abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58195244
ja het zijn idioten,
maar de discussie die ze daar voeren hoeft hier niet.
ik wilde alleen ff zeggen dat ik vooral huub nog zo lekker impulsief vind daar.
nog zonder zich af te vragen of dingen wel kunnen, of ze wel goed gekeurd worden door de febo

enz
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58195246
quote:
Op maandag 21 april 2008 03:12 schreef akveor het volgende:
Huub heeft een fokking probleem. Jaap probeert Huub een keuze te laten maken om voor hem, de TV maker, te kiezen. Hij schildert Claire zwak af. Waarschijnlijk zal hij dat ook proberen te laten zien tijdens het huwelijk. Maar wanneer Huub voor Jaap kiest dan zal Huub de stemming niet overleven. Jaap heeft al uitgesproken dat hij Amanda en Brian niet wil opbreken vanwegen het naar elkaar overlopen van de fans. Jaap zal dus Huub dumpen in de hoop dat de Huub fans naar hem overlopen.
Huub zou 1 vraag aan Claire moeten stellen: Voor wie ben je het meest bang? Haar antwoord zal zijn: Jaap. Brian en Amanda interesseren haar niet en die zijn ook niet zo heftig lijfelijk aanwezig als Jaap. B en A kunnen er in mijn ogen niet voor zorgen dat Claire weggaat. De enige keuze die Huub kan maken is Jaap weg te sturen. Jaap is te onbetrouwbaar om hem samen met Claire erin te laten. En alleen Jaap kan hij er ook niet inlaten omdat Jaap Huub zal backstabben waar B en A met liefde aan zullen meewerken.
In dat geval zal het ook een finale worden die niet boeiend is. Want who cares of in dat geval dan B af A wint?

kun je jezelf punten geven eigenlijk? (zij dan)
want als dat mag, dan kan huub beter al zijn punten aan zichzelf geven en vragen aan claire om ook haar punten op hem te zetten
pi_58195249
quote:
Op maandag 21 april 2008 02:48 schreef Lady-night het volgende:
Wie zijn er inmiddels op het matje geroepen door B&A:
Elly
Tommy
Dimitri
Kim
Ricardo
Palma
Suus
Wat zijn dit toch flauwe eenzijdige postings. Al die mensen...min of meer, zijn ook op het matje geroepen bij Huub, Lieke of Jaap.
pi_58195272
ik ga naar bed
truste fokkers
en hallo ochtendploeg
pi_58195936
Even een leuke verrassing voor de ochtenploeg van Akveor.
Dit was dus de terror van Jaap. Jammer dat Ricardo het slachtoffer was en niet B en A.

Vebaasd over deze beelden? Ach, ga met een camera Amsterdam in en je ziet nog veeeeeeeeel erger, aldus JdM.
  maandag 21 april 2008 @ 08:32:40 #107
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_58196223
quote:
Op maandag 21 april 2008 07:56 schreef Spaarne het volgende:
Dit was dus de terror van Jaap. Jammer dat Ricardo het slachtoffer was en niet B en A.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vebaasd over deze beelden? Ach, ga met een camera Amsterdam in en je ziet nog veeeeeeeeel erger, aldus JdM.
Wij danken U en Akveor hartelijke.
Wat smerig dat Jaap zo op die travhodo ligt te keer gaan.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_58196275
quote:
Op maandag 21 april 2008 07:56 schreef Spaarne het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goedemorgen allemaal

Wat een walgelijke beelden zijn dit , dit is nou pure aanranding wel een verschil met Huub en amanda destijds .
Super mooi intervieuw met Joep ik wist dat netty een vies wijf was kun je zo wel zien.
OOk Joep vind amanda niks maar ja wisten we al .
n nog schandaliger hoe die del en rat ricardo onder druk zetten gewoon te smerig voor woorden ik hoop dat dit duidelijk wordt op tv.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58196322
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:38 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Goedemorgen allemaal

Wat een walgelijke beelden zijn dit , dit is nou pure aanranding wel een verschil met Huub en amanda destijds .
Super mooi intervieuw met Joep ik wist dat netty een vies wijf was kun je zo wel zien.
OOk Joep vind amanda niks maar ja wisten we al .
n nog schandaliger hoe die del en rat ricardo onder druk zetten gewoon te smerig voor woorden ik hoop dat dit duidelijk wordt op tv.
Neutraal blijven mag niet van B en A. Als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. Het lijkt Bush wel. Luisteren naar de argumenten van een ander, zich inleven - dat kunnen Rat en Del niet. Ze proberen iedereen hún mening op te dringen. Bléh.
pi_58196344

Tiffany, de enorm goede opgediepte vriendin van Amanda, ligt in bed bij B en A. Dat wordt dus moeilijk qua analen.
pi_58196366
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:44 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Neutraal blijven mag niet van B en A. Als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. Het lijkt Bush wel. Luisteren naar de argumenten van een ander, zich inleven - dat kunnen Rat en Del niet. Ze proberen iedereen hún mening op te dringen. Bléh.
echt walgelijk die 2 die moeten echt hard op hun bek gaan straks dat kan niet anders .
pi_58196384
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:46 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Tiffany, de enorm goede opgediepte vriendin van Amanda, ligt in bed bij B en A. Dat wordt dus moeilijk qua analen.
ik dacht dat rat bij derrel ging liggen?? vraag me af hoeveel x derrel huub al weer mondeling heeft bedreigd.
amanda gilt tegen huub dat brajen de langstzittende is wie is er nu meer van over de zeik ???........... Just Amanda ooo jeeee als iets niet hun kant opgaat of komt dan flipt ze helemaal
pi_58196590
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:50 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ik dacht dat rat bij derrel ging liggen?? vraag me af hoeveel x derrel huub al weer mondeling heeft bedreigd.
amanda gilt tegen huub dat brajen de langstzittende is wie is er nu meer van over de zeik ???........... Just Amanda ooo jeeee als iets niet hun kant opgaat of komt dan flipt ze helemaal
Daryll... is tot nu toe een beste kerel (tot nu toe houdt hij zich afzijdig van het spel)
ik hou er niet van als mensen al van tevoren worden afgekraakt........
pi_58196620
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
Go hard or go home
pi_58196733
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
Dat merkte Ricardo dus ook op. Hij zei tegen Amanda iets van "Jij bent ook een vriendin van mij, en dan moet je me ook niet meteen laten vallen"

Het aardigste van Ricardo (vind ik) is dat hij de reactie van Amanda vergeleek met de reactie van Claire bij het vorig toneelstukje. Hij zei dat ze "allebei gingen huilen", maar er is natuurlijk een obvious verschil. Claire praatte het rustig en vriendelijk uit met Ricardo, Amanda maakt ruzie.

ik ben benieuwd
(kijk dit vind ik wel weer leuk, die 2 huwelijken heb ik zoiets van "god, is dat nog niet voorbij?")
pi_58196734
Goodmurning allemaal! Palma weer in the house en ze heeft een best kleurspoelinkje genomen.
Net rode Sien nu
pi_58196768
Volgens mij is die Tif een beetje een bezitterig grietje...
Elke keer als Brian tegen Amanda kruipt of andersom, komt die muts ook weer aan de andere kant tegen d'r "vriendinnetje" liggen. Alsof ze wil zeggen, je bent ook van mij.
pi_58196796
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:06 schreef Desii het volgende:

[..]

Daryll... is tot nu toe een beste kerel (tot nu toe houdt hij zich afzijdig van het spel)
ik hou er niet van als mensen al van tevoren worden afgekraakt........
Nou van te voren afkraken is niet vreemd ...............als je je weet te herinneren hoe hij in het begin in de kooi als brajen hem uitnodigde allemaal naar huub zijn hoofd verwensde .
pi_58196803
Fokking hell...dat haar van Palma....
pi_58196826
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
pi_58196829
Met Palma in the house zijn ze wel meteen wakker, tetterd weer heerlijk door de slaapkamer.
Haha, moet ze bij mij doen, ik ben meer van het rustig worden.

En wb die Derrel, kan me weinig herinneren van hem en die vriendin van amanda ook niet.
pi_58196848
Ga lachen als Ricardo vandaag ook nog van Palma op z'n flikker krijgt omdat het een bende is in de villa.
  maandag 21 april 2008 @ 09:23:29 #124
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_58196849
cap van palma's haar please.
Heb hier ff geen streams.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_58196868
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Nou van te voren afkraken is niet vreemd ...............als je je weet te herinneren hoe hij in het begin in de kooi als brajen hem uitnodigde allemaal naar huub zijn hoofd verwensde .
oh, dat wist ik niet. Heb je een linkje of datum? dat wil ik nog wel eens opzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')