Ik neuk het licht uit hun ogen dat klopt. Ik kom nooit aan een tweede date toequote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In jouw geval zou ik maar pakken wat ik pakken kan. Lelijk of niet. Zo vaak zul je geen blinde vrouwen tegenkomen.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In jouw geval zou ik maar pakken wat ik pakken kan. Lelijk of niet. Zo vaak zul je geen blinde vrouwen tegenkomen.
Van achter lyceum, van voren museum.quote:Op zondag 20 april 2008 18:56 schreef Floripas het volgende:
"Van achter leek het nog wel wat"
Óf juist hetero, ligt er een beetje aan welke situatie.quote:
he ik wou 'm net postenquote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik heb hoofdpijn"
Of "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Ik ben er emotioneel niet aan toe"quote:Op zondag 20 april 2008 18:54 schreef Remco05 het volgende:
Zeggen dat je een vriendin hebt?
Niet mijn type blijft een klassieker
Of "Ik neuk niet vóór het huwelijk"quote:Op zondag 20 april 2008 19:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Ik ben er emotioneel niet aan toe"
Die werkt, geloof me!quote:Op zondag 20 april 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of "Ik neuk niet vóór het huwelijk"
quote:Op zondag 20 april 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of "Ik neuk niet vóór het huwelijk"
een oude maat van mij (of beter gezegd diens vrienden) heeft dat ooit eens tegen nogal gezette minimeid gezegd toen hij met zn dronken kop de avond daarvoor uitgebreid met haar heeft staan zoenenquote:
In dat geval moet je niet raar staan te kijken wanneer het dan slecht voor je afloopt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef tuxepux het volgende:
Wat is er mis met 'nee, dank je'?
Als ze dan om redenen vragen, mag je best zeggen dat je ze te lelijk vindt. Dan vragen ze er immers om!
Ik denk dat je mensen dan toch behoorlijk onderschat, want ook dan kunnen dingen anders uitpakken dan hoe je graag zou zienquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef tuxepux het volgende:
Ook een optie: aan lelijke mensen gewoon geen aandacht besteden, zodat ze uberhaupt niet het lef hebben om aan seks met jou te denken.
Nee ik zei : 'Shit vergeten mijn brommer op slot te zetten.'quote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Maar Tong, was jij niet die kerel van Zwart Cross die zei: 'Ik ben voor de maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken'?
quote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Maar Tong, was jij niet die kerel van Zwart Cross die zei: 'Ik ben voor de maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken'?
Je username doet vermoeden dat je jouw uitspraak vaker hoortquote:
-->quote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Als ze zelf denkt dat ze neukbaar is misschien?quote:Op maandag 21 april 2008 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer zou je dan in zo'n situatie terecht komen?
Je staat in de kroeg en een lelijk wijf waar je eigenlijk niet mee wilt praten zegt "wil je neuken?"
Of? Verder kan ik toch geen situatie bedenken waarbij je het in een lelijk wijf der gezicht moet zeggen ....
O dat soort types ... die haat ik echt zoquote:Op maandag 21 april 2008 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze zelf denkt dat ze neukbaar is misschien?
Zie mijn kleine reactie als voorbeeld.quote:Op maandag 21 april 2008 13:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O dat soort types ... die haat ik echt zo![]()
"o kijk mij lekker zijn" terwijl je je hond er zelfs vanaf zou trappen
In tegenstellingquote:Op maandag 21 april 2008 11:01 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je username doet vermoeden dat je jouw uitspraak vaker hoort
Precies.quote:Op maandag 21 april 2008 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer zou je dan in zo'n situatie terecht komen?
Je staat in de kroeg en een lelijk wijf waar je eigenlijk niet mee wilt praten zegt "wil je neuken?"
Of? Verder kan ik toch geen situatie bedenken waarbij je het in een lelijk wijf der gezicht moet zeggen ....
Dat is al genoeg. Niemand wil neuken met iemand die zo praat.quote:Op maandag 21 april 2008 16:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
geachte mevrouw Truus,
Niettegenstaande het feit..
inkoppertje: dan zal je wel errug weinig aanspraak krijgenquote:Op maandag 21 april 2008 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Echte mannen komen gewoon nooit in dit soort situaties terecht. De tip van de dag: praat niet met lelijke mensen, dan hoef je ook niet te zeggen dat ze te lelijk om te neuken zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doelt nu dus op lelijke wijven die denken dat ze lekker zijn en altijd bij lekkere wijven in de buurt hangen? oftewel .. cockblockers?quote:Op maandag 21 april 2008 17:27 schreef lollifantje het volgende:
Echte mannen complimenteren haar gewoon met haar poging en wijzen haar op een geschiktere kandidaat
Goh, echt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:39 schreef JanusAnus het volgende:
Zeg gewoon bij binnenkomst alvast tegen alle lelijke wijven "was ik maar in Azeroth..." "kon ik nu maar online zijn..". Werkt voor mij altijd.
Je snapt hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je doelt nu dus op lelijke wijven die denken dat ze lekker zijn en altijd bij lekkere wijven in de buurt hangen? oftewel .. cockblockers?
Dan is haar op een ander af sturen best een goed plan ja![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 17:27 schreef lollifantje het volgende:
Echte mannen complimenteren haar gewoon met haar poging en wijzen haar op een geschiktere kandidaat
Je moet het ook niet tegen willekeurige mensen die je tegenkomt gaan roepen, dat is al één tip.quote:
Ze willen alleen je ondertitel op de proef stellenquote:Op woensdag 23 april 2008 08:33 schreef Koskettimet het volgende:
Je bent een lieve meid en het is erg schattig dat je me probeert te versieren maar ik heb al een vriendin dus sorry
Okay! Dan heb ik niets gezegtquote:Op maandag 21 april 2008 15:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In tegenstellingmaar dat geeft niks
Daar kunnen ze niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:49 schreef Houzer het volgende:
Wat is er mis met eerlijk antwoorden?
Als het een cockblocker is gaat ze uithuilen bij dat lekkere wijf en dan zijn je kansen daarbij ook verkekenquote:
Cockblocker?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als het een cockblocker is gaat ze uithuilen bij dat lekkere wijf en dan zijn je kansen daarbij ook verkeken
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je doelt nu dus op lelijke wijven die denken dat ze lekker zijn en altijd bij lekkere wijven in de buurt hangen? oftewel .. cockblockers?
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als het een cockblocker is gaat ze uithuilen bij dat lekkere wijf en dan zijn je kansen daarbij ook verkeken
Die werktquote:Op zondag 20 april 2008 20:35 schreef svdheijden het volgende:
"Hoor ik daar een lama schijten? Even kijken!"
Zeg dat niet I repeat...NIET in belgie.. want daar betekend poepen dus neuken.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Lyzio het volgende:
Zeg dat je moet poepen en make a run for it.
en als je vol zit ben je zwanger toch"?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:04 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Zeg dat niet I repeat...NIET in belgie.. want daar betekend poepen dus neuken.
I dunno..quote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef taurnill het volgende:
[..]
en als je vol zit ben je zwanger toch"?
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
Zeggen dat je bang bent dat het zo geweldig zal zijn dat je verslaafd raakt en in de goot belandt enzo enzo?
Oohnee wacht. dat vind ze eerder leuk.
Die onthoud ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef ezekielll het volgende:
als ik een hond had met zo'n kop als jij, dan scheerde ik z'n kont kaal en liet ik hem achteruit lopen
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:46 schreef ezekielll het volgende:
als ik een hond had met zo'n kop als jij, dan scheerde ik z'n kont kaal en liet ik hem achteruit lopen
Precies. Als je het subtiel zegt blijven ze het proberen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waarom moet je dat subtiel zeggen dan?
Zooo dies origineel zeg!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:12 schreef Stone2211 het volgende:
Zelfs al zou jij de laatste vrouw op aarde zijn en zou het voorbestaan van de mensheid ervanaf hangen... dan nog niet snol!
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zullen we dan maar zeggenquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:41 schreef Poit- het volgende:
Zooo dies origineel zeg!!![]()
Dit vond ik wel een goeie:
Me bier smaakt nog beter na een halfuur als ik terugkom en in die tijd heb getracht klaar te komen met jou, dus nee sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |