quote:Op maandag 21 april 2008 03:12 schreef akveor het volgende:
Huub heeft een fokking probleem. Jaap probeert Huub een keuze te laten maken om voor hem, de TV maker, te kiezen. Hij schildert Claire zwak af. Waarschijnlijk zal hij dat ook proberen te laten zien tijdens het huwelijk. Maar wanneer Huub voor Jaap kiest dan zal Huub de stemming niet overleven. Jaap heeft al uitgesproken dat hij Amanda en Brian niet wil opbreken vanwegen het naar elkaar overlopen van de fans. Jaap zal dus Huub dumpen in de hoop dat de Huub fans naar hem overlopen.
Huub zou 1 vraag aan Claire moeten stellen: Voor wie ben je het meest bang? Haar antwoord zal zijn: Jaap. Brian en Amanda interesseren haar niet en die zijn ook niet zo heftig lijfelijk aanwezig als Jaap. B en A kunnen er in mijn ogen niet voor zorgen dat Claire weggaat. De enige keuze die Huub kan maken is Jaap weg te sturen. Jaap is te onbetrouwbaar om hem samen met Claire erin te laten. En alleen Jaap kan hij er ook niet inlaten omdat Jaap Huub zal backstabben waar B en A met liefde aan zullen meewerken.
In dat geval zal het ook een finale worden die niet boeiend is. Want who cares of in dat geval dan B af A wint?
Wat zijn dit toch flauwe eenzijdige postings. Al die mensen...min of meer, zijn ook op het matje geroepen bij Huub, Lieke of Jaap.quote:Op maandag 21 april 2008 02:48 schreef Lady-night het volgende:
Wie zijn er inmiddels op het matje geroepen door B&A:
Elly
Tommy
Dimitri
Kim
Ricardo
Palma
Suus
Wij danken U en Akveor hartelijke.quote:Op maandag 21 april 2008 07:56 schreef Spaarne het volgende:
Even een leuke verrassing voor de ochtenploeg van Akveor.
Dit was dus de terror van Jaap. Jammer dat Ricardo het slachtoffer was en niet B en A.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vebaasd over deze beelden? Ach, ga met een camera Amsterdam in en je ziet nog veeeeeeeeel erger, aldus JdM.
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 21 april 2008 07:56 schreef Spaarne het volgende:
Even een leuke verrassing voor de ochtenploeg van Akveor.
Dit was dus de terror van Jaap. Jammer dat Ricardo het slachtoffer was en niet B en A.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vebaasd over deze beelden? Ach, ga met een camera Amsterdam in en je ziet nog veeeeeeeeel erger, aldus JdM.
Neutraal blijven mag niet van B en A. Als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. Het lijkt Bush wel. Luisteren naar de argumenten van een ander, zich inleven - dat kunnen Rat en Del niet. Ze proberen iedereen hún mening op te dringen. Bléh.quote:Op maandag 21 april 2008 08:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Wat een walgelijke beelden zijn dit , dit is nou pure aanranding wel een verschil met Huub en amanda destijds .
Super mooi intervieuw met Joep ik wist dat netty een vies wijf was kun je zo wel zien.
OOk Joep vind amanda niks maar ja wisten we al .
n nog schandaliger hoe die del en rat ricardo onder druk zetten gewoon te smerig voor woorden ik hoop dat dit duidelijk wordt op tv.
echt walgelijk die 2 die moeten echt hard op hun bek gaan straks dat kan niet anders .quote:Op maandag 21 april 2008 08:44 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Neutraal blijven mag niet van B en A. Als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. Het lijkt Bush wel. Luisteren naar de argumenten van een ander, zich inleven - dat kunnen Rat en Del niet. Ze proberen iedereen hún mening op te dringen. Bléh.
ik dacht dat rat bij derrel ging liggen?? vraag me af hoeveel x derrel huub al weer mondeling heeft bedreigd.quote:Op maandag 21 april 2008 08:46 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tiffany, de enorm goede opgediepte vriendin van Amanda, ligt in bed bij B en A. Dat wordt dus moeilijk qua analen.
Daryll... is tot nu toe een beste kerel (tot nu toe houdt hij zich afzijdig van het spel)quote:Op maandag 21 april 2008 08:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik dacht dat rat bij derrel ging liggen?? vraag me af hoeveel x derrel huub al weer mondeling heeft bedreigd.
amanda gilt tegen huub dat brajen de langstzittende is wie is er nu meer van over de zeik ???........... Just Amanda ooo jeeee als iets niet hun kant opgaat of komt dan flipt ze helemaal
Dat merkte Ricardo dus ook op. Hij zei tegen Amanda iets van "Jij bent ook een vriendin van mij, en dan moet je me ook niet meteen laten vallen"quote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
Nou van te voren afkraken is niet vreemd ...............als je je weet te herinneren hoe hij in het begin in de kooi als brajen hem uitnodigde allemaal naar huub zijn hoofd verwensde .quote:Op maandag 21 april 2008 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Daryll... is tot nu toe een beste kerel (tot nu toe houdt hij zich afzijdig van het spel)
ik hou er niet van als mensen al van tevoren worden afgekraakt........
quote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
oh, dat wist ik niet. Heb je een linkje of datum? dat wil ik nog wel eens opzoeken.quote:Op maandag 21 april 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou van te voren afkraken is niet vreemd ...............als je je weet te herinneren hoe hij in het begin in de kooi als brajen hem uitnodigde allemaal naar huub zijn hoofd verwensde .
amanda kan ook denken goh tiffany komt voor mij 2 dagen in de kooi ik geef haar nu even alle aandacht brajen zit ze al zolang mee.quote:Op maandag 21 april 2008 09:19 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij is die Tif een beetje een bezitterig grietje...![]()
Elke keer als Brian tegen Amanda kruipt of andersom, komt die muts ook weer aan de andere kant tegen d'r "vriendinnetje" liggen. Alsof ze wil zeggen, je bent ook van mij.![]()
Men vergelijkt haar met (voormalig butler) Ellie. Palma denkt zelf meer aan Pippi Langkousquote:Op maandag 21 april 2008 09:23 schreef Shayndel het volgende:
cap van palma's haar please.![]()
Heb hier ff geen streams.
Konijnen ze ook als tiffany er naast ligt of gooien ze die eerder uit bed?quote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
amanda kan ook denken goh tiffany komt voor mij 2 dagen in de kooi ik geef haar nu even alle aandacht brajen zit ze al zolang mee.
pffffffffffff das al ff geleden , hij heeft intussen een tijd vast gezeten derrel is toen uitgenodigd en toen was brajen zo in paniek of alles wel gewist was op de pc's toen was derrel er volgens mij samen met kenniet , en amanda was er nog niet volgens mij , ik geloof dat bart er toen ook nog inzat is al meer als een jaar terug .quote:Op maandag 21 april 2008 09:24 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet. Heb je een linkje of datum? dat wil ik nog wel eens opzoeken.
quote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Men vergelijkt haar met (voormalig butler) Ellie. Palma denkt zelf meer aan Pippi Langkous
nee dat doen ze nog net niet ook al hebben ze de lef er wel voor .quote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Konijnen ze ook als tiffany er naast ligt of gooien ze die eerder uit bed?
Heb jij een geurcomputer of reed je toevallig langs de villa.quote:Op maandag 21 april 2008 09:30 schreef Jewscky1 het volgende:
Het stinkt daar in die kooi,zal die pruik van die silicone snol wel zijn,of die smerige tering RAT.
het zou dus tussen 11 december en 1 februari geweest moeten zijnquote:Op maandag 21 april 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pffffffffffff das al ff geleden , hij heeft intussen een tijd vast gezeten derrel is toen uitgenodigd en toen was brajen zo in paniek of alles wel gewist was op de pc's toen was derrel er volgens mij samen met kenniet , en amanda was er nog niet volgens mij , ik geloof dat bart er toen ook nog inzat is al meer als een jaar terug .
quote:Op maandag 21 april 2008 09:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Heb jij een geurcomputer of reed je toevallig langs de villa.
ja misschien nog wel daarvoor ze zaten buiten op die banken bij het zwembad , ik durf geen datum te zeggen maar brajen maakte zich a . heeld ruk of het wissen van alle schijven en derrel was Huub flink aan het bedreigen achter zijn rug om zoals ze altijd doenquote:Op maandag 21 april 2008 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou dus tussen 11 december en 1 februari geweest moeten zijn
En daarom kan ze niet ff tegen Brian kruipen, of andersom.... zonder weer vastgeklampt te worden door die Tiff?quote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
amanda kan ook denken goh tiffany komt voor mij 2 dagen in de kooi ik geef haar nu even alle aandacht brajen zit ze al zolang mee.
al zoekend vind je nog eens wat.quote:Op maandag 21 april 2008 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou dus tussen 11 december en 1 februari geweest moeten zijn
Nah, ik vind het wel leuk!quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, Rooie José .
[ afbeelding ]
Waarom zit Jaap in de sauna?
Met brian kun je ook een vergissing maken als het riool daar kapot is. Bruine ratten ruiken daar ook na.quote:
OMG, dat is ff wennen.quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, Rooie José .
[ afbeelding ]
Waarom zit Jaap in de sauna?
Nu moet je geen photoshopt sturen hoor. Dit bestaat toch niet.quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....
[ afbeelding ]
pfffffffffff ik schrik me kapotquote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ikke niet.quote:Op maandag 21 april 2008 09:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Nu moet je geen photoshopt sturen hoor. Dit bestaat toch niet.
je slaat de spijker op zijn kop........quote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOP ,TOP ,TOP echt klasse en o zo waar wat je nu schrijft en echt zo vele vele denken er zo over dus wie ziet het nu fout of wij met vele of die 2 asoos?quote:Op maandag 21 april 2008 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je slaat de spijker op zijn kop........
zo is het precies, zelfs nena was ineens na járen van vriendschap een vijand voor amanda,
terwijl nena toch álle recht van de wereld had om pissig te zijn op amanda, ik hoop ook dat
nena ver uit de buurt van amanda blijft in de toekomst, zou niet goed voor d'r zijn om met
dat trailertrash om te gaan.
ach, amanda is inmiddels zo'n omhooggevallen breezersletje met zo'n hooghartige houding die zzl zich
inmiddels wel té goed voelen om nog met nana om te gaan,
ze is nu immers een BNér hé
o ja en ze gaat natuurlijk eerst cashen met Brian dus ze krijgt het hééél druk
(denken ze)
man, man wat hoop ik dat die twee een koude douche krijgen als ze eenmaal buiten staan
nare, nare, héél nare mensen allebei, en dan nog die kenneth en nettie en god weet wat
nog meer van dat soort mensen uit de onderste laag van de bevolking, waarschijnlijk gaan
ze natasia ook wel weer opzoeken, die was zó leuk volgens amanda, en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
kijken of ze zich aan die belofte gaan houden...... (tuurlijk niet, weet ik ook wel)
ben benieuwd hoe het verder gaat tussen amanda-ricardo straks, ik hoop dat ricardo sterk in
zijn schoenen blijft staan en amanda eens goed op d'r plaats zet, wat denkt die omhooggevallen snol wel niet
zo goeiemorgen allemaal
Tja B en A liggen in de kreukels.quote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef T-lex het volgende:
4 streams op H&C...heftig hoor.
precies, ik moet het ook nog zien....quote:Op maandag 21 april 2008 02:27 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ja, dat dachten de meesten van Kenneth ook.
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.quote:Op maandag 21 april 2008 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
kijken of ze zich aan die belofte gaan houden...... (tuurlijk niet, weet ik ook wel)
quote:De Antilliaan gunt Nena en Natasia namelijk wel het musicalbezoek als hij seks mag hebben met Nena. De blonde schone weet niet wat ze hoort
Ik vind het zo leuk he! Bij Brian en Amanda doet niemand het alleen Huub ook al doet hij niets! Wat zullen die 2 doen als ze uit de kooi komen en het gaat niet goed en Huub is ver bij ze uit de buurt! Heeft hij het dan ook gedaan?quote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
En dat komt uiteraard ook allemaal door Huub's manipulatie en bedreigingen.
Tuulek, Huub is als een soort jeugdtrauma, hij blijft hun de rest van hun leven achtervolgenquote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk he! Bij Brian en Amanda doet niemand het alleen Huub ook al doet hij niets! Wat zullen die 2 doen als ze uit de kooi komen en het gaat niet goed en Huub is ver bij ze uit de buurt! Heeft hij het dan ook gedaan?
o ja..... was me even ontschoten, tis allemaal huub zijn schuld, dat was ook zoquote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
En dat komt uiteraard ook allemaal door Huub's manipulatie en bedreigingen.
ja was ook zum kotzenquote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
[..]
En bedankt, zit ik nog net in mijn maandagochtendblues, zie mijn site en krijg ik dit!quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dr komen boodschappen binnen.quote:
ach ja.... er zit weer eens iemand ''vast'' van de vriendenkringquote:Op maandag 21 april 2008 10:10 schreef avonne het volgende:
Het gaat nu over 3 broers waarvan er één in de gevangenis zit, dus niet over de bewoners.
brian heeft maar werk om zijn gasten in toom te houdenquote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Darryl: Gewoon rustig blijven, geen discussies.
De achterban van B en A is een crimineel ratjetoe.quote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach ja.... er zit weer eens iemand ''vast'' van de vriendenkring
zegt genoeg toch (over de vriendenkring)
tuurlijk brajen kan derrel en weet wat derrel van Huub vind , en hoe derrel is ., ik zou me kapot lachen hoe erg ook voor Huub als 1 van die kliek van rat eens flink uit schot en werd afgevoerd en gelijk een exit voor brajen er achter aan.quote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Darryl: Gewoon rustig blijven, geen discussies.
Ook ik dacht toen,' hoor ik dat nu goed?'quote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
[..]
Wat een verschil met het bezoek van Huub hè? Die zijn gewoon gezellig aanwezig, drinken een borrel en kletsen wat.quote:Op maandag 21 april 2008 10:12 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft maar werk om zijn gasten in toom te houden
zo relaxed
Dat is toch al gebeurd maar geen exit voor Bwian.quote:Op maandag 21 april 2008 10:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk brajen kan derrel en weet wat derrel van Huub vind , en hoe derrel is ., ik zou me kapot lachen hoe erg ook voor Huub als 1 van die kliek van rat eens flink uit schot en werd afgevoerd en gelijk een exit voor brajen er achter aan.
o man, maak me gek......quote:Op maandag 21 april 2008 10:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk brajen kan derrel en weet wat derrel van Huub vind , en hoe derrel is ., ik zou me kapot lachen hoe erg ook voor Huub als 1 van die kliek van rat eens flink uit schot en werd afgevoerd en gelijk een exit voor brajen er achter aan.
Een tijdje geleden heb ik COS#1 teruggelezen. Scanman vond Natasja een leuke vrouw met een vriendelijke lach.quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef noekje het volgende:
Ook ik dacht toen,' hoor ik dat nu goed?'
En dan te bedenken dat ik het echt een sympathieke gozer vond in het begin. Zijn rijmelarijen vond ik dan wel kut maar ik vond de poging tot wel schattig. Zijn eerste gedicht die hij voorlas en Bart gaf toen commentaar. Vond ik Bart zo lullig.What was I thinking!
Lief kijken.quote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Tif eigenlijk in het dagelijks leven?
Werkt op kantoorquote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Tif eigenlijk in het dagelijks leven?
Dat klopt. Ik was het zelf bijna vergeten. Zegt ook weer genoeg over die rat.quote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ja en dan moet je vooral op die scheinheilige kop letten die hij er dan bij trektquote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
die rat wil zich zo netjes neerzetten he , maar het lukt hem voor geen meter het is zo nep en zo geforceerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |