Me 2... het zijn nog 15 min..quote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
maar voorlopig knijp ik m nog wel n beetje hoor
Nu moet het imo toch wel lukkenquote:
Tja...... niet te vroeg juichen.. maar ziet er gunstig uitquote:
Wat was je dan aan het doen bij de 0-0 stand als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik bijt normaal geen nagels...
Maar nu ben ik toch aan mijn vingers begonnen...
Nog 5 minutenquote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat was je dan aan het doen bij de 0-0 stand als ik vragen mag?
Ik heb er nu echt 100% vertrouwen in
Positief zijn kan nooit kwaadquote:Op zondag 20 april 2008 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja...... niet te vroeg juichen.. maar ziet er gunstig uit
ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en zelfs ik bijt hevig nagels hier...quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik bijt normaal geen nagels...
Maar nu ben ik toch aan mijn vingers begonnen...
quote:
Het is gewoon binnenquote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en zelfs ik bijt hevig nagels hier...
ik bijt nagels maar blijf er nu vanaf maar ben wel echt zenuwachtig, de overtuigijng wordt naarmate de klok verder tikt wel steeds meerquote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb net mijn verstandskiezen laten trekken en zelfs ik bijt hevig nagels hier...
wij ook van jouquote:Op zondag 20 april 2008 16:15 schreef dreugkleut het volgende:
Gadverdamme wat heb ik een hekel aan dat PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |