De uiteindelijke uitslag ookquote:Op zondag 20 april 2008 13:01 schreef ganzenherder het volgende:
spannend
De opstelling straks is doorslaggevend
Have fun, kerel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
quote:Op zondag 20 april 2008 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
*bid alvast*Opstelling PSV: Gomes; Alcides, Marceliis, Salcido, Zonneveld, Mendez, Simons; Farfan, Dzudszak Afellay; Koevermans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel Mendez. Geen Culina. Wel Zonneveld en Alcides
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
*bid alvast*Zal ze niet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijke kutopstelling dus alvastquote:Op zondag 20 april 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Opstelling PSV: Gomes; Alcides, Marceliis, Salcido, Zonneveld, Mendez, Simons; Farfan, Dzudszak Afellay; Koevermans.
Wel Mendez. Geen Culina. Wel Zonneveld en Alcides
Net een klein kindquote:
Je loopt al 2minuten voor op de tijd iigquote:Op zondag 20 april 2008 13:55 schreef KELDER het volgende:
*zingt* time goes by..., sooooo slowly
jeeezus..., t wordt maar geen half 3
de vorige keer dat ik op de klok keek was t 13:55, nu 13:57
spanning is niet meer te houden
Tsja, ik zie de bui al hangen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:50 schreef jmac het volgende:
Geen wolkje aan de lucht trouwens.
[ afbeelding ]
Alleen rond ehh 17.30 gok ik paraplu omhoog houden (voor 't bier of de regen)
Via Planet en Tele2 Voetbalquote:
Radio 1 heeft ook wel wat.quote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef Toryu het volgende:
[..]
hmm, dat wordt dus radio 1 dan, en fok natuurlijk
Nee, PSV heeft aan één punt genoegquote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Houtspeer het volgende:
Dus Ajax is kampioen als het zo blijft?
Wat denk je zelf met een coach als Sef?quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef ganzenherder het volgende:
PSV is toch niet weer aan het tegenhouden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |