gezellig of niet ?quote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef Duvel het volgende:
OK.
BTW: Wat een grootschalige verzameling idioten in de stad i.v.m. het voetbal vanavond...
Scheren en serveren?quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
niet? lekker! Soort zoetig deeg met banaan![]()
Moet wel herstellen dat we nog 2 bananen hebben (halve kilo ofzo), eentje heb ik net een naam gegeven en weggegooid. Had wat weg van de muur van jou berghok
heb ff gekeken, ben idd blij dat ik nog thuis benquote:
In 2006.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
http://www.nu.nl/news/890(...)Medisch_Centrum.html
Erasmus in de fik![]()
Hm, rente = tweede fles.quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft LeeHarveyoswald eindelijk de fles wijn voor duvel en xcuze-me gekochtheeft ie em op zn werk laten staan
De surinamer hier onder heeft een beschildering die overloopt van een tropisch strand met hutjes en palmbomen naar de Erasmus en de euromast aan de andere kantquote:Op maandag 28 april 2008 18:46 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Boomerang kaarten, als je dit ziet mogen al die kolencentrales er wel bij
Dat is natuurlijk niet ons probleem!quote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De vorige keer redde ik het nog met bakabanaviel die zo erg tegen?
![]()
+ dat met een tweede fles het fornuis boven jullie oorspronkelijke vraagprijs uit gaat komenlaten we dat maar niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |