dr komen boodschappen binnen.quote:
ach ja.... er zit weer eens iemand ''vast'' van de vriendenkringquote:Op maandag 21 april 2008 10:10 schreef avonne het volgende:
Het gaat nu over 3 broers waarvan er één in de gevangenis zit, dus niet over de bewoners.
brian heeft maar werk om zijn gasten in toom te houdenquote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Darryl: Gewoon rustig blijven, geen discussies.
De achterban van B en A is een crimineel ratjetoe.quote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach ja.... er zit weer eens iemand ''vast'' van de vriendenkring
zegt genoeg toch (over de vriendenkring)
tuurlijk brajen kan derrel en weet wat derrel van Huub vind , en hoe derrel is ., ik zou me kapot lachen hoe erg ook voor Huub als 1 van die kliek van rat eens flink uit schot en werd afgevoerd en gelijk een exit voor brajen er achter aan.quote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Darryl: Gewoon rustig blijven, geen discussies.
Ook ik dacht toen,' hoor ik dat nu goed?'quote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
[..]
Wat een verschil met het bezoek van Huub hè? Die zijn gewoon gezellig aanwezig, drinken een borrel en kletsen wat.quote:Op maandag 21 april 2008 10:12 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft maar werk om zijn gasten in toom te houden
zo relaxed
Dat is toch al gebeurd maar geen exit voor Bwian.quote:Op maandag 21 april 2008 10:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk brajen kan derrel en weet wat derrel van Huub vind , en hoe derrel is ., ik zou me kapot lachen hoe erg ook voor Huub als 1 van die kliek van rat eens flink uit schot en werd afgevoerd en gelijk een exit voor brajen er achter aan.
o man, maak me gek......quote:Op maandag 21 april 2008 10:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tuurlijk brajen kan derrel en weet wat derrel van Huub vind , en hoe derrel is ., ik zou me kapot lachen hoe erg ook voor Huub als 1 van die kliek van rat eens flink uit schot en werd afgevoerd en gelijk een exit voor brajen er achter aan.
Een tijdje geleden heb ik COS#1 teruggelezen. Scanman vond Natasja een leuke vrouw met een vriendelijke lach.quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef noekje het volgende:
Ook ik dacht toen,' hoor ik dat nu goed?'
En dan te bedenken dat ik het echt een sympathieke gozer vond in het begin. Zijn rijmelarijen vond ik dan wel kut maar ik vond de poging tot wel schattig. Zijn eerste gedicht die hij voorlas en Bart gaf toen commentaar. Vond ik Bart zo lullig.What was I thinking!
Lief kijken.quote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Tif eigenlijk in het dagelijks leven?
Werkt op kantoorquote:Op maandag 21 april 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Tif eigenlijk in het dagelijks leven?
Dat klopt. Ik was het zelf bijna vergeten. Zegt ook weer genoeg over die rat.quote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |