amanda kan ook denken goh tiffany komt voor mij 2 dagen in de kooi ik geef haar nu even alle aandacht brajen zit ze al zolang mee.quote:Op maandag 21 april 2008 09:19 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij is die Tif een beetje een bezitterig grietje...![]()
Elke keer als Brian tegen Amanda kruipt of andersom, komt die muts ook weer aan de andere kant tegen d'r "vriendinnetje" liggen. Alsof ze wil zeggen, je bent ook van mij.![]()
Men vergelijkt haar met (voormalig butler) Ellie. Palma denkt zelf meer aan Pippi Langkousquote:Op maandag 21 april 2008 09:23 schreef Shayndel het volgende:
cap van palma's haar please.![]()
Heb hier ff geen streams.
Konijnen ze ook als tiffany er naast ligt of gooien ze die eerder uit bed?quote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
amanda kan ook denken goh tiffany komt voor mij 2 dagen in de kooi ik geef haar nu even alle aandacht brajen zit ze al zolang mee.
pffffffffffff das al ff geleden , hij heeft intussen een tijd vast gezeten derrel is toen uitgenodigd en toen was brajen zo in paniek of alles wel gewist was op de pc's toen was derrel er volgens mij samen met kenniet , en amanda was er nog niet volgens mij , ik geloof dat bart er toen ook nog inzat is al meer als een jaar terug .quote:Op maandag 21 april 2008 09:24 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, dat wist ik niet. Heb je een linkje of datum? dat wil ik nog wel eens opzoeken.
quote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Men vergelijkt haar met (voormalig butler) Ellie. Palma denkt zelf meer aan Pippi Langkous
nee dat doen ze nog net niet ook al hebben ze de lef er wel voor .quote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Konijnen ze ook als tiffany er naast ligt of gooien ze die eerder uit bed?
Heb jij een geurcomputer of reed je toevallig langs de villa.quote:Op maandag 21 april 2008 09:30 schreef Jewscky1 het volgende:
Het stinkt daar in die kooi,zal die pruik van die silicone snol wel zijn,of die smerige tering RAT.
het zou dus tussen 11 december en 1 februari geweest moeten zijnquote:Op maandag 21 april 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pffffffffffff das al ff geleden , hij heeft intussen een tijd vast gezeten derrel is toen uitgenodigd en toen was brajen zo in paniek of alles wel gewist was op de pc's toen was derrel er volgens mij samen met kenniet , en amanda was er nog niet volgens mij , ik geloof dat bart er toen ook nog inzat is al meer als een jaar terug .
quote:Op maandag 21 april 2008 09:32 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Heb jij een geurcomputer of reed je toevallig langs de villa.
ja misschien nog wel daarvoor ze zaten buiten op die banken bij het zwembad , ik durf geen datum te zeggen maar brajen maakte zich a . heeld ruk of het wissen van alle schijven en derrel was Huub flink aan het bedreigen achter zijn rug om zoals ze altijd doenquote:Op maandag 21 april 2008 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou dus tussen 11 december en 1 februari geweest moeten zijn
En daarom kan ze niet ff tegen Brian kruipen, of andersom.... zonder weer vastgeklampt te worden door die Tiff?quote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
amanda kan ook denken goh tiffany komt voor mij 2 dagen in de kooi ik geef haar nu even alle aandacht brajen zit ze al zolang mee.
al zoekend vind je nog eens wat.quote:Op maandag 21 april 2008 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het zou dus tussen 11 december en 1 februari geweest moeten zijn
Nah, ik vind het wel leuk!quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, Rooie José .
[ afbeelding ]
Waarom zit Jaap in de sauna?
Met brian kun je ook een vergissing maken als het riool daar kapot is. Bruine ratten ruiken daar ook na.quote:
OMG, dat is ff wennen.quote:Op maandag 21 april 2008 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, Rooie José .
[ afbeelding ]
Waarom zit Jaap in de sauna?
Nu moet je geen photoshopt sturen hoor. Dit bestaat toch niet.quote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....
[ afbeelding ]
pfffffffffff ik schrik me kapotquote:Op maandag 21 april 2008 09:38 schreef avonne het volgende:
[..]
al zoekend vind je nog eens wat.
Voor wie nog niet helemaal wakker was....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |