Eigenlijk wel, want feitelijk hoeven we alleen maar een spandoek op Peters huis te hangen met de tekstquote:
quote:
We kunnen zo met zijn allen dat hok in, we vallen heul niet op tussen die andere gestoorden.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk wel, want feitelijk hoeven we alleen maar een spandoek op Peters huis te hangen met de tekst
BRIAN JE MOEDER IS EEN STINKHOER
Ik ben VOOR !!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want feitelijk hoeven we alleen maar een spandoek op Peters huis te hangen met de tekst
BRIAN JE MOEDER IS EEN STINKHOER
Croftybommen, een eitje om te maken.quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Allemaal grappenderwijs bedoeld, uiteraard.
Gewoon een lachende smiley erop moet dat toch wel duidelijk maken?quote:Op maandag 21 april 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Croftybommen, een eitje om te maken.![]()
Ook grappenderwijs natuurlijk.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef Verida het volgende:
Gewoon een lachende smiley erop moet dat toch wel duidelijk maken?
En natuurlijk wel met de nodige zelfbeheersing gooien![]()
Deel het eens voor de arme niet streamersquote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een geblaat van die gast......
en die dan begeleiden met gitaargepingelquote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
We moeten dan eigenlijk ook wel een Brianiaanse yell scanderen.
Daar is inmiddels al een aantal topics aan gewijd. Check FOK FB bijvoorbeeld even.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
http://fok.gmta.nl/
Geheel oftopic. maar ben wel benieuwd naar uw reacties. De oprichter van Fok leest onze pM-metjes..
koetsjie koetsjie ?quote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
We moeten dan eigenlijk ook wel een Brianiaanse yell scanderen.
Danny mag ALLES van me lezen !!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Geheel oftopic. maar ben wel benieuwd naar uw reacties. De oprichter van Fok leest onze pM-metjes..
ow dank..jah lees het net pas op Geenstijl.nlquote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar is inmiddels al een aantal topics aan gewijd. Check FOK FB bijvoorbeeld even.
business hier, eentje daar, druk druk druk, verkoch, heb nu een leven, werk nu gewoon, nu in het weekend, etc, etc. Hij komt over als een blaaskaak.....quote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Deel het eens voor de arme niet streamers
Ze zit nu, ik doe straks een poging.quote:
Omdat je dan jaloers bent als je het gore lef hebt om er iets van te zeggen.quote:
Yep, en ze gaat buiten zitten zodat we niet mee kunnen kijken.quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Goed opletten, Amanda gaat zo in het boekje kijken.
Dat en ik vermoed tevens dat dit in het kader van 'Denk om Amanda' ook niet mag.quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef noekje het volgende:
Omdat je dan jaloers bent als je het gore lef hebt om er iets van te zeggen.
Indien er een kwalijke verdenking bestaat, lijkt het me niet meer dan logisch dat Danny of de siteadmin bij iedere PM kan. Opdonderen graag met de lastercampagne die enkelen zijn opgestart.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Mooie missie voor huub ,effe lenen en foto aan ons laten zien.quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Goed opletten, Amanda gaat zo in het boekje kijken.
Niet Mandy maar Tiffany. Al die Y's ook hè?quote:Op maandag 21 april 2008 14:45 schreef Kinga het volgende:
waarom heeft mandy in godsnaam fotos van de moeder van amanda?
Ik snap het niet.
En een foto van haar met haar moeder. Ricardo heeft hem gezien. En nu roept ze 'ooooh, m'n mama'.quote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
NIks bijzonders toch...gewoon wat foto's van een vriendinnengroepje wat 2,5 jaar geleden naar Kreta is geweest. Zou wel een foto bij zitten met de zussen van Amanda...dus ook van Deborah voor die hersenbloeding.
En kust de foto. Ik zit met mijn vinger boven de PrintScreenknop.quote:Op maandag 21 april 2008 14:47 schreef Disana het volgende:
En een foto van haar met haar moeder. Ricardo heeft hem gezien. En nu roept ze 'ooooh, m'n mama'.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
Amanda is een tijd dik geweest na het verbreken van een relatie. En Deborah lijkt volgens Ricardo meer op hun moeder dan Amanda.
Ik vond Deborah ook zo'n schatje. Amanda was in het begin ook leuker dan nu. Ontwapenend vond ik haar soms, nu is het een arrogante klier.quote:Op maandag 21 april 2008 14:51 schreef T-lex het volgende:
Dit was de bijdrage van Tiff....meer tv gaat ze niet maken denk ik.
Komt Danielle het zusje van Amanda ook nog eigenlijk? Die was altijd wel gezellig.
We hebben nog een kans als ze het aan Brian laat zien.quote:Op maandag 21 april 2008 14:52 schreef PeterNB het volgende:
Het lukt gewoon NIET om dat boek te cappen
Ik vond Amanda inderdaad ook wel leukquote:Op maandag 21 april 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Deborah ook zo'n schatje. Amanda was in het begin ook leuker dan nu. Ontwapenend vond ik haar soms, nu is het een arrogante klier.
Enige overeenkomst met de dames die in het moeder van Amanda-topic langs kwamen vliegen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:56 schreef Kinga het volgende:
shit, ik heb het gezien, maar niet gecapt... blonde haren had ze!
Cool! Wie kan daar iets duidelijks van brouwen?quote:
Hahaquote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
Amanda: Is er een foto van m'n moeder op de streams geweest?
Onmogelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Wie kan daar iets duidelijks van brouwen?
quote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
Amanda's moeder gaf de kinderen (soms?) een MacDonald's ontbijt.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:09 schreef Coraatje het volgende:
haren uitspoelen ,maar volgens mij zag ik een shot in de kapsalon van een spoelbak waarom doen ze zo moeilijk dan?
Kan me niet schelen....ik heb niks te verbergen...quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
De enige van wie ze wel wat heeft is super dom blondje turned "zakenvrouw" Judith Osborn.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Ziet het volgende:
maar zo bekend is die moeder dus niet,
want er is er niet eentje die zegt: oooh is dat je moeder!
en er is er ook niet eentje die zegt: jee, wat is ze veranderd!
dat moet amanda zelf uitleggen
quote:
understatement of the yearquote:
dat vroeg ik me ook af ,of we mogen niks horen over het trouwkapselquote:Op maandag 21 april 2008 15:25 schreef T-lex het volgende:
B&A chillen hem ff in het zonnetje op de bank....aaitje hier, kusje daar...snap juh.
Stream 3 en 4 laten de fontijn, voordeur, poort en het regiehok zien...wat gaat er gebeuren of wie komt er?
Zo, die linker mag ook wel een zwembandje missen.quote:
Ik vind haar soms toch wel erg mooi. Natuurlijk zijn er hele slechte beelden van haar, en is een groot gedeelte vrij nep, maar echt lelijk is ze niet, ook niet zonder al die neppigheid.quote:
Vind jij dan niet dat ze een groot, hard hoofd heeft? Ik vind haar uitstraling zo beroerd.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind haar soms toch wel erg mooi. Natuurlijk zijn er hele slechte beelden van haar, en is een groot gedeelte vrij nep, maar echt lelijk is ze niet, ook niet zonder al die neppigheid.
dat heb ik nou ook soms bij haarquote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind haar soms toch wel erg mooi. Natuurlijk zijn er hele slechte beelden van haar, en is een groot gedeelte vrij nep, maar echt lelijk is ze niet, ook niet zonder al die neppigheid.
Al die neppigheid maakt juist alleen maar lelijk, is mijn mening. Ze heeft best een aardig koppie, alleen staat het de laatste tijd iets teveel op arrogant onweer.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
heel eerlijk gezegd is amanda wel wat verbeterd tov het koppie bij binnenkomst, met dat potkapsel er bovenop, dat zag er echt totaal niet uit. Maar een Nena zal het niet worden.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een dikke pens voor een danseresquote:
Who gives a fuckquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef Kinga het volgende:
Claire krijgt de haren gewoon los woensdag? Niet opgestoken ofzo?
Nee maar ik vind wel deze,,,quote:Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Scandalous het volgende:
Ik kan trouwens geen filmpje vinden van gisteravond, toen Huub tegen Brian begon over dat nachtje Witte Bergen. Iemand wel wat gevonden?
quote:
Humor!quote:
In navolging van Brian toch wel " grappenderwijs" hoop ikquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
Derrel biedt Huub een alcoholische versnapering aan.
goh wat grappig van derrelquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
Derrel biedt Huub een alcoholische versnapering aan.
ik heb ook een beetje zitten rekken en draaien, maar ik zie er geen symmetrisch gezicht in.quote:Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op mijn werk ook nog een programmaatje wat van slechte
beelden 'iets beters' kan maken..........maar ben vandaag vrij
quote:Op maandag 21 april 2008 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Maar Huub mag dus nòg steeds geen alcohol.
Een kleine kleuter die beschermd wordt.
Als ik het niet al te druk heb morgen zal ik nog wel een poging wagenquote:Op maandag 21 april 2008 16:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb ook een beetje zitten rekken en draaien, maar ik zie er geen symmetrisch gezicht in.
ik hoop dat jij iets beters kunt produceren
Is het nu te gezellig, dan?quote:Op maandag 21 april 2008 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Brian niet ff wat gitaar gaat spelen, zou lekker zijn voor het sfeertje.
Nee hoor, er hangt een lekker sfeertje.quote:
quote:
En toen werd je wakker en had je in bed geplast .quote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, er hangt een lekker sfeertje.
Darrel speelt en zingt dat ene liedje (Love is all Around Me), en er hangt een lekker tropisch sfeertje.
Brian heeft het mooiste lichaam.
quote:
top !!quote:Op maandag 21 april 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan te bidden tot GOD, of Brian en Amanda voor de finale mogen sterven.
Huub wil Ricardo gaan uithoren, om dat dan weer tegen Brian en Amanda te gebruiken.
Ik zal vanavond even met hem meebiddenquote:Op maandag 21 april 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan te bidden tot GOD, of Brian en Amanda voor de finale mogen sterven.
Huub wil Ricardo gaan uithoren, om dat dan weer tegen Brian en Amanda te gebruiken.
Zou Tiffany niet te paayen zijn voor een paar euro's???????quote:Op maandag 21 april 2008 17:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik het niet al te druk heb morgen zal ik nog wel een poging wagen
Misschien als ik haar een grote beurt geef ???quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Zou Tiffany niet te paayen zijn voor een paar euro's???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |