abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58264877
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:06 schreef magnifor het volgende:
OP aangepast.
Coolie. Haal ik mijn post weg, die heeft dan toch geen nut meer.

Als ik zo luister is Confessions meer instant leuk. Maar ik moet zeggen dat ik op dit album ook zeker favorieten heb. Ik ben erg blij dat het dit is geworden en niet een standaard hihopgedoetje.
pi_58282430
Ik heb de CD! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!! Radio538 sponsort de cd met een sticker op de hoes. Vreemd genoeg staat ook op de sticker Beat Goes On groot vermeld! Tekst luidt : Madonna The Sticky And Sweet Album including the hit single 4 Minutes featuring Justin Timberlake and Timbaland, Beat Goes On featuring Kanye West. Songs produced by the Neptunes, Timbaland and Justin Timberlake!

Ik ben er helemaal blij mee!
Nothing takes the past away like the future!
pi_58284182
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb de CD! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58284183

[ Bericht 100% gewijzigd door Prego op 24-04-2008 18:50:25 (dubbel) ]
pi_58284253
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Hapertje het volgende:
Radio538 sponsort de cd met een sticker op de hoes. Vreemd genoeg staat ook op de sticker Beat Goes On groot vermeld!
Op zich is het niet vreemd: Kanye West is op het moment een grote naam die furore maakt met een enorm vernieuwende concerttour. "Kijk eens met wie ik werk!" Zoiets dus.

Op Radio538 en RTL is het volgende week Madonnaweek.

Tips voor degenen die hem morgen kopen. Bij Freerecordshop schijnt die morgen ¤ 9,99 (op de website staat weer keurig 17,99 vermeldt, dus het zal wel een foutje zijn) te kosten. Bij Saturn Tilburg (en andere filialen?) is die ¤ 8,-. Ik ben benieuwd wat Mediamarkt gaat doen.

Oh! Hapertje! Even een snel vraagje: is Voices qua geluidskwaliteit beter dan de lek? Daar maak ik me een beetje zorgen om.

[ Bericht 9% gewijzigd door MadGuy op 24-04-2008 22:06:48 ]
pi_58286431
Voices klinkt aan het begin nog steeds te bombastisch... net of je boxen gaan barsten. Daarna is de kwaliteit erg scherp en minder donker dan de lek.
pi_58286930
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:28 schreef Hapertje het volgende:
Voices klinkt aan het begin nog steeds te bombastisch... net of je boxen gaan barsten. Daarna is de kwaliteit erg scherp en minder donker dan de lek.
Gelukkig!

Aan het begin klinkt het voor mij wel goed, maar dat orchestrale gedeelte was heel erg fuzzy, dat één na laatste belletje bijvoorbeeld, erg raar. Maar ik ben blij dat het op de originele cd tenminste crips klinkt. Dat de bass zo krakerig klinkt had ik verwacht, dat zal wel de intentie zijn geweest (denk Easy Ride).
pi_58293646
de cd is inderdaad tijdelijk 9,99 euro bij FRS! Mooi koopje
  vrijdag 25 april 2008 @ 02:29:46 #34
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58293682
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:25 schreef Retarded het volgende:
de cd is inderdaad tijdelijk 9,99 euro bij FRS! Mooi koopje
Over bij de FRS ??
Dat zou vet leuk zijn en ga ik straks dus kijken.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58299226
Hard Candy is PLATINA! 60.000 stuks zijn al verkocht! Way to go!
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:47:54 #36
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58301967
Ik heb hem en idd 9,99
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:07:14 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58302456
Voor 10 euri kon ik m vandaag ook niet zomaar voorbij lopen bij de Free, dus ik heb m maar ff meegenomen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58303904
Zeker een mooie prijs. Overigens, bij de Mediamarkt in Rotterdam Centrum had ik hem vandaag voor 9 euro.
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:08:19 #39
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58306288
Bij zowel FRS als MediaMarkt was ie idd ¤9,99

Ik heb hem ook En ik vind hem gaaf!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58308794
Werk bij een cd-winkel en hem 'm vandaag dus meteen opgezet in de winkel. Maar wát een kutplaat is dit zeg! Echt heel saai. En die foto's in het boekje

Alleen de single is vet
pi_58308939
Ik vind 4 Minutes eigenlijk nog het zwakste. Nou ja, vooruit: Candy Shop en Incredible zijn ook geen favorieten van mij...
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:07:26 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58309066
Candy Shop vind ik ook wat minder. Beat goes on vond ik 1e keer ook niet zo geweldig maar 2e keer al stuk leuker Maar dat had ik ook met 4 minutes.

Give it 2 me vind ik op het eerste gehoor één van de leukste!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58310086
het stukje "now she's rollin' rollin rollin', and you were stolen stolen stolen" doet me qua melodie en ritme elke keer weer denken aan het "baila baila baila" uit dit nummer
pi_58310781
Ik vind 'm leuk t/m Miles Away (afgezien van Candy Shop dan ), daarna vind ik er weinig aan.. maar misschien komt het nog.
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:00:16 #45
16874 creno
born this way
pi_58317378
een vriendin heef de cd voor me meegenomen bij de saturn (8 eurootjes)

gisteren geluisterd en ik ga hem zo weer opzetten, eerste indruk was goed !!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 27 april 2008 @ 15:20:21 #46
176471 oh-oh
pi_58339777
Ik draai m al grijs, tegen alle verwachtingen in vind ik hem echt geweldig !
En Wendy doet mee
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 april 2008 @ 17:25:55 #47
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58342147
Ja, Wendy Melvoin van Wendy & Lisa! Is zij trouwens niet de tweelingzus van Susannah Melvoin die heeft meegewerkt aan de track Candy Perfume Girl op Ray of Light?

Ik ben trouwens benieuwd hoe de tracks live gaan klinken. 30 April zal ze een eerste promo optreden in New York doen. Deze wordt ook als webcast uitgezonden, al geloof ik dat we die webcast in Europa pas later krijgen of zo.

Volgens Madonnatribe.com is dit de setlist:

Candy Shop
Miles Away (with Madonna playing the guitar)
Music (Fedde Le Grand Mix)
Give It 2 me
4 Minutes (with Justin Timberlake appearing on the screens)
Hung Up (Rock Mix)
  zondag 27 april 2008 @ 21:22:52 #48
176471 oh-oh
pi_58346822
quote:
Op zondag 27 april 2008 17:25 schreef MadGuy het volgende:
Ja, Wendy Melvoin van Wendy & Lisa! Is zij trouwens niet de tweelingzus van Susannah Melvoin die heeft meegewerkt aan de track Candy Perfume Girl op Ray of Light?

Ik ben trouwens benieuwd hoe de tracks live gaan klinken. 30 April zal ze een eerste promo optreden in New York doen. Deze wordt ook als webcast uitgezonden, al geloof ik dat we die webcast in Europa pas later krijgen of zo.

Volgens Madonnatribe.com is dit de setlist:

Candy Shop
Miles Away (with Madonna playing the guitar)
Music (Fedde Le Grand Mix)
Give It 2 me
4 Minutes (with Justin Timberlake appearing on the screens)
Hung Up (Rock Mix)
Yeps tweelingzus van Susannah, ik hoorde dat zij en Pharell "Wendy " zongen, en luisterde daarom nog es xtra goed naar de gitaar, ik hoefde eigenlijk al niet meer in het boekje te kijken, cool!
( Groucho Marx )
pi_58352341
Morgenavond is er hier in Orlando in de Virgin een Madonnaparty vanaf 22.30 uur! Om 00.00 uur begint de midnight sale van Hard Candy! Kijken of ik ga, het lijkt me erg leuk!
  maandag 28 april 2008 @ 09:31:26 #50
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_58353601
Afgelopen vrijdag Hard Candy gehaald voor een tientje bij de MediaMarkt. Na een aantal draaibeurten pen ik er het volgende over neer:

Beste nummers:
Candy Store
4 Minutes
Heartbeat
Incredible
Beat Goes On
Devil Wouldn't Recognize You

Skipper:
Spanish Lesson

Wat me opvalt is dat ik bij veel nummers iets heb van 'dat heb ik eerder gehoord'. Nelly Furtado (dat zal de Timbaland-touch zijn), Prince (de beginregels van Kiss komen langs), Sheena Easton (de melodie van What comes naturally), Usher (het deuntje van Yeah) en nog wat anderen. Dat hoeft niet erg te zijn, maar is niet wat ik verwacht van een Madonna-plaat. Wat dat betreft vond ik Confessions verrassender, en qua albumstructuur vind ik een Loose van Nelly Furtado een stuk afwisselender.

Daarnaast vind ik het beats+claps tussenstuk in Give It 2 Me echt niet kunnen, She's Not Me komt nooit lekker los en duurt te lang, en Spanish Lesson is een draak van een filler. Voices klinkt voor mij niet echt als een afsluiter, dat had wat mij betreft beter Devil kunnen zijn.

Wel zijn de nummers die ik goed vind erg lekker, en die maken het zeker de moeite waard om het album aangeschaft te hebben. Alleen weer jammer dat er geen teksten in het boekje staan, en dat de foto's daarin niet wat afwisselender zijn.

Wat mij betreft mag ze na twee 'dance'-albums de volgende keer weer een briljant en wat serieuzer album als 'Ray Of Light' afleveren, maar Hard Candy is best een lekker tussendoortje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 28-04-2008 15:56:57 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')