De uiteindelijke uitslag ookquote:Op zondag 20 april 2008 13:01 schreef ganzenherder het volgende:
spannend
De opstelling straks is doorslaggevend
Have fun, kerel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
quote:Op zondag 20 april 2008 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
*bid alvast*Opstelling PSV: Gomes; Alcides, Marceliis, Salcido, Zonneveld, Mendez, Simons; Farfan, Dzudszak Afellay; Koevermans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel Mendez. Geen Culina. Wel Zonneveld en Alcides
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
*bid alvast*Zal ze niet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijke kutopstelling dus alvastquote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Opstelling PSV: Gomes; Alcides, Marceliis, Salcido, Zonneveld, Mendez, Simons; Farfan, Dzudszak Afellay; Koevermans.
Wel Mendez. Geen Culina. Wel Zonneveld en Alcides
Net een klein kindquote:
Je loopt al 2minuten voor op de tijd iigquote:Op zondag 20 april 2008 13:55 schreef KELDER het volgende:
*zingt* time goes by..., sooooo slowly
jeeezus..., t wordt maar geen half 3
de vorige keer dat ik op de klok keek was t 13:55, nu 13:57
spanning is niet meer te houden
Tsja, ik zie de bui al hangen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:50 schreef jmac het volgende:
Geen wolkje aan de lucht trouwens.
[ afbeelding ]
Alleen rond ehh 17.30 gok ik paraplu omhoog houden (voor 't bier of de regen)
Via Planet en Tele2 Voetbalquote:
Radio 1 heeft ook wel wat.quote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef Toryu het volgende:
[..]
hmm, dat wordt dus radio 1 dan, en fok natuurlijk
Nee, PSV heeft aan één punt genoegquote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Houtspeer het volgende:
Dus Ajax is kampioen als het zo blijft?
Wat denk je zelf met een coach als Sef?quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
PSV is toch niet weer aan het tegenhouden he?
Kun je svp een keer ergens anders je frustratie uiten?quote:Op zondag 20 april 2008 15:21 schreef navigator het volgende:
Ze spelen gewoon echt op een gelijkspel, wat een ubertrieste nieges kut club is het toch ook. Bah bah bah.
Helemaal niks gecreerd de eerste helft, ik hoop toch zo op Vitesse de tweede. laat het voetbal zegevieren en maak Ajax kampioen!
45 minutenquote:
mijn hartslag ligt echt ruim boven de 200.....quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:1 foutje en het is inderdaad gebeurd
de spanning
quote:Op zondag 20 april 2008 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
ja echt zo een import servier met zijn mladic kop laat hem lekker ...
Dat zou nog mooier zijnquote:Op zondag 20 april 2008 15:40 schreef WooZ het volgende:
en heracles komt ook terug
Leuk ook dat de heracles supporters begonnen te juichen na de 0-1 ::Y
heerlijkquote:Op zondag 20 april 2008 15:40 schreef WooZ het volgende:
en heracles komt ook terug
Leuk ook dat de heracles supporters begonnen te juichen na de 0-1 ::Y
quote:Op zondag 20 april 2008 15:46 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoezo, dit is het juiste topic voor mijn frustatie, klojo.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
R&P is de andere kant uit! dit is ons topic, waar wij straks een groot feest gaan bouwen als we de overwinning definitief op zak hebben!
Ik ook maar ik heb er vertrouwen in! en hier buiten is het een supergezellige zooi!quote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
maar voorlopig knijp ik m nog wel n beetje hoor
Ze moeten gewoon nog ff volhoudenquote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
Me 2... het zijn nog 15 min..quote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
Nu moet het imo toch wel lukkenquote:
Tja...... niet te vroeg juichen.. maar ziet er gunstig uitquote:
Wat was je dan aan het doen bij de 0-0 stand als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik bijt normaal geen nagels...
Maar nu ben ik toch aan mijn vingers begonnen...
Nog 5 minutenquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat was je dan aan het doen bij de 0-0 stand als ik vragen mag?
Ik heb er nu echt 100% vertrouwen in
Positief zijn kan nooit kwaadquote:Op zondag 20 april 2008 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja...... niet te vroeg juichen.. maar ziet er gunstig uit
ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en zelfs ik bijt hevig nagels hier...quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik bijt normaal geen nagels...
Maar nu ben ik toch aan mijn vingers begonnen...
quote:
Het is gewoon binnenquote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en zelfs ik bijt hevig nagels hier...
ik bijt nagels maar blijf er nu vanaf maar ben wel echt zenuwachtig, de overtuigijng wordt naarmate de klok verder tikt wel steeds meerquote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en zelfs ik bijt hevig nagels hier...
wij ook van jouquote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef dreugkleut het volgende:
Gadverdamme wat heb ik een hekel aan dat PSV.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef dreugkleut het volgende:
optiefen dan.quote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef dreugkleut het volgende:
Yohhquote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben al de stream aan het opnemen. Hoppelijk blifjt die een beetje lang op YouTube
Inderdaad, wat ga je doen? 'Zuipen, kotsen, tieten roepen, kut roepen, zuipen"quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef andre347 het volgende:
Zwakke TT
Maar...
Kampioen-oe-oen.. Nuuhhh
Zuipen, kotsen, kut roepen :") !!!!
idd erg jammer ik stond er ook.. maar goed.. we zijn kampioen..quote:Op zondag 20 april 2008 16:19 schreef _Administr8or_ het volgende:KAMPIOEN
Jammer dat het vorige week niet lukte, want toen stond ik op de markt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op zondag 20 april 2008 16:28 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel
Ik wil Sibon achtige tafeleren zien jaquote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil kleedkamerbeelden.
Danko gaat alles drinken straksquote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil kleedkamerbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |