SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pas maar op, ik kom met al mn matties* langs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:34 schreef Fugie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Duvel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Duvel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dus de reden dat er een stuk afgezet was bij 't Oostpleinquote:1430020 12:22:42 29-04-08 401 Roofoverval 1 Dena Lektuur Oostzeedijk 362 rt Gewapende roofoverval Politie Rotterdam-Rijnmond
Veel overvallen de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was dus de reden dat er een stuk afgezet was bij 't Oostplein.
dat komen we sowieso ff doen vandaag of morgenquote:
Ik ben maar eens binnen gebleven... na vijf weken uit de stad te zijn geweest durfde ik het niet aan om op Koninginnedag buiten te komenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:44 schreef Breuls het volgende:
Ik ga zo eens buiten kijken. Is het nog ergens extreem leuk?
was echt vreselijk hard daar he, skihut troep...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:59 schreef Breuls het volgende:
Ik heb een rondje gedaan langs Binnenrotte, Blaak, Coolsingel, Binnenwegplein, Nieuwe Binnenweg, Westersingel, Stadhuisplein en Meent, maar er was nergens iets dat er echt uitsprong. Het Stadhuisplein was een ongelofelijke kloteherrie.
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat wonen er toch een hoop onbeleefde mensen hier in de laan. Niet eens wat terugzeggen als je ze vriendelijk groet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |