Inderdaad, Nancy is níet lief.quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef Burdie het volgende:
Leuk? Ik vind haar maar asociaal en brutaal.
Varkenquote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
"Ik wil graag een carriere"
Terwijl dat mens zo dom is als het achtereinde van een koe!
Ik zie sowieso weinig verschil met een koe: Allebei zwart/wit, dik, lelijk en een accent...quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Astrid is misschien niet bright, maar ze heeft wel een mooi koppie. Als ze het goed doet, heeft ze potentie!
Wat je zegt. Maar de voorwaarde zal heel moeilijk te voldoen zijnquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Astrid is misschien niet bright, maar ze heeft wel een mooi koppie. Als ze het goed doet, heeft ze potentie!
Ik vind het heel positief hoor, haar houding. En met carriere bedoelt ze misschien wel hoofdcassiere worden. Die andere mutsen willen helemaal niets met hun leven.quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef Burdie het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 28 april 2008 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het heel positief hoor, haar houding. En met carriere bedoelt ze misschien wel hoofdcassiere worden. Die andere mutsen willen helemaal niets met hun leven.
Niet gevolgd!quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.
Jaaaa dat wilde ik ook zeggen! Ik kan alleen van al die mensen de namen niet onthoudenquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Ananda van HNTM.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ze nou sportief is, geeft ze haar cadeau's door aan een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |