jaren absoluut verbeterd, en blijft doorlopend mee gaan met de tijd met haar muziek. Durft ook te experimenteren.

Wat dat betreft, wat je ook van haar muziek of van haar vind, dit is natuurlijk heel, heel erg knap!
lolwut
pi_58232667
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 14:20 schreef Dragonwizard het volgende:
Ring my bell staat ook op de itunes deluxe version.
het origineel is voor mij goud maar toch ben ik benieuwd
pi_58240777
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn vorige OP. Ik wil eventueel wel een tekstje schrijven als niemand zin heeft, maar ik kan hem niet aanpassen omdat ik de OP niet heb aangemaakt.
Als jij de tekst naar mij pm't dan pas ik mijn OP aan.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:02:49 #17
22273 Dizer
Save the beard!
pi_58248600
Nieuwe cd is tof!! Lekker sound! In mijn ogen geslaagd
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 23 april 2008 @ 11:09:14 #18
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_58248784
Slechte cd, beste blijft Ray of Light
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_58249389
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:40 schreef magnifor het volgende:

[..]

Als jij de tekst naar mij pm't dan pas ik mijn OP aan.
Ik geloof dat je niet meer kunt pm-en. De optie is uitgeschakeld - voorlopig althans. Maar hij volgt hieronder:

[ Bericht 2% gewijzigd door MadGuy op 23-04-2008 11:46:28 ]
pi_58249827
EDIT: OP is aangepast.

[ Bericht 51% gewijzigd door MadGuy op 23-04-2008 21:23:02 ]
pi_58257773
OP aangepast.
pi_58258688
Ik vond Confessions geweldig maar vind deze cd zo tegenvallen
pi_58260304
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond Confessions geweldig maar vind deze cd zo tegenvallen
dat heb ik nou net andersom, zo zie je maar weer
pi_58261306
Persoonlijk vind ik Confessions ook beter, maar Hard Candy heeft zijn pluspunten
  woensdag 23 april 2008 @ 19:19:58 #25
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_58261345
Madonna is redelijk awesome. Moet ik toegeven. Goed topic.
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
pi_58264877
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:06 schreef magnifor het volgende:
OP aangepast.
Coolie. Haal ik mijn post weg, die heeft dan toch geen nut meer.

Als ik zo luister is Confessions meer instant leuk. Maar ik moet zeggen dat ik op dit album ook zeker favorieten heb. Ik ben erg blij dat het dit is geworden en niet een standaard hihopgedoetje.
pi_58282430
Ik heb de CD! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!! Radio538 sponsort de cd met een sticker op de hoes. Vreemd genoeg staat ook op de sticker Beat Goes On groot vermeld! Tekst luidt : Madonna The Sticky And Sweet Album including the hit single 4 Minutes featuring Justin Timberlake and Timbaland, Beat Goes On featuring Kanye West. Songs produced by the Neptunes, Timbaland and Justin Timberlake!

Ik ben er helemaal blij mee!
Nothing takes the past away like the future!
pi_58284182
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb de CD! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58284183

[ Bericht 100% gewijzigd door Prego op 24-04-2008 18:50:25 (dubbel) ]
pi_58284253
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Hapertje het volgende:
Radio538 sponsort de cd met een sticker op de hoes. Vreemd genoeg staat ook op de sticker Beat Goes On groot vermeld!
Op zich is het niet vreemd: Kanye West is op het moment een grote naam die furore maakt met een enorm vernieuwende concerttour. "Kijk eens met wie ik werk!" Zoiets dus.

Op Radio538 en RTL is het volgende week Madonnaweek.

Tips voor degenen die hem morgen kopen. Bij Freerecordshop schijnt die morgen ¤ 9,99 (op de website staat weer keurig 17,99 vermeldt, dus het zal wel een foutje zijn) te kosten. Bij Saturn Tilburg (en andere filialen?) is die ¤ 8,-. Ik ben benieuwd wat Mediamarkt gaat doen.

Oh! Hapertje! Even een snel vraagje: is Voices qua geluidskwaliteit beter dan de lek? Daar maak ik me een beetje zorgen om.

[ Bericht 9% gewijzigd door MadGuy op 24-04-2008 22:06:48 ]
pi_58286431
Voices klinkt aan het begin nog steeds te bombastisch... net of je boxen gaan barsten. Daarna is de kwaliteit erg scherp en minder donker dan de lek.
pi_58286930
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:28 schreef Hapertje het volgende:
Voices klinkt aan het begin nog steeds te bombastisch... net of je boxen gaan barsten. Daarna is de kwaliteit erg scherp en minder donker dan de lek.
Gelukkig!

Aan het begin klinkt het voor mij wel goed, maar dat orchestrale gedeelte was heel erg fuzzy, dat één na laatste belletje bijvoorbeeld, erg raar. Maar ik ben blij dat het op de originele cd tenminste crips klinkt. Dat de bass zo krakerig klinkt had ik verwacht, dat zal wel de intentie zijn geweest (denk Easy Ride).
pi_58293646
de cd is inderdaad tijdelijk 9,99 euro bij FRS! Mooi koopje
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:29:46 #34
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58293682
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:25 schreef Retarded het volgende:
de cd is inderdaad tijdelijk 9,99 euro bij FRS! Mooi koopje
Over bij de FRS ??
Dat zou vet leuk zijn en ga ik straks dus kijken.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58299226
Hard Candy is PLATINA! 60.000 stuks zijn al verkocht! Way to go!
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:47:54 #36
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58301967
Ik heb hem en idd 9,99
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:07:14 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58302456
Voor 10 euri kon ik m vandaag ook niet zomaar voorbij lopen bij de Free, dus ik heb m maar ff meegenomen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58303904
Zeker een mooie prijs. Overigens, bij de Mediamarkt in Rotterdam Centrum had ik hem vandaag voor 9 euro.
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:08:19 #39
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58306288
Bij zowel FRS als MediaMarkt was ie idd ¤9,99

Ik heb hem ook En ik vind hem gaaf!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58308794
Werk bij een cd-winkel en hem 'm vandaag dus meteen opgezet in de winkel. Maar wát een kutplaat is dit zeg! Echt heel saai. En die foto's in het boekje

Alleen de single is vet
pi_58308939
Ik vind 4 Minutes eigenlijk nog het zwakste. Nou ja, vooruit: Candy Shop en Incredible zijn ook geen favorieten van mij...
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:07:26 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58309066
Candy Shop vind ik ook wat minder. Beat goes on vond ik 1e keer ook niet zo geweldig maar 2e keer al stuk leuker Maar dat had ik ook met 4 minutes.

Give it 2 me vind ik op het eerste gehoor één van de leukste!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58310086
het stukje "now she's rollin' rollin rollin', and you were stolen stolen stolen" doet me qua melodie en ritme elke keer weer denken aan het "baila baila baila" uit dit nummer
pi_58310781
Ik vind 'm leuk t/m Miles Away (afgezien van Candy Shop dan ), daarna vind ik er weinig aan.. maar misschien komt het nog.
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:00:16 #45
16874 creno
born this way
pi_58317378
een vriendin heef de cd voor me meegenomen bij de saturn (8 eurootjes)

gisteren geluisterd en ik ga hem zo weer opzetten, eerste indruk was goed !!
  zondag 27 april 2008 @ 15:20:21 #46
176471 oh-oh
pi_58339777
Ik draai m al grijs, tegen alle verwachtingen in vind ik hem echt geweldig !
En Wendy doet mee
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 april 2008 @ 17:25:55 #47
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58342147
Ja, Wendy Melvoin van Wendy & Lisa! Is zij trouwens niet de tweelingzus van Susannah Melvoin die heeft meegewerkt aan de track Candy Perfume Girl op Ray of Light?

Ik ben trouwens benieuwd hoe de tracks live gaan klinken. 30 April zal ze een eerste promo optreden in New York doen. Deze wordt ook als webcast uitgezonden, al geloof ik dat we die webcast in Europa pas later krijgen of zo.

Volgens Madonnatribe.com is dit de setlist:

Candy Shop
Miles Away (with Madonna playing the guitar)
Music (Fedde Le Grand Mix)
Give It 2 me
4 Minutes (with Justin Timberlake appearing on the screens)
Hung Up (Rock Mix)
  zondag 27 april 2008 @ 21:22:52 #48
176471 oh-oh
pi_58346822
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef MadGuy het volgende:
Ja, Wendy Melvoin van Wendy & Lisa! Is zij trouwens niet de tweelingzus van Susannah Melvoin die heeft meegewerkt aan de track Candy Perfume Girl op Ray of Light?

Ik ben trouwens benieuwd hoe de tracks live gaan klinken. 30 April zal ze een eerste promo optreden in New York doen. Deze wordt ook als webcast uitgezonden, al geloof ik dat we die webcast in Europa pas later krijgen of zo.

Volgens Madonnatribe.com is dit de setlist:

Candy Shop
Miles Away (with Madonna playing the guitar)
Music (Fedde Le Grand Mix)
Give It 2 me
4 Minutes (with Justin Timberlake appearing on the screens)
Hung Up (Rock Mix)
Yeps tweelingzus van Susannah, ik hoorde dat zij en Pharell "Wendy " zongen, en luisterde daarom nog es xtra goed naar de gitaar, ik hoefde eigenlijk al niet meer in het boekje te kijken, cool!
( Groucho Marx )
pi_58352341
Morgenavond is er hier in Orlando in de Virgin een Madonnaparty vanaf 22.30 uur! Om 00.00 uur begint de midnight sale van Hard Candy! Kijken of ik ga, het lijkt me erg leuk!
  maandag 28 april 2008 @ 09:31:26 #50
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_58353601
Afgelopen vrijdag Hard Candy gehaald voor een tientje bij de MediaMarkt. Na een aantal draaibeurten pen ik er het volgende over neer:

Beste nummers:
Candy Store
4 Minutes
Heartbeat
Incredible
Beat Goes On
Devil Wouldn't Recognize You

Skipper:
Spanish Lesson

Wat me opvalt is dat ik bij veel nummers iets heb van 'dat heb ik eerder gehoord'. Nelly Furtado (dat zal de Timbaland-touch zijn), Prince (de beginregels van Kiss komen langs), Sheena Easton (de melodie van What comes naturally), Usher (het deuntje van Yeah) en nog wat anderen. Dat hoeft niet erg te zijn, maar is niet wat ik verwacht van een Madonna-plaat. Wat dat betreft vond ik Confessions verrassender, en qua albumstructuur vind ik een Loose van Nelly Furtado een stuk afwisselender.

Daarnaast vind ik het beats+claps tussenstuk in Give It 2 Me echt niet kunnen, She's Not Me komt nooit lekker los en duurt te lang, en Spanish Lesson is een draak van een filler. Voices klinkt voor mij niet echt als een afsluiter, dat had wat mij betreft beter Devil kunnen zijn.

Wel zijn de nummers die ik goed vind erg lekker, en die maken het zeker de moeite waard om het album aangeschaft te hebben. Alleen weer jammer dat er geen teksten in het boekje staan, en dat de foto's daarin niet wat afwisselender zijn.

Wat mij betreft mag ze na twee 'dance'-albums de volgende keer weer een briljant en wat serieuzer album als 'Ray Of Light' afleveren, maar Hard Candy is best een lekker tussendoortje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 28-04-2008 15:56:57 ]
pi_58360838
Ik zou het ook leuk vinden als ze weer iets melodieuzers en orchestralers gaat doen, net zoals Ray of Light inderdaad. Het was een groot succes voor haar, zowel qua verkopen als kritieken, dus waarom niet? Het probleem met dat soort platen is altijd dat je ze niet kunt afdwingen. Ze komen op een moment van grandioze inspiratie.

Maar goed. Er is weer wat spannend nieuws over de op handen zijnde wereldtour, van Drownedmadonna.com:-
quote:
BREAKING NEWS] GREAT News on the Upcoming WORLD TOUR from Warner Portugal!!
Category: Live Performances & Tours.

Our Portuguese correspondent Diogo went to the FNAC "Hard Candy" listening party in Lisbon yesterday.

An exec from Warner Music Portugal talked about Madonna's new album, her promo tour and especially about her upcoming world tour.

He said that they will give away a lot of tickets for the concerts that Madonna will play in London on September 11 and 13, in Paris on September 25 and in Amsterdam on September 29.

Who bought the "Hard Candy" CD yesterday received a promotional t-shirt along with a coupon for the competition to win tickets for Madonna's upcoming world tour. Yes... world tour, and not promo tour!!

People have to create a line saying "What makes you be a fan" ans deliver the coupon on one of the FNAC stores in Portugal before May 28. The coupon talks about a show in 2008 that it's not defined yet.

The Warner exec also said that Vodafone will broadcast the promo gig that Madonna will play in New York on April 30. Check www.vodafone.pt.
  maandag 28 april 2008 @ 16:16:11 #52
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_58361259
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als ze weer iets melodieuzers en orchestralers gaat doen, net zoals Ray of Light inderdaad. Het was een groot succes voor haar, zowel qua verkopen als kritieken, dus waarom niet? Het probleem met dat soort platen is altijd dat je ze niet kunt afdwingen. Ze komen op een moment van grandioze inspiratie.
Ik hoop dat ze een producer strikt die wat minder (alleen) dance of R&B geöriënteerd is. William Orbit was toen een schot in de roos, zijn sound was nieuw. Wat ik daarna had met zijn nummers voor All Saints heb ik nu met Timbaland's (wicky-wicky uh) nummers voor Madonna: leuk, maar het trucje kennen we al dus is het niet vernieuwend, of op zijn minst opmerkelijk. Daarnaast vind ik de producers op Hard Candy teveel aanwezig met hun eigen stemmen, waardoor het voor mij te vaak een plaat van hun lijkt waar Madonna op meedoet in plaats van andersom.

Dus wat mij betreft zet ze zich op de volgende plaat weer wat meer zelf op de voorgrond in plaats van op het producerwerk te leunen. Misschien was dat op Ray Of Light ook wel zo, maar leenden de nummers zich er meer voor en had Orbit meer dan twee beats in z'n mouw...

Ter relativering: het meest 'wicky-wicky'-nummer 4 Minutes vind ik te gek, dus blijkbaar zwets ik maar wat en op de terugweg gaat Hard Candy gewoon nog een keer door de luidsprekers whehe

pi_58361308
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Sequencial het volgende:
Ter relativering: het meest 'wicky-wicky'-nummer 4 Minutes vind ik te gek, dus blijkbaar zwets ik maar wat en op de terugweg gaat Hard Candy gewoon nog een keer door de luidsprekers whehe
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vind Hard Candy ook geweldig, maar heb ook wat punten van kritiek.
pi_58375089
Ik vind hard Candy geweldig, maar moest em wel een paar keer gehoord hebben voordat ik dat vond. De vorige CD is wat mij betreft dan ook niet te overtreffen (en dan bedoel ik de live cd van de confessions tour). Ik vind give it 2 me wel een van de leukste nummers.
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:47:34 #55
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_58391718
Ik weet eigenlijk niet wat ik van haar moet denken. Aan de ene kant vind ik haar wel awesome. Ze maakt leuke muziek: het is eigentijds en trendy zonder dat het te gelikt wordt. Madonna ziet er goed uit. (Ik weet dat video's en foto's over het algemeen bewerkt zijn, maar dat doet er eigenlijk weinig aan af.)

Maar ze is ontzettend krampachtig bezig om de coolste, mooiste en populairste popster te zijn en in de smaak te vallen bij het jonge publiek. Niet dat het erg is, maar hoelang gaat ze het nog volhouden? Ze is wel bijna 50 en van een andere generatie dan haar doelgroep. Als ze nog jaren zo doorgaat, wordt ze een parodie van haarzelf.

Er zijn genoeg beroemde muzikanten die op latere leeftijd nog steeds doorgaan en nog steeds succesvol zijn. Neem bijvoorbeeld de Stones. Geweldig dat ze nog doen wat ze willen en daarin nog zoveel energie hebben. Fuck de mensen die zeggen dat ze te bejaard zijn! Al zijn ze 90. Het gaat bij hun om de muziek en dan maakt hun leeftijd weinig uit. Maar bij Madonna is het anders. Bij haar gaat het meer om haarzelf en haar imago. Haar succes heeft ze grotendeels te danken aan de mensen die ze heeft uitgekozen om haar in the picture te zetten. Maar op den duur werkt dat niet meer. Zal ze daarna kunnen bouwen op haar eigen talenten en creativiteit? Of zal ze een legende worden?
pi_58398630
Legendes zijn meestal degenen die wat rotter aan hun einde zijn gekomen, dus liever niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt.

Het interessante aan het fenomeen Madonna vind ik onder andere dat ze geen slachtoffer van haar roem is geworden. Daar waar de Britney's, Lindsay's en Amy's links en rechts in ongenade vallen blijft Madonna rechtop staan. Ik denk dat ze dat respect altijd zal kunnen afdwingen en alleen daarom al zal ze herinnerd worden.

Maar dan heb je inderdaad nog de verstrengeling van Madonna met haar seksuele voorkomen. het plaatje is bij haar sterk verbonden aan haar werk, daar drijft ze op. Dat ze dat nog tot haar 50e kan volhouden had niemand verwacht, maar voilà. Hoe dat zich in de toekomst gaat ontwikkelen? Ja, jeetje, fysieke shows zullen lastiger worden, en ja het mooie jeugdige gaat er op een gegeven moment ook vanaf. Maar vergeet niet dat Madonna ook een vrouw is die er niet voor terugdeinst zich ook op haar niet zo voordeligst te laten portretteren. Daarmee bedoel ik niet op haar natuurlijkst, maar meer met een ruw randje, moeilijk te verteren. Dat buit ze steeds meer uit. Je ziet ook een soort verschuiving naar meer gewelddadige thema's in plaats van puur seksuele.

Madonna is niet gek. Ondertussen is ze volop bezig haar werkgebied te verbreden: Malawi, films regisseren, dat soort dingen. De tijd zal het leren, ik ben wel erg benieuwd.
pi_58403025
De Volkskrant heeft de cd één ster gegeven, Het Parool dan weer vier. Opvallend verschil . Ik zou toch eerder voor de een dan de vier gaan trouwens.
pi_58403497
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
De Volkskrant heeft de cd één ster gegeven, Het Parool dan weer vier. Opvallend verschil . Ik zou toch eerder voor de een dan de vier gaan trouwens.
en zelfs dan blijft het een mening van een enkel persoon. ik zie daarom te toegevoegde waarde niet zo van een "beoordeling".
pi_58403803
De kern bij die beide recensies is deze: hou je van Music en Ray Of Light of niet. Als je die twee platen geweldig vond, is Hard Candy inderdaad zwakker. Vond je ze maar matig is Hard Candy geweldig. Dat merk je ook met deze twee recensies.

Ik ben het niet eens met Menno Pot van de Volkskrant dat Confessions een zwakke plaat is. Ik vind hem overtuigender dan Hard Candy. Dat HC een harder geluid heeft, een steviger beat heeft dan Confessions wil niet zeggen dat het ook beter is. Hij laat zich een beetje leiden door onderbuikgevoelens heb ik het idee. Dat hij Music en ROL roemt, daar geef ik hem gelijk in. Zeker een creatieve piekperiode.

Met Jerry Goossens van het Parool ben ik het niet eens dat hij Music en ROL zo afkraakt.
pi_58403944
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef MadGuy het volgende:
De kern bij die beide recensies is deze: hou je van Music en Ray Of Light of niet. Als je die twee platen geweldig vond, is Hard Candy inderdaad zwakker.
Ik vond juist American Life en Confessions geweldig, AL is ws. zelfs mijn favoriete Madonna-album..
Ik weet nog niet helemaal waar dat Hard Candy voor mij zou moeten plaatsen, maar vooralsnog ben ik niet overtuigd..
pi_58410679
Zojuist live in New York gezien (op internet hoor!)!

Setlist:

1. Candy Shop
2. Miles Away (op gitaar)
3. 4 Minutes (met Justin Timberlake, mooie choreografie maar slechte zang van Madonna EN Justin)
4. Hung Up (ROCKVERSIE met snoeiharde gitaren... retecool!)
5. Give It To Me (GEWELDIGE DANS)
6. Music (Megacoole choreografie!)

Leuk optreden, maar niet overweldigend genoeg in die 35 minuten... op het einde kwam ze pas echt op gang. Wel heerlijk zitten genieten. Hoogtepunt waren Give It To Me en Music!
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:54:06 #62
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58412119
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 04:46 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist live in New York gezien (op internet hoor!)!

Setlist:

1. Candy Shop
2. Miles Away (op gitaar)
3. 4 Minutes (met Justin Timberlake, mooie choreografie maar slechte zang van Madonna EN Justin)
4. Hung Up (ROCKVERSIE met snoeiharde gitaren... retecool!)
5. Give It To Me (GEWELDIGE DANS)
6. Music (Megacoole choreografie!)

Leuk optreden, maar niet overweldigend genoeg in die 35 minuten... op het einde kwam ze pas echt op gang. Wel heerlijk zitten genieten. Hoogtepunt waren Give It To Me en Music!
De MP3 download is ook te vinden
pi_58412682
Was Music nou gemixed met Put your hands up for Detroit?
pi_58412732
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Erotica_ het volgende:
Was Music nou gemixed met Put your hands up for Detroit?
ja...
dat nummer heb ik nooit iets aan gevonden... jammer
Verder een erg matige show, leuk voor de echte liefhebbers

[ Bericht 5% gewijzigd door Prego op 01-05-2008 12:06:11 ]
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:10:00 #65
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58413265
Ik ben als nerdenfan ook opgebleven om het allemaal te bekijken op internet, 's nachts.

De opkomst was wel geweldig des Madonna's, op die troon:

De zang was wel wat slecht en ook de productiefoutjes en een foutje van Madonna bij Hung Up vielen op. Dat was een beetje jammer. Wel een enorme energie weer zeg, dat belooft dadelijk wat voor de tour.

Tip voor Madonna: liever geen Hung Up rockversie meer. Het werkt minder goed dan de originele discoversie, al begrijp ik dat je iets anders wilt, wel eens. Music à la Fedde le Grand vond ik wel grappig, al zijn er betere versies geweest.

Al met al vond ik de Confessions promo gigs net iets toffer.

Even snel nog twee foto's:

[ Bericht 8% gewijzigd door MadGuy op 01-05-2008 12:19:00 ]
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:26:07 #66
176471 oh-oh
pi_58414719
Is het ergens terug te kijken?
Ik had ook wel op willen blijven maar ik heb dr niet aan gedacht, jammer...
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:49:34 #67
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58416445
Je kunt het via deze link terugkijken. Het wordt steeds herhaald dus je kunt midden in het optreden vallen...

Foto's van Madonna en Justin backstage bij Roseland Ballroom:

donderdag 1 mei 2008 @ 15:06:50 #68
176471 oh-oh
pi_58416815
THNX
Ik vond het wel leuk hoor, alleen die gitaar hoeft van mij nooit bij haar , dat ziet er echt te geforceerd uit.
Leuk hoor, ik lag wel dubbel bij dat publiek, alleen maar mannen
En hoeveel hetero's???

[ Bericht 10% gewijzigd door oh-oh op 01-05-2008 15:15:25 ]
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:11:32 #69
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58432252
Van Madonna.com, Madonna's officiële site:-
quote:
May 1, 2008
Madonna Confirms Fall 2008 Tour!

Madonna confirmed that she would go on tour this fall during an interview with Ryan Seacrest this morning. The interview is available for streaming from KiisFM's website. Just click here.

Tour dates and cities to be announced soon so stay tuned!
Ze zegt eigenlijk in het interview dat ze bezig is met serieuze onderhandelingen, maar goed, Madonna.com bevestigd het, dus we kunnen wel zeggen dat het nu officieel bevestigd is. YAY!

Ze zegt verder dat ze waarschijnlijk rond okrober in de VS zal zijn, dus dat laat september of november/december voor Europa. Dat hangt natuurlijk af van hoe lang de Amerikaanse tour wordt en of ze ook nog andere continenten bezoekt. Gezien de geruchten zal het wel september worden voor ons...

Spannend.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:19:46 #70
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_58512068
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Persoonlijk vind ik Confessions ook beter, maar Hard Candy heeft zijn pluspunten
Allebei vind ik dus persoonlijk geweldig..Pluspunt van Confessions is dan weer dat de liedjes op elkaar doorlopen...waardoor het allemaal wat serener klinkt, in vergelijking met HC.
Incredible vind ik incredible.. Heerlijk nummer..lekker vrolijk. Daar hou ik wel van.
Zo zijn er meerdere..Give It 2 Me natuulijk..volgensmij vind iedereen hier dat zeker wel een geslaagd nummer.
4 Minutes klinkt dan ineens zo saai als je de rest ven het album hoort..
Ik heb het album dan nu wel gedownload, maar ik denk dat ik eind deze week even naar de MediaMarkt ga
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:47:37 #71
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58521300
quote:
Sep 24, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
Sep 25, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
volgens:
http://www.billboard.com/bbcom/tour/tour_results.jsp?vnuid=50294&rqType=amgflt&act=Madonna
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:10:44 #72
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58526034
Zou kunnen, misschien dat sommige data wel kloppen. MAAR, de lijst is er eentje die al een tijdje circuleert en er staan wat dingen op die lijst die niet lijken te kloppen.

Het verjaardagsconcert van 16 augustus in Central Park is officieel ontkend. Bovendien staan er veel concerten op vrijdag. Madonna treedt dan gewoonlijk niet op. Ook zei ze in een recent radiointerview dat ze rond oktober in de VS zou zijn...
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:13:42 #73
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58539898
Ja nu gaan de lijstjes komen met verschillende data. Paniekzaaien om niks. Gewoon wachten op madonna.com of van mojo.
En zoals het nu uit ziet ben ik die periode op vakantie. Ik vertrek namelijk de 22ste en ben de eerste week van oktober weer terug. Met een beetje geluk kan ik haar nog net in de US zien, maar die kans zal wel erg klein zijn. Ze zal wel niet in Vegas haar tour beginnen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:48:37 #74
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58543301
Jammer!

Het schijnt dat de tour Sticky and Sweet Tour gaat heten: www.stickyandsweettour.com verwijst naar Madonna.com.
pi_58546849
De tour is officieel de Sticky and Sweet Tour 2008 gedoopt! Whoohoo!
pi_58548097
2 september in de Arena!

Vvk start 17 mei.

https://tickets.madonna.com/index.php?location=eu

[ Bericht 57% gewijzigd door SpaceSpiff op 08-05-2008 09:08:47 ]
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:48:25 #77
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_58548925
Gister thuis gekomen van de releaseparty in Parijs. Ik was een van 538 winnaars en samen met 29 anderen mochten we ernaartoe. Warner had alles keurig geregeld, alleen de Olympia Hal zelf niet, waardoor we dus 3 uur buiten moesten blijven staan zonder eten en dirnken. Iets waar we niet opgerekend hadden. Maar toch wel als een van de eerste mensen binnen.

Maar Madonna's show was geweldig, een super opkomst in de stoel aan het begin van Candy Shop, gevolgd door het nummer Miles Away. Daarna 4 Minutes, waar bijna iedereen hoopte op Justin in persoon, moesten we het doen met 4 schermen waar hij op verscheen (wat overigens wel heel gaaf gedaan was). Daarna Madonna op een electrische giaar met een rockversie van Hung Up, wat eigenlijk nog best goed klonk! Vervolgens een geweldige dans tijdens het nummer Give it to Me en als laatste Music, waarna Madonna weer even vlug van het podium verdween als dat ze opkwam.

Al met al een hele gave ervaring om het live te zien in een zaal met 'maar' 2000 andere mensen.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:32:58 #78
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58549723
Gaaf Maringo, extreem jaloers hier!

En whaaaa, 2 september in Amsterdam. Ik zie wel dat de data dicht op elkaar gekozen zijn. Zou ze maar één keer in Amsterdam komen?
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:43:03 #79
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58549939
HA! Dan ben ik nog niet op vakantie...

Extra datum zou eerder 1 september worden, mocht het in een rap tempo gaan met de kaartjes zaterdag.
Geen extra datumruimte voor Dusseldorf, maar eventueel voor Frankfurt.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:44:43 #80
176471 oh-oh
pi_58549981
Owwwwwwwww damn, doordeweeksedag en ik kan dan geen vrij
( Groucho Marx )
pi_58550765
Het zijn pittige prijzen:'

"Kaartverkoop start zaterdag 17 mei. Download nu de speciale Madonna cube op www.madonnahardcandy.nl en maak kans op de eerste kaarten!

Artiesten
Madonna Voorprogramma: Support act nog niet bekend
Zie ook
http://www.madonnahardcandy.nl

2 sep 2008 Madonna "Sticky & Sweet Tour"
Amsterdam ArenA, Amsterdam ZO
artiest(en) Madonna
voorprogramma Support act nog niet bekend
aanvang 19:30 uur
start voorverkoop za, 17 mei 2008
entree ¤108.00 ¤59.00 ¤72.00 ¤85.00 ¤98.00 "

Extra datum zal inderdaad wel 1 september zijn. Maar met deze prijzen raakt het misschien niet vol...
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:31:10 #82
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58550898
Als ik het goed heb, dan zijn het ongeveer dezelfde prijzen als bij Confessions.
Zouden de staanplaatsen 108 zijn of die van 98? Meestal zijn de beste zitplekken het duurst, toch?
pi_58550935
Ja. Denk dat rang 1 zitplaatsen 108 zijn en veldkaarten 98 euro.
Ruim 200 gulden voor een kaartje... Best veul...
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:40:49 #84
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58551109
Het is dan ook Madonna... of je gaat naar Alanis voor 39. Daar is ook een Madonnaconnectie, maar dat is wel anders. Wel goed.
pi_58552146
Dat meen je niet

Ben geen megafan, maar was wel van plan om erheen te gaan. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden E50 duur vond (zoiets was het toen toch?) maar dit is wel heel extreem..

Hoe hard gaat het normaal met de staanplaatsen? Staan er altijd hele rijen te wachten of valt dat wel mee?
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:43:21 #86
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58553695
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef ZwarteMagika het volgende:

Ben geen megafan, maar was wel van plan om erheen te gaan. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden E50 duur vond (zoiets was het toen toch?) maar dit is wel heel extreem..
De staanplaatsen waren toen ook iets van 100 euro. Nu dus een kleine opslag. Het valt me nog mee. Maar ja, duur is het wel weer.

Overigens zou ik wel op tijd gaan om kaartjes te bemachtigen. Ik zou me ook niet laten ophypen door hysterische fans die al om 3 uur 's nachts bij een postkantoor gaan liggen of zo. Het ligt er ook maar net aan waar je ze haalt, volgens mij. Vergeet niet dat je ook bij de grotere FRS en VVV en GWK kaarten kunt halen. Zien veel mensen over het hoofd.
pi_58554035
Eigenlijk valt het elke keer wel mee. Dagen voor haar concert waren er online nog kaarten (van verschillende rangen) beschikbaar.
pi_58554392
Ik had ook de FRS al in m'n hoofd ja, als je daar voor tienen bent delen ze ook nummertjes uit, en draaien om 10 uur in 1 keer een hele zooi kaarten uit voor de mensen die er staan (bij 'mijn' FRS dan, weet niet of ze overal zo klantvriendelijk zijn)
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:02:45 #89
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58555167
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigenlijk valt het elke keer wel mee. Dagen voor haar concert waren er online nog kaarten (van verschillende rangen) beschikbaar.
Kwam ook omdat er eikels waren die dachten even flinke winst te trekken door een bulk kaarten op te kopen en die voor het twee -of drievoudige op marktplaats te kwakken. Kwamen die even lekker van een koude kermis thuis.
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:13:45 #90
176471 oh-oh
pi_58555375
Voor dat geld zing ik de liedjes wel zelf en dan ook nog stukken minder vals
( Groucho Marx )
pi_58560199
Nadeel van zo'n hoge prijs is dat ik waarschijnlijk niemand zo gek ver kan krijgen om mee te gaan
pi_58567512
Vorige keer waren er uiteindelijk wel twee concerten. Nu is dat nog maar de vraag of dat gaat komen!
Denk het wel, maar je weet het maar nooit....

Kaarten in Nederland zijn nog goedkoop vergeleken met Engeland...
August 23: Millennium Stadium, Cardiff
Ticket Prices: £150, £100, £85, £75, £65, £55

September 11: Wembley Stadium, London
Ticket Prices: £160, £110, £90, £85, £75, £65

Goedkoopste kaartje zo'n 90 euro!
pi_58586465
..dat zijn dus 7 a 8 hard candy cd's
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:47:54 #94
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58592493
toch even melden, hoewel ik denk dat het overbodig is maar, "Ring my bell" is ook te vinden op verschillende plekken.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:51:37 #95
176471 oh-oh
pi_58592551
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
toch even melden, hoewel ik denk dat het overbodig is maar, "Ring my bell" is ook te vinden op verschillende plekken.
Hadden wij daar niet zo'n fijn gedeeld mapje voor???
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 mei 2008 @ 13:06:03 #96
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58592770
uhm, dan moet ik de MSN weer eens afstoffen.

en dan ben je ook niet eens op de draad...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 14:17:48 #97
176471 oh-oh
pi_58593717
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 13:06 schreef HuubTuub het volgende:
uhm, dan moet ik de MSN weer eens afstoffen.

en dan ben je ook niet eens op de draad...
Mijn excuses, ik was aan de schoonmaak.
En nu ga ik zwemmen met honden dus vanaaf ben ik dr weer
( Groucho Marx )
pi_58595239
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef Maringo het volgende:
Gister thuis gekomen van de releaseparty in Parijs. ... knip
mijn vriend is er ook geweest nadat hij kaarten had gewonnen op de radio. Het kan goed zijn dat hij jullie heeft gezien want voor hem stonden een hoop Nederlanders. Ook hij was erg te spreken over de showcase (concert vind ik net wat misplaatst hier), ik heb het terug gezien op internet, oh mijn god wat zong ze vals. Candyshop en Miles away ging nog wel maar de rest.. Ik heb confessions gezien in Parijs, de muziek staat dermate hard dat je het valse niet goed hoort, ik denk dat dat in Olympia hetzelfde was.
Heb jij op straat geslapen?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:55:41 #99
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_58596777
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:14 schreef Prego het volgende:

[..]

mijn vriend is [...] Heb jij op straat geslapen?
ik was ook 1 van 30 gelukkige die via de radio (538) had gewonnen. Met de bus ernaartoe, waren er om 6 uur en om half 9 naar binnen. Het was wel een chaos met kaartjes enzo, ruzie in de rij wie er als eerst naa binnen mochten, mensen die voordrongen. Ik heb me maar een beetje afzijdig gehouden ervan, er waren genoeg die-hard fans die wel de confrontatie aangingen

En tja, als ik naar zoiets ga, ga ik voor de sfeer, het gevoel en de show. Iets wat je niet kan meevoelen als je een filmpje op internet bekijkt.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_58596808
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:55 schreef Maringo het volgende:

En tja, als ik naar zoiets ga, ga ik voor de sfeer, het gevoel en de show. Iets wat je niet kan meevoelen als je een filmpje op internet bekijkt.
ben ik helemaal met je eens, ik was voorheen altijd erg kritisch op haar shows, slechte zang etc. Maar wanneer je erbij bent gaat het dak er af en is het een groot feest
pi_58597000
Heeft iemand toevallig gehoord of er in Amsterdam ook een Golden Circle is waar aparte kaarten voor worden verkocht?
Dat is in andere landen wel zo als ik het goed lees.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:19:01 #102
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58597883
Het is wat raar. Live Nation ontkent het min of meer, zij verkopen Top Tickets. Die zijn heel wat duurder dan reguliere kaartjes, maar ze garanderen wel een plaats in de golden circle.

Maandag gaat de presale van de fanclub van start. En volgens een mail die ik vandaag krijg kun je wel aparte golden circle kaartjes kopen:
quote:
European stadium shows will feature 'Gold Circle' as a ticket option. Fan club members will have the opportunity to purchase 'Gold Circle' tickets during the presales for shows that offer this ticketing option.
Laten we hopen dat dit dus ook voor de Amsterdam Arena geldt.

Maar vraagje aan jou, SpaceSpiff, omdat jij hier blijkbaar ervaring mee hebt: hoe werkt dat dan bij het concert? Is er een aparte rij? Wordt je eerder toegelaten, of moet je net als iedereen gewoon in de grote rij staan, maar wordt jij dan toegelaten tot de golden circle en degenen zonder zo'n kaartje niet? M.a.w. schifting in de rij of schifting in de zaal?

Ik vind het niet erg om vroeg te komen, de sfeer proeven vind ik toch een onderdeel van het hele gebeuren. Maar zo'n gold circle kaartje biedt wel zekerheid. Dus: hopelijk geldt dat ook voor de Arena. Ik ben bang dat we maandag meer weten.
pi_58598350
Ik weet het ook niet precies hoe dat werkt. Bij Borsato in het Gelredome had je een apart ingang maar ging je niet eerder dan de rest naar binnen.
Bij Bon Jovi is er ook een apart vak met aparte kaartes. Maar of je dan ook een andere ingang krijgt geen idee. De Arena heeft maar 4 ingangen voor het veld. Er zijn altijd 2 ingangen voor het publiek in gebruik, de andere 2 worden gebruikt voor de concertcrew als ik me niet vergis. Dus ik denk dat er in de ArenA in de zaal wordt gecontroleerd.

Misschien moet iemand even in het Bon Jovi topic vragen of ze een apart ingang hebben.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:25:52 #104
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58599074
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:44 schreef SpaceSpiff het volgende:
Misschien moet iemand even in het Bon Jovi topic vragen of ze een apart ingang hebben.
Done. Ben wel benieuwd eigenlijk, hoe het zit.

Ik vind het niet erg om in de rij te staan, maar de zekerheid dat je in ieder geval in de golden circle zit is wel fijn.
pi_58609277
Zou best kunnen in de Arena, zo'n golden circle. Er is een afgesloten deel op de tribune met een eigen afgesloten bar, buffet en wc's waarvoor je dus niet of minder in de rij hoeft te wachten en sneller op de tribune weer terug bent. Om daar te kunnen komen is ook een aparte ingang en daar wordt je dus ook gecontroleerd en krijg je zo'n speciaal bandje om je arm.
  zondag 11 mei 2008 @ 15:26:52 #106
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58610234
Ik heb het eigenlijk over een golden circle in het veld. Normaal is het voorste gedeelte afgesloten en kom je er door er gewoon het snelste te zijn. Nu schijn je kaarten te kunnen kopen die je een garantie bieden op een plaatsje in die golden circle.

Londen heeft het in ieder geval. Voor 85 pond zit je in de golden circle. Parijs heeft het ook. Maar op de Nederlandse ticketmaster is nog niets te zien over rangen.
  zondag 11 mei 2008 @ 15:36:52 #107
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58610393
quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef MadGuy het volgende:

Londen heeft het in ieder geval. Voor 85 pond zit je in de golden circle. Parijs heeft het ook. Maar op de Nederlandse ticketmaster is nog niets te zien over rangen.
Da´s vreemd. En dat zijn de tickets die je alleen via Icon kunt kopen, of ook in de reguliere sale?
[Oh, ik zie ze nu staan op madonna.com, het is onderdeel van zo´n special package, maar ze benoemen echt de Golden Circle ticket]

Dat kunnen ze alleen controleren door je toegang te geven tot het voorste vak op vertoon van je kaart. Dan zou het wel betekenen dat je met reugliere veldkaarten nooit in het voorste vak kunt komen.

Even wat verder gezocht...
Op www.livenationinternational.com/madonna kun je zien dat er ook zo´n pakket voor Nederland gaat komen. Dit is wat er staat bij Amsterdam:

Hot Ticket Package Coming Soon
Hot Ticket (guaranteed front barricade standing area) to see Madonna live in concert
Official Sticky & Sweet tour t-shirt
Official Sticky & Sweet tour programme
Commemorative VIP laminate

Er staat nog geen prijs bij. Maar voor London is dit geheel 250 pond en de kaart zelf is 85.
Hoe ze dat gaan regelen is een raadsel, voor London krijg je er een extra toegangspas bij, zodat je eerder naar binnen kunt.

Dit soort extra paketten hebben ze al een tijdje, het is een manier om extra te verdienen. Kijk maar naar de situatie in London, daar krijg je voor 165 pond meer een shirt, programma en een plastic pasje.

Maar goed, mocht ik zaterdag pech hebben met mijn veldkaarten dan ga ik voor dat hot ticket package.

[ Bericht 24% gewijzigd door HuubTuub op 11-05-2008 16:07:51 (even wat verder gezocht) ]
  zondag 11 mei 2008 @ 16:45:45 #108
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58611509
Ja die pakketten: dat is oud nieuws. Nieuw is nu echter dat je ook gewoon de golden circle kaarten kunt kopen tegen nominale waarde.

Van ICON:
quote:
European stadium shows will feature 'Gold Circle' as a ticket option. Fan club members will have the opportunity to purchase 'Gold Circle' tickets during the presales for shows that offer this ticketing option.
Dat is volgens mij anders dan de Hot Ticket/VIP ticket pakketten. Het gaat hier volgens mij om Gold Circle kaarten tegen nominale waarde. Of ze in de reguliere verkoop te koop zullen zijn, weet ik niet. Ticketmaster laat nog niets zien en ook Mojo.nl is heel onduidelijk over de verschillende rangen en bijbehorende prijzen.

Ik ben bang dat we het maandag pas zullen weten.
pi_58611625
Ik wil een hot ticket
  zondag 11 mei 2008 @ 19:37:50 #110
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58614003
Dat kost je dan ¤ 315,-

Het zou echt het laatste zijn wat ik zou doen om erbij te mogen zijn. Voor ruim 200 euro minder kun je ook goed vooraan staan. Nou ja, goed je moet er vroeg bij zijn, maar dat kan ook leuk zijn: sfeer proeven enzo tussen de Madonna idioten.
pi_58615697
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef MadGuy het volgende:
Ja die pakketten: dat is oud nieuws. Nieuw is nu echter dat je ook gewoon de golden circle kaarten kunt kopen tegen nominale waarde.

Van ICON:
[..]

Dat is volgens mij anders dan de Hot Ticket/VIP ticket pakketten. Het gaat hier volgens mij om Gold Circle kaarten tegen nominale waarde. Of ze in de reguliere verkoop te koop zullen zijn, weet ik niet. Ticketmaster laat nog niets zien en ook Mojo.nl is heel onduidelijk over de verschillende rangen en bijbehorende prijzen.

Ik ben bang dat we het maandag pas zullen weten.
Ik denk dinsdag. Maandag is een feestdag

Dat Hot Ticket heeft ook wat meer dan alleen toegang in de Golden Circle. Maar inderdaad niet dat bedrag waard...
  zondag 11 mei 2008 @ 21:47:48 #112
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58616355
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:13 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ik denk dinsdag. Maandag is een feestdag
Maandag. Fanclub voorverkoop.
pi_58616366
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef MadGuy het volgende:
sfeer proeven enzo tussen de Madonna idioten.
precies de reden waarom ik in Bercy achteraan ga staan. te veel hysterie.. veel te veel. In de arena had mijn vriend plaats genoeg, en hij sond 3 meter van het podium af.. in Bercy ziet het eruit als een slagveld, gevolgd door een enorme orgie van hysterische fans
pi_58616462
Ah

Had iemand deze al gevonden?

http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=4747362&l=NL&C=

Staanplaatsen: RANG 1: Arena Veld
Zitplaatsen:
RANG 2: vak 103 t/m 108, 119 t/m 122
RANG 3: vak 101,102,110, 111,117,118,123,124,404 t/m 407,419 t/m 422
RANG 4: vak 125 t/m 129,402,403, 408,409,417,418,423,424 RANG 5: vak 401,425

Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 98 Presale

Rang 2 (Excl. Servicekosten)
¤ 108 Presale

Rang 3 (Excl. Servicekosten)
¤ 98 Presale

Rang 4 (Excl. Servicekosten)
¤ 85 Presale

Rang 5 (Excl. Servicekosten)
¤ 72 Presale

Rang 6 (Excl. Servicekosten)
¤ 59 Presale

Rang 7 (Excl. Servicekosten)
¤ 59 Presale

Rang 8 (Excl. Servicekosten)
¤ 59 Presale

Rolstoelplaats (boeken via 0900-3001250 45 cpm)
¤ 98 Presale

Geen apart Golden circle kaartje dus!

[ Bericht 56% gewijzigd door SpaceSpiff op 11-05-2008 22:05:45 ]
  zondag 11 mei 2008 @ 22:36:14 #115
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58617424
Nope die had ik nog niet gevonden, thanks!
  zondag 11 mei 2008 @ 23:47:46 #116
16874 creno
born this way
pi_58618991
ik vrees dat er voor nederland geen speciale "golden circle" komt. Bij de tour-info op madonna.com voor amsterdam staat bij
public tickets: coming soon (dat is dus 17 mei)
fan tickets: coming soon (dat is dus 12 mei)
special: not available

ik zou ook graag een golden circle ticket willen, zodat ik niet de hele dag in de rij hoef te zitten om vooraan te kunnen staan, dat heb ik vorige keer geprobeert, we mochten er gewoon niet in en door al die stress heb ik de hele avond hoofdpijn gehad en dus niet echt kunnen genieten !
pi_58619886
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nadeel van zo'n hoge prijs is dat ik waarschijnlijk niemand zo gek ver kan krijgen om mee te gaan
Ik ken het.. ik krijg ook niemand zo gek maar gaan doe ik zeker en alleen ben je niet
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  maandag 12 mei 2008 @ 09:21:41 #118
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58622265
Danke, Spacespiff! Dat geeft wat meer zekerheid. Weet ik waar ik op moet mikken. Alleen klopt je linkje niet meer en is het ook nergens op ticketmaster.nl te vinden...

Het lijkt er inderdaad op dat er geen golden circle tickets zijn. Nou ja, ook goed. Moeten we vroeg komen dus. En dan maar hopen op een beetje gunstig (niet te koud, niet te nat, niet te warm) weer. Gelukkig gaat het in Amsterdam wel gemoedelijk. Bercy schijnt inderdaad een klein rampje te zijn altijd. Opgewonden standjes allemaal daar, naar ik heb gehoord.
pi_58622501
AAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH... ik mag pas over 2 uur!
pi_58622556
Mag pas over 2 uur? Hoezo?
pi_58622576
Ik ben een gewoon lid... en geen LEGACY member, omdat ik pas weer sinds januari lid ben geworden!
pi_58622587
Maar vertel... wie heeft er al tickets en kan je Golden Circle bestellen????
pi_58622629
Ik heb nog geen kaarten maar kan wel op bestelscherm komen. Daar zijn geen Golden Circle kaarten.

http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=4761425&l=NL&C=
pi_58622679
Hoe kom je dan aan die tickets? Ik ga dan toch maar staanplaatsen kopen. Wil wel zeker zijn van een kaartje!
pi_58622817
He Madguy? Wat heb je gekocht?
  maandag 12 mei 2008 @ 10:30:45 #126
16874 creno
born this way
pi_58622832
Ik heb kaartjes besteld/gekocht !!

vak 119 rij17 !
  maandag 12 mei 2008 @ 11:27:59 #127
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58623702
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef Hapertje het volgende:
He Madguy? Wat heb je gekocht?
Hola!

Ik heb veldkaarten genomen. Er zijn inderdaad GEEN golden circle kaarten te koop.

De prijs is volgens mij lager dan met Confessions (fanclub kaarten dan). Ik herinner me dat ik toen iets van 112 euro of zo betaalde? In ieder geval, ze zijn nu rond de 106 euro.

Wel een gedoe in het begin met die presale code, zeg: het werkte niet bij mij. Na een paar keer stug blijven proberen gelukkig wel.

SUCCES!

[ Bericht 4% gewijzigd door MadGuy op 12-05-2008 11:36:11 ]
pi_58625552
Ik heb Golden Circle tickets voor Wembley whoohoo! Zaterdag staanplaatsen regelen voor Amsterdam dan maar!
  maandag 12 mei 2008 @ 13:51:15 #129
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58626105
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb Golden Circle tickets voor Wembley whoohoo! Zaterdag staanplaatsen regelen voor Amsterdam dan maar!
Die had je toch gelijk kunnen regelen bij ICON? Of heb je de vier kaarten al verspeeld? Of werkt de code niet meer bij Amsterdam?
pi_58626163
Ik moet gewoon wachten tot zaterdag.. ahhh frustratie tot nu toe heb ik altijd een kaartje weten te bemachtigen
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58626217
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Die had je toch gelijk kunnen regelen bij ICON? Of heb je de vier kaarten al verspeeld? Of werkt de code niet meer bij Amsterdam?
Wat ik heb begrepen van de Amerikaanse verkoop werkt de code maar bij 1 site. Er werd voor gewaarschuwd dat de kaarten voor verschillende sites worden verkocht en dat je niet zomaar kaarten voor verschillende concerten kunt kopen. Tenzij die concerten via dezelfde site worden verkocht.
  maandag 12 mei 2008 @ 14:02:41 #132
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58626262
Dat begreep ik inderdaad ook, maar Londen, Cardiff en veel Amerikaanse concerten gaan via ticketmaster, dus ik dacht dat dat wel mogelijk was. Niet dus.
  maandag 12 mei 2008 @ 14:03:57 #133
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_58626281
Ik moet ook wachten tot zaterdag. Hoop dat ik dit keer een beetje meer geluk heb en niet helemaal bovenaan kom te zitten.
Als de lieve mevrouw van het GWk een beetje meewerkt .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_58626971
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet ook wachten tot zaterdag. Hoop dat ik dit keer een beetje meer geluk heb en niet helemaal bovenaan kom te zitten.
Als de lieve mevrouw van het GWk een beetje meewerkt .
Als het pk geen crash krijgt maar staanplaats moet lukken
pi_58627725
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Code voor Adam werkt niet meer! Dan maar zaterdag in de rij staan ;-)
pi_58628062
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:33 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Code voor Adam werkt niet meer! Dan maar zaterdag in de rij staan ;-)
Gezellig
  maandag 12 mei 2008 @ 18:39:22 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_58630438
Kan iemand die tourdata ff uitleggen

Madonna "Sticky & Sweet Tour" A'dam Arena, 2 sept
  maandag 12 mei 2008 @ 18:55:44 #138
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58630700
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:39 schreef schatje het volgende:
Kan iemand die tourdata ff uitleggen

Madonna "Sticky & Sweet Tour" A'dam Arena, 2 sept
Je hebt de verkeerde data ook. Ik zal de juiste even posten daarzo.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:48:46 #139
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58641654
Staat er op ICON (als je ingelod bent) informatie over de prijzen van dat Hot Ticket Pakket voor Amsterdam?
Die staan nu nog nergens.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:31:08 #140
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58642377
Nee. Bij 'Special Packages' staat "Not Available".

Op Live Nation staat ook nog geen informatie behalve "Coming Soon".

[ Bericht 13% gewijzigd door MadGuy op 13-05-2008 12:59:05 ]
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:42:30 #141
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58644755
bedankt voor het nakijken. Ik vond ook al niks op live nation. Nog maar even wachten dan.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:37 #142
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58645374
Graag gedaan.

Dit is wat Madonnaunderground.nl erover te zeggen heeft:
quote:
Geen golden circle tickets in verkoop voor Amsterdam!

Wij hebben zojuist de bevestiging ontvangen van MOJO dat er definitief GEEN golden circle tickets in de reguliere verkoop gaan a.s. zaterdag 17 mei, voor de show in Amsterdam!

Het is dus een kwestie van vroeg arriveren op 2 september in de queue, zodat je een van de eersten bent die de ArenA kan binnen hollen. Net zoals met de Confessions Tour geldt, wie het hardst rent staat gegarandeerd in de golden circle!

We hebben z.s.m. informatie over eventuele HOT seats en vip packages!

Dank aan: MOJO
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:45 #143
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58654744
Het staat nu op www.livenationinternational.com/madonna

Wat een mooi package deal ¤225,- voor een kaartje van ¤98 (maar dan wel in het voorvak) en dan krijg je nog een suf kado en een nep vippasje...

Dan toch maar in de rij zaterdag.
pi_58658429
Niet eens eerder toegang tot het stadion.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:39:36 #145
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58669325
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef SpaceSpiff het volgende:
Niet eens eerder toegang tot het stadion.
Dan is zo'n kaartje ook zinloos inderdaad. Die extraatjes betaal je ook zelf en als je er 2 september vroeg bij bent sta je ook in het voorste vak.

Dit zegt Madonnaunderground.nl:
quote:
Mojo heeft ons geinformeerd betreffende de HOT tickets van de Sticky & Sweet show in Amsterdam. Deze tickets garanderen toegang tot de golden circle, echter op dit moment kan MOJO nog niet bevestigen dat dit ook 'early access' geeft, maar lijkt onwaarschijnlijk gezien dit niet wordt genoemd in de pakketten.

Om dus gegarandeerd te zijn van een plek helemaal vooraan tegen het hek aan, zul je dus toch in de queue moeten gaan staan.

De HOT tickets gaan deze zaterdag in de verkoop!

Dank aan: MOJO

[ Bericht 31% gewijzigd door MadGuy op 14-05-2008 18:56:15 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:34:00 #146
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58686768
Ligt het nu aan mij of heeft Live Nation International de Hot Tickets à ¤ 225,- verwijderd en nu alleen nog VIP packages staan?
quote:
Seat & Sweet Package

Full Hospitality Package includes:

* 1st rank seat
* Parking
* Tour gift
* Dinner & drinks and more...

¤ 359.00 excl. 6% VAT.

Sticky Field Package

Full Hospitality Package includes:

* Field ticket
* Access to front barrier
* Parking
* Tour gift
* Dinner & drinks and more...

¤ 339.00 excl. 6% VAT.
Ook wel een beetje duurder.
pi_58688847
Er is nu ook een Ticket de Luxe

Ticket de Luxe
Includes:

Field ticket
Access to front barrier
Tour gift
Parking and more:
¤ 260,00 incl. VAT and excl. servicecharge.

PACKAGES WILL BE AVAILABLE FROM SATURDAY 10am.

PLEASE NOTE THESE PACKAGES ARE OPERATED BY
LIVE NATION EXPERIENCE NETHERLANDS

Ander naampje, 35 euro duurder... Maar dan krijg je nog wel een kaart om voor 10 euro drinken te kunnen kopen.
pi_58709467
Hoe snel gaat t trouwens met de veldkaarten normaal, is het een kwestie van minuten of gaat er wel een half dagje overheen voordat ze weg zijn? Zit erover te denken om gewoon via internet kaarten te bestellen, maar ticketmaster ligt altijd het eerste kwartier plat bij dit soort concerten..
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:59:50 #149
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58710236
Ik heb even voor je gesnuffeld in het archief van Madonna.nl om te kijken hoe snel de kaarten voor het vorige concert in Nederland waren uitverkocht:
quote:
Het concert dat Madonna op 3 september geeft in de Amsterdam ArenA is uitverkocht. „Om 10.00 begon de voorverkoop en binnen een half uur waren alle 48.000 kaarten weg”, aldus een woordvoerster van concertorganisator Mojo in Delft zaterdagochtend.

Op 4 september is een tweede concert gepland en de kaartverkoop is meteen begonnen. „Het extra concert vindt ook plaats in de Amsterdam ArenA en Madonna sluit er haar Confessions Tour mee af.” Voor het concert op 4 september waren zaterdagochtend nog kaarten verkrijgbaar.

Bron: Telegraaf
Binnen een half uur was het eerste concert uitverkocht. Daarna kwam er een tweede concert bij en dat duurde langer. Maar de kans is nu groot dat ze maar één concert in Nederland geeft. De media hebben het over een "eenmalig" optreden en er is niet veel plaats meer voor een extra concert na 2 september. Bovendien doet Madonna nu meer landen aan en dat heeft ze opgelost door in andere landen ook in stadia op te treden en/of gewoon minder concerten te geven...
pi_58711283
Hm ja daar ben ik ook een beetje bang voor Meestal roepen ze wel vaker dat iemand 'eenmalig' komt optreden om iedereen op te hitsen meteen kaarten te kopen, en dan komt er alsnog een bij. Maar ik ga er voor de zekerheid maar vanuit dat het hierbij blijft. Misschien toch maar effe 'vroeg' opstaan morgen..
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:24:17 #151
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58711858
Ja, het kan ook een goedkope verkooptruc zijn, inderdaad.
pi_58713334
Mijn vriend heeft kaarten voor Nice en parijs, beide concerten zijn nog niet uitverkocht.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 21:58:51 #153
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58715345
Dat is hoopvol voor degenen die morgen kaarten willen gaan kopen. Ik denk dat ze met die grote stadions een klein beetje haar hand overspeelt...
pi_58715577
Waarom? In 2006 was de Arena ook 2x vol!

Ik kan helaas niet bij het postkantoor liggen. Heb de hele week al hevige koort en blijk nu fikse bijholteontsteking te hebben en moet rusten met antibiotica! Morgen maar via Ticketmaster proberen!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:18:58 #155
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58715789
Ik bedoel het niet zozeer qua Nederland. Dat zal ze heus wel uitverkopen. Maar waarom zou je de hoofdprijs betalen in Frankrijk als je de ervaring met Bercy hebt, een veel kleinere zaal waar je hetzelfde voor betaalde?

Succes in ieder geval en beterschap!!
pi_58719261
Er is nog geen extra concert in Londen!
Staankaarten zijn daar nog niet uitverkocht.
pi_58719606
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik bedoel het niet zozeer qua Nederland. Dat zal ze heus wel uitverkopen. Maar waarom zou je de hoofdprijs betalen in Frankrijk als je de ervaring met Bercy hebt, een veel kleinere zaal waar je hetzelfde voor betaalde?

Bercy is bijna uitverkocht, er komt daar een 2e concert. In Nice zijn alle goede plaatsen uitverkocht maar "in he gewone veld" zijn er nog 16500 beschikbaar
pi_58719667
Ze komt dit jaar toch niet naar Bercy?
pi_58720527
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:08 schreef SpaceSpiff het volgende:
Ze komt dit jaar toch niet naar Bercy?
Ik bedoel dan ook Stade de France
  zaterdag 17 mei 2008 @ 05:42:48 #160
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58721560
2nd countdown...

Jeuj! ik ben de eerste voor de deur voor kaarten. Het is dan ook ca. 5:40.
De eerste vreemde blik van een voorbijganger heb ik dan ook al te pakken.

4hrs 20 minutes and counting...

(geen paniek, ik zit droog onder een boom en heb een plu bij.)
  zaterdag 17 mei 2008 @ 06:16:36 #161
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58721601
ik ben blij met mijn plu de dikke druppels dringen door het bladerdak.

ik zit nog steeds in mijn uppie. De straatverlichting is uit en dan is de sfeer toch iets minder.

3hrs 45min
  zaterdag 17 mei 2008 @ 07:16:11 #162
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58721641
nr2. is er ook, lijkt mij een marktplaatser...

Het is net 7:15

[ Bericht 2% gewijzigd door HuubTuub op 17-05-2008 07:39:51 ]
pi_58722053
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef MadGuy het volgende:

Oh... dan snap ik 'm! Nou, ben even uit mijn bed gekrabbeld en heb ticketmaster al open staan. De koorts zal zo wel flink stijgen als ik me op ga winden als de verkoop start en ticketmaster down is... oh... de spanning!
pi_58722332
Mijn vriend was om 09.45 vertrokken naar het postkantoor en toen was hij nummer 6 in de rij. Ik heb een veldkaartje.... whoohoo! I love Tiel!
pi_58722345
10.07: Ik ben er ook door op ticketmaster!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:09:58 #166
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_58722357
Ik ben al een tijdje aan het wachten, maar er staat nog steeds Tickets zijn nog niet in de verkoop...
pi_58722364
Refreshen! En een tip: ga niet in de wachtrij staan, gewoon blijven drukken op Madonna tickets! Dan ben je er ineens door!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:11:58 #168
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_58722374
Ja dat deed ik de hele tijd, en nu was mijn aanvraag verlopen, en sta ik weer in de wachtrij!
Blijven proberen... zucht...
pi_58722428
Het gaat je lukken, Dreuzel... keep up the good thoughts!
pi_58722458
HuubTuub

Ik was om 9.50 bij de FRS, was haast geen hond.. kreeg een nummertje en werd op een lijst gezet met nog 4 anderen, om 10 u werden er 2 keer 6 kaarten uitgedraaid en kon iedereen rustig afrekenen. Lieve meisjes van de FRS

Heb er zin an!
pi_58722488
Gezellig... we hebben allemaal kaartjes! Kijk er nu al naar uit!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:26:29 #172
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_58722527
Yep! Gelukt!!
pi_58722556
Gefeliciteerd Dreuzel!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:29:04 #174
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58722560
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:11 schreef Hapertje het volgende:
Refreshen! En een tip: ga niet in de wachtrij staan, gewoon blijven drukken op Madonna tickets! Dan ben je er ineens door!
De tip van de eeuw
Ik stond de hele tijd in de wachtrij, en ik ga gewoon opnieuw die cyclus door en kan in één keer kaarten bestellen. Wat een k-site zeg Maar ik lees dat van jou en huppetee
Rang 2 is al weg (of in ieder geval niet meer 2 aaneengesloten stoelen)
Rang 3 nu, maar we zijn er bij!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:29:58 #175
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58722571
Ik ben er natuurlijk ook bij, op het veld!!

Het was niet echt nodig om zo fucking vroeg in de regen op een bankje te zitten, maar ik schrok om 4.30 vanmorgen wakker en kon ook niet echt meer in slaap komen. Toen ben ik maar op gestaan. Ik had ook veeeeel later kunnen gaan want mijn nummer 2 vertok weer om 8 uur en pas om 8.30 kwam de nieuwe nummer 2. In totaal 5 mensen, hahahaha.
pi_58722743
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:29 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ben er natuurlijk ook bij, op het veld!!

Het was niet echt nodig om zo fucking vroeg in de regen op een bankje te zitten, maar ik schrok om 4.30 vanmorgen wakker en kon ook niet echt meer in slaap komen. Toen ben ik maar op gestaan. Ik had ook veeeeel later kunnen gaan want mijn nummer 2 vertok weer om 8 uur en pas om 8.30 kwam de nieuwe nummer 2. In totaal 5 mensen, hahahaha.
hihi hier ook twee veldkaartjes (gewoon thuis via de pc terwijl de koffie warm stond ), ach joh, 't belangrijkste is toch dat je kaartjes hebt enne je hebt een spannende ochtend gehad, nietwaar

Madonna redt de wereld veel sneller dan dat ze kaartjes voor d'r tour verkoopt... (duurde echt wel langer dan 4 minutes)

[ Bericht 6% gewijzigd door TeChNo2 op 17-05-2008 11:06:10 ]
Gelukkig zonder haar
pi_58722770
Jeej heb ook veldkaarten!!

Was vanmorgen om 7 uur opgestaan, rond kwart voor 8 bij de postkantoor en ik was nummer 8. Werd op een lijst gezet en ben daarna maar weer terug naar huis gegaan want ze zouden mijn kaartje apart zetten, ff nog 2 uur slapen. Ben daarna nog mijn kaartjes gaan ophalen.

Wat een gestress om niks Sommige fora bezoek ik echt nooit meer
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:52:32 #178
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58722785
D´rom, ik heb alle marktkooplui Delft zien binnenkomen en met angst over de poller afsluiting rijden, de leverancier van de boekhandel,C1000, de bakker etc. Wanneer doe je dat nou.
Tot 10.00 thuis zitten was me niet gelukt.

Maar ook fijn dat jij je kaarten hebt.
Het gaat niet zo supersnel met de kaarten, er zal wel geen 2de komen. Hoewel als je nu 6 kaarten wilt geeft ´ie geen staanplaatsen meer.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 11:11:33 #179
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58723004
Aangezien hier blijkbaar hardcore fans zitten....
Is er iets bekend over de podiumopstelling? Ik heb wel een plattegrond gezien van amsterdamarena, maar wij zitten in vak 419, dus ik maak me wat zorgen
Wij wilden overigens gewoon echt een keer in ons leven naar Madonna, dus daarom kaartjes gekocht. Maar als ik er dan toch voor ¤100,- p.p. zit wil ik ook graag wat zien natuurlijk
pi_58723091
Er is GEEN catwalk dit keer, dus het podium is wat meer naar achter. Vorig jaar zat ik in vak 120 en kon ik alles goed zien. Vanuit vak 119 en 419 kan het zijn dat je dingen aan de rechterzijkant mist, maar daar is staat ze bijna nooit!
pi_58723100
Welk zitplaats heb je? Hoog of laag? Hoog betekent meer de zaal in en dat is beter!
pi_58723711
Veldkaarten beginnen nu uit te verkopen geloof ik..
pi_58723753
Rang 2, duurste zitplaatsen ook.

Als ik nu twee kaartjes vraag kom ik al op rang 3 uit. Al zullen er dit weekend nog wel wat kaarten die toch niet verkocht zijn weer vrij komen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 12:30:15 #184
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58724166
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef SpaceSpiff het volgende:
Als ik nu twee kaartjes vraag kom ik al op rang 3 uit. Al zullen er dit weekend nog wel wat kaarten die toch niet verkocht zijn weer vrij komen.
Dat had ik helaas om 10.15 al Gaaf dat jij wel rang 2 hebt

Vak 419, rij 15, stoelen ergens in de 30. Is dat slecht of valt het nog wel mee?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 12:51:08 #185
176471 oh-oh
pi_58724527
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
D´rom, ik heb alle marktkooplui Delft zien binnenkomen en met angst over de poller afsluiting rijden, de leverancier van de boekhandel,C1000, de bakker etc. Wanneer doe je dat nou.
Tot 10.00 thuis zitten was me niet gelukt.

Maar ook fijn dat jij je kaarten hebt.
Het gaat niet zo supersnel met de kaarten, er zal wel geen 2de komen. Hoewel als je nu 6 kaarten wilt geeft ´ie geen staanplaatsen meer.
Die hard fan
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:14:05 #186
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58724879
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die hard fan
Ik ga alleen niet voor de Arena slapen, da´s alleen leuk voor Princeje en dan lekker midden in de nacht schreeuwen als Samson... Dat unieke moment moet je ook niet proberen te evenaren.

(´k ben een beetje moe.)
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:24:30 #187
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58725041
Ook ik heb een kaartje
Ingang G
pi_58725044
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:30 schreef maedel het volgende:

[..]

Dat had ik helaas om 10.15 al Gaaf dat jij wel rang 2 hebt

Vak 419, rij 15, stoelen ergens in de 30. Is dat slecht of valt het nog wel mee?
Ik denk dat je misschien een klein stukje door het podium niet kan zien... maar verder heb je wel goed uitzicht! Alleen de schermen, daar zul je weinig van meekrijgen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:28:46 #189
16874 creno
born this way
pi_58725090
Ik vind het wel erg vreemd dat je als lid van de fanclub niet van te voren die speciale tickets kon kopen. Nu heb ik al kaarten terwijl ik liever "frontrow-tickets" had gehad...
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:32:43 #190
176471 oh-oh
pi_58725145
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Ik ga alleen niet voor de Arena slapen, da´s alleen leuk voor Princeje en dan lekker midden in de nacht schreeuwen als Samson... Dat unieke moment moet je ook niet proberen te evenaren.

(´k ben een beetje moe.)
Ja hallo dat snap ik, je kan Madonna natuurlijk niet met de paarse dwerg vergelijken
Jij gaat niet eens voor Madonna eigenlijk, maar voor patchouli-wolken, dus das overdreven dan he.
Ga maar ff lekker een slapie doen nu
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:41:08 #191
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58725255
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:24 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien een klein stukje door het podium niet kan zien... maar verder heb je wel goed uitzicht! Alleen de schermen, daar zul je weinig van meekrijgen

toch bedankt voor de info
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:41:43 #192
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58725264
Give It To Me zit in Ugly Betty a.s. donderdag in Amerika
pi_58725439
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:41 schreef maedel het volgende:

[..]

toch bedankt voor de info
De fanclub verkocht alleen maar dat vak in de pre-sale. Ik snap dat niet, dat het ook de duurste kaartjes zijn. Maar je kan haar wel goed zien... en dat is ook wat waard!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:35:05 #194
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58726037
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:18 schreef Hapertje het volgende:
Er is GEEN catwalk dit keer, dus het podium is wat meer naar achter.
De franse arena's hadden wel een catwalk op de plattegrond toch?
pi_58726304
Stade de france niet.

http://www.stadefrance.co(...)f85906bb7f9e73f0.jpg

Er zijn ook weer veldkaarten voor Amsterdam beschikbaar!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:58:23 #196
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58726335
Mmkay Dat wordt dus ècht rennen
pi_58726704
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

De franse arena's hadden wel een catwalk op de plattegrond toch?
In de Britse stadia zijn geen catwalk te vinden!
pi_58726795
Wat niet wil zeggen dat dat er helemaal niet van gaat komen. Kan nog zomaar zijn dat ze nog geen beslissing hebben genomen over het podium.
Je hoor het nog regelmatig bij anderen concerten dat er ineens kaarten vrij komen omdat pas bekend is geworden hoe groot het podium is.
pi_58727543
Bij Madonna staat bij kaartverkoop altijd vast hoe het podium zal worden. Stel je voor... dan kan je in de States overal stoelen weghalen en mensen dus weg sturen!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:48:01 #200
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58728146
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:53 schreef Hapertje het volgende:

[..]

De fanclub verkocht alleen maar dat vak in de pre-sale. Ik snap dat niet, dat het ook de duurste kaartjes zijn. Maar je kan haar wel goed zien... en dat is ook wat waard!
We hebben nog even geprobeerd om via marktplaats betere kaarten te krijgen, maar die prijzen gaan echt de pan uit rijzen. Gaat echt helemaal nergens meer over. Dat geld kunnen we beter besteden aan de dvd
We hebben er al zin in ieder geval
pi_58728175
Als je stoelen hebt verkocht gaat het wat lastiger. Maar bij staanplaatsen niet. Kan me wel voorstellend dat ze bij de stadion concerten uiteindelijk een catwalk neemt om dichterbij het publiek te komen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:51:08 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58728205
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:49 schreef SpaceSpiff het volgende:
Als je stoelen hebt verkocht gaat het wat lastiger. Maar bij staanplaatsen niet. Kan me wel voorstellend dat ze bij de stadion concerten uiteindelijk een catwalk neemt om dichterbij het publiek te komen.
Dat lijkt me sterk
pi_58728208
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook ik heb een kaartje
Ingang G
Dan mogen we door dezelfde ingang, spannend hoor
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:52:22 #204
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58728238
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:51 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Dan mogen we door dezelfde ingang, spannend hoor
Dan zie ik jullie daar ook.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:56:16 #205
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58728310
Gezellig!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:57:22 #206
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58728340
Hoe laat spreken we af, 5:42?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:58:53 #207
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58728367
Ik zie t nog wel. Weiger om nu al aan de ophits-gekte te beginnen!
pi_58728572
grappig dat ze de fokkers dezelfde ingangen geven..gosh
Gelukkig zonder haar
pi_58728945
Ik heb ingang J. Zit me nu al te bedenken of ik vroeg zal gaan, maar das niet echt leuk in m'n eentje, of wat later maar dan heb ik misschien een kutplek. Ohja, het is pas in september he
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:46:55 #210
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58729280
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:08 schreef TeChNo2 het volgende:
grappig dat ze de fokkers dezelfde ingangen geven..gosh
Ideaal voor een Fok-Madonna meet.

Confessions was op "dezelfde datum" in het jaar, toen was het weer lekker genoeg om de hele dag daar te zitten. Nog eerst even bij die sportzaak daar 2 van die suffe stoeltjes gekocht voor 7,50 p.st. en toen was het gewoon wachten. Dat was best gezellig. We waren er rond een uurtje of 11.00 / 11.30

De dag erna heeft mijn zus en haar vriend 2 oude terrasstoelen van mij meegenomen en daar gelaten, was ik daar ook weer mooi vanaf.
pi_58729626
Doen ze erg moeilijk over welke ingang er op je kaartje staat?
pi_58729672
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Doen ze erg moeilijk over welke ingang er op je kaartje staat?
Van mij mag je best door de G-ingang hoor
Gelukkig zonder haar
pi_58729690
Nee. Er zijn gewoon 2 ingangan voor het veld en ze willen het een beetje spreiden dat niet iedereen voor dezelfde ingang gaat staan.

Ik heb er in ieder geval nooit op gelet welke ingang ik moest hebben en ze hebben nooit moeilijk gedaan bij mij.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:18:04 #214
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58729799
LOL @ Huubtuubs log daarnet.

Leuk dat iedereen kaartjes heeft

Zwarte Magika: ze doen inderdaad niet zo moeilijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door MadGuy op 18-05-2008 15:17:51 ]
pi_58730679
Jeej ik heb ook ingang G en ben ook alleen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:30:50 #216
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58730801
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:24 schreef Erotica_ het volgende:
Join maar gewoon dus
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:01:03 #217
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58731283
Ja, Erotica_! Join the gang!
pi_58734357
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:24 schreef Erotica_ het volgende:
Ik ben ook alleen, dus als het goed is join ik ook bij G!
pi_58740157
Ah mooi zo! Ik krijg heel misschien toch nog gezelschap, en anders kom ik gezellig bij de Fok gang
pi_58743245
ik heb ook een kaartje.. ingang J.. who''s gonna join me?'

ik had eerst G maar een vriendin had ook een kaartje gekocht en had J en toen omgewisseld..
pi_58745279
Gewoon bij G aansluiten dus (zie posts hierboven)
pi_58748603
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gewoon bij G aansluiten dus (zie posts hierboven)
Word een gezellige meet dus:D
pi_58767366
4 Minutes stijgt in de 8e week eindelijk naar nummer 1 in de top 40 en voor de derde keer stijgt het nummer ook in de Mega Top 50 weer naar nummer 1. Daar heeft ze inmiddels 4 weken op 1 gestaan. Hiermee knalt ze gelukkig Marco Borsato van de toppositie overal! Gna gna gna.
pi_58767557
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:09 schreef Hapertje het volgende:
4 Minutes stijgt in de 8e week eindelijk naar nummer 1 in de top 40 en voor de derde keer stijgt het nummer ook in de Mega Top 50 weer naar nummer 1. Daar heeft ze inmiddels 4 weken op 1 gestaan. Hiermee knalt ze gelukkig Marco Borsato van de toppositie overal! Gna gna gna.
van top40.nl

1 1 3 WIT LICHT
marco borsato
2 2 7 4 MINUTES
madonna & justin timberlake
  maandag 19 mei 2008 @ 20:29:47 #225
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58767682
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:22 schreef Prego het volgende:

[..]

van top40.nl

1 1 3 WIT LICHT
marco borsato
2 2 7 4 MINUTES
madonna & justin timberlake
Dat is nog van week 20. We zitten nu in week 21.

Wat een rare sprong ineens zeg!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:28:36 #226
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58781065
En ik heb ook maar veldkaarten voor Düsseldorf 4 september besteld.
pi_58787770
De kaartverkoop in NL loopt niet zo hard he, nog 10.000 kaarten over.. Volgende keer maar gewoon Ahoy

Ze zei laatst trouwens dat ze geen zin meer heeft om Like a virgin nog te doen, geldt dat voor al haar ouwe meuk? Zou ik wel jammer vinden nl
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:59:13 #228
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58790161
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
De kaartverkoop in NL loopt niet zo hard he, nog 10.000 kaarten over.. Volgende keer maar gewoon Ahoy

Ze zei laatst trouwens dat ze geen zin meer heeft om Like a virgin nog te doen, geldt dat voor al haar ouwe meuk? Zou ik wel jammer vinden nl
Kun je haar wel overal goed zien.

Dat gedoe over Like A Virgin niet meer willen zingen... ach, dat is Madonna. Uiteindelijk kan ze er toch niet onderuit wat klassiekers te willen doen. Voor Re-Invention Tour in 2004 zei ze ook dat ze nooit meer oude liedjes als Material Girl en Like A Virgin wilde doen: uiteindelijk zong ze in 2004 Material Girl en tijdens de Confessions concerten deed ze Like A Virgin.

Ze zal dus heus wel klassiekers doen, maar verwacht ze dan in een nieuw jasje.
pi_58790243
Enne... inmiddels heeft ze al wel 3x Ahoy gevuld. Dus dat valt ook mee!

Had ik wel 3x kunnen gaan!
pi_58791220
Ja precies, doe gewoon 2 of 3 keer Ahoy, stuk beter geluid ook waarschijnlijk.. Dit wordt trouwens m'n eerste stadionconcert dus ben benieuwd of het net zo dramatisch is als ze zeggen (zal op het veld wel meevallen lijkt me)

Ah das wel een geruststelling MadGuy, Into the groove bv zou er nu best tussen passen in een nieuwe uitvoering

Hebben jullie dat ook, dat je elke keer aan Herman van Idols moet denken bij dat nummer
pi_58791422
Op het veld valt het wel mee ja

En ik hoop dat ze er een onverwachte nummer ergens tussenstopt. Paradise de vorige keer vond ik geweldig
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:25:53 #232
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58798783
Op het veld is het geluid inderdaad goed, ik was zelf ook verbaasd. In het Gelredome kan ik me herinneren dat het een beetje tegenviel. Vorige keer met Confessions nam Madonna wel een nieuw geluidssysteem mee, misschien dat dat ook hielp?

Into the Groove heeft ze met Re-Invention al een keer gedaan, met een Missy Elliot-rapje erin en nieuwe lyrics. Was wel grappig. Ze deed toen ook Papa Don't Preach. Ik heb zo'n raar idee dat ze nu misschien wel eens Open Your Heart zou kunnen gaan doen of zo...
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:39:33 #233
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58803683
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb zo'n raar idee dat ze nu misschien wel eens Open Your Heart zou kunnen gaan doen of zo...
Dan is mijn avond geslaagd!
Ik vind dat een tof nummer
pi_58803980
Ik heb een zwak voor Cherish
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:22:01 #235
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58805551
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 15:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb een zwak voor Cherish
Ik ook
Voor al die oude meuk eigenlijk
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:34:00 #236
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58805803
ze ontkomt niet aan een greep hits uit haar ouwe doos. Het zou mijn voorkeur hebben om de wat minder voor de hand liggende nummers te kiezen. Ik noem een "Who´s that girl?"
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:00:03 #237
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58807227
Voor de promo optredens in New York, Parijs en Kent gingen er ook geruchten dat ze Borderline zou doen. Wie weet voor de tour?

Madonna is op dit moment in Cannes ter promotie van de door haar geproduceerde en geschreven documentaire over Malawi, I Am Because We Are:

Meer op www.madonnadownload.com

[ Bericht 60% gewijzigd door MadGuy op 21-05-2008 19:47:19 ]
pi_58815226
Take a bow zou pas apart zijn. Kijken of ze het vocaal live kan halen
pi_58816248
Wow... een echte Dolly Parton jurk!
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:07:33 #240
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58822675
En HIER kun je stills vinden van Madonna's nieuwe video, Give It 2 Me. Met Pharrell.

pi_58823456
Geregisseerd door Sophie Muller toevallig?
pi_58824072
Hoop 't niet

En het is een beetje kleurloos Had meer zo'n kermisclip verwacht
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:46:30 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58830737
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geregisseerd door Sophie Muller toevallig?
Tom Munro, die ook de portfolio voor Elle heeft geschoten.
pi_58833665
Ah okee, die bruinige foto's waren nogal typisch Sophie Muller. En eens met Erotica..
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:54:36 #245
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58834341
Drownedmadonna.com moest ze verwijderen.

Vandaar maar even een recap van Madonna.nl:-

[ Bericht 40% gewijzigd door MadGuy op 22-05-2008 21:19:02 ]
  zondag 25 mei 2008 @ 16:32:36 #246
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58900874
Wellicht dat we vanaf volgende week meer en meer etails rondom de tour kunnen verwachten. Madonna begint dan namelijk met reperteren in New York.
quote:
Journalist Alain Brunet from La Presse has interviewed musician Ric'key Pageot, who will play keyboards on Madonna's Sticky & Sweet Tour.

His article gathers together tidbits and memories from the work Pageot has done with the Queen of Pop for her promotional show for the Hard Candy album, but most of all contains the first information from behind the scenes about what we should expect from Madonna's new tour.

Just to mention one news - Pageot reveals that rehearsals for the new tour will start in New York next week, that they will last for three months (well, you can surely guess that as the tour kicks off on August 23) and that Madonna is looking for some accordion to be featured in her show.
Bron: Madonna Tribe
pi_58915319
WHAAAAAAAAAAAAHHH... ik heb de opening van de tour al binnen qua mp3 (demo versie)! Candyshop.... hij klinkt helemaal geweldig.... hoop echt dat het geen fake is, want dan is de opening geweldig!

Overigens denk ik ook dat Madonna Devil tijdens de tour gaat mixen met Cry Me A River van Justin!
  maandag 26 mei 2008 @ 11:37:35 #248
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58915599
Dat is de opening van de promotour hoor, Hapertje. Dat hoorde je toch wel?
pi_58924100
Zo goed heb ik de promotour niet gezien/gehoord! Sorry! Foutje... bedankt! Maar toch fijn dat we nu een studioversie hebben.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:44:37 #250
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58927936
Ah nee, dan kon je het ook niet weten nee. Op het einde hoor je hem heel langzaam overgaan in het typische Justin beatje van Miles Away.

Overigens vind ik dat Madonna Sharon Stone moet aannemen als haar nieuwe manager: Video tijdens AMFAR AIDS veiling in Cannes. !
pi_58938377
De studioversies van 4 Minutes en Music (feat. Fedde Le Grand) zijn nu ook gelekt!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:58:44 #252
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58939270
En ze staat wéér op 1 in de Top 40!

4 Minutes Promo Tour Studio Versie heb ik gehoord: zó over de top had de albumversie moeten zijn. Of eigenlijk ook niet: nu is de tourversie veel overdonderender. Ik gok erop dat ze die vrijwel ongewijzigd laat en een beetje aan het einde van het concert gaat doen.

Music blijf ik cool vinden, die mix.

[ Bericht 5% gewijzigd door MadGuy op 27-05-2008 13:38:45 ]
pi_58950036
A very interesting and promising excerpt of a new media release from Live Nation:

The Sticky & Sweet Tour, where Madonna once again joins creative forces with director Jamie King, is expected to surpass her previous sold out Confessions Tour in terms of production, visual enhancement, technology, dancing, singing, costumes and nonstop entertainment.

A special stage is being created to showcase Madonna, her band, and a stunning troop of dancers, all of which will give fans a breathtaking never before seen or heard once-in-a-lifetime experience.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:21:10 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58950261
Klinkt interessant. Op het Madonna Tribe forum is dit plaatje te vinden:

Ook op de Live Nation site is iets dergelijks te vinden: KLIK

Satellietpodia verspreid door de zaal? Dat zou wel verklaren waarom de kaartjes achterin ook nog betrekkelijk duur zijn...
pi_58950575
Dat podium zou zo cool zijn!

Intussen is trouwens de demo-versie van Get Together uitgelekt. Met hele andere vocalen op het einde. Een geweldige versie!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:43:53 #256
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58950705
En ook een alternatieve versie van History. Oók weer met andere vocalen op het einde en in het refreintje. Madonna verwent ons zonder dat ze het weet.
pi_58950751
Toch blijft de promotour versie van 4 Minutes het beste van de gelekte tracks!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:51:14 #258
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58950842
Ja, die vind ik briljant. Het blaast de gladde, vlakke albumversie totaal weg. Moet natuurlijk ook wel met een live versie... Als ze nu een beetje aan haar vocalen gaat schaven wordt het vast heel cool tijdens de tour (aangezien ik het idee heb dat we die bijna ongewijzigd gaan horen tijdens de concerten).

Music vind ik ook briljant. Heerlijk NYC hipster.
pi_58950896
Music klinkt geweldig zo! Had het wel gehad met dat nummer, maar de remix van Fedde Le Grand is fantastisch. Ben echt benieuwd wat ze gaat doen tijdens de tour! Ik wil veel van Hard Candy horen, maar ook enkele goede klassiekers. De keuze wordt vast en zeker moeilijk voor d'r.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:57:17 #260
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58950985
Het enige wat ik eigenlijk niet hoef te horen (buiten de tracks door haar carrière heen die ik persoonlijk minder interessant vind, of al te vaak heb gehoord) is die afgrijselijke rockversie van Hung Up die ze deed tijdens de Hard Candy promo shows. Mijn God. Het is een disconummer Madonna.

Maar ik ben bang dat ze hem wél gaat doen.
pi_58951071
Hahaha.... de eerste keer toen ik hem hoorde, vond ik hem wel lekker. Maar na een goede herluistering was het inderdaad erg uit het verband gerukt. Maar dat ze het gaat doen... als ze het eenmaal in haar ritme heeft, laat ze het niet los, dus ik ben er ook bang voor!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:39:37 #262
69950 MadGuy
Fever Ray
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:50:22 #263
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59036733
Nieuwe video: Give It 2 Me

Simpel, maar ik vind hem wel werken. Al lijkt het wel gedaan met de echt innovatieve video's van Madonna...
pi_59037449
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Nieuwe video: Give It 2 Me

Simpel, maar ik vind hem wel werken. Al lijkt het wel gedaan met de echt innovatieve video's van Madonna...
ik vind hem niet echt bij het nummer passen en Madonna doet er niet echt veel moeite door.. ff wennen misschien
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:25:16 #265
16874 creno
born this way
pi_59156820
Wie weet waarom het Madonna-kanaal op youtube een hoop video's heeft die niet beschikbaar zijn voor dit land ?!?
pi_59157457
We worden gediscrimineerd terwijl Europa haar grootste markt is
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:54:18 #267
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_59157629
Typisch weer een geval van de grenzen van het WERELDWIJDE web.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:06:09 #268
16715 Mylene
*schatje*
pi_59157939
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef creno het volgende:
Wie weet waarom het Madonna-kanaal op youtube een hoop video's heeft die niet beschikbaar zijn voor dit land ?!?
Cookie Editor in FF gebruiken.
pi_59162767
Give it 2 me's videoclip is beetje een tegenvaller. Ik hoopte eigenlijk eerder in de sfeer van een blockparty.
pi_59188390
Ik vind eigenlijk de demo-versie van Get Together beter klinken dan de albumversie
pi_59303717
Heeft er hier iemand golden circle kaartjes kunnen bemachtigen? En zo ja hoe?

Wij hebben 2 staanplaatsen veld, vak j. Kan je dan een beetje vooraan komen?
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:12:30 #272
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59304833
Er zijn geen golden circle kaartjes voor de Arena te verkrijgen. Je kunt wel speciale pakketten kopen die toegang garanderen tot de golden circle, waar je allerlei extra's bij krijgt: merchandise, tourbook, eten, dat soort dingen. Die pakketten zijn via livenation.nl te koop.

Als je vroeg genoeg komt met reguliere veldkaarten, kun je zeker vooraan komen.
pi_59310739
Net een huis gekocht, 3 keer raden op welke dag de overdracht is
pi_59325573
En dat vier je natuurlijk met Madonna!
pi_59330380
Dat wel.. alleen het komt wel heel erg slecht uit als je die dag het liefst meteen wil verhuizen
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:20:44 #276
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59346753
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net een huis gekocht, 3 keer raden op welke dag de overdracht is
Nee.
  zondag 15 juni 2008 @ 22:13:15 #277
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59415761
Er zijn een heleboel outtakes van de Hard Candy fotoshoot gelekt. Ze zijn beter dan wat het uiteindelijk is geworden, met dat rare, schreeuwerige achtergrondje. Het is jammer dat ze niet gewoon met het Give It 2 Me concept is doorgegaan...

Zie de outtakes op Madonnamad.
  maandag 16 juni 2008 @ 09:57:52 #278
22273 Dizer
Save the beard!
pi_59425088
Heb gisteren 200 remixen van 4 minutes gedwonload
En van de rest van de nummer in totaal iets van 150

Er zijn echt te veel mixen van deze cd
  maandag 16 juni 2008 @ 11:35:53 #279
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59427271
Zijn dat niet allemaal amateurmixen ook dan?

Er is wat nieuws over de aankomende Sticky & Sweet Tour:-
quote:
The buzz about Madonna's new tour is about to begin. We hear it is confirmed that longtime Madonna vocalist Donna De Lory will not be part of the Sticky & Sweet Tour. We wish her all the best and good luck for her own shows this summer. The amazing Nicki Richards is back on board on a Madonna tour for the second time and a new girl also joined the clan. We still don't know her name yet but heard she was supposedly working with Britney Spears on some tour in the past.

As for the tour, musicaly it is very 80's mixed with hiphop, a kind of bizarre mixture that somehow works really well and we are told to really expect lots of surprises and some songs we thought Madonna would never perform again.
Bron: Madonnatribe.com
  maandag 16 juni 2008 @ 11:40:51 #280
22273 Dizer
Save the beard!
pi_59427404
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef MadGuy het volgende:
Zijn dat niet allemaal amateurmixen ook dan?

Er is wat nieuws over de aankomende Sticky & Sweet Tour:-
[..]

Bron: Madonnatribe.com
NIet allemaal.. zitten een hoop goede tussen!!!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:03:25 #281
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59454825
Ik ben normaliter niet zo'n fan van remixes. Die Paper Faces Remix van Let it Will Be vind ik daarentegen weer beter dan de albumversie. Mijn lievelingsmix.

Tournieuws van Madonnatribe:-

Podium:

Tourbook:
quote:
The official Tour Book for the Sticky & Sweet Tour will feature this time brand new images by Madonna's new frequent collaborator, photographer Tom Munro, who did the popular Elle shoot and directed the video for the new single, Give It 2 Me

Tom Munro and Madonna are expected to work on the shoot at the end of this month (June 2008) in New York.
pi_59457683
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben normaliter niet zo'n fan van remixes. Die Paper Faces Remix van Let it Will Be vind ik daarentegen weer beter dan de albumversie. Mijn lievelingsmix.
ik houd ook niet van remixes maar ik deel m'n mening met die van jou, de paper faces remix is veel gaver dan het origineel. Let It Will Be tijdens Confessions
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:27:51 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59465337
Robyn is net bevestigd als support voor de tour in Nice, Berlijn, Zurich, Amsterdam, Dusseldorf, Frankfurt, Lissabon, Wenen en Athene
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:15:20 #284
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59466389
Coolie!

Wel een beetje hypocriet van haar:
quote:
ROBYN VOWS NEVER TO WORK WITH MADONNA

2008-05-08 09:56:13
Movie & Entertainment News provided by World Entertainment News Network (http://www.wenn.com)

Swedish singer ROBYN has ruled out a possible duet with MADONNA - because she's more of a "celebrity" than a musician.
Robyn - real name Robin Carlsson - insists she wouldn't work with the Material Girl until she concentrates on her career rather than her status in the media spotlight.

The star, who borrowed the title of her newest track from Madonna's 1987 number one hit Who's That Girl, says, " I don't expect to work with her!

"Anyway, I don't collaborate with celebs, I work with musicians."

[ Bericht 80% gewijzigd door MadGuy op 17-06-2008 18:22:16 ]
pi_59467550
Hahaha... ze heeft Madonna te hard nodig voor een echte doorbraak! Al is With Every Heartbeat wel echt een geweldig nummer!
pi_59467686
En daar is toch dan de setlist waar Madonna nu mee werkt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto met aantekeningen op de setlijst staan op Madonnaned in het forum!

[ Bericht 2% gewijzigd door Hapertje op 17-06-2008 20:31:43 ]
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:42:01 #287
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59468552
Als dat écht is... iedereen kan zoiets maken natuurlijk!

Maar het lijkt mij wel een leuke setlist, mocht het waar zijn.
pi_59468583
Rescue Me Die doet ze dus nooit live he.

Gaan we eigenlijk nog beginnen met posten in spoilertags of moet ik de komende maanden deze topic mijden.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:59:27 #289
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59468981
We kunnen wel spoilertags doen ja. Misschien wel zo handig...
pi_59469807
Heb het in een spoilertag verstopt! Excuses Erotica!
pi_59470483
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Hapertje het volgende:
En daar is toch dan de setlist waar Madonna nu mee werkt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto met aantekeningen op de setlijst staan op Madonnaned in het forum!
maar dit blijft nog steeds wat buzz..
ben ik nou de enige die kotsmisselijk wordt van Holiday?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:13:03 #292
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59470807
Ik vraag me ook af of ze die gaat doen. Music en Hung Up hebben de plaats van evergreen Holiday inmiddels wel overgenomen, de rek is eruit lijkt me.
pi_59479528
Music heb ik ook wel gezien eigenlijk... daar mag ze ook wel een keer mee stoppen!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:18:29 #294
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59481890
Music kan ik nog wel verhapstukken, zeker in de Fedde le Grand-versie.

Een making-of van GI2M video:
pi_59483569
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:12 schreef MadGuy het volgende:
Er zijn geen golden circle kaartjes voor de Arena te verkrijgen. Je kunt wel speciale pakketten kopen die toegang garanderen tot de golden circle, waar je allerlei extra's bij krijgt: merchandise, tourbook, eten, dat soort dingen. Die pakketten zijn via livenation.nl te koop.

Als je vroeg genoeg komt met reguliere veldkaarten, kun je zeker vooraan komen.
Vooraan van het achterste vak ja...

Als ze het opstellen zoals bij de Police en de Peppers (waar ik Mojo wel voor aan zie) dan is er vooraan een vak waar 5000 man in kan met VIP/deluxe (extreem dure) kaarten + polsbandjes. Dit nam bij de Police en de RHCP 1/3 van het veld in beslag vooraan. De rest stond daarachter tegen hekken aan te leunen...
pi_59485175
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Een making-of van GI2M video:

Het was wel goed te zien dat die gasten nog nooit een clip hadden gemaakt
pi_59485637
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Numbie het volgende:

in Nice sta ik dit jaar achterin het voorste vak.
Ik kan niet tegen extreme drukte om me heen maar wil het geheel wel goed kunnen bekijken en dan is die plaats ideaal
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:02:54 #298
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59486027
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Numbie het volgende:

[..]

Als ze het opstellen zoals bij de Police en de Peppers (waar ik Mojo wel voor aan zie) dan is er vooraan een vak waar 5000 man in kan met VIP/deluxe (extreem dure) kaarten + polsbandjes. Dit nam bij de Police en de RHCP 1/3 van het veld in beslag vooraan. De rest stond daarachter tegen hekken aan te leunen...
Bij Madonna is dat gelukkig niet zo. Madonnaunderground.nl heeft het volgende van Mojo te horen gekregen:
quote:
Ticket de Luxe: het aanschaffen van een Ticket de Luxe houdt in dat je gegarandeerd toegang hebt tot de golden circle op het veld, je hebt echter geen 'early access' en zal net als iedereen met een staanplaats in dezelfde rij moeten plaatsnemen. Arriveer je vlak voor het concert begint, heb je te allen tijde recht op toegang tot de golden circle, maar zal het moeilijk zijn om nog helemaal vooraan te komen tegen het hek haan. Ticket de Luxe geeft je verder een exclusieve tour gift, een die niet te koop zal zijn bij de reguliere merchandise, een laminate en een uitrijkaart.

Staanplaats tickets: wil je vooraan staan, zul je vroeg moeten arriveren bij de Amsterdam ArenA. Jouw staanplaats ticket is geen garantie voor een plek in de golden circle vooraan bij het podium! Zorg dat je vroeg arriveert, weinig bagage bij je hebt zodat je bij de ticket check direct door kan lopen. Zodra de organisatie vind dat de golden circle vol is, wordt het vak afgesloten en de rest van de mensen moeten dan plaatsnemen in het grote vak achter de golden circle. <strong>Security zal rennende mensen zoveel mogelijk proberen te temperen!

Mensen in de golden circle kunnen deze altijd verlaten, bij het verlaten van de golden circle krijg je of een wristband of stempel, of beiden. Dit zorgt ervoor dat je altijd kan terugkeren in de golden circle.

Er is plaats in de golden circle voor een paar duizend man, de exacte hoeveelheid is nog te veranderen tot een week voor de show!
pi_59486611
Hoelaat moet je ongeveer in de rij gaan staan om in het voorste vak te komen? Uur of 15-16 vroeg genoeg of moet je dan echt denken aan 10 u 's morgens
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:39:03 #300
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59486890
Het ligt eraan. Met de Confessions Tour waren we er rond tien uur/half elf en kwamen we goed vooraan te staan, in de oksel van de catwalk links (waar Madonna Like A Virgin deed) en de main catwalk. Zeer goed zicht dus en dichtbij Madonna. De volgende dag wilden we rustiger aan gaan doen en kwamen we ongeveer twee/drie uur aan, en we stonden op dezelfde plek in de Arena...

Neem gewoon niet teveel bagage mee zodat ze niet hoeven te controleren en je snel door kunt lopen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:40:54 #301
69950 MadGuy
Fever Ray
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')