abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58248673
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef DS4 het volgende:
PSV kan zich een slechte periode veroorloven tegenwoordig. En daar zitten ze al twee jaar in!
Dat is wel een hele positieve benadering . Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben bang dat dit het begin is van een nog moeilijkere periode voor ons clubje.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:10:54 #252
188665 Wurdsje
High Times
pi_58248817
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef mcyodogg het volgende:
Reker zal wel met Gomes gaan praten, maar als deze patstelling blijft, wie is dan eigenlijk aan zet?
ik denk dat het stadium dat praten nog nut heeft al voorbij is.. Een van beide of beide zal moeten vertrekken denk ik..
  woensdag 23 april 2008 @ 11:35:49 #253
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_58249517
Enige prettige is dat het geen 'ramp' is als het een jaartje minder gaat. Natuurlijk, sportief en financieel gezien wel, maar realistisch gezien zijn we nu al een paar jaar tegen alle 'odds' in toch kampioen geworden.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_58249696
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat is wel een hele positieve benadering . Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben bang dat dit het begin is van een nog moeilijkere periode voor ons clubje.
Zolang Reker iedereen tegen zich in het harnas jaagt wel ja. Ik denk dat hij gewoon blijft zitten, de RvC was helemaal lyrisch over hem bij zijn aanstellen en Schuitema zal sowieso niet willen "slikken", die blijft tegen beter weten in gewoon vasthouden aan Reker.

Benieuwd hoe lang het duurt voordat Reker ruzie heeft met Huub, die dan ongetwijfeld ook wel geslachtofferd zal worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 april 2008 @ 12:00:30 #255
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58250190
KAMPIOENEN!
  woensdag 23 april 2008 @ 12:32:22 #256
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_58251021
Ik quote Reker

''Maar het is ook uitgesloten dat één persoon een transfer blokkeert.''

Ik zal dan wel het geval Edison Mendez over het hoofd hebben gezien toen Reker hoogstpersoonlijk zijn veto uitsprak en weldegelijk de transfer naar een niet nader genoemde Mexicaanse club blokkeerde.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58251160
Kunnen wij die Reis niet huren voor volgend seizoen? De eerste wedstrijd van het seizoen tegen Heracles zag ik wel wat in hem.
  woensdag 23 april 2008 @ 12:37:25 #258
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58251164
Af en toe bekruipt me de gedachte dat zowel Reker ALS Gomes maar moeten gaan.., ten behoeven van de club. Toegeven aan de eisen van een speler is idd geen gezonde instelling voor een club.De transferwaarde van Gomes zal ook naar beneden knallen door dit akkefietje...

wat een gedoe bij ons mooie clubje
zo moeten die ajacieden zich dus al jaren voelen..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_58251233
quote:
Af en toe bekruipt me de gedachte dat zowel Reker ALS Gomes maar moeten gaan.., ten behoeven van de club. Toegeven aan de eisen van een speler is idd geen gezonde instelling voor een club.De transferwaarde van Gomes zal ook naar beneden knallen door dit akkefietje...

wat een gedoe bij ons mooie clubje
zo moeten die ajacieden zich dus al jaren voelen..
Ja
pi_58252623
Het is wel duidelijk dat het van beide kanten niet in de haak is. Reker is een praatjesmaker, die met teveel belangrijke mensen overhoop ligt en Gomes is een huichelaar en een marionet van z'n zaakwaarnemer. Gewoon allebei wegwezen
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 april 2008 @ 13:47:43 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58252727
Ik denk dat het AD wel een helder beeld geeft an de scheve verhoudingen binnen de club
quote:
Machtsstrijd binnen PSV
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Op de avond van 30 januari boekte PSV een cruciale zege bij Ajax (2-0) maar achter de schermen ontplofte die dag een explosief dat in Eindhoven al een tijdje op ontbranding lag te wachten.

De verhoudingen binnen de club kwamen die dag nog nadrukkelijker op scherp te staan.

Het middelpunt van de clash was de Ecuadoriaanse middenvelder Edison Méndez. De Zuid-Amerikaan stapte in december naar de clubleiding van PSV met het verzoek of hij terug mocht keren naar zijn vaderland. De moeder van Méndez was ziek, de speler wilde meer tijd bij haar doorbrengen.

PSV zat niet te wachten op het vertrek van de middenvelder, maar had begrip voor het dilemma van Méndez. Toen de Ecuadoriaanse topclub Barcelona zich in Eindhoven meldde, werd de vraagprijs vastgesteld op een miljoen dollar. Omdat Barcelona al een aantal spelers had gekocht, konden de Zuid-Amerikanen niet aan die financiële verplichting voldoen. Er werd onderhandeld, maar de transfer ketste af.

In de laatste week van januari verscheen er een Mexicaanse club op het toneel die de gevraagde transfersom wel op tafel wilde leggen. Méndez had best oren naar een overstap maar algemeen directeur Jan Reker blokkeerde de deal. Hij liet weten dat de prijs van een miljoen dollar was vastgesteld uit sociaal oogpunt en alleen gold voor clubs uit Ecuador.

Zo kwam het tot een nieuwe botsing tussen Reker en Vlado Lemic, een van de belangrijkste spelersadviseurs van Europa en ook degene die in Nederland Méndez bijstaat. De twee leven zo’n beetje op voet van oorlog met elkaar sinds de directeur de rol van de adviseur binnen PSV aan de kaak is gaan stellen.

Vlado Lemic is sinds een aantal jaren een belangrijke pion in het schaakspel dat PSV al zolang aan de nationale top houdt. De adviseur heeft goede relaties met een aantal kopstukken van het internationale voetbal.

Hij is kind aan huis bij Predrag Mijatovic, de technisch-directeur van Real Madrid, en via de machtige voetbalmakelaar Pini Zahavi ook bij Roman Abramovich, eigenaar van Chelsea. De warme band die PSV al jaren met Chelsea onderhoudt en die de club geen windeieren heeft gelegd, is niet in de laatste plaats zijn verdienste.

De Serviër is bij PSV de huismakelaar geworden. Hij gebruikt zijn internationale netwerk om de markt af te tasten als de landskampioen een speler wil halen. Zijn contacten worden aangewend als de Eindhovenaren iemand verkopen. Zo was hij betrokken bij de lucratieve transfers van eerst Arjen Robben en later Mateja Kezman naar Chelsea.

Als Lemic zich tot die rol zou beperken, zouden er nooit problemen zijn ontstaan. De Serviër is echter tegelijkertijd adviseur van een aantal PSV-spelers, onder wie Danko Lazovic, het talent Jonathan Reis en ook doelman Heurelho Gomes. Logischerwijs staat Lemic voor de belangen van zijn spelers. Zo vroeg hij keeperstrainer Joop Hiele dit seizoen meer dan eens waarom Cassio Ramos – achter Bas Roorda derde doelman – niet wat vaker bij het eerste op de bank zat.

De dubbelrol van Lemic heeft echter merkwaardige neveneffecten. In theorie zou het kunnen dat Lemic op één dag eerst naast de PSV-delegatie aan tafel zit om een transfer te bespreken en een paar uur later tegenover dezelfde mensen plaatsneemt om een van zijn spelers bij te staan. Niet iedereen vindt dat een probleem. ,,Het klopt, maar wij kunnen dat heel goed scheiden,” zei technisch manager Stan Valckx een paar maanden geleden.

Reker stoort zich aan deze situatie, die hij ongezond en zorgwekkend vindt. Waar of niet, de directeur van PSV stelt zich op het standpunt dat Lemic de club in een houdgreep heeft en wil af van die afhankelijkheid. Dus is de relatie met de Serviër gedaald naar het vriespunt. De twee voeren binnen PSV een ordinaire machtstrijd.

Niemand kan het bewijzen en hij zal het zelf nooit uitspreken, maar Reker heeft het gevoel dat doelman Gomes wordt ingezet als wapen in die strijd tegen hemzelf. In december opende de anders zo aimabele Braziliaan frontaal de aanval op Reker in een groot interview in VI.

Deze week doet de populaire Gomes het nog eens dunnetjes over. Waarom de doelman zich zou laten gebruiken, is niet uit te leggen. In december zei Reker al dat hij volkomen verrast wat door de uitval van de doelman, ditmaal onthoudt hij zich vooralsnog van commentaar.

De komende weken zullen uitwijzen hoe het spel van ego’s en belangen zich zal ontwikkelen. Jan Reker is al beschadigd maar het lijkt ondenkbaar dat PSV hem zal slachtofferen. Als het oorlogje ertoe leidt dat Lemic buiten de deur wordt gezet, zal de landskampioen moeten bewijzen dat het ook zonder de Serviër kan. Dat zal - gezien het aantal lijnen dat via Lemic loopt - nog moeilijk genoeg blijken.
dit is toch een vrij lastig probleem........... Maarja Reker zelf is nogal een mannetje en daardoor wordt het natuurlijk helemaal een haantjesgevecht. De persoonlijkheid van Reker lijkt me te groot om hier nog zonder kleerscheuren uit te komen. Oftewel ben bang dat we binnenkort weer een nieuwe leiding hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58252986
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:
De persoonlijkheid van Reker lijkt me te groot om hier nog zonder kleerscheuren uit te komen. Oftewel ben bang dat we binnenkort weer een nieuwe leiding hebben
Dat is misschien maar beter. Er zijn dit seizoen te veel dingen niet goed gegaan om nog vertrouwen te genieten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 april 2008 @ 14:01:27 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58253027
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:59 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat is misschien maar beter. Er zijn dit seizoen te veel dingen niet goed gegaan om nog vertrouwen te genieten.
ik denk dat ik dadelijk maar even naar Eindhoven rij en me aan ga melden ik gebruik deze reeks wel als feedback
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58253338
Van mij mag Reker oprotten. Zet daar maar iemand met een Philips-achtergrond neer i.p.v. simpele ziel Jan Reker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58253404
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat het AD wel een helder beeld geeft an de scheve verhoudingen binnen de club
[..]

dit is toch een vrij lastig probleem........... Maarja Reker zelf is nogal een mannetje en daardoor wordt het natuurlijk helemaal een haantjesgevecht. De persoonlijkheid van Reker lijkt me te groot om hier nog zonder kleerscheuren uit te komen. Oftewel ben bang dat we binnenkort weer een nieuwe leiding hebben
Ik denk dat de RvC gewoon vierkant achter Reker blijft staan en dat iedereen die daar niet mee kan leven buiten gegooid wordt. Wat de club wel eens bijzonder veel schade op kan leveren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58253463
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef cultheld het volgende:
Van mij mag Reker oprotten. Zet daar maar iemand met een Philips-achtergrond neer i.p.v. simpele ziel Jan Reker.
Reker gaat eerst die band nog kapot maken voordat ie weggaat.
  woensdag 23 april 2008 @ 14:22:53 #267
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58253541
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Reker gaat eerst die band nog kapot maken voordat ie weggaat.
Hoop doet leven
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58253588
Overigens gaan de transfergeruchten gewoon door: Miralem Pjanic (Metz) staat in de belangstelling van Standard, PSV, Internazionale, Juventus, Liverpool, Monaco, Bayern München, Chelsea en Real Madrid.

http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=78795
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58253726
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef Neoktheone het volgende:

Ik denk dat het een heel realistische benadering is. Kijk maar eens in de nabije historie. PSV eindigt altijd bij de eerste drie en altijd boven subtoppers. Met de resultaten van dit seizoen was je in veel seizoenen gewoon derde geworden. Het is dat Feyenoord slecht presteert en ajax ook al twee jaar niet best draait (kijk eens goed naar de europese prestaties, dat is niet alleen maar pech ofzo)... anders was je de afgelopen seizoenen geen kampioen geweest.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_58253751
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:24 schreef cultheld het volgende:
Overigens gaan de transfergeruchten gewoon door: Miralem Pjanic (Metz) staat in de belangstelling van Standard, PSV, Internazionale, Juventus, Liverpool, Monaco, Bayern München, Chelsea en Real Madrid.

http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=78795
Dat kunnen Standard, PSV en/of Monaco dus wel vergeten
pi_58253805
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik denk dat de RvC gewoon vierkant achter Reker blijft staan
Dat zou wel eens tegen (lees: mee) kunnen vallen.
pi_58254694
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zou wel eens tegen (lees: mee) kunnen vallen.
Ik hoop het maar Schuitema hield vorig jaar ook vast aan Koeman toen die per ongeluk toch nog landskampioen werd. Volgens mij is Reker ook door hem naar voren geschoven. En in de RvC zijn het ook nogal ego's volgens mij. Zou me verbazen als die direct of indirect (door Reker te ontslaan/functie uit te kleden/whatever) hun ongelijk toe zullen geven.
pi_58254823
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoop het maar Schuitema hield vorig jaar ook vast aan Koeman toen die per ongeluk toch nog landskampioen werd. Volgens mij is Reker ook door hem naar voren geschoven. En in de RvC zijn het ook nogal ego's volgens mij. Zou me verbazen als die direct of indirect (door Reker te ontslaan/functie uit te kleden/whatever) hun ongelijk toe zullen geven.
Dat zou mij eerlijk gezegd ook verbazen. Al hoop ik er wel op...
pi_58254847
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik denk dat ik dadelijk maar even naar Eindhoven rij en me aan ga melden ik gebruik deze reeks wel als feedback
Hmmm, zit vlak bij het stadion, stiekem maar even gaan kijken dan
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58255150
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En in de RvC zijn het ook nogal ego's volgens mij. Zou me verbazen als die direct of indirect (door Reker te ontslaan/functie uit te kleden/whatever) hun ongelijk toe zullen geven.
Maar Philips wenst geen gezeik en als Philips verwacht dat met Reker het gezeik blijft is Reker gisteren nog weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')