goh wat grappig van derrelquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
Derrel biedt Huub een alcoholische versnapering aan.
ik heb ook een beetje zitten rekken en draaien, maar ik zie er geen symmetrisch gezicht in.quote:Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op mijn werk ook nog een programmaatje wat van slechte
beelden 'iets beters' kan maken..........maar ben vandaag vrij
quote:Op maandag 21 april 2008 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Maar Huub mag dus nòg steeds geen alcohol.
Een kleine kleuter die beschermd wordt.
Als ik het niet al te druk heb morgen zal ik nog wel een poging wagenquote:Op maandag 21 april 2008 16:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb ook een beetje zitten rekken en draaien, maar ik zie er geen symmetrisch gezicht in.
ik hoop dat jij iets beters kunt produceren
Is het nu te gezellig, dan?quote:Op maandag 21 april 2008 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Brian niet ff wat gitaar gaat spelen, zou lekker zijn voor het sfeertje.
Nee hoor, er hangt een lekker sfeertje.quote:
quote:
En toen werd je wakker en had je in bed geplast .quote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, er hangt een lekker sfeertje.
Darrel speelt en zingt dat ene liedje (Love is all Around Me), en er hangt een lekker tropisch sfeertje.
Brian heeft het mooiste lichaam.
quote:
top !!quote:Op maandag 21 april 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan te bidden tot GOD, of Brian en Amanda voor de finale mogen sterven.
Huub wil Ricardo gaan uithoren, om dat dan weer tegen Brian en Amanda te gebruiken.
Ik zal vanavond even met hem meebiddenquote:Op maandag 21 april 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan te bidden tot GOD, of Brian en Amanda voor de finale mogen sterven.
Huub wil Ricardo gaan uithoren, om dat dan weer tegen Brian en Amanda te gebruiken.
Zou Tiffany niet te paayen zijn voor een paar euro's???????quote:Op maandag 21 april 2008 17:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik het niet al te druk heb morgen zal ik nog wel een poging wagen
Misschien als ik haar een grote beurt geef ???quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Zou Tiffany niet te paayen zijn voor een paar euro's???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |