Afgelopen vrijdag Hard Candy gehaald voor een tientje

bij de MediaMarkt. Na een aantal draaibeurten pen ik er het volgende over neer:
Beste nummers:
Candy Store
4 Minutes
Heartbeat
Incredible
Beat Goes On
Devil Wouldn't Recognize You
Skipper:
Spanish Lesson
Wat me opvalt is dat ik bij veel nummers iets heb van 'dat heb ik eerder gehoord'. Nelly Furtado (dat zal de Timbaland-touch zijn), Prince (de beginregels van Kiss komen langs), Sheena Easton (de melodie van What comes naturally), Usher (het deuntje van Yeah) en nog wat anderen. Dat hoeft niet erg te zijn, maar is niet wat ik verwacht van een Madonna-plaat. Wat dat betreft vond ik Confessions verrassender, en qua albumstructuur vind ik een Loose van Nelly Furtado een stuk afwisselender.
Daarnaast vind ik het beats+claps tussenstuk in Give It 2 Me echt niet kunnen, She's Not Me komt nooit lekker los en duurt te lang, en Spanish Lesson is een draak van een filler. Voices klinkt voor mij niet echt als een afsluiter, dat had wat mij betreft beter Devil kunnen zijn.
Wel zijn de nummers die ik goed vind erg lekker, en die maken het zeker de moeite waard om het album aangeschaft te hebben. Alleen weer jammer dat er geen teksten in het boekje staan, en dat de foto's daarin niet wat afwisselender zijn.
Wat mij betreft mag ze na twee 'dance'-albums de volgende keer weer een briljant en wat serieuzer album als 'Ray Of Light' afleveren, maar Hard Candy is best een lekker tussendoortje.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 28-04-2008 15:56:57 ]
Nothing has changed. Everything has changed.