Ik heb 4 jaar lang bij dit soort figuren in de klas gezeten.quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
Dat dit soort vrouwen bestaan. Er gaat een wereld voor me open.
'Wat zijn nota benen ?'
quote:Volgende week in Dames in de Dop:
De meiden worden klaargestoomd voor een echt bal. Tijdens de voorbereidingen krijgen ze dansles van Koen en Roemjana en ontmoeten ze oud-debutanten van het Wiener bal. Eén van de kandidaten kan de druk van de groep niet langer aan en wil haar koffers pakken. Wie zal vanavond stralen aan de arm van haar danspartner en wie heeft er niets geleerd en valt genadeloos door de mand?
Ik zat in dienst met een paar debielen op één kamerquote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang bij dit soort figuren in de klas gezeten.![]()
Ben trouwens wel benieuwd hoe die vrouwen zich volgende week op die gala gedragen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 04:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Enige troost bij dit soort "dames" is dat ze vast fantastisch kunnen pijpen![]()
Whehe, inderdaad. Ondertussen heeft ze wel d'r tieten bijna helemaal uit haar truitje hangen, vind je het gek dat ze dan daarnaar kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Moja het volgende:
Dat ene vrouwtje met die grote jetsers vond het ook vreemd dat ze bij sollicitaties alleen daar naar keken. Ja vind je het gek!
Fuckin' 20 en dan nog op het VMBO zittenquote:Sharon
Sharon werd op 12 december 1987 (20) geboren en is opgegroeid in Utrecht. Ze zit op dit moment op de middelbare school en doet daar het VMBO. Ze woont alleen en heeft geen vaste bijbaan, maar ze werkt af en toe bij haar vader die een vastgoedbedrijf heeft.
Zij zit tenminste op schoolquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:22 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Fuckin' 20 en dan nog op het VMBO zittenEn je dan nog afvragen of het vreemd is dat je niet weet wie Balkenende is.
Schitterend toch ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Commentaar Sharon op foto Balkenende: 'eh...net als Pim Fortuyn of zo, dat je erop ken stemmen!'.
En dan heel verbaasd zijn, 'hoor je dit te weten dan?', en 'ik heb dit nooit gehad, hoor'.![]()
![]()
Jawel, misschien kan je er nog wat van lerenquote:
Eigenlijk net iets teveel potentie vind ik. Ze is lang niet zo ordinair of afzichtelijk als de andere kandidates.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef Pwn_zoon het volgende:
Nancy heeft de meeste potentie als winnares
quote:Blauw bloed, dat kan toch helemaal niet? Bloed is toch bij iedereen rood?
Geweldige muziek weerquote:Don't want no short ... men
Inderdaad, Nancy is níet lief.quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Burdie het volgende:
Leuk? Ik vind haar maar asociaal en brutaal.
Varkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
"Ik wil graag een carriere"
Terwijl dat mens zo dom is als het achtereinde van een koe!
Ik zie sowieso weinig verschil met een koe: Allebei zwart/wit, dik, lelijk en een accent...quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Astrid is misschien niet bright, maar ze heeft wel een mooi koppie. Als ze het goed doet, heeft ze potentie!
Wat je zegt. Maar de voorwaarde zal heel moeilijk te voldoen zijnquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Astrid is misschien niet bright, maar ze heeft wel een mooi koppie. Als ze het goed doet, heeft ze potentie!
Ik vind het heel positief hoor, haar houding. En met carriere bedoelt ze misschien wel hoofdcassiere worden. Die andere mutsen willen helemaal niets met hun leven.quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 28 april 2008 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het heel positief hoor, haar houding. En met carriere bedoelt ze misschien wel hoofdcassiere worden. Die andere mutsen willen helemaal niets met hun leven.
Niet gevolgd!quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.
Jaaaa dat wilde ik ook zeggen! Ik kan alleen van al die mensen de namen niet onthoudenquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze nou sportief is, geeft ze haar cadeau's door aan een ander.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Burdie het volgende:
"Je wordt zo met de feiten op de dingen gedrukt".
Dat was toch Sandy?quote:Op maandag 28 april 2008 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in.
Die José wilde alleen maar 'een vette auto' en 'iemand met geld om mee te winkelen'.
Shit, lees ik wie er wint............ pas dus op onderaan het verhaal staat de naam van de winnaar!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Merel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1281891.html
Iemand dit al gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |