Ach gossie... laat me raden... Huub en Jaap toewvallig.quote:Op maandag 21 april 2008 11:11 schreef Marrije het volgende:
Amanda praat wel even voor Ricardo: ik kwam hier als butler en vond iedereen wel leuk, maar nu woon ik hier een tijdje en vind ik niet meer iedereen leuk
Huub wil met opzet ruzie veroorzaken...B&A willen alleen maar dat die persiflage op dat huwelijk door gaat.quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat zegt die snol nou huub wil ricardo gebruiken voor iets gemeens ???? en wat wil hun 2 nou??? toch hetzelfde .
Dat is in dat geval natuurlijk een mooi bijkomend extraatje...quote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat zegt die snol nou huub wil ricardo gebruiken voor iets gemeens ???? en wat wil hun 2 nou??? toch hetzelfde .
Nee hoor, want Amanda speelt het spel niet met Ricardo, ze ziet hem echt als vriendquote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Uh uh, totdat die kritiek geeft of het woord nagels in zijn mond neemt.quote:Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, want Amanda speelt het spel niet met Ricardo, ze ziet hem echt als vriend
tuurlijk en ook niks gemeens in de zin hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub wil met opzet ruzie veroorzaken...B&A willen alleen maar dat die persiflage op dat huwelijk door gaat.
Spelen wel maar dat zingen is toch niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef akveor het volgende:
Daryl zingt en speelt erg leuk.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Uh uh, totdat die kritiek geeft of het woord nagels in zijn mond neemt.
Say the magic word! Zodra je het woord nagels gebruikt, heb je Amanda helemaal over de zeik.
Ik vraag me af wat het woord Pruik teweeg zal brengen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Uh uh, totdat die kritiek geeft of het woord nagels in zijn mond neemt.
Say the magic word! Zodra je het woord nagels gebruikt, heb je Amanda helemaal over de zeik.
Ben je mal....Huub zou zoiets nooit doen..., mensen worden alleen maar op het matje geroepen bij B en Aquote:Op maandag 21 april 2008 11:06 schreef T-lex het volgende:
Toch is het idee dat Ricardo zich (deels)laat leiden door angst....nieteens zo vreemd.![]()
Niet zo lang geleden sprak Huub nog uit dat hij Ricardo het leven zuur zou maken als hij de kant van B&A zou kiezen. Hij dreigde daarbij dat hij hem de villa uit zou terroriseren net als Selene enzo.![]()
Hel en verdoemenisquote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het woord Pruik teweeg zal brengen.
Oja, stom van me...quote:Op maandag 21 april 2008 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je mal....Huub zou zoiets nooit doen..., mensen worden alleen maar op het matje geroepen bij B en A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |