ja en dan moet je vooral op die scheinheilige kop letten die hij er dan bij trektquote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
die rat wil zich zo netjes neerzetten he , maar het lukt hem voor geen meter het is zo nep en zo geforceerd
zou jammer zijn als ricardo zo makkelijk overstag zou gaan, hij zou haar goed de waarheid moeten zeggenquote:Op maandag 21 april 2008 10:22 schreef Varen het volgende:
Amanda en Ricardo knuffelden elkaar en zeiden iets onverstaanbaars tegen elkaar
quote:Op maandag 21 april 2008 10:22 schreef Varen het volgende:
Amanda en Ricardo knuffelden elkaar en zeiden iets onverstaanbaars tegen elkaar
Dat zullen zij nooit zo ervaren. Zij vinden het immers ook een kracht als je een conversatie wint met heel hard te koetsiekoejen en gewoon door keihard,'Aaaaaahaaah' te roepen. Moet je bij je werkgever of bij je buren mee aankomen maar zij denken écht dat dit een kracht is. Zij gaan dus ook nooit op hun bek want het ontbreekt hun niet aan zelfvertrouwen. Het feit dat ze denken dat elke conversatie een wedstrijd is, zegt ook alweer genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 10:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
die del loopt ook gewoon rond of het huis van haar is zo arrogant , mt zoveel kaposones ooooo ik zou zo graag willen zien hoe die straks op dr bek gaat.
Ik vergeet nooit de beelden dat Ilona door de tuin liep te zoeken met die stok, wat een walgeljke streek was dit van brainles!quote:Op maandag 21 april 2008 10:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja en dan moet je vooral op die scheinheilige kop letten die hij er dan bij trekt![]()
ik weet nog goed dat hij de beutycase van ilona in de bosjes had gegooid, ilona helemaal over de zeik,
allemaal flesjes kapot......... vroeg ze op heel normale toon aan brian, ''brian ze het eerlijk, heb jij dat gedaan?''
(ilona dacht toen dat ze na een goed gesprek nog haar relatie met brian kon verbeteren)
brian stond achter de draaitafel en zei ijskoud ''nee''........
klootzak
Goeiemorgenquote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zullen zij nooit zo ervaren. Zij vinden het immers ook een kracht als je een conversatie wint met heel hard te koetsiekoejen en gewoon door keihard,'Aaaaaahaaah' te roepen. Moet je bij je werkgever of bij je buren mee aankomen....
Als je vrijdag weggaat, dan maak je het bruiloftgebeuren mee! Want dat is woensdag!quote:Op maandag 21 april 2008 10:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
Ik zie het al voor me, om zo tekeer te gaan in een vergadering als een collega me tegenspreekt: Aaaaaaah, blablabla etc![]()
Pfffff ik ben zo blij dat ik vrijdag voor 2 weken naar die heimat ga en verplicht even 2 weken niet ga kijken. Dat hele bruiloftgebeuren hoef ik gelukkig ook niet mee te maken.
Toch niet deze week? Volgende week toch?quote:Op maandag 21 april 2008 10:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je vrijdag weggaat, dan maak je het bruiloftgebeuren mee! Want dat is woensdag!
Nee skattie, deze week.quote:Op maandag 21 april 2008 10:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
Toch niet deze week? Volgende week toch?
Ja hoor morgen en overmorgen!quote:Op maandag 21 april 2008 10:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Deze week!quote:Op maandag 21 april 2008 10:42 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kut, daar baal ik echt van. Kutbruiloften daar.quote:
Omdat Ricardo gisteren heeft gezegd niet meer met Jaap te willen trouwen. Maar Brian gaat vandaag met Ricardo praten, want Ricardo weet dat hij fout zat ook met wat hij tegen Mannie zei.quote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt tegen Derrel en de rat: Anders moet hij gewoon weg. Gaat over Ricardo.
Jemig, heb jij last van de maandagochtendblues!? Haat bruiloften en Brian mag ook gelijk de pijp uitquote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kut, daar baal ik echt van. Kutbruiloften daar.
Ricardo verteld net over vergiftigde ratten. De ratten hadden cyaankali gehad..........tuurlijk Ricardo, jij hebt cyaankali in de kast staan.
Idee: geef Brian in dat geval zo'n doorbijt-ampul die ze ook in de oorlog gebruikten, voor als hij het weer niet ziet zitten....
Je bent natuurlijk niet verplicht de streams aan te zwengelen ...quote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut, daar baal ik echt van. Kutbruiloften daar.
Picture it: Huub wint! Gaat heerlijk samenwonen met Claire, lekker op reis en doen wat ze willen doen.quote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik denk dat ze de goeiekoopste laten winnen dus Huub dan hoeven ze het minste uit te betalen
Ja rat jij had al 1,5 miljoen boetes hebben
waar blijft die boete voor jaap en rat.
ricvardo heeft veel en lang met eric gepraat van het weekend ik hoop zo dat hij nu met huub gaat
Ik mag toch hopen dat Ricardo voet bij stuk houdt en Brian het nakijken geeft.quote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef petraa het volgende:
Omdat Ricardo gisteren heeft gezegd niet meer met Jaap te willen trouwen. Maar Brian gaat vandaag met Ricardo praten, want Ricardo weet dat hij fout zat ook met wat hij tegen Mannie zei.
minimaal een stuk of 10 en zeer zeker al 5 exit'squote:Op maandag 21 april 2008 10:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Picture it: Huub wint! Gaat heerlijk samenwonen met Claire, lekker op reis en doen wat ze willen doen.
Brian verliest maar krijgt nog even te horen hoeveel boete's te goed heeft staan.
Hoeveel boete's had hij moeten hebben die hij niet gehad heeft?
Gisteren was ik zeer goed te pas en toen had ik dezelfde mening over beide items, Brian en bruiloften (in de kooi) ..quote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, heb jij last van de maandagochtendblues!? Haat bruiloften en Brian mag ook gelijk de pijp uit
Nee, maar ik ken mezelf.quote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk niet verplicht de streams aan te zwengelen ...
Ben ook benieuwd wat Huub over een paar dagen aan info van de FEBO krijgt heeft afgeluisterd.quote:
Ik ken het ook. Vandaar dat ik me al tijden zonder streams red. Vierkante oogjes zijn zo uncool.quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Nee, maar ik ken mezelf.Daarom was ik in eerste instantie blij dat ik in Spanje zit.
ik vind het zo knap van die rat dat hij alles van en over iedereen weet hoe die is en hoe die zich voelt en wat die gaat doen. knap hoorquote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef petraa het volgende:
B: Hij laat zich leiden door angst.
A: Ja en als je je laat leiden door angst is dat niet goed, je moet op je gevoel afgaan. Dit gaat dus over Ricardo
jaquote:Op maandag 21 april 2008 11:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben die stumperds nou echt iemand nodig om te kunnen spelen.
Top, kan hij oprotten zonder cent, liever nog, met een zooi schulden!quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
minimaal een stuk of 10 en zeer zeker al 5 exit's
En Ricardo laat dat zonder morren over zich heen komen?quote:Op maandag 21 april 2008 11:02 schreef Marrije het volgende:
Amanda preekt tegen Ricardo alsof ie een klein kind is.
Zolang je maar op onze hand bent. Anders is het een doodzonde.quote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Rico: Het is helemaal niet erg als je niet neutraal bent.
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Ricardo laat dat zonder morren over zich heen komen?
Heb het ook overwogen, maar ben zo hooked aan het hele ritueel van opstaan, koffie, streams aan, FOK aan en lekker wakker worden. En het einde is in zicht, dus dan toch maar tot het eind streams.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het ook. Vandaar dat ik me al tijden zonder streams red. Vierkante oogjes zijn zo uncool.
Dus datte. Een persiflage op Huub en Claire is ok, een persiflage op Brian en Amanda is natuurlijk uit den boze.quote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Zolang je maar op onze hand bent. Anders is het een doodzonde.
Maaar niet iedereen kan je vriend zijn, met sommigen heb je nu eenmaal meer een klik, dat betekent niet dat de anderen je vijand zijn, aldus Amandaquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Rico: Het is helemaal niet erg als je niet neutraal bent.
Ach gossie... laat me raden... Huub en Jaap toewvallig.quote:Op maandag 21 april 2008 11:11 schreef Marrije het volgende:
Amanda praat wel even voor Ricardo: ik kwam hier als butler en vond iedereen wel leuk, maar nu woon ik hier een tijdje en vind ik niet meer iedereen leuk
Huub wil met opzet ruzie veroorzaken...B&A willen alleen maar dat die persiflage op dat huwelijk door gaat.quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat zegt die snol nou huub wil ricardo gebruiken voor iets gemeens ???? en wat wil hun 2 nou??? toch hetzelfde .
Dat is in dat geval natuurlijk een mooi bijkomend extraatje...quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat zegt die snol nou huub wil ricardo gebruiken voor iets gemeens ???? en wat wil hun 2 nou??? toch hetzelfde .
Nee hoor, want Amanda speelt het spel niet met Ricardo, ze ziet hem echt als vriendquote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Uh uh, totdat die kritiek geeft of het woord nagels in zijn mond neemt.quote:Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, want Amanda speelt het spel niet met Ricardo, ze ziet hem echt als vriend
tuurlijk en ook niks gemeens in de zin hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub wil met opzet ruzie veroorzaken...B&A willen alleen maar dat die persiflage op dat huwelijk door gaat.
Spelen wel maar dat zingen is toch niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef akveor het volgende:
Daryl zingt en speelt erg leuk.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Uh uh, totdat die kritiek geeft of het woord nagels in zijn mond neemt.
Say the magic word! Zodra je het woord nagels gebruikt, heb je Amanda helemaal over de zeik.
Ik vraag me af wat het woord Pruik teweeg zal brengen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Uh uh, totdat die kritiek geeft of het woord nagels in zijn mond neemt.
Say the magic word! Zodra je het woord nagels gebruikt, heb je Amanda helemaal over de zeik.
Ben je mal....Huub zou zoiets nooit doen..., mensen worden alleen maar op het matje geroepen bij B en Aquote:Op maandag 21 april 2008 11:06 schreef T-lex het volgende:
Toch is het idee dat Ricardo zich (deels)laat leiden door angst....nieteens zo vreemd.![]()
Niet zo lang geleden sprak Huub nog uit dat hij Ricardo het leven zuur zou maken als hij de kant van B&A zou kiezen. Hij dreigde daarbij dat hij hem de villa uit zou terroriseren net als Selene enzo.![]()
Hel en verdoemenisquote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het woord Pruik teweeg zal brengen.
Oja, stom van me...quote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je mal....Huub zou zoiets nooit doen..., mensen worden alleen maar op het matje geroepen bij B en A
Gossie, Ricardo heeft eindelijk zijn kut gevoelT.quote:11:24 - Amanda zoekt de confrontatie!
Amanda besluit Ricardo apart te nemen en de confrontatie aan te gaan. “Ik heb slecht geslapen”, deelt de gastspeler meteen mee. “Ik heb eigenlijk helemaal niet geslapen”, hervat hij zijn mededeling. “ Ik heb me heel k* t gevoelt. Ik zou jou nooit bewust pijn doen, nooit! Dit is dus onbewust gegaan, ik ga ook niet meer mee doen met de persiflages ook niet naar de anderen toe”, betuigt Ricardo zijn spijt. Amanda luistert aandachtig en knikt begrijpend. “Ik weet ook wel dat jou intentie niet is om mij pijn te doen. Maar jij woont nu hier, al een tijdje. Je kan beter je gevoel achter na gaan. En als het goed voelt moet je dat doen!”, adviseert de Amsterdamse haar vriend. “Voor mij is het erg lullig, want ik ben overstuur en ik kom naar jou toe omdat jij mijn schatje bent! Maar ik snap niet dat je dat gebruikt in een persiflage”, piept de Amsterdamse. De twee luisteren goed naar elkaar en Amanda adviseert waar nodig. Komt het toch nog goed?
Ah... maar een taart die kant op: Van Harte Gefeliciteerd Brian met 1 jaar de Gouden Kooi. Want we weten allemaal hoe kwaad die kan worden wanneer ie niet gefeliciteerd wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 11:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
27 april 2008 zal brian er een jaar inzitten achtereen.
heb jij die kaart nog weggedaan naar Huub?quote:Op maandag 21 april 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah... maar een taart die kant op: Van Harte Gefeliciteerd Brian met 1 jaar de Gouden Kooi. Want we weten allemaal hoe kwaad die kan worden wanneer ie niet gefeliciteerd wordt.
lijkt mij wel een leuk initiatief. een lekkere steek onder water!quote:Op maandag 21 april 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah... maar een taart die kant op: Van Harte Gefeliciteerd Brian met 1 jaar de Gouden Kooi. Want we weten allemaal hoe kwaad die kan worden wanneer ie niet gefeliciteerd wordt.
Ik ben nog niet buiten geweest. Volgens de streams is het mooi weer buiten. Maar ga hem zeker een kaartje sturen. Met daarop dat ik erg trots ben dat hij de langst in de villa opgesloten wannabee is.quote:Op maandag 21 april 2008 11:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heb jij die kaart nog weggedaan naar Huub?
En dit staat op GeenStijl, oeps.quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef FSR het volgende:
Staat op dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html
GE-WEL-DIGquote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef FSR het volgende:
Staat op dumpert
dit is topquote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef FSR het volgende:
Staat op dumpert
Ik seg, ik hou durfan.quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef FSR het volgende:
Staat op dumpert
quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef FSR het volgende:
Staat op dumpert
wooow... nou ik hoop maar dat Fok het even volhoudt tot na DGK. Enne BQ geen PM's meer van mij hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit staat op GeenStijl, oeps.
http://www.geenstijl.nl/
Ahhhhhhhhh jij bent BQ's secret sexchatpartner via pm, en tegen mij maar verkondigen dat ze zoiets niet doet.quote:Op maandag 21 april 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
wooow... nou ik hoop maar dat Fok het even volhoudt tot na DGK. Enne BQ geen PM's meer van mij hoor.
en dan ook nog die tekst die hij zonder blikken of blozen uit zijn mond krijgt : zo'n uurtje seminar gevenquote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef FSR het volgende:
Staat op dumpert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |