Laten we hopen dat dit dus ook voor de Amsterdam Arena geldt.quote:European stadium shows will feature 'Gold Circle' as a ticket option. Fan club members will have the opportunity to purchase 'Gold Circle' tickets during the presales for shows that offer this ticketing option.
Done.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:44 schreef SpaceSpiff het volgende:
Misschien moet iemand even in het Bon Jovi topic vragen of ze een apart ingang hebben.
Da´s vreemd. En dat zijn de tickets die je alleen via Icon kunt kopen, of ook in de reguliere sale?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef MadGuy het volgende:
Londen heeft het in ieder geval. Voor 85 pond zit je in de golden circle. Parijs heeft het ook. Maar op de Nederlandse ticketmaster is nog niets te zien over rangen.
Dat is volgens mij anders dan de Hot Ticket/VIP ticket pakketten. Het gaat hier volgens mij om Gold Circle kaarten tegen nominale waarde. Of ze in de reguliere verkoop te koop zullen zijn, weet ik niet. Ticketmaster laat nog niets zien en ook Mojo.nl is heel onduidelijk over de verschillende rangen en bijbehorende prijzen.quote:European stadium shows will feature 'Gold Circle' as a ticket option. Fan club members will have the opportunity to purchase 'Gold Circle' tickets during the presales for shows that offer this ticketing option.
Ik denk dinsdag. Maandag is een feestdagquote:Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef MadGuy het volgende:
Ja die pakketten: dat is oud nieuws. Nieuw is nu echter dat je ook gewoon de golden circle kaarten kunt kopen tegen nominale waarde.
Van ICON:
[..]
Dat is volgens mij anders dan de Hot Ticket/VIP ticket pakketten. Het gaat hier volgens mij om Gold Circle kaarten tegen nominale waarde. Of ze in de reguliere verkoop te koop zullen zijn, weet ik niet. Ticketmaster laat nog niets zien en ook Mojo.nl is heel onduidelijk over de verschillende rangen en bijbehorende prijzen.
Ik ben bang dat we het maandag pas zullen weten.
Maandag. Fanclub voorverkoop.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:13 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ik denk dinsdag. Maandag is een feestdag
precies de reden waarom ik in Bercy achteraan ga staan. te veel hysterie.. veel te veel. In de arena had mijn vriend plaats genoeg, en hij sond 3 meter van het podium af.. in Bercy ziet het eruit als een slagveld, gevolgd door een enorme orgie van hysterische fansquote:Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef MadGuy het volgende:
sfeer proeven enzo tussen de Madonna idioten.
Ik ken het.. ik krijg ook niemand zo gekquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nadeel van zo'n hoge prijs is dat ik waarschijnlijk niemand zo gek ver kan krijgen om mee te gaan
Hola!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef Hapertje het volgende:
He Madguy? Wat heb je gekocht?
Die had je toch gelijk kunnen regelen bij ICON? Of heb je de vier kaarten al verspeeld? Of werkt de code niet meer bij Amsterdam?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:12 schreef Hapertje het volgende:
Ik heb Golden Circle tickets voor Wembley whoohoo! Zaterdag staanplaatsen regelen voor Amsterdam dan maar!
Wat ik heb begrepen van de Amerikaanse verkoop werkt de code maar bij 1 site. Er werd voor gewaarschuwd dat de kaarten voor verschillende sites worden verkocht en dat je niet zomaar kaarten voor verschillende concerten kunt kopen. Tenzij die concerten via dezelfde site worden verkocht.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die had je toch gelijk kunnen regelen bij ICON? Of heb je de vier kaarten al verspeeld? Of werkt de code niet meer bij Amsterdam?
Als het pk geen crash krijgtquote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet ook wachten tot zaterdag. Hoop dat ik dit keer een beetje meer geluk heb en niet helemaal bovenaan kom te zitten.
Als de lieve mevrouw van het GWk een beetje meewerkt.
Code voor Adam werkt niet meer! Dan maar zaterdag in de rij staan ;-)quote:Op maandag 12 mei 2008 13:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die had je toch gelijk kunnen regelen bij ICON? Of heb je de vier kaarten al verspeeld? Of werkt de code niet meer bij Amsterdam?
Gezelligquote:Op maandag 12 mei 2008 15:33 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Code voor Adam werkt niet meer! Dan maar zaterdag in de rij staan ;-)
Je hebt de verkeerde data ook. Ik zal de juiste even posten daarzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:39 schreef schatje het volgende:
Kan iemand die tourdata ff uitleggen![]()
Madonna "Sticky & Sweet Tour" A'dam Arena, 2 sept
quote:Geen golden circle tickets in verkoop voor Amsterdam!
Wij hebben zojuist de bevestiging ontvangen van MOJO dat er definitief GEEN golden circle tickets in de reguliere verkoop gaan a.s. zaterdag 17 mei, voor de show in Amsterdam!
Het is dus een kwestie van vroeg arriveren op 2 september in de queue, zodat je een van de eersten bent die de ArenA kan binnen hollen. Net zoals met de Confessions Tour geldt, wie het hardst rent staat gegarandeerd in de golden circle!
We hebben z.s.m. informatie over eventuele HOT seats en vip packages!
Dank aan: MOJO
Dan is zo'n kaartje ook zinloos inderdaad. Die extraatjes betaal je ook zelf en als je er 2 september vroeg bij bent sta je ook in het voorste vak.quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:58 schreef SpaceSpiff het volgende:
Niet eens eerder toegang tot het stadion.
quote:Mojo heeft ons geinformeerd betreffende de HOT tickets van de Sticky & Sweet show in Amsterdam. Deze tickets garanderen toegang tot de golden circle, echter op dit moment kan MOJO nog niet bevestigen dat dit ook 'early access' geeft, maar lijkt onwaarschijnlijk gezien dit niet wordt genoemd in de pakketten.
Om dus gegarandeerd te zijn van een plek helemaal vooraan tegen het hek aan, zul je dus toch in de queue moeten gaan staan.
De HOT tickets gaan deze zaterdag in de verkoop!
Dank aan: MOJO
Ook wel een beetje duurder.quote:Seat & Sweet Package
Full Hospitality Package includes:
* 1st rank seat
* Parking
* Tour gift
* Dinner & drinks and more...
¤ 359.00 excl. 6% VAT.
Sticky Field Package
Full Hospitality Package includes:
* Field ticket
* Access to front barrier
* Parking
* Tour gift
* Dinner & drinks and more...
¤ 339.00 excl. 6% VAT.
Binnen een half uur was het eerste concert uitverkocht. Daarna kwam er een tweede concert bij en dat duurde langer. Maar de kans is nu groot dat ze maar één concert in Nederland geeft. De media hebben het over een "eenmalig" optreden en er is niet veel plaats meer voor een extra concert na 2 september. Bovendien doet Madonna nu meer landen aan en dat heeft ze opgelost door in andere landen ook in stadia op te treden en/of gewoon minder concerten te geven...quote:Het concert dat Madonna op 3 september geeft in de Amsterdam ArenA is uitverkocht. „Om 10.00 begon de voorverkoop en binnen een half uur waren alle 48.000 kaarten weg”, aldus een woordvoerster van concertorganisator Mojo in Delft zaterdagochtend.
Op 4 september is een tweede concert gepland en de kaartverkoop is meteen begonnen. „Het extra concert vindt ook plaats in de Amsterdam ArenA en Madonna sluit er haar Confessions Tour mee af.” Voor het concert op 4 september waren zaterdagochtend nog kaarten verkrijgbaar.
Bron: Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |