Zo, die linker mag ook wel een zwembandje missen.quote:
Ik vind haar soms toch wel erg mooi. Natuurlijk zijn er hele slechte beelden van haar, en is een groot gedeelte vrij nep, maar echt lelijk is ze niet, ook niet zonder al die neppigheid.quote:
Vind jij dan niet dat ze een groot, hard hoofd heeft? Ik vind haar uitstraling zo beroerd.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind haar soms toch wel erg mooi. Natuurlijk zijn er hele slechte beelden van haar, en is een groot gedeelte vrij nep, maar echt lelijk is ze niet, ook niet zonder al die neppigheid.
dat heb ik nou ook soms bij haarquote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind haar soms toch wel erg mooi. Natuurlijk zijn er hele slechte beelden van haar, en is een groot gedeelte vrij nep, maar echt lelijk is ze niet, ook niet zonder al die neppigheid.
Al die neppigheid maakt juist alleen maar lelijk, is mijn mening. Ze heeft best een aardig koppie, alleen staat het de laatste tijd iets teveel op arrogant onweer.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
heel eerlijk gezegd is amanda wel wat verbeterd tov het koppie bij binnenkomst, met dat potkapsel er bovenop, dat zag er echt totaal niet uit. Maar een Nena zal het niet worden.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een dikke pens voor een danseresquote:
Who gives a fuckquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef Kinga het volgende:
Claire krijgt de haren gewoon los woensdag? Niet opgestoken ofzo?
Nee maar ik vind wel deze,,,quote:Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Scandalous het volgende:
Ik kan trouwens geen filmpje vinden van gisteravond, toen Huub tegen Brian begon over dat nachtje Witte Bergen. Iemand wel wat gevonden?
quote:
Humor!quote:
In navolging van Brian toch wel " grappenderwijs" hoop ikquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
Derrel biedt Huub een alcoholische versnapering aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |