abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58197215
Die filmpje van wicardo zijn schitterend.
Dellie over de zeik ole ole.
pi_58197216
Is amanda al uit bed? zal wel niet alleen als er iets voor haar of brajen staat ze er gelijk naast anders zijn beide de laatste die boven zijn stel aasgieren
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58197228
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:40 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Nu moet je geen photoshopt sturen hoor. Dit bestaat toch niet.
ikke niet.
Bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230
  maandag 21 april 2008 @ 09:48:13 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58197240
Goedemorgen!
Hoe triest zijn Brian en vooral Amanda wel niet met hun Either you're with us, or you're against us instelling. Arrogante asocialen.
Gelukkig heeft Amanda voor een paar dagen een van haar beste vriendinnen op bezoek. Waarvan ze blijkbaar niet eens wist dat ze twee (!!!) jaar (!!!) geleden al gestopt was met school.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58197262
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
je slaat de spijker op zijn kop........

zo is het precies, zelfs nena was ineens na járen van vriendschap een vijand voor amanda,
terwijl nena toch álle recht van de wereld had om pissig te zijn op amanda, ik hoop ook dat
nena ver uit de buurt van amanda blijft in de toekomst, zou niet goed voor d'r zijn om met
dat trailertrash om te gaan.

ach, amanda is inmiddels zo'n omhooggevallen breezersletje met zo'n hooghartige houding die zzl zich
inmiddels wel té goed voelen om nog met nana om te gaan,

ze is nu immers een BNér hé

o ja en ze gaat natuurlijk eerst cashen met Brian dus ze krijgt het hééél druk
(denken ze)

man, man wat hoop ik dat die twee een koude douche krijgen als ze eenmaal buiten staan

nare, nare, héél nare mensen allebei, en dan nog die kenneth en nettie en god weet wat
nog meer van dat soort mensen uit de onderste laag van de bevolking, waarschijnlijk gaan
ze natasia ook wel weer opzoeken, die was zó leuk volgens amanda, en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
kijken of ze zich aan die belofte gaan houden...... (tuurlijk niet, weet ik ook wel)

ben benieuwd hoe het verder gaat tussen amanda-ricardo straks, ik hoop dat ricardo sterk in
zijn schoenen blijft staan en amanda eens goed op d'r plaats zet, wat denkt die omhooggevallen snol wel niet

zo goeiemorgen allemaal
pi_58197305
Geweldig toch dat dellie over de zeik is dankzij haar so called best bitch Richel.
  maandag 21 april 2008 @ 09:51:51 #157
111260 Charmian
a little joy
pi_58197308
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:

[..]

al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....

[ afbeelding ]
you made my day
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_58197312
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

je slaat de spijker op zijn kop........

zo is het precies, zelfs nena was ineens na járen van vriendschap een vijand voor amanda,
terwijl nena toch álle recht van de wereld had om pissig te zijn op amanda, ik hoop ook dat
nena ver uit de buurt van amanda blijft in de toekomst, zou niet goed voor d'r zijn om met
dat trailertrash om te gaan.

ach, amanda is inmiddels zo'n omhooggevallen breezersletje met zo'n hooghartige houding die zzl zich
inmiddels wel té goed voelen om nog met nana om te gaan,

ze is nu immers een BNér hé

o ja en ze gaat natuurlijk eerst cashen met Brian dus ze krijgt het hééél druk
(denken ze)

man, man wat hoop ik dat die twee een koude douche krijgen als ze eenmaal buiten staan

nare, nare, héél nare mensen allebei, en dan nog die kenneth en nettie en god weet wat
nog meer van dat soort mensen uit de onderste laag van de bevolking, waarschijnlijk gaan
ze natasia ook wel weer opzoeken, die was zó leuk volgens amanda, en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
kijken of ze zich aan die belofte gaan houden...... (tuurlijk niet, weet ik ook wel)

ben benieuwd hoe het verder gaat tussen amanda-ricardo straks, ik hoop dat ricardo sterk in
zijn schoenen blijft staan en amanda eens goed op d'r plaats zet, wat denkt die omhooggevallen snol wel niet

zo goeiemorgen allemaal
TOP ,TOP ,TOP echt klasse en o zo waar wat je nu schrijft en echt zo vele vele denken er zo over dus wie ziet het nu fout of wij met vele of die 2 asoos?
pi_58197318
4 streams op H&C...heftig hoor.
pi_58197337
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef T-lex het volgende:
Tja B en A liggen in de kreukels.
  maandag 21 april 2008 @ 09:54:40 #161
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_58197359
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef T-lex het volgende:
Ben blij dat ik die RIOOLRAT niet zie met die snol.
pi_58197403
quote:
Op maandag 21 april 2008 02:27 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ja, dat dachten de meesten van Kenneth ook.
precies, ik moet het ook nog zien....

een vriend van brian die sympathiek is?

ach, niets is onmogelijk.........

we zullen zien
  maandag 21 april 2008 @ 09:58:09 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58197414
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
En dat komt uiteraard ook allemaal door Huub's manipulatie en bedreigingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58197428
ik voel dr komt zo een flinke discussie aan tafel
pi_58197436
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
quote:
De Antilliaan gunt Nena en Natasia namelijk wel het musicalbezoek als hij seks mag hebben met Nena. De blonde schone weet niet wat ze hoort
pi_58197460
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
Ik vind het zo leuk he! Bij Brian en Amanda doet niemand het alleen Huub ook al doet hij niets! Wat zullen die 2 doen als ze uit de kooi komen en het gaat niet goed en Huub is ver bij ze uit de buurt! Heeft hij het dan ook gedaan?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 21 april 2008 @ 10:03:02 #167
111260 Charmian
a little joy
pi_58197493
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind het zo leuk he! Bij Brian en Amanda doet niemand het alleen Huub ook al doet hij niets! Wat zullen die 2 doen als ze uit de kooi komen en het gaat niet goed en Huub is ver bij ze uit de buurt! Heeft hij het dan ook gedaan?
Tuulek, Huub is als een soort jeugdtrauma, hij blijft hun de rest van hun leven achtervolgen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_58197547
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

o ja..... was me even ontschoten, tis allemaal huub zijn schuld, dat was ook zo

en brian probeerde ricardo gisteren ook wijs te maken dat ricaro het alleen maar had gedaan omdat ie bang was zoor huub, gelukkig zei ricardo ''dat maak jij ervan, ik ben maar voor één iemand bang en dat is god''

je hoorde brian denken, ''shit hij trapt er niet in '' mooi was dat

ricardo was top gisteren , ook heel sportief op de '''aanranding'' van jaap, ging ie goed mee om gewoon om lachen, hij had ook hysterisch kunnen gaan doen en ''aanranding'' door kunnen bellen, net zoals amanda\
het ''bef gebeuren'' nu ineens aanranding noemt, nou ik zat toen achter de streams toen ze eerst samen met huub eerst zeker twee uur aan het zoenen en vozen was geweest, eerst in de jacuzzi en later in de douche, ze zouden eigenlijk even dat filmpje het huis in moeten gooien als ze huub nog één keer aanrander noemt, da's eigenlijk smaad toch?

ja lijkt me een goed plan, kan brian ook effe zien dat ze zo geil als boter was, en ja ze had flink gedronken,
maar dat huub ook dus.........
pi_58197551
Wat loopt Brian te rennen?
pi_58197575
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
[..]

ja was ook zum kotzen
pi_58197605
Brian begint ergens over (stream 3) ?
pi_58197606
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:

[..]

al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....

[ afbeelding ]
En bedankt, zit ik nog net in mijn maandagochtendblues, zie mijn site en krijg ik dit!
  † In Memoriam † maandag 21 april 2008 @ 10:09:10 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_58197617
Geeft die rat Darryl nu instructies wat hij wel of niet moet zeggen tijndens het ontbijt?
Ik hoorde iets van...jacuzzie en helemaal niks zeggen kan ook niet
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58197622
Ik hoor Brian iets zeggen van "nergens over beginnen"
en Darrel antwoordt "als ik helemaal niets zeg, is het ook zo raar..."
pi_58197631
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef T-lex het volgende:
Wat loopt Brian te rennen?
Pilletjes zijn op en in Eemnes gaat de apotheek pas om 13 uur open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')