Hij verkeert in hoger sferen, avonne, hij is helemaal euforisch van zichzelf. Prima idee om die Darryl erin te zetten.quote:Op maandag 21 april 2008 13:58 schreef avonne het volgende:
[..]
das toch fokking niet normaal ... HOE DAN ???
(ja, ja, ik weet het, spiegelen, Brian geeft de kok opdrachten, en Amanda commandeert alle butlers, maar.... Brian moet toch IETS van een argument of voorbeeld hebben????)
Begin maar vast met het sparen van rotte eierenquote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef PeterNB het volgende:
Oh my god......De Messias wil op een kar tijdens het zomercarnaval...........
(En dat komt dus hier voor de deur langs![]()
)
Says allquote:Op maandag 21 april 2008 13:58 schreef avonne het volgende:
[..]
das toch fokking niet normaal ... HOE DAN ???
(ja, ja, ik weet het, spiegelen, Brian geeft de kok opdrachten, en Amanda commandeert alle butlers, maar.... Brian moet toch IETS van een argument of voorbeeld hebben????)
Mooi dan ga ik dit jaar naar het zomercarnaval met rotte tomaten.quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef PeterNB het volgende:
)
Er moet toch altijd een vriendje bij zijn voor B&A, is het niet Luc, dan is het Selene, of Mike, of Ricardo. Een soort buffer tussen die twee zodat ze elkaar niet aanvliegen ofzoquote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
Ricardo zegt dat hij t/m 22 mei mag blijven, waarom in godsnaam?
Als jij zorgt voor de drank... zorg ik voor de rotte eieren en rotte tomaten..quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef PeterNB het volgende:
)
Mag ik op de koffie komen ?quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef PeterNB het volgende:
)
DGK meeting in Rotterdam tijdens Zomercarnaval MET Rotte tomaten.!!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag ik op de koffie komen ?
Ik neem altijd iets lekkers mee
[ afbeelding ]
Die zien er VEELS TE RIJP uit !!! We moeten ROTTE tomaten geinjecteerdquote:Op maandag 21 april 2008 14:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag ik op de koffie komen ?
Ik neem altijd iets lekkers mee
[ afbeelding ]
vers is veel beterquote:Op maandag 21 april 2008 14:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die zien er VEELS TE RIJP uit !!! We moeten ROTTE tomaten geinjecteerd
met anthrax ofzo..................
Ontroerend ook nog eens.quote:Op maandag 21 april 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Met een miljoen zou Darryl in ontroerende goed investeren.
We kunnen ook een superbeamer huren en als ze dan langs het Hilton rijdenquote:
*plinkt een huisje weg*quote:Op maandag 21 april 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Met een miljoen zou Darryl in ontroerende goed investeren.
Bloemkolen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon groene, onrijpe tomaten nemen. Of meteen aardappels pakken.
De plannetjes worden steeds grimmiger, ik hou durfan.quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PeterNB het volgende:
We kunnen ook een superbeamer huren en als ze dan langs het Hilton rijden
met die kar (gaat HEEEEL langzaam) projecteren we daar de doucheslang-beelden op![]()
En wij staan dan allemaal langs de kant van de weg met een doucheslang om ons nek.quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We kunnen ook een superbeamer huren en als ze dan langs het Hilton rijden
met die kar (gaat HEEEEL langzaam) projecteren we daar de doucheslang-beelden op![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon groene, onrijpe tomaten nemen. Of meteen aardappels pakken.
Heeft ie daar ook al verstand van?quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef avonne het volgende:
Brian "je kan goed investeren in kunst"
(kan alleen wel honderd jaar duren voor het wat oplevert)
ik hoop met je mee hoor , ik blijf geloven in een eerlijke finale want eerlijk is eerlijk brian is geen voorbeeldquote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees stoer en zit het uit tot het einde; dat doe ik ookIk heb echt nog hoop dat het minder simpel is dan punten verdelen.
Hij leest de Quote hè, Brian weet alles.quote:
Laat mijn Vader nou net loodgieter zijn !!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:15 schreef petraa het volgende:
[..]
En wij staan dan allemaal langs de kant van de weg met een doucheslang om ons nek.
Hoho! Brian gaat gewoon instant succes en geld krijgen met zijn zelfgemaakte kunst. Heel abstract, geen touw aan vast te knopen, maar verkoopt als een dolle!quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef avonne het volgende:
Brian "je kan goed investeren in kunst"
(kan alleen wel honderd jaar duren voor het wat oplevert)
Hij leest al een tijdje de Quote en daarin staat dat!quote:Op maandag 21 april 2008 14:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heeft ie daar ook al verstand van?
Vanavond is denk de enige vrije avond nog dat Bart kan komen.quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef Verida het volgende:
Waar blijft dieenebart. Misschien dat hij Brian een beetje terug op zijn plaats kan zetten.
Hij wil nu ook de zieke streamers gaan vereren met een bezoekje?
En helaas heb ik daarbij ook het hele sterke vermoeden dat die filmpjes zo worden uitgekozen dat de één in een heel slecht en de ander in een heel goed blaadje komen te staan.quote:Op maandag 21 april 2008 14:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb ook heel sterk het vermoeden dat vanaf 15 mei regelmatig filmpjes terug gaan komen op tv om alles nog maar eens te laten zien wie wie is of op de finale dag zelf
handgranatenquote:
Eigenlijk wel, want feitelijk hoeven we alleen maar een spandoek op Peters huis te hangen met de tekstquote:
quote:
We kunnen zo met zijn allen dat hok in, we vallen heul niet op tussen die andere gestoorden.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk wel, want feitelijk hoeven we alleen maar een spandoek op Peters huis te hangen met de tekst
BRIAN JE MOEDER IS EEN STINKHOER
Ik ben VOOR !!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want feitelijk hoeven we alleen maar een spandoek op Peters huis te hangen met de tekst
BRIAN JE MOEDER IS EEN STINKHOER
Croftybommen, een eitje om te maken.quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Allemaal grappenderwijs bedoeld, uiteraard.
Gewoon een lachende smiley erop moet dat toch wel duidelijk maken?quote:Op maandag 21 april 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Croftybommen, een eitje om te maken.![]()
Ook grappenderwijs natuurlijk.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef Verida het volgende:
Gewoon een lachende smiley erop moet dat toch wel duidelijk maken?
En natuurlijk wel met de nodige zelfbeheersing gooien![]()
Deel het eens voor de arme niet streamersquote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een geblaat van die gast......
en die dan begeleiden met gitaargepingelquote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
We moeten dan eigenlijk ook wel een Brianiaanse yell scanderen.
Daar is inmiddels al een aantal topics aan gewijd. Check FOK FB bijvoorbeeld even.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
http://fok.gmta.nl/
Geheel oftopic. maar ben wel benieuwd naar uw reacties. De oprichter van Fok leest onze pM-metjes..
koetsjie koetsjie ?quote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
We moeten dan eigenlijk ook wel een Brianiaanse yell scanderen.
Danny mag ALLES van me lezen !!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Geheel oftopic. maar ben wel benieuwd naar uw reacties. De oprichter van Fok leest onze pM-metjes..
ow dank..jah lees het net pas op Geenstijl.nlquote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar is inmiddels al een aantal topics aan gewijd. Check FOK FB bijvoorbeeld even.
business hier, eentje daar, druk druk druk, verkoch, heb nu een leven, werk nu gewoon, nu in het weekend, etc, etc. Hij komt over als een blaaskaak.....quote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Deel het eens voor de arme niet streamers
Ze zit nu, ik doe straks een poging.quote:
Omdat je dan jaloers bent als je het gore lef hebt om er iets van te zeggen.quote:
Yep, en ze gaat buiten zitten zodat we niet mee kunnen kijken.quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Goed opletten, Amanda gaat zo in het boekje kijken.
Dat en ik vermoed tevens dat dit in het kader van 'Denk om Amanda' ook niet mag.quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef noekje het volgende:
Omdat je dan jaloers bent als je het gore lef hebt om er iets van te zeggen.
Indien er een kwalijke verdenking bestaat, lijkt het me niet meer dan logisch dat Danny of de siteadmin bij iedere PM kan. Opdonderen graag met de lastercampagne die enkelen zijn opgestart.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Mooie missie voor huub ,effe lenen en foto aan ons laten zien.quote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef Disana het volgende:
Goed opletten, Amanda gaat zo in het boekje kijken.
Niet Mandy maar Tiffany. Al die Y's ook hè?quote:Op maandag 21 april 2008 14:45 schreef Kinga het volgende:
waarom heeft mandy in godsnaam fotos van de moeder van amanda?
Ik snap het niet.
En een foto van haar met haar moeder. Ricardo heeft hem gezien. En nu roept ze 'ooooh, m'n mama'.quote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
NIks bijzonders toch...gewoon wat foto's van een vriendinnengroepje wat 2,5 jaar geleden naar Kreta is geweest. Zou wel een foto bij zitten met de zussen van Amanda...dus ook van Deborah voor die hersenbloeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |