minimaal een stuk of 10 en zeer zeker al 5 exit'squote:Op maandag 21 april 2008 10:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Picture it: Huub wint! Gaat heerlijk samenwonen met Claire, lekker op reis en doen wat ze willen doen.
Brian verliest maar krijgt nog even te horen hoeveel boete's te goed heeft staan.
Hoeveel boete's had hij moeten hebben die hij niet gehad heeft?
Gisteren was ik zeer goed te pas en toen had ik dezelfde mening over beide items, Brian en bruiloften (in de kooi) ..quote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, heb jij last van de maandagochtendblues!? Haat bruiloften en Brian mag ook gelijk de pijp uit
Nee, maar ik ken mezelf.quote:Op maandag 21 april 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk niet verplicht de streams aan te zwengelen ...
Ben ook benieuwd wat Huub over een paar dagen aan info van de FEBO krijgt heeft afgeluisterd.quote:
Ik ken het ook. Vandaar dat ik me al tijden zonder streams red. Vierkante oogjes zijn zo uncool.quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Nee, maar ik ken mezelf.Daarom was ik in eerste instantie blij dat ik in Spanje zit.
ik vind het zo knap van die rat dat hij alles van en over iedereen weet hoe die is en hoe die zich voelt en wat die gaat doen. knap hoorquote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef petraa het volgende:
B: Hij laat zich leiden door angst.
A: Ja en als je je laat leiden door angst is dat niet goed, je moet op je gevoel afgaan. Dit gaat dus over Ricardo
jaquote:Op maandag 21 april 2008 11:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben die stumperds nou echt iemand nodig om te kunnen spelen.
Top, kan hij oprotten zonder cent, liever nog, met een zooi schulden!quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
minimaal een stuk of 10 en zeer zeker al 5 exit's
En Ricardo laat dat zonder morren over zich heen komen?quote:Op maandag 21 april 2008 11:02 schreef Marrije het volgende:
Amanda preekt tegen Ricardo alsof ie een klein kind is.
Zolang je maar op onze hand bent. Anders is het een doodzonde.quote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Rico: Het is helemaal niet erg als je niet neutraal bent.
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Ricardo laat dat zonder morren over zich heen komen?
Heb het ook overwogen, maar ben zo hooked aan het hele ritueel van opstaan, koffie, streams aan, FOK aan en lekker wakker worden. En het einde is in zicht, dus dan toch maar tot het eind streams.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het ook. Vandaar dat ik me al tijden zonder streams red. Vierkante oogjes zijn zo uncool.
Dus datte. Een persiflage op Huub en Claire is ok, een persiflage op Brian en Amanda is natuurlijk uit den boze.quote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Zolang je maar op onze hand bent. Anders is het een doodzonde.
Maaar niet iedereen kan je vriend zijn, met sommigen heb je nu eenmaal meer een klik, dat betekent niet dat de anderen je vijand zijn, aldus Amandaquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Rico: Het is helemaal niet erg als je niet neutraal bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |