Ik neuk het licht uit hun ogen dat klopt. Ik kom nooit aan een tweede date toequote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In jouw geval zou ik maar pakken wat ik pakken kan. Lelijk of niet. Zo vaak zul je geen blinde vrouwen tegenkomen.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In jouw geval zou ik maar pakken wat ik pakken kan. Lelijk of niet. Zo vaak zul je geen blinde vrouwen tegenkomen.
Van achter lyceum, van voren museum.quote:Op zondag 20 april 2008 18:56 schreef Floripas het volgende:
"Van achter leek het nog wel wat"
Óf juist hetero, ligt er een beetje aan welke situatie.quote:
he ik wou 'm net postenquote:Op zondag 20 april 2008 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik heb hoofdpijn"
Of "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Ik ben er emotioneel niet aan toe"quote:Op zondag 20 april 2008 18:54 schreef Remco05 het volgende:
Zeggen dat je een vriendin hebt?
Niet mijn type blijft een klassieker
Of "Ik neuk niet vóór het huwelijk"quote:Op zondag 20 april 2008 19:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Ik ben er emotioneel niet aan toe"
Die werkt, geloof me!quote:Op zondag 20 april 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of "Ik neuk niet vóór het huwelijk"
quote:Op zondag 20 april 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Of "Ik neuk niet vóór het huwelijk"
een oude maat van mij (of beter gezegd diens vrienden) heeft dat ooit eens tegen nogal gezette minimeid gezegd toen hij met zn dronken kop de avond daarvoor uitgebreid met haar heeft staan zoenenquote:
In dat geval moet je niet raar staan te kijken wanneer het dan slecht voor je afloopt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef tuxepux het volgende:
Wat is er mis met 'nee, dank je'?
Als ze dan om redenen vragen, mag je best zeggen dat je ze te lelijk vindt. Dan vragen ze er immers om!
Ik denk dat je mensen dan toch behoorlijk onderschat, want ook dan kunnen dingen anders uitpakken dan hoe je graag zou zienquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef tuxepux het volgende:
Ook een optie: aan lelijke mensen gewoon geen aandacht besteden, zodat ze uberhaupt niet het lef hebben om aan seks met jou te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |