Ik woon zeg maar met uitzicht op de willemsbrug, erasmusbrug en het witte huisquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we lopen 's avonds wel eens langs de maas ofzo en dan moet ik mezelf bedwingen om niet steeds "wat wonen we in een mooi stadje" te zeggen
welke kant woon je dan precies? of woon je op het eiland? ( ben nog niet zo heel bekend, en ook nog eens vrouw.. dus jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik woon zeg maar met uitzicht op de willemsbrug, erasmusbrug en het witte huisdus ik zeg ook elke avond "wat woon ik toch in een mooie stad"
Zelfkennisquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke kant woon je dan precies? of woon je op het eiland? ( ben nog niet zo heel bekend, en ook nog eens vrouw.. dus ja)
Oude Havenquote:Als je uitzicht op én de Willemsbrug én de Erasmusbrug én het Witte Huis hebt, woon je op het Noordereiland of in Montevideo ofzo... Denk ik!
nog een vraagjequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je uitzicht op én de Willemsbrug én de Erasmusbrug én het Witte Huis hebt, woon je op het Noordereiland of in Montevideo ofzo... Denk ik!
is dat ook zo'n mooi binnenhaventje?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat ook zo'n mooi binnenhaventje?
woon je wel heel gaaf trouwens
Nee dat niet ik woon zeg maar links achteraan op de fotoquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
eigen uitzicht foto?![]()
dan trek ik ter plekke bij je in
daar heb ik toevallig net meneermax over gepmtquote:
Ik heb meneer max ik denk vorig jaar al gepmtquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heb ik toevallig net meneermax over gepmt
ons huis staat ook heul niet op de kaart
terwijl het zon mooie buurt isquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zuid wordt keihard gedisst in de OP op de kaart![]()
Even quoten hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
terwijl het zon mooie buurt is
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel, op sommige dagen zijn de verschillen nihil
gelukkig hebben de meeste mensen hier wel kleren aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel, op sommige dagen zijn de verschillen nihil
I rest my casequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig hebben de meeste mensen hier wel kleren aan
hoewel, ik heb de zomer nog niet meegemaakt hier
Tot nu toe valt de buurt enorm meequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeleken bij dit, is het inderdaad een walhalla
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 april 2008 10:45 schreef Duvel het volgende:
Nu al weken aan het zeuren over die huldiging, en dan zondag kansloos verliezen!
Als je straks je gasfornuis komt brengen dan moet je welquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, ik woon nu 7 jaar in deze buurt. Ben er nooit binnen geweest en denk niet dat daar verandering in gaat komen de laatste 2 maandjes
verzet je, je bent sterk!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:17 schreef Koewam het volgende:
Ik hou van Rotterdam, maar amsterdam is mijn hart aan het winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |