jup hij is er weerquote:
Snel die kleren in de wasquote:Op zondag 20 april 2008 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup hij is er weerbezweet en wel
kom maar brengenquote:
quote:
photosoep talentjequote:
doe eens niet.quote:Op maandag 21 april 2008 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
damn wat een lekker zonnetje scheen er vandaag door de gordijnen van onze slaapkamer
lekker tot 11 uur in de zon liggen luieren
quote:
Luilak.quote:Op maandag 21 april 2008 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
damn wat een lekker zonnetje scheen er vandaag door de gordijnen van onze slaapkamer
lekker tot 11 uur in de zon liggen luieren
bespeur ik hier een greintje jaloeziequote:
Nee, geen greintje!quote:Op maandag 21 april 2008 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bespeur ik hier een greintje jaloezie![]()
Told you so!quote:Op maandag 21 april 2008 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Je hebt gelijk duvel, vrees dat ik vandaag in een vreselijke luie bui ben.
Ik heb een beetje een hekel aan de voorganger van Inholland, Ichthus, dus zou ik voor HR gaan. Maar je moet gewoon kijken waar het bevalt.quote:is er trouwens ook iemand hier die me hiermee kan helpen SPH aan de hogeschool Rotterdam of InHolland? ?
hopen dat het snel weer wegwaait danquote:
Same here, maar desnoods van af Amersfoort naar Den haag en daar Randstadrail/hofpleinlein of @ alex de metro.quote:
Haha, ja jij bent overgestapt vanuit het Groningen topic?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:55 schreef Rondina het volgende:
oh ok... dr is er ook 1 voor Rotterdam..
good 4 you..quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, ja jij bent overgestapt vanuit het Groningen topic?
Ik stap nu weer terug naar Groningen
Typ eens hoofdlettersquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Rondina het volgende:
[..]
good 4 you..
but i stay in bought topics
Zo van, ik heb'm toch gekocht hehehehehequote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Rondina het volgende:
[..]
good 4 you..
but i stay in bought topics
Laten we dat laatste maar hopenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ze bedoeld "boot"
of anders misschien "both"
hey jijquote:
Neee, maar Rotterdam isquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey jijwist je eigk al dat we nou officieel ook hier wonen?
we lopen 's avonds wel eens langs de maas ofzo en dan moet ik mezelf bedwingen om niet steeds "wat wonen we in een mooi stadje" te zeggenquote:
Ik woon zeg maar met uitzicht op de willemsbrug, erasmusbrug en het witte huisquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we lopen 's avonds wel eens langs de maas ofzo en dan moet ik mezelf bedwingen om niet steeds "wat wonen we in een mooi stadje" te zeggen
welke kant woon je dan precies? of woon je op het eiland? ( ben nog niet zo heel bekend, en ook nog eens vrouw.. dus jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik woon zeg maar met uitzicht op de willemsbrug, erasmusbrug en het witte huisdus ik zeg ook elke avond "wat woon ik toch in een mooie stad"
Zelfkennisquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke kant woon je dan precies? of woon je op het eiland? ( ben nog niet zo heel bekend, en ook nog eens vrouw.. dus ja)
Oude Havenquote:Als je uitzicht op én de Willemsbrug én de Erasmusbrug én het Witte Huis hebt, woon je op het Noordereiland of in Montevideo ofzo... Denk ik!
nog een vraagjequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je uitzicht op én de Willemsbrug én de Erasmusbrug én het Witte Huis hebt, woon je op het Noordereiland of in Montevideo ofzo... Denk ik!
is dat ook zo'n mooi binnenhaventje?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat ook zo'n mooi binnenhaventje?
woon je wel heel gaaf trouwens
Nee dat niet ik woon zeg maar links achteraan op de fotoquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
eigen uitzicht foto?![]()
dan trek ik ter plekke bij je in
daar heb ik toevallig net meneermax over gepmtquote:
Ik heb meneer max ik denk vorig jaar al gepmtquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heb ik toevallig net meneermax over gepmt
ons huis staat ook heul niet op de kaart
terwijl het zon mooie buurt isquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zuid wordt keihard gedisst in de OP op de kaart![]()
Even quoten hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl het zon mooie buurt is
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel, op sommige dagen zijn de verschillen nihil
gelukkig hebben de meeste mensen hier wel kleren aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel, op sommige dagen zijn de verschillen nihil
I rest my casequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig hebben de meeste mensen hier wel kleren aan
hoewel, ik heb de zomer nog niet meegemaakt hier
Tot nu toe valt de buurt enorm meequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeleken bij dit, is het inderdaad een walhalla
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 april 2008 10:45 schreef Duvel het volgende:
Nu al weken aan het zeuren over die huldiging, en dan zondag kansloos verliezen!
Als je straks je gasfornuis komt brengen dan moet je welquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, ik woon nu 7 jaar in deze buurt. Ben er nooit binnen geweest en denk niet dat daar verandering in gaat komen de laatste 2 maandjes
verzet je, je bent sterk!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:17 schreef Koewam het volgende:
Ik hou van Rotterdam, maar amsterdam is mijn hart aan het winnen
gezellig of niet ?quote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef Duvel het volgende:
OK.
BTW: Wat een grootschalige verzameling idioten in de stad i.v.m. het voetbal vanavond...
Scheren en serveren?quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
niet? lekker! Soort zoetig deeg met banaan![]()
Moet wel herstellen dat we nog 2 bananen hebben (halve kilo ofzo), eentje heb ik net een naam gegeven en weggegooid. Had wat weg van de muur van jou berghok
heb ff gekeken, ben idd blij dat ik nog thuis benquote:
In 2006.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
http://www.nu.nl/news/890(...)Medisch_Centrum.html
Erasmus in de fik![]()
Hm, rente = tweede fles.quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft LeeHarveyoswald eindelijk de fles wijn voor duvel en xcuze-me gekochtheeft ie em op zn werk laten staan
De surinamer hier onder heeft een beschildering die overloopt van een tropisch strand met hutjes en palmbomen naar de Erasmus en de euromast aan de andere kantquote:Op maandag 28 april 2008 18:46 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Boomerang kaarten, als je dit ziet mogen al die kolencentrales er wel bij
Dat is natuurlijk niet ons probleem!quote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De vorige keer redde ik het nog met bakabanaviel die zo erg tegen?
![]()
+ dat met een tweede fles het fornuis boven jullie oorspronkelijke vraagprijs uit gaat komenlaten we dat maar niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pas maar op, ik kom met al mn matties* langs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:34 schreef Fugie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Duvel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Duvel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dus de reden dat er een stuk afgezet was bij 't Oostpleinquote:1430020 12:22:42 29-04-08 401 Roofoverval 1 Dena Lektuur Oostzeedijk 362 rt Gewapende roofoverval Politie Rotterdam-Rijnmond
Veel overvallen de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was dus de reden dat er een stuk afgezet was bij 't Oostplein.
dat komen we sowieso ff doen vandaag of morgenquote:
Ik ben maar eens binnen gebleven... na vijf weken uit de stad te zijn geweest durfde ik het niet aan om op Koninginnedag buiten te komenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:44 schreef Breuls het volgende:
Ik ga zo eens buiten kijken. Is het nog ergens extreem leuk?
was echt vreselijk hard daar he, skihut troep...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:59 schreef Breuls het volgende:
Ik heb een rondje gedaan langs Binnenrotte, Blaak, Coolsingel, Binnenwegplein, Nieuwe Binnenweg, Westersingel, Stadhuisplein en Meent, maar er was nergens iets dat er echt uitsprong. Het Stadhuisplein was een ongelofelijke kloteherrie.
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat wonen er toch een hoop onbeleefde mensen hier in de laan. Niet eens wat terugzeggen als je ze vriendelijk groet
wtf waar is dat? : oquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
De halve stad staat in de hens en jullie zijn weer gezellig aan 't keuvelen.
[ afbeelding ]
Daar dusquote:Grote brand Spaansepolder Rotterdam
AMSTERDAM - Op industrieterrein Rotterdam Noord-West woedt vrijdagmiddag brand. Rond 15.45 uur brak die door nog onbekende oorzaak uit in een isolatiebedrijf aan de Sevillaweg.
off all placesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:57 schreef Duvel het volgende:
Wij hebben pannenkoeken gegeten in Woudenberg, ook op een soort terras!
Je kunt er leuk wandelen, rondom de Pyramide van Austerlitz.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
off all placeswat had je daar nou weer te doen naast pannenkoeken eten?
Daar zijn we nog even doorheen gereden. Sorry, maar wat een saai gat.quote:( vlakbij vriendjes hometownanders had ik ooit nooit van het bestaan van woudenberg afgeweten)
Sorryquote:
De pyramide ligt niet in woudenbergquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt er leuk wandelen, rondom de Pyramide van Austerlitz.
Tss, je weet dat je het over de grootste plaats in de provincie ná Utrèg heb, 65HA groot, waarvan 40 bos ofzo?quote:[..]
Daar zijn we nog even doorheen gereden. Sorry, maar wat een saai gat.
Sorry, het bordje "U passeert de grens van Woudenberg" heb ik dan ff gemist!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De pyramide ligt niet in woudenberg![]()
Feestje in het verre noorden, daar waar de eerste drie letters van Rotterdam anders zijn. Net als de mensen, de dieren en de dingen.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:25 schreef Breuls het volgende:
Zooo terug van de Ier. Nog iemand iets leuks gedaan of hebben we gezamenlijk hele saaie zaterdagavondrituelen?
Het ligt er ook maar 10 kilometer buitenquote:Op zondag 4 mei 2008 11:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, het bordje "U passeert de grens van Woudenberg" heb ik dan ff gemist!
Aanraders voor de muziekliefhebbers:quote:Niemand minder dan minister-president Balkenende geeft een toespraak en opent met woord en daad officieel het Bevrijdingsfestival. Hierna wordt het vrijheidsvuur doorgegeven van kind tot kind, totdat de fakkel wordt overgedragen aan de premier. Met het aansteken van het Bevrijdingsvuur wordt door Balkenende om stipt 13.00 uur het startsein gegeven aan de dertien Bevrijdingsfestivals in Nederland. Een groots dagvuurwerk zal losbarsten op de Erasmusbrug. Tevens vindt er naast dit genoemde programma nog iets spectaculairs en onvergetelijks plaats wat het sein zal zijn voor de Ambassadeur van de Vrijheid, Van Velzen, om zijn optreden te starten. De start van de Nationale Viering van de Bevrijding zal Rotterdam op 5 mei op de kaart zetten als de stad van Solidariteit!
Het festival vindt plaats aan de voet van de Erasmusbrug (noordzijde) op het Willemsplein. Op het hoofdpodium is een spannend programma vol diverse rock, pop en hiphop acts. ‘s Avonds zullen dj’s het festival omtoveren in een grote dance arena compleet met visuals.
Programmering
Op het hoofdpodium vertonen onder andere Voicst, Extince, Datarock, Normaal, La Phaze, Promiss, Marcella, Afro Jack en DJ Benny Rodriqueshun kunsten. De presentatie is in handen van MTV en 3FM presentator Dennis Weening.
Op het Vrijheidspodium vinden debatten plaats onder leiding van Rudy Mackay. Het publiek wordt uitgedaagd om met elkaar in discussie te gaan over vrijheid, grondrechten en veiligheid.
True true, misschien dat ik dan nog wel even ga kijken!quote:Op maandag 5 mei 2008 10:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb 'gewoon' nog een dag vrij
En vanavond om 20.10 ben je hopelijk toch wel klaar met werken
Klopt, op een dag als deze wordt er door de mensen die niet werken een hoop geld uitgegeven om de economie draaiende te houdenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, er moeten toch mensen de economie draaiende houden he, voor al die lapzwansen
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt, op een dag als deze wordt er door de mensen die niet werken een hoop geld uitgegeven om de economie draaiende te houden![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt, op een dag als deze wordt er door de mensen die niet werken een hoop geld uitgegeven om de economie draaiende te houden
Heb ze in het voorprogramma van Spinvis gezien een tijdje terug en had toen eigenlijk daarna weg moeten gaan want The Madd stond echt heel goed en enthousiast te spelen en Spinvis was echt dramatisch slecht.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Breuls het volgende:
The Madd zag ik van de week op MTV, die klonken wel leuk. Dus: misschien loop ik vanavond even langs.
Ja vooral van die figuren die 10 dagen vrij zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, er moeten toch mensen de economie draaiende houden he, voor al die lapzwansen
Ik heb The Madd wel gezien, en ze waren best wel okay.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
Datarock was wel aardig. The Madd niet gezien helaas.
Goed plan. Mits bier. Of lekkere wijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]zullen we een slachtoffer-praatgroep beginnen?
Ja, morgenavond in het Vroesenparkquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:zullen we een slachtoffer-praatgroep beginnen?
Die zwerver voor de deur is de grootste klant en daar is het assortiment op afgestemd volgens mij.quote:
De AH en Bas zitten er vlakbij. Ik heb nog wel een paar flessen wijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lastminute Rotterdam meeting?![]()
Wie neemt de kaas mee?
Vond het zondag en maandag wel behoorlijk vol zitten daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef DutchTrain het volgende:
Vroesenpark is één van de weinige parken dat deze dagen niet vol zit met BBQ'ende families.
Alhoewel Het Park (bij de Euromast) ook wel een goede locatie is.
puik planquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:36 schreef DutchTrain het volgende:
Bij deze dan maar... zoiets?
De grote RTM Kaas & Wijn meet
wanneer: donderdag 8 mei 19.45 - 21.45
Verzamelen om 19.40 bij de Noorse Zeemanskerk.
ik heb niet eens een fietsquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben niet vrij en morgen ook niet, maar ik kan wel na het werk morgen!Kan evt wel wat meenemen, maar geen kilo's op de fiets.
nephollander!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik houd niet van kaas
Maar wel van wijn
quote:AMSTERDAM - Groepen barbecueërs maken steeds vaker een puinhoop van de stadsparken in Rotterdam. Leefbaar Rotterdam wil de vleesbraders verplichten aluminium platen of folie onder hun barbecue te leggen. Daarmee zou het gras gered worden.
De reinigingsdienst Roteb gaat meer dan ooit paal en perk stellen aan het afval van barbecues en andere eetfeesten in de Rotterdamse parken en groenvoorzieningen.
quote:Ads door Google
Klus container huren
Particulieren opgelet! Goedkoopste 3-6-10m3 afval containers van NL
www.iksloopgoedkoop.nl/thuiswinkel
Barbecues
Altijd 500 barbecues uit voorraad leverbaar. Gratis verzending.
www.BarbequeShop.nl
heb gisteren even op de site van de gemeente geneusd en daar staat dat het overal mag, mits op de bordjes aangegevenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:43 schreef DutchTrain het volgende:
Ik vraag me alleen af of je in Het Park mag BBQ'en en er alcohol genuttigd mag worden. In het Vroesenpark gebeurd dat in ieder geval wel.
Maar als overmorgen de Euromast is afgebrand, dan halen we tenminste nog het nieuws...
Van de site van Rotterdamquote:Het maken van een vuur dat geen brandgevaar oplevert voor de omgeving, zoals het branden van kaarsen en fakkels of vuur om te koken, te bakken en te braden, zoals een barbecue is niet verboden. U mag een barbecue in een park houden, behalve als dit in het park nadrukkelijk is verboden; raadpleeg de borden in het park, informeer bij de deelgemeente of bel voor informatie 0800-1545. In het park mag u niet bij beplanting of onder een boom barbecuën. U mag geen takken verbranden, geen schroeiplekken veroorzaken en u moet na afloop van de barbecue uw afval opruimen. Voor het houden van een barbecue in het Kralingse Bos gelden speciale regels
ja zand in je hamburgerquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:47 schreef Fugie het volgende:
dat je mag bbq'en in het park
ik ga as weekend maar weer op het strand bbq'en, iets relaxter
jeej dan zijn we al met tweequote:
duvel en xcuz zijn onze overburenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is morgen al, ik denk er ff over na
.
Hebben jullie al ooit een meet gehad? Klinkt allemaal alsof jullie elkaar kennen.
Tijdens zn vakantie? Ze zijn het spoor bijsterquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel komt niet, die heeft een uitje van z'n werk.
nemen wij ook wel meequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan ook wel wat sausjes meenemen, als iemand anders dan stokbrood meeneemt!
dan mag jij de kaas meenemenquote:
heb de mensen uit de googlearth foto even een fotoboekberichtje gestuurd over morgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou wel leuk zijn als er nog wat meer mensen meeknoeien
ga ik er alvast twee halen ( morgen niet zoveel tijd) dan zijn die alvast in huisquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met z'n vijven is dat prima denk ik ja.. Maar even afwachten of er nog meer knoeiers zich melden
Alleen een wijntje en een blokje kaas mag ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
*denkt er nog even over na.
Momenteel zou ik bij een bbq m'n sig echt eer aandoendus als het zo blijft wordt het niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |