het zou je kind maar wezenquote:
Ach, laat d'r lekker. Een mens mag zo z'n voorkeuren hebben.quote:Op maandag 21 april 2008 21:48 schreef RHCPeter het volgende:
Alleen jammer dat ze zo over donkere mensen denkt
quote:Vanavond in Dames in de Dop...
De wildste, spannendste en meest luidruchtige vrouwen van Nederland verzamelen zich in de Baja Beach Club. Ze willen afscheid nemen van hun oude leven en laten zien waarom zij een plaats verdienen in het programma. Negen kandidaten worden geselecteerd en beginnen aan hun opleiding om een echte dame te worden. De eerste kennismaking van de kandidaten ontaardt in tranen, woede en confrontatie. Wie kan de opleiding niet aan en moet als eerste naar huis?Seizoen 2: Nog extremer en Nog heftiger
Kan een meisje dat elk weekend uitdagend dansend op de bar staat, zich helemaal klem zuipt en vloekt in zes weken een dame worden?
Vanaf maandag 21 april gaan negen heftige meiden de uitdaging weer aan.
Dan start bij RTL 5 het tweede seizoen van de serie Dames In De Dop.
Lees verder Hoe vergaat het Anna, winnares van de eerste Dames in de Dop?
Ze won de eerste editie van Dames in de Dop, Anna Jonkers. Ze werkte in die tijd in een bloemenwinkel en was veelvuldig in het nachtleven te zien. Wat is er verandert in haar leven een klein jaartje nadat ze meedeed aan Dames in de Dop? Kijk het filmpje Back2Reality met Anna
Waarom zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar de donkere mensen zeggen dat niet op tv.
Heeft een super kort rokjequote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy
Sandy werd op 3 februari 1989 (19) geboren en is opgegroeid in Zaandam en Beverwijk. Ze woont nu in Oostzaan bij haar moeder en zus. Ze heeft net ontslag genomen al medewerker in een callcenter omdat ze ruzie kreeg met haar baas.
[ afbeelding ]
Daisy
Daisy is op 9 juli 1984 geboren en opgegroeid in Alkmaar. Ze heeft geen opleiding afgerond en werkt momenteel als barkeepster in een discotheek.
Jaaaa die Nancy! Lekkere Haagse tante, maar daar valt wel wat van te maken zo te zienquote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef Copycat het volgende:
Hier dan maar:
Ze hebben weer een blik greppeldellen opengetrokken, zeg!
Vooralsnog vind ik dat ene meisje wel leuk, die van dat rode kruis, zeg maar.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Relin het volgende:
Dan hier maar weer
Die Danielle, die niet door mocht, waar zat die ook al weer in?
Die stem kwam me zo bekend voor
quote:
Eh nee. Omdat daar je mes hoort.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef Palmboom313 het volgende:
ehm mag je vork niet in de rechter hand houden
In hoeverre ben jij een dame?quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Ik snap echt niet waarom Ici Paris XL die asociale programma's sponsort! Daar gaat hun imago
Euh, hoezo?quote:
Gelijkwaardig onderzoek. Tong80 wil weten in hoeverre het gedrag op televisie representatief is voor de rest van Nederland.quote:
Ik denk dat Tong wel een beetje kan inschatten hoe damesachtig ik benquote:Op maandag 21 april 2008 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gelijkwaardig onderzoek. Tong80 wil weten in hoeverre het gedrag op televisie representatief is voor de rest van Nederland.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong wel een beetje kan inschatten hoe damesachtig ik ben
quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong wel een beetje kan inschatten hoe damesachtig ik ben
quote:Ze heeft deze niet afgerond omdat ze examenvrees heeft.
.Ik denk omgeving Deventer. Of Devènter voor sommigenquote:
I love it when you talk dirty.quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het ook stom dat ze dat ene meiske niet helpten met haar koffer.
En waarom moeten ze voor Nota, de zus van Giel Beelen, speechen?
Stomme lui die jury, die etiketten plakken ze maar op hun kuttekoppen.
helpten?quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het ook stom dat ze dat ene meiske niet helpten met haar koffer.
En waarom moeten ze voor Nota, de zus van Giel Beelen, speechen?
Stomme lui die jury, die etiketten plakken ze maar op hun kuttekoppen.
Nou ja de Nota Beelen moeten ook nog overkomenquote:
Daaruit blijkt inderdaad dat ik altijd netjes met mes en vork eetquote:Op maandag 21 april 2008 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
Het eerste Fokhuwelijk. En je ging niet op zijn uiterlijk af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |