Als dat de bonustrack is op de limited edition, komt die vanzelf wel.quote:
Ja, dat is mijn vorige OP.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef creno het volgende:
Als ik hem nu nog pre-order, zou ik hem dan op de 25e binnen hebben ? (het album dus)
het origineel is voor mij goud maar toch ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:20 schreef Dragonwizard het volgende:
Ring my bell staat ook op de itunes deluxe version.
Als jij de tekst naar mij pm't dan pas ik mijn OP aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn vorige OP.Ik wil eventueel wel een tekstje schrijven als niemand zin heeft, maar ik kan hem niet aanpassen omdat ik de OP niet heb aangemaakt.
Ik geloof dat je niet meer kunt pm-en. De optie is uitgeschakeld - voorlopig althans. Maar hij volgt hieronder:quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als jij de tekst naar mij pm't dan pas ik mijn OP aan.
dat heb ik nou net andersom, zo zie je maar weerquote:Op woensdag 23 april 2008 17:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond Confessions geweldig maar vind deze cd zo tegenvallen
Coolie. Haal ik mijn post weg, die heeft dan toch geen nut meer.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb de CD! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!
Op zich is het niet vreemd: Kanye West is op het moment een grote naam die furore maakt met een enorm vernieuwende concerttour. "Kijk eens met wie ik werk!" Zoiets dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Hapertje het volgende:
Radio538 sponsort de cd met een sticker op de hoes. Vreemd genoeg staat ook op de sticker Beat Goes On groot vermeld!
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:28 schreef Hapertje het volgende:
Voices klinkt aan het begin nog steeds te bombastisch... net of je boxen gaan barsten. Daarna is de kwaliteit erg scherp en minder donker dan de lek.
Over bij de FRS ??quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:25 schreef Retarded het volgende:
de cd is inderdaad tijdelijk 9,99 euro bij FRS! Mooi koopje
Yeps tweelingzus van Susannah, ik hoorde dat zij en Pharell "Wendy " zongen, en luisterde daarom nog es xtra goed naar de gitaar, ik hoefde eigenlijk al niet meer in het boekje te kijken, cool!quote:Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef MadGuy het volgende:
Ja, Wendy Melvoin van Wendy & Lisa!Is zij trouwens niet de tweelingzus van Susannah Melvoin die heeft meegewerkt aan de track Candy Perfume Girl op Ray of Light?
Ik ben trouwens benieuwd hoe de tracks live gaan klinken. 30 April zal ze een eerste promo optreden in New York doen. Deze wordt ook als webcast uitgezonden, al geloof ik dat we die webcast in Europa pas later krijgen of zo.
Volgens Madonnatribe.com is dit de setlist:
Candy Shop
Miles Away (with Madonna playing the guitar)
Music (Fedde Le Grand Mix)
Give It 2 me
4 Minutes (with Justin Timberlake appearing on the screens)
Hung Up (Rock Mix)
quote:BREAKING NEWS] GREAT News on the Upcoming WORLD TOUR from Warner Portugal!!
Category: Live Performances & Tours.
Our Portuguese correspondent Diogo went to the FNAC "Hard Candy" listening party in Lisbon yesterday.
An exec from Warner Music Portugal talked about Madonna's new album, her promo tour and especially about her upcoming world tour.
He said that they will give away a lot of tickets for the concerts that Madonna will play in London on September 11 and 13, in Paris on September 25 and in Amsterdam on September 29.
Who bought the "Hard Candy" CD yesterday received a promotional t-shirt along with a coupon for the competition to win tickets for Madonna's upcoming world tour. Yes... world tour, and not promo tour!!
People have to create a line saying "What makes you be a fan" ans deliver the coupon on one of the FNAC stores in Portugal before May 28. The coupon talks about a show in 2008 that it's not defined yet.
The Warner exec also said that Vodafone will broadcast the promo gig that Madonna will play in New York on April 30. Check www.vodafone.pt.
Ik hoop dat ze een producer strikt die wat minder (alleen) dance of R&B geöriënteerd is. William Orbit was toen een schot in de roos, zijn sound was nieuw. Wat ik daarna had met zijn nummers voor All Saints heb ik nu met Timbaland's (wicky-wicky uh) nummers voor Madonna: leuk, maar het trucje kennen we al dus is het niet vernieuwend, of op zijn minst opmerkelijk. Daarnaast vind ik de producers op Hard Candy teveel aanwezig met hun eigen stemmen, waardoor het voor mij te vaak een plaat van hun lijkt waar Madonna op meedoet in plaats van andersom.quote:Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als ze weer iets melodieuzers en orchestralers gaat doen, net zoals Ray of Light inderdaad. Het was een groot succes voor haar, zowel qua verkopen als kritieken, dus waarom niet? Het probleem met dat soort platen is altijd dat je ze niet kunt afdwingen. Ze komen op een moment van grandioze inspiratie.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vind Hard Candy ook geweldig, maar heb ook wat punten van kritiek.quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Sequencial het volgende:
Ter relativering: het meest 'wicky-wicky'-nummer 4 Minutes vind ik te gek, dus blijkbaar zwets ik maar waten op de terugweg gaat Hard Candy gewoon nog een keer door de luidsprekers whehe
en zelfs dan blijft het een mening van een enkel persoon. ik zie daarom te toegevoegde waarde niet zo van een "beoordeling".quote:Op woensdag 30 april 2008 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
De Volkskrant heeft de cd één ster gegeven, Het Parool dan weer vier. Opvallend verschil. Ik zou toch eerder voor de een dan de vier gaan trouwens.
Ik vond juist American Life en Confessions geweldig, AL is ws. zelfs mijn favoriete Madonna-album..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef MadGuy het volgende:
De kern bij die beide recensies is deze: hou je van Music en Ray Of Light of niet. Als je die twee platen geweldig vond, is Hard Candy inderdaad zwakker.
De MP3 download is ook te vindenquote:Op donderdag 1 mei 2008 04:46 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist live in New York gezien (op internet hoor!)!
Setlist:
1. Candy Shop
2. Miles Away (op gitaar)
3. 4 Minutes (met Justin Timberlake, mooie choreografie maar slechte zang van Madonna EN Justin)
4. Hung Up (ROCKVERSIE met snoeiharde gitaren... retecool!)
5. Give It To Me (GEWELDIGE DANS)
6. Music (Megacoole choreografie!)
Leuk optreden, maar niet overweldigend genoeg in die 35 minuten... op het einde kwam ze pas echt op gang. Wel heerlijk zitten genieten. Hoogtepunt waren Give It To Me en Music!
ja...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Erotica_ het volgende:
Was Music nou gemixed met Put your hands up for Detroit?
Ze zegt eigenlijk in het interview dat ze bezig is met serieuze onderhandelingen, maar goed, Madonna.com bevestigd het, dus we kunnen wel zeggen dat het nu officieel bevestigd is. YAY!quote:May 1, 2008
Madonna Confirms Fall 2008 Tour!
Madonna confirmed that she would go on tour this fall during an interview with Ryan Seacrest this morning. The interview is available for streaming from KiisFM's website. Just click here.
Tour dates and cities to be announced soon so stay tuned!
Allebei vind ik dus persoonlijk geweldig..Pluspunt van Confessions is dan weer dat de liedjes op elkaar doorlopen...waardoor het allemaal wat serener klinkt, in vergelijking met HC.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Persoonlijk vind ik Confessions ook beter, maar Hard Candy heeft zijn pluspunten
volgens:quote:Sep 24, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
Sep 25, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
De staanplaatsen waren toen ook iets van 100 euro. Nu dus een kleine opslag. Het valt me nog mee. Maar ja, duur is het wel weer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben geen megafan, maar was wel van plan om erheen te gaan. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden E50 duur vond (zoiets was het toen toch?) maar dit is wel heel extreem..
Kwam ook omdat er eikels waren die dachten even flinke winst te trekken door een bulk kaarten op te kopen en die voor het twee -of drievoudige op marktplaats te kwakken. Kwamen die even lekker van een koude kermis thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigenlijk valt het elke keer wel mee. Dagen voor haar concert waren er online nog kaarten (van verschillende rangen) beschikbaar.
Hadden wij daar niet zo'n fijn gedeeld mapje voor???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
toch even melden, hoewel ik denk dat het overbodig is maar, "Ring my bell" is ook te vinden op verschillende plekken.
Mijn excuses, ik was aan de schoonmaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:06 schreef HuubTuub het volgende:
uhm, dan moet ik de MSN weer eens afstoffen.
en dan ben je ook niet eens op de draad...![]()
mijn vriend is er ook geweest nadat hij kaarten had gewonnen op de radio. Het kan goed zijn dat hij jullie heeft gezien want voor hem stonden een hoop Nederlanders. Ook hij was erg te spreken over de showcase (concert vind ik net wat misplaatst hier), ik heb het terug gezien op internet, oh mijn god wat zong ze vals. Candyshop en Miles away ging nog wel maar de rest.. Ik heb confessions gezien in Parijs, de muziek staat dermate hard dat je het valse niet goed hoort, ik denk dat dat in Olympia hetzelfde was.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef Maringo het volgende:
Gister thuis gekomen van de releaseparty in Parijs. ... knip
ik was ook 1 van 30 gelukkige die via de radio (538) had gewonnen. Met de bus ernaartoe, waren er om 6 uur en om half 9 naar binnen. Het was wel een chaos met kaartjes enzo, ruzie in de rij wie er als eerst naa binnen mochten, mensen die voordrongen. Ik heb me maar een beetje afzijdig gehouden ervan, er waren genoeg die-hard fans die wel de confrontatie aangingenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:14 schreef Prego het volgende:
[..]
mijn vriend is [...] Heb jij op straat geslapen?
ben ik helemaal met je eens, ik was voorheen altijd erg kritisch op haar shows, slechte zang etc. Maar wanneer je erbij bent gaat het dak er af en is het een groot feestquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:55 schreef Maringo het volgende:
En tja, als ik naar zoiets ga, ga ik voor de sfeer, het gevoel en de show. Iets wat je niet kan meevoelen als je een filmpje op internet bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |