quote:Op maandag 21 april 2008 03:12 schreef akveor het volgende:
Huub heeft een fokking probleem. Jaap probeert Huub een keuze te laten maken om voor hem, de TV maker, te kiezen. Hij schildert Claire zwak af. Waarschijnlijk zal hij dat ook proberen te laten zien tijdens het huwelijk. Maar wanneer Huub voor Jaap kiest dan zal Huub de stemming niet overleven. Jaap heeft al uitgesproken dat hij Amanda en Brian niet wil opbreken vanwegen het naar elkaar overlopen van de fans. Jaap zal dus Huub dumpen in de hoop dat de Huub fans naar hem overlopen.
Huub zou 1 vraag aan Claire moeten stellen: Voor wie ben je het meest bang? Haar antwoord zal zijn: Jaap. Brian en Amanda interesseren haar niet en die zijn ook niet zo heftig lijfelijk aanwezig als Jaap. B en A kunnen er in mijn ogen niet voor zorgen dat Claire weggaat. De enige keuze die Huub kan maken is Jaap weg te sturen. Jaap is te onbetrouwbaar om hem samen met Claire erin te laten. En alleen Jaap kan hij er ook niet inlaten omdat Jaap Huub zal backstabben waar B en A met liefde aan zullen meewerken.
In dat geval zal het ook een finale worden die niet boeiend is. Want who cares of in dat geval dan B af A wint?
Wat zijn dit toch flauwe eenzijdige postings. Al die mensen...min of meer, zijn ook op het matje geroepen bij Huub, Lieke of Jaap.quote:Op maandag 21 april 2008 02:48 schreef Lady-night het volgende:
Wie zijn er inmiddels op het matje geroepen door B&A:
Elly
Tommy
Dimitri
Kim
Ricardo
Palma
Suus
Wij danken U en Akveor hartelijke.quote:Op maandag 21 april 2008 07:56 schreef Spaarne het volgende:
Even een leuke verrassing voor de ochtenploeg van Akveor.
Dit was dus de terror van Jaap. Jammer dat Ricardo het slachtoffer was en niet B en A.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vebaasd over deze beelden? Ach, ga met een camera Amsterdam in en je ziet nog veeeeeeeeel erger, aldus JdM.
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 21 april 2008 07:56 schreef Spaarne het volgende:
Even een leuke verrassing voor de ochtenploeg van Akveor.
Dit was dus de terror van Jaap. Jammer dat Ricardo het slachtoffer was en niet B en A.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vebaasd over deze beelden? Ach, ga met een camera Amsterdam in en je ziet nog veeeeeeeeel erger, aldus JdM.
Neutraal blijven mag niet van B en A. Als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. Het lijkt Bush wel. Luisteren naar de argumenten van een ander, zich inleven - dat kunnen Rat en Del niet. Ze proberen iedereen hún mening op te dringen. Bléh.quote:Op maandag 21 april 2008 08:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Wat een walgelijke beelden zijn dit , dit is nou pure aanranding wel een verschil met Huub en amanda destijds .
Super mooi intervieuw met Joep ik wist dat netty een vies wijf was kun je zo wel zien.
OOk Joep vind amanda niks maar ja wisten we al .
n nog schandaliger hoe die del en rat ricardo onder druk zetten gewoon te smerig voor woorden ik hoop dat dit duidelijk wordt op tv.
echt walgelijk die 2 die moeten echt hard op hun bek gaan straks dat kan niet anders .quote:Op maandag 21 april 2008 08:44 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Neutraal blijven mag niet van B en A. Als je niet voor ze bent, dan ben je tegen ze. Het lijkt Bush wel. Luisteren naar de argumenten van een ander, zich inleven - dat kunnen Rat en Del niet. Ze proberen iedereen hún mening op te dringen. Bléh.
ik dacht dat rat bij derrel ging liggen?? vraag me af hoeveel x derrel huub al weer mondeling heeft bedreigd.quote:Op maandag 21 april 2008 08:46 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tiffany, de enorm goede opgediepte vriendin van Amanda, ligt in bed bij B en A. Dat wordt dus moeilijk qua analen.
Daryll... is tot nu toe een beste kerel (tot nu toe houdt hij zich afzijdig van het spel)quote:Op maandag 21 april 2008 08:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik dacht dat rat bij derrel ging liggen?? vraag me af hoeveel x derrel huub al weer mondeling heeft bedreigd.
amanda gilt tegen huub dat brajen de langstzittende is wie is er nu meer van over de zeik ???........... Just Amanda ooo jeeee als iets niet hun kant opgaat of komt dan flipt ze helemaal
Dat merkte Ricardo dus ook op. Hij zei tegen Amanda iets van "Jij bent ook een vriendin van mij, en dan moet je me ook niet meteen laten vallen"quote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
Nou van te voren afkraken is niet vreemd ...............als je je weet te herinneren hoe hij in het begin in de kooi als brajen hem uitnodigde allemaal naar huub zijn hoofd verwensde .quote:Op maandag 21 april 2008 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Daryll... is tot nu toe een beste kerel (tot nu toe houdt hij zich afzijdig van het spel)
ik hou er niet van als mensen al van tevoren worden afgekraakt........
quote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Ik schreef eergisteren nog hoe B&A met vriendschappen omgaan en dat het naar is om te zien. Zij gebruiken vriendschappen en zodra er kritiek komt dan ben je de vijand. Alsof het een wegwerpartikel is.
Nu ben je ook zo een goede vriend van ze, dat gaat ook heel makkelijk. Lijkt altijd alsof ze heel sociaal zijn maar bij het minste of geringste krijg je een schop van heb ik jou daar. Zij chanteren. Naar volk.
oh, dat wist ik niet. Heb je een linkje of datum? dat wil ik nog wel eens opzoeken.quote:Op maandag 21 april 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou van te voren afkraken is niet vreemd ...............als je je weet te herinneren hoe hij in het begin in de kooi als brajen hem uitnodigde allemaal naar huub zijn hoofd verwensde .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |