ikke niet.quote:Op maandag 21 april 2008 09:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Nu moet je geen photoshopt sturen hoor. Dit bestaat toch niet.
je slaat de spijker op zijn kop........quote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....
[ afbeelding ]
TOP ,TOP ,TOP echt klasse en o zo waar wat je nu schrijft en echt zo vele vele denken er zo over dus wie ziet het nu fout of wij met vele of die 2 asoos?quote:Op maandag 21 april 2008 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je slaat de spijker op zijn kop........
zo is het precies, zelfs nena was ineens na járen van vriendschap een vijand voor amanda,
terwijl nena toch álle recht van de wereld had om pissig te zijn op amanda, ik hoop ook dat
nena ver uit de buurt van amanda blijft in de toekomst, zou niet goed voor d'r zijn om met
dat trailertrash om te gaan.
ach, amanda is inmiddels zo'n omhooggevallen breezersletje met zo'n hooghartige houding die zzl zich
inmiddels wel té goed voelen om nog met nana om te gaan,
ze is nu immers een BNér hé
o ja en ze gaat natuurlijk eerst cashen met Brian dus ze krijgt het hééél druk
(denken ze)
man, man wat hoop ik dat die twee een koude douche krijgen als ze eenmaal buiten staan
nare, nare, héél nare mensen allebei, en dan nog die kenneth en nettie en god weet wat
nog meer van dat soort mensen uit de onderste laag van de bevolking, waarschijnlijk gaan
ze natasia ook wel weer opzoeken, die was zó leuk volgens amanda, en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
kijken of ze zich aan die belofte gaan houden...... (tuurlijk niet, weet ik ook wel)
ben benieuwd hoe het verder gaat tussen amanda-ricardo straks, ik hoop dat ricardo sterk in
zijn schoenen blijft staan en amanda eens goed op d'r plaats zet, wat denkt die omhooggevallen snol wel niet
zo goeiemorgen allemaal
Tja B en A liggen in de kreukels.quote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef T-lex het volgende:
4 streams op H&C...heftig hoor.
precies, ik moet het ook nog zien....quote:Op maandag 21 april 2008 02:27 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ja, dat dachten de meesten van Kenneth ook.
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.quote:Op maandag 21 april 2008 09:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en o, ja ze zouden mickey ook in huis nemen als het moest toch? nou aangezien mickey zijn baan al zo goed als verkloot heeft.....
kijken of ze zich aan die belofte gaan houden...... (tuurlijk niet, weet ik ook wel)
quote:De Antilliaan gunt Nena en Natasia namelijk wel het musicalbezoek als hij seks mag hebben met Nena. De blonde schone weet niet wat ze hoort
Ik vind het zo leuk he! Bij Brian en Amanda doet niemand het alleen Huub ook al doet hij niets! Wat zullen die 2 doen als ze uit de kooi komen en het gaat niet goed en Huub is ver bij ze uit de buurt! Heeft hij het dan ook gedaan?quote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
En dat komt uiteraard ook allemaal door Huub's manipulatie en bedreigingen.
Tuulek, Huub is als een soort jeugdtrauma, hij blijft hun de rest van hun leven achtervolgenquote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk he! Bij Brian en Amanda doet niemand het alleen Huub ook al doet hij niets! Wat zullen die 2 doen als ze uit de kooi komen en het gaat niet goed en Huub is ver bij ze uit de buurt! Heeft hij het dan ook gedaan?
o ja..... was me even ontschoten, tis allemaal huub zijn schuld, dat was ook zoquote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mikey heeft hun goodwill nu volledig verpest en dus kunnen ze zich mooi onder die afspraak uitwurmen. Had ie maar beter met hun adviezen om moeten gaan. Wie niet horen wil, moet maar in een doos wonen. Want met zijn acties heeft Mikey Brian in een kwaad daglicht gesteld, ondankbare en respectloze (disrespectvolle) hond dat het is.
En dat komt uiteraard ook allemaal door Huub's manipulatie en bedreigingen.
ja was ook zum kotzenquote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
Oja, kom ik ook nog tegen. Toen had Brian definitief afgedaan bij een flinki aantal streamers
[..]
En bedankt, zit ik nog net in mijn maandagochtendblues, zie mijn site en krijg ik dit!quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |