abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58255240
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef cultheld het volgende:
Overigens gaan de transfergeruchten gewoon door: Miralem Pjanic (Metz) staat in de belangstelling van Standard, PSV, Internazionale, Juventus, Liverpool, Monaco, Bayern München, Chelsea en Real Madrid.

http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=78795
Hopen dat ie net zo goed is als in Football Manager Maar dit zijn allemaal speculaties dus 99% van de geruchten gaan toch niet door
pi_58255278
quote:
PSV betreurt onacceptabele uitlatingen van Gomes
23 april 2008 14:20
De Raad van Commissarissen en directie van PSV hebben met grote teleurstelling kennis genomen van een uitvoerig interview met doelverdediger Gomes in het weekblad Voetbal International van 23 april. Het artikel werpt een smet op de club en op het zojuist behaalde kampioenschap, de vierde titel op rij van PSV.

Intern behandelen
PSV zal deze zaak intern behandelen en zal naar buiten toe geen verdere inhoudelijke reactie geven. PSV heeft als professionele organisatie adequate processen om kritiek aan de orde te stellen. De club acht de uitlatingen en toonzetting volstrekt onacceptabel en zal dan ook passende maatregelen nemen. PSV is altijd uiterst tevreden geweest over de prestaties van doelman Gomes. Zoals via eerdere contract verlengingen is duidelijk gemaakt, wil de club dan ook graag Gomes voor langere tijd voor PSV behouden.
Van de officiële website.
pi_58255349
edit: te laat
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58255388
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:27 schreef Morrigun99 het volgende:

Ze zijn toch ook onacceptabel? Luister: Gomes had intern moeten piepen en niet in de VI. Dat hij dat toch doet zal hem op een boete komen te staan en terecht ook. Kunnen we daarna zien wat er verder moet gebeuren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_58255395
Houdoe en bedankt dan maar?
pi_58255596
Om zijn geloofwaardigheid te behouden zal Gomes nu dus wel moeten vertrekken.

Het was hem of Reker, de RvC geeft aan dat de uitlatingen niet gepast zijn, oftewel, die gaan Reker echt niet zomaar de laan uitsturen. Doen zij dat wel dan 'wint' Gomes alsnog ook al gebeurt dit dan achter de schermen.
Als supporter en buitenstaander wijt je het ontslag van Reker meteen toe aan Gomes en zijn dreigement, dus tja, die gaan niet toegeven en Gomes dient dus op te stappen.

Overigens vind ik dat van die keepertrainers maar een warrig verhaal, zoveel mensen die daar iets mee van doen hebben.

Voor de PSV'ers hier even een vraag:

Die contractverlenging van Aissatti (die hij uiteindelijk toch tekende), was dat VOOR of NA zijn verhuur?
pi_58255675
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef xFriendx het volgende:
Voor de PSV'ers hier even een vraag:

Die contractverlenging van Aissatti (die hij uiteindelijk toch tekende), was dat VOOR of NA zijn verhuur?
Na
We sure are cute for two ugly people.
pi_58255802
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:43 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Na
Hmm, das wel extra zuur dan. Je tekent bij omdat men bij PSV heeft kunnen zien dat je knap voetbalt, je denkt (of men belooft) extra speelminuten te krijgen en vervolgens stagneert je groei weer omdat je amper op het veld staat bij het eerste elftal.

Ik heb als outsider ook niet het idee dat Aissatti er nog met volle teugen van geniet bij PSV. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
pi_58256023
Reker moet weg
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58256088
Ik vind de kern van waarheid in Gomes zijn betoog wel schrijnend voor PSV. De omgang met de jeugdige spelers is gewoon niet goed.
That's all folks!
  woensdag 23 april 2008 @ 16:02:18 #286
188665 Wurdsje
High Times
pi_58256189
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de kern van waarheid in Gomes zijn betoog wel schrijnend voor PSV. De omgang met de jeugdige spelers is gewoon niet goed.
das het hele probleem.. Reker en RvC reageren niet.. dus je hoort alleen maar de kant van Gomes.. en als je dat zo leest.. tsja dan kan ik mij daar ook in vinden..
pi_58256326
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:39 schreef xFriendx het volgende:

Het was hem of Reker, de RvC geeft aan dat de uitlatingen niet gepast zijn, oftewel, die gaan Reker echt niet zomaar de laan uitsturen.
Het een staat los van het ander.
quote:
Doen zij dat wel dan 'wint' Gomes alsnog ook al gebeurt dit dan achter de schermen.
Als supporter en buitenstaander wijt je het ontslag van Reker meteen toe aan Gomes en zijn dreigement, dus tja, die gaan niet toegeven en Gomes dient dus op te stappen.
Er moet eerst eens iemand komen die het bedrag wil betalen dat PSV wil vangen. Ze gaan echt niet het contract ontbinden...
pi_58256352
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:47 schreef xFriendx het volgende:

Ik heb als outsider ook niet het idee dat Aissatti er nog met volle teugen van geniet bij PSV.
Hij is ongelukkig. Maar een paar jaar terug liep Johnny Heitinga bij ajax ook met zijn ziel onder zijn arm en wilde hij ook weg. Dit jaar was hij m.i. de beste ajacied.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:13:22 #289
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58256475
Ik denk dat een groot deel van de Problemen aan Ronald Koeman is te wijten.

Ronald Koeman is geen goede trainer, en ook niet iemand die spelers beter kan maken. In tegenstelling tot Guus Hiddink die het uiterste uit spelers weet te halen.
Het is dus niet geheel onlogisch dat de opkomst van jonge nieuwe spelers stokte toen Guus Hiddink wegging en ronald Koeman kwam.

De trainers die volgden (Jan Wouters en Jeff Ferguson), waren aangetrokken als tussenpaus met als enige doel het behalen van de titel, in een periode dat het elftal moeizaam draaide en de hectiek van Europese wedstrijden aan de orde van de dag was. Hun laatste zorg is het beter maken van spelers.
pi_58256480
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:02 schreef Wurdsje het volgende:
Reker en RvC reageren niet..
Dat zou ook ongepast zijn.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:29:54 #291
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58256839
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:27 schreef Morrigun99 het volgende:

Vreemd dat er viermaal slechts "Gomes" staat, en niet zijn volledige naam.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 23 april 2008 @ 16:31:29 #292
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58256878
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:29 schreef Zapper het volgende:

Vreemd dat er viermaal slechts "Gomes" staat, en niet zijn volledige naam.
Gebeurt wel vaker bij Brazilianen, denk maar aan Romario en Ronaldo.
  woensdag 23 april 2008 @ 16:33:34 #293
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_58256923
Maar in een officiëel bericht vind ik het niet gepast.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_58258570
Reker is niet meer geloofwaardig, naar de spelers en medewerkers, maar ook naar buiten toe bij het afhandelen van deals. Hij kan de club niet meer leiden, RVC schop hem eruit.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58259174
Ik weet nog toen Reker werd aangesteld als algemeen directeur. Het overgrote deel van de mensen hier (waaronder ikzelf) was erg enthousiast over zijn aanstelling. Veel ervaring op verschillende gebieden, dat moest wel de perfecte man zijn voor PSV....

We were damn wrong
Patat Friet
pi_58259205
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef ganzenherder het volgende:
Ik weet nog toen Reker werd aangesteld als algemeen directeur. Het overgrote deel van de mensen hier (waaronder ikzelf) was erg enthousiast over zijn aanstelling. Veel ervaring op verschillende gebieden, dat moest wel de perfecte man zijn voor PSV....

We were damn wrong
Dat hadden wij met Martin van Geel
pi_58259314
Ik hoop dat er een of andere supportersactie wordt georganiseerd in de vorm van een anti-reker gebeuren, maar het zal nog lastig worden zo buiten het seizoen.
  woensdag 23 april 2008 @ 18:08:16 #298
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58259337
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat hadden wij met Martin van Geel
Feyenoord lachende 3e
pi_58259339
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef ganzenherder het volgende:

We were damn wrong
Dat niet alleen. Een Brabander in hart en nieren, iemand met bestuurservaring én iemand met een PSV achtergrond.

Godsamme Reker, hoe heb je het in godsnaam zo ver kunnen laten komen?! Laat anders Van Raaij ff puinruimen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 april 2008 @ 18:15:08 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58259467
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoop het maar Schuitema hield vorig jaar ook vast aan Koeman toen die per ongeluk toch nog landskampioen werd. Volgens mij is Reker ook door hem naar voren geschoven. En in de RvC zijn het ook nogal ego's volgens mij. Zou me verbazen als die direct of indirect (door Reker te ontslaan/functie uit te kleden/whatever) hun ongelijk toe zullen geven.
ik ben bang dat Schuitema anders publiekelijk gestenigd was door al die hypcriete fans die tijdens de huldiging ineens de kant van Koeman kozen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')