het zou je kind maar wezenquote:
Ach, laat d'r lekker. Een mens mag zo z'n voorkeuren hebben.quote:Op maandag 21 april 2008 21:48 schreef RHCPeter het volgende:
Alleen jammer dat ze zo over donkere mensen denkt
quote:Vanavond in Dames in de Dop...
De wildste, spannendste en meest luidruchtige vrouwen van Nederland verzamelen zich in de Baja Beach Club. Ze willen afscheid nemen van hun oude leven en laten zien waarom zij een plaats verdienen in het programma. Negen kandidaten worden geselecteerd en beginnen aan hun opleiding om een echte dame te worden. De eerste kennismaking van de kandidaten ontaardt in tranen, woede en confrontatie. Wie kan de opleiding niet aan en moet als eerste naar huis?Seizoen 2: Nog extremer en Nog heftiger
Kan een meisje dat elk weekend uitdagend dansend op de bar staat, zich helemaal klem zuipt en vloekt in zes weken een dame worden?
Vanaf maandag 21 april gaan negen heftige meiden de uitdaging weer aan.
Dan start bij RTL 5 het tweede seizoen van de serie Dames In De Dop.
Lees verder Hoe vergaat het Anna, winnares van de eerste Dames in de Dop?
Ze won de eerste editie van Dames in de Dop, Anna Jonkers. Ze werkte in die tijd in een bloemenwinkel en was veelvuldig in het nachtleven te zien. Wat is er verandert in haar leven een klein jaartje nadat ze meedeed aan Dames in de Dop? Kijk het filmpje Back2Reality met Anna
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar de donkere mensen zeggen dat niet op tv.
Heeft een super kort rokjequote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy
Sandy werd op 3 februari 1989 (19) geboren en is opgegroeid in Zaandam en Beverwijk. Ze woont nu in Oostzaan bij haar moeder en zus. Ze heeft net ontslag genomen al medewerker in een callcenter omdat ze ruzie kreeg met haar baas.
[ afbeelding ]
Daisy
Daisy is op 9 juli 1984 geboren en opgegroeid in Alkmaar. Ze heeft geen opleiding afgerond en werkt momenteel als barkeepster in een discotheek.
Jaaaa die Nancy! Lekkere Haagse tante, maar daar valt wel wat van te maken zo te zienquote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef Copycat het volgende:
Hier dan maar:
Ze hebben weer een blik greppeldellen opengetrokken, zeg!
Vooralsnog vind ik dat ene meisje wel leuk, die van dat rode kruis, zeg maar.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Relin het volgende:
Dan hier maar weer
Die Danielle, die niet door mocht, waar zat die ook al weer in?
Die stem kwam me zo bekend voor
quote:
Eh nee. Omdat daar je mes hoort.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef Palmboom313 het volgende:
ehm mag je vork niet in de rechter hand houden
In hoeverre ben jij een dame?quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Ik snap echt niet waarom Ici Paris XL die asociale programma's sponsort! Daar gaat hun imago
Euh, hoezo?quote:
Gelijkwaardig onderzoek. Tong80 wil weten in hoeverre het gedrag op televisie representatief is voor de rest van Nederland.quote:
Ik denk dat Tong wel een beetje kan inschatten hoe damesachtig ik benquote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gelijkwaardig onderzoek. Tong80 wil weten in hoeverre het gedrag op televisie representatief is voor de rest van Nederland.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong wel een beetje kan inschatten hoe damesachtig ik ben
quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong wel een beetje kan inschatten hoe damesachtig ik ben
quote:Ze heeft deze niet afgerond omdat ze examenvrees heeft.
.Ik denk omgeving Deventer. Of Devènter voor sommigenquote:
I love it when you talk dirty.quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het ook stom dat ze dat ene meiske niet helpten met haar koffer.
En waarom moeten ze voor Nota, de zus van Giel Beelen, speechen?
Stomme lui die jury, die etiketten plakken ze maar op hun kuttekoppen.
helpten?quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het ook stom dat ze dat ene meiske niet helpten met haar koffer.
En waarom moeten ze voor Nota, de zus van Giel Beelen, speechen?
Stomme lui die jury, die etiketten plakken ze maar op hun kuttekoppen.
Nou ja de Nota Beelen moeten ook nog overkomenquote:
Daaruit blijkt inderdaad dat ik altijd netjes met mes en vork eetquote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
Het eerste Fokhuwelijk. En je ging niet op zijn uiterlijk af
quote:Op maandag 21 april 2008 22:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Daaruit blijkt inderdaad dat ik altijd netjes met mes en vork eet
Nee, dat zei die kermisklante echt.quote:
Ik vroeg me al af of ze dat werkelijk zei.quote:
Ik heb 4 jaar lang bij dit soort figuren in de klas gezeten.quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Dat dit soort vrouwen bestaan. Er gaat een wereld voor me open.
'Wat zijn nota benen ?'
quote:Volgende week in Dames in de Dop:
De meiden worden klaargestoomd voor een echt bal. Tijdens de voorbereidingen krijgen ze dansles van Koen en Roemjana en ontmoeten ze oud-debutanten van het Wiener bal. Eén van de kandidaten kan de druk van de groep niet langer aan en wil haar koffers pakken. Wie zal vanavond stralen aan de arm van haar danspartner en wie heeft er niets geleerd en valt genadeloos door de mand?
Ik zat in dienst met een paar debielen op één kamerquote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang bij dit soort figuren in de klas gezeten.![]()
Ben trouwens wel benieuwd hoe die vrouwen zich volgende week op die gala gedragen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 04:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Enige troost bij dit soort "dames" is dat ze vast fantastisch kunnen pijpen![]()
Whehe, inderdaad. Ondertussen heeft ze wel d'r tieten bijna helemaal uit haar truitje hangen, vind je het gek dat ze dan daarnaar kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Moja het volgende:
Dat ene vrouwtje met die grote jetsers vond het ook vreemd dat ze bij sollicitaties alleen daar naar keken. Ja vind je het gek!
Fuckin' 20 en dan nog op het VMBO zittenquote:Sharon
Sharon werd op 12 december 1987 (20) geboren en is opgegroeid in Utrecht. Ze zit op dit moment op de middelbare school en doet daar het VMBO. Ze woont alleen en heeft geen vaste bijbaan, maar ze werkt af en toe bij haar vader die een vastgoedbedrijf heeft.
Zij zit tenminste op schoolquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:22 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Fuckin' 20 en dan nog op het VMBO zittenEn je dan nog afvragen of het vreemd is dat je niet weet wie Balkenende is.
Schitterend toch ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Commentaar Sharon op foto Balkenende: 'eh...net als Pim Fortuyn of zo, dat je erop ken stemmen!'.
En dan heel verbaasd zijn, 'hoor je dit te weten dan?', en 'ik heb dit nooit gehad, hoor'.![]()
![]()
Jawel, misschien kan je er nog wat van lerenquote:
Eigenlijk net iets teveel potentie vind ik. Ze is lang niet zo ordinair of afzichtelijk als de andere kandidates.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef Pwn_zoon het volgende:
Nancy heeft de meeste potentie als winnares
quote:Blauw bloed, dat kan toch helemaal niet? Bloed is toch bij iedereen rood?
Geweldige muziek weerquote:Don't want no short ... men
Inderdaad, Nancy is níet lief.quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Burdie het volgende:
Leuk? Ik vind haar maar asociaal en brutaal.
Varkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
"Ik wil graag een carriere"
Terwijl dat mens zo dom is als het achtereinde van een koe!
Ik zie sowieso weinig verschil met een koe: Allebei zwart/wit, dik, lelijk en een accent...quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Astrid is misschien niet bright, maar ze heeft wel een mooi koppie. Als ze het goed doet, heeft ze potentie!
Wat je zegt. Maar de voorwaarde zal heel moeilijk te voldoen zijnquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Astrid is misschien niet bright, maar ze heeft wel een mooi koppie. Als ze het goed doet, heeft ze potentie!
Ik vind het heel positief hoor, haar houding. En met carriere bedoelt ze misschien wel hoofdcassiere worden. Die andere mutsen willen helemaal niets met hun leven.quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 28 april 2008 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het heel positief hoor, haar houding. En met carriere bedoelt ze misschien wel hoofdcassiere worden. Die andere mutsen willen helemaal niets met hun leven.
Niet gevolgd!quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.
Jaaaa dat wilde ik ook zeggen! Ik kan alleen van al die mensen de namen niet onthoudenquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze nou sportief is, geeft ze haar cadeau's door aan een ander.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Burdie het volgende:
"Je wordt zo met de feiten op de dingen gedrukt".
Dat was toch Sandy?quote:Op maandag 28 april 2008 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in.
Die José wilde alleen maar 'een vette auto' en 'iemand met geld om mee te winkelen'.
Shit, lees ik wie er wint............ pas dus op onderaan het verhaal staat de naam van de winnaar!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Merel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1281891.html
Iemand dit al gelezen?
quote:# Marjolein Zegt op woensdag 23 april 2008 om 14:20:
Michella heeft niet gewonnen, maar Astrid. Tenminste volgens wiki.
quote:# michella Zegt op woensdag 23 april 2008 om 14:45:
en ik heb niet gewonnen ik had het nooit kunnen winnen sta er toch niet open om te veranderen of mischien toch wel zou ik nou toch een dame zijn of heb ik nu gewoon het spelletje goed gepeelt weet weet het het lekker en jij niet zielig kind ma dat gaat jou met je vette bek niks aan ik weet nu wel genoeg met jouw jij ben een bekende anders weet jij niks van contract wat ben jij een zielig persoon ee beetje meisjes lastig vallen die mee hebben gedaan ik denk dat jij geen leve heb zielge stumper hhahahhahah goedkoop iemand echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig hahhahah losser jij ben een losser hahahhhah ikke ikke en de de rest mag stikke zou zegge ga jij ma aan je moeders ……. likken en nu je mond over mij houden gek anders ga ik is even uitzoeken wie jij en kom dit dopje jou eens opzoeken
Dat er wordt gezegd dat Astrid heeft gewonnen is ook een misverstand, dat komt doordat op wikipedia er een groen balkje staat naast haar kolom.quote:uit zeer betrouwbare bronnen vernomen :
Michella heeft of werkt nog steeds als callgirl en heeft de upc opgelicht voor enkele tientallen 10.000 euro's doormiddel van een 0900 nr
maar vind het wel tof dat ze mee doet om zo weer een dame te worden
john8906 29-04-08 @ 14:28
Tweequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
* Paaskonijn zit nu een aflevering te kijken die begon met een dildo op de kamer
Dan ben ik weer helemaal bijquote:
Vreselijk wijf dit. Wel prachtige tv.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:21 schreef Spaarne het volgende:
Stabiel typje.
Foto 1 t/m 3: ruzie over mag je wel of niet direct 3 kussen geven bij een afscheid. Nancy vindt van niet en 'hoeft niet alles te pikken' van die viswijven, vindt ze. Foto 3 vind ik ubereng.
Sjeron (Sharon) is ontzettend ugly (en dom). Een soort paard. Maar pa probeert er met veel geld iets toonbaars van te maken. Ze heeft al neptieten, nepnagels, een beugel voor haar centenbak en tatoo-wenkbrauwen. En nog steeds is het niks. Maar mss als pa er nog meer geld in pompt, wordt het nog wat. En tja, als pa blijft schuiven dan 'hoef Sjeron niks te lere'.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreselijk wijf dit. Wel prachtige tv.Wat kan dat mens 'spugen' zeg, je zou er indd. bang van worden. Al haar woorden kwamen er wel als een waterval uit zeg.
Als ik boos ben dan kom ik juist niet goed uit mijn woorden.
![]()
Die Michella was indd. nogal overdreven kinderachtig met dr "Ik blokkeer alles" maar ergens mag ik haar ook wel. Ze lijkt me wel goede bedoelingen te hebben en een lief karakter. Alleen ze is een beetje de weg kwijt ofzo.![]()
Sharon vind ik nog steeds een bimbo, ze heeft iets wat ik gewoon niks vind. Ze is ontzettend dom maar dat is die andere blonde (met de big booby's) ook maar die vind ik leuker eigenlijk.
Vond wel heel grappig zoals die Big Booby meid haar vibrator had meegenomen, gewoon bloedserieus.Ze heeft wel mooi gezicht trouwens.
Ook mooi die reacties. Ze typen net als dat ze praten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:46 schreef Spaarne het volgende:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5965
Deze discussie is ook geinig. De moeder van Susanne (Elly Pronk) reageert. Volgens haar is Susan heulemaal geen kaalkopje. Ze is door RTL GEDWONGEN om zich als een racist te gedragen. Ook Sjeron en Michella reageren.
Wat een vaag verhaal.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Spaarne het volgende:
Die Michella toch:
Titel: UPC stuurt nota van 70.000 euro
Datum: 12 oktober 2002
Bron: Ingezonden brief
Schrijver:
Bijstandsmoeder Michella Kox (22) uit Arnhem kreeg van kabelbedrijf UPC onlangs een telefoonrekening van bijna 70.000 euro. Eerst leek haar protest niet te worden gehonoreerd, maar na enig aandringen is UPC toch een diepgaand onderzoek begonnen.
Het is bijna ongeloofwaardig, lijkt wel of het allemaal door een en dezelfde persoon is getypt.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ook mooi die reacties. Ze typen net als dat ze praten.
Nou die detectivekosten kunnen ze zich wel uitsparen, de zaak is zo simpel als een klontjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:39 schreef Spaarne het volgende:
Uit de specificaties blijkt dat het leeuwendeel van het belbedrag, ruim 57.000 euro, is opgegaan aan het bellen naar sekslijnen. Opvallend is dat uit de telefoonspecificaties ook naar voren komt dat er nagenoeg elke dag vanaf exact het zelfde tijdstip (06.04 uur) via haar nummer naar een sekslijn is gebeld, vaak tot 's avonds laat.
Het bedrijf heeft zelfs een detectivebureau in de arm genomen, zegt woordvoerder Mark Zellenrath. "Wij gaan dit tot op de bodem uitzoeken, dit verhaal krijgt zeker nog een staartje."
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Gooi er drank in en
Moses laat de zee splijten
Ik zie toch eigenlijk liever Maj Britt als dit hele zootje bij elkaarquote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef Burdie het volgende:
Hoe heet die dikke? Ik geef haar, Sharon en dat zonnebankmeisje de meeste kans om te winnen. Volgens mij willen zij echt moeite doen om iets te veranderen.
jahquote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Burdie het volgende:
Koos Sharon nou voor die wedstrijd omdat ze de optie 'je vrienden zien' niet begreep?.
Daarom nu de reclamequote:Op maandag 5 mei 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iedereen naar huis zei hijzal wel niet gebeuren
Er stonden er een paar op het rijtje volgensmij die dames die zich echt ´´misdragen´´ hebben.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iedereen naar huis zei hijzal wel niet gebeuren
Aandoenlijk, he. Ze is heus een lief meisje.quote:
Ja idd.quote:
Ze (die linkse) zat behoorlijk in de richting en de rest hoorde het in Keulen donderenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Als sharon dit echt meent gaat ze niet winnen. en trouwen 2de wereld oorlog begon in 1939 3 september om precies te zijn
Hij trekt zijn gasten toch binnenstebuiten en dat vind ik wel leukquote:Op maandag 5 mei 2008 22:53 schreef Susi het volgende:
Ik weet gelukkig wel weer waarom ik nooit Jensen kijk
Moet je haar eens vragen wat een understatement isquote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Jensen is wel flauw bezig maar die sharon is ook wel erg dom.
Tis een doos met inhoud (en dan bedoel ik niet verstand!)quote:Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kut die Sharon zeg. Ja boeit me allemaal niet, heb er ook geen respect voor. Wtf zonder die mensen moesten wij het met die moffentaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |