Ben ook blij dat het in september is en niet in december ofzo, geen gedoe met jassen/garderobequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef MadGuy het volgende:
Neem gewoon niet teveel bagage mee zodat ze niet hoeven te controleren en je snel door kunt lopen.
Inderdaad, en de vorige keer waren de concerten in Nederland op zondag en maandag. Nu alleen op een doordeweekse dag. Wellicht dat dat ook scheelt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben ook blij dat het in september is en niet in december ofzo, geen gedoe met jassen/garderobe
Maar het ziet er dus naar uit dat er toch een catwalk komt, met nog een extra podium eraan vast? (hetzelfde als bij Confessions dus eigenlijk)
Er zal vast wel iets van waarheid inzitten, maar ik persoonlijk denk dat het een door een fan in elkaar geknutseld fake lijstje is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef maedel het volgende:
Tvp
Hoe groot is de kans dat die setlist uit het vorige deel echt is?
Mij eerlijk gezegd ook niet. Destijds met de Re-Invention Tour moest ze wel zwichten voor een hele rits klassiekers: haar album American Life verkocht nu niet écht goed. Confessions on a Dance Floor verkocht wel als een tierelier. Met Confessions richtte ze zich dus weer op haar nieuwere nummers, maar toch kon ze niet onder een paar klassiekers uit... Ik denk dat ze nu, omdat Hard Candy toch wel een verkoopsucces is, zich weer zal richten op nieuwere nummers met enkele klassiekers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mij zou het juist niets verbazen al die HC nummers..
Die mix zal wel terecht komen op een US maxi, of iets dergelijks. Overigens is nog niet bekend welke mixen Madonna al dan niet zal gaan gebruiken tijdens de concerten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef creno het volgende:
De mix van Give it 2 me van Fedde le grand, wordt deze alleen tijdens het concert gebruikt want op madonnened.nl staat de tracklist van de singles en ik zie die mix er niet bij staan ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korreltje zout alert, maar goed, wie weet?
[ Bericht 0% gewijzigd door MadGuy op 20-06-2008 18:54:22 ]
Ja maar zo vaak zit ik hier normaal gesproken nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Het is dezelfde als die Haper postte hoor, met wat meer details, maar we zullen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, want over Ray of Light kan ze in ieder geval ook niet de volledige rechten beschikken. En die doet ze toch geregeld.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:03 schreef VictorVictor het volgende:
Update: 'alleen nummers' moet zijn 'vooral nummers'. Want ze doet nog wel altijd Holiday en andere oude medegeproduceerde dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |