Yep, nachtje Witte Bergen en dagelijks stijf van de pammetjes, respect man.quote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef markvanrinsum het volgende:
hij beheerst zich zelf beter dan huub
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt zo simpel en bruut wordt. Ik heb nog een beetje hoop dat het iets ingewikkelder blijkt te zijn, zeker omdat er ook een notaris aan te pas komt.quote:Op maandag 21 april 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan ie dus niet weten dus heeft hij zich verlult. Maar eerder had Huub het ook al over het aantal punten. 8, 6 4, 2 als ik me niet vergis. Ik ben overigens benieuwd of dat zo is. Ik vind het onbegrijpelijk dat het zomaar een platte wegstemronde word. Het is gewoon met meerderheid van stemmen iemand ontslaan. Er lijkt geen formule te komen met de langstzittende en ook aoud wannabees worden zo te zien niet bij het punten toekennen betrokken. Erg slapjes als het simpel puntenverdelen wordt. Met Exit Huub als gevolgd. Waardeloos.
Het is een twee uur durende uitzending... Ik begrijp niet wat ze in die twee uur willen doen dan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het alleen blijft bij het geven van die punten en verder niets. (Behalve natuurlijk het afscheidsfilmpje van Huub met al z'n dieptepunten gevolgd door een filmpjes met het briljante spel van B en A)quote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was echt gaaf geweest als de oud miljonairs de punten hadden mogen geven.Maar dat is ongunstig voor Brian dus dat doen ze liever niet.Weer een gemiste kans om een uur lang een mooie show te maken.Die bedenkers daar gaan echt niet verder dan sesamstraatscripts
Huub heeft gezegd dat het tijdens het halve finalespel ook op intellect aankomt. Wat hij daarmee bedoelde weet ik niet, maar hij was wel in zijn nopjes.quote:Op maandag 21 april 2008 13:31 schreef Disana het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt zo simpel en bruut wordt. Ik heb nog een beetje hoop dat het iets ingewikkelder blijkt te zijn, zeker omdat er ook een notaris aan te pas komt.
Ik vind dat Huub erg nonchalant met die info van de Febo omgaat. Alsof hij laat merken "Febo moet mij alles maar eens kant en klaar aanreiken, want anders doe ik echt geen ruk meer"quote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat Huub over een paar dagen aan info van de FEBO krijgt heeft afgeluisterd.![]()
Want die gast ontgaat echt alles de laatste tijd. Het is dat ze hem achter regelmatig van info voorzien anders was het helemaal niks meer met Huubje.
ze is vorige week al (kort) gekniptquote:Op maandag 21 april 2008 13:33 schreef Katewalker het volgende:
Nee he..komt Mandy het haar van Claire doen?..Zij heeft geen gevoel voor wat Claire goed staat..ze was ook al kattig tegen Claire..Mandy heeft zichzelf binnen gelaten en Claire zei "je staat ook helemaal niet op de agenda"..en Mandy""ja, daar kan ik niks aan doen"...en gooide heur haar naar achter..kattekopen straks gaat ze Claire's haar verpesten dus...lees- veel te kort knippen..met name haar pony..
Als er een notaris bij moet zijn zullen ze wel apart hun stemmen moeten geven...zodat ze niet op het moment zelf hun stem kunnen aanpassen aan wat een ander doet..misschien apart in een ruimte of allemaal tegelijk maar dan op een briefje..ofzo..quote:Op maandag 21 april 2008 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt zo simpel en bruut wordt. Ik heb nog een beetje hoop dat het iets ingewikkelder blijkt te zijn, zeker omdat er ook een notaris aan te pas komt.
Klinkt goed. Er was een soort zin die erop neerkwam 'hoe goed kennen jullie elkaar'.quote:Op maandag 21 april 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft gezegd dat het tijdens het halve finalespel ook op intellect aankomt. Wat hij daarmee bedoelde weet ik niet, maar hij was wel in zijn nopjes.
Zou ook niet meer dan logisch zijn als er een soort van kwis in zou komen waarmee ze (extra?) punten kunnen verdienen. Over het verleden van de Gouden Kooi. Daarmee heeft degene die het langst zitten een voordeel omdat ze het meest hebben meegemaakt. Thanks BQ ik heb weer hoop.quote:Op maandag 21 april 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft gezegd dat het tijdens het halve finalespel ook op intellect aankomt. Wat hij daarmee bedoelde weet ik niet, maar hij was wel in zijn nopjes.
Wees stoer en zit het uit tot het einde; dat doe ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Als er een notaris bij moet zijn zullen ze wel apart hun stemmen moeten geven...zodat ze niet op het moment zelf hun stem kunnen aanpassen aan wat een ander doet..misschien apart in een ruimte of allemaal tegelijk maar dan op een briefje..ofzo..
Ik denk dat Huub de 15e de pineut is...mijn streams lopen dan precies af..Huub weg..katewalker weg..
Afgelopen vrijdag vond er op Aruba een familiedrama plaats. In een woning bij de plaats Santa Cruz bleken drie leden van een gezin te zijn vermoord. Het ging om de vader, de moeder en hun dertigjarige zoon. De dader is een andere zoon Eugene Lampe, die drugsverslaafd is.quote:Op maandag 21 april 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Fijne kennissenkring hebben Derrel en Brian. Een vriend van B en D op Bonaire heeft 2 weken geleden 3 gezinsleden vermoord.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian z'n analyse over Huub en Claire, daar is geen speld tussen te krijgen. Volledig juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |