En kust de foto. Ik zit met mijn vinger boven de PrintScreenknop.quote:Op maandag 21 april 2008 14:47 schreef Disana het volgende:
En een foto van haar met haar moeder. Ricardo heeft hem gezien. En nu roept ze 'ooooh, m'n mama'.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
Amanda is een tijd dik geweest na het verbreken van een relatie. En Deborah lijkt volgens Ricardo meer op hun moeder dan Amanda.
Ik vond Deborah ook zo'n schatje. Amanda was in het begin ook leuker dan nu. Ontwapenend vond ik haar soms, nu is het een arrogante klier.quote:Op maandag 21 april 2008 14:51 schreef T-lex het volgende:
Dit was de bijdrage van Tiff....meer tv gaat ze niet maken denk ik.
Komt Danielle het zusje van Amanda ook nog eigenlijk? Die was altijd wel gezellig.
We hebben nog een kans als ze het aan Brian laat zien.quote:Op maandag 21 april 2008 14:52 schreef PeterNB het volgende:
Het lukt gewoon NIET om dat boek te cappen
Ik vond Amanda inderdaad ook wel leukquote:Op maandag 21 april 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Deborah ook zo'n schatje. Amanda was in het begin ook leuker dan nu. Ontwapenend vond ik haar soms, nu is het een arrogante klier.
Enige overeenkomst met de dames die in het moeder van Amanda-topic langs kwamen vliegen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:56 schreef Kinga het volgende:
shit, ik heb het gezien, maar niet gecapt... blonde haren had ze!
Cool! Wie kan daar iets duidelijks van brouwen?quote:
Hahaquote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
Amanda: Is er een foto van m'n moeder op de streams geweest?
Onmogelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Wie kan daar iets duidelijks van brouwen?
quote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
Amanda's moeder gaf de kinderen (soms?) een MacDonald's ontbijt.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:09 schreef Coraatje het volgende:
haren uitspoelen ,maar volgens mij zag ik een shot in de kapsalon van een spoelbak waarom doen ze zo moeilijk dan?
Kan me niet schelen....ik heb niks te verbergen...quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
http://fok.gmta.nl/
Geheel oftopic. maar ben wel benieuwd naar uw reacties. De oprichter van Fok leest onze pM-metjes..
De enige van wie ze wel wat heeft is super dom blondje turned "zakenvrouw" Judith Osborn.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Ziet het volgende:
maar zo bekend is die moeder dus niet,
want er is er niet eentje die zegt: oooh is dat je moeder!
en er is er ook niet eentje die zegt: jee, wat is ze veranderd!
dat moet amanda zelf uitleggen
quote:
understatement of the yearquote:
dat vroeg ik me ook af ,of we mogen niks horen over het trouwkapselquote:Op maandag 21 april 2008 15:25 schreef T-lex het volgende:
B&A chillen hem ff in het zonnetje op de bank....aaitje hier, kusje daar...snap juh.
Stream 3 en 4 laten de fontijn, voordeur, poort en het regiehok zien...wat gaat er gebeuren of wie komt er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |