Zouden de users zich dan nog wel opgeven? Fouten maakt iedereen en juist in het begin. De users moet je ook leren kennen.quote:Op zondag 20 april 2008 01:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pfff, opleiden is wel een hele zware term hoor . Men geeft diegene iets meer rechten en voor de rest is het pure zelfstudie als je dan toch in die termen wilt praten
[..]
Yep. Yvonne zou dan bijvoorbeeld naar de uitslag kunnen kijken en maakt dan een keuze uit de top 5.
Ervanuitgaande dat er >5 reageren
Dat heb ik al aangegeven in NWS-fb de laatste maand, deze thread is daar 1 voorbeeld van.quote:Op zondag 20 april 2008 01:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe zou jij er nu - in retrospectief - naar kijken om het een gezond subforum te maken?
Heeft NWS ooit zonder mod gezetenquote:Op zondag 20 april 2008 01:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Zouden de users zich dan nog wel opgeven?
Volgens mij is dit geen idee hoor maar was dit er enige tijd geleden ook al .quote:Op zondag 20 april 2008 01:46 schreef paddy het volgende:
.. Ik vind dit idee (SC topic) van jou op zich leuk en hoop dat het gaat werken.
Als je allemaal Paddy's had rondlopen, dan zou ik je zomaar gelijk geven. NWS is best wel een forum voor mensen die nieuws accepteren voor wat het is, zonder er een mening over te hebben. Vul zelf maar een profiel in..quote:Op zondag 20 april 2008 01:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat heb ik al aangegeven in NWS-fb de laatste maand, deze thread is daar 1 voorbeeld van.
Meer tussen de users gaan zitten i.p.v erboven, discussies volgen, actief meeposten en ook een sturende factor zijn i.p.v. de corrigerende.
Geen reacties meer bij de berichten bedoel je, maar linken naar andere topics?quote:Het liefst zou ik zien dat NWS een opsomming wordt van nieuwsfeiten wat haast als vanzelf een kortetermijnsgeschiedenis schrijft, waar je eventueel aan kunt refereren. [b]Dat betekent dus een 'underdogrol' t.o.v. pol, c&h en wfl.[b]
Precies, Jammer he?quote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Geen reacties meer bij de berichten bedoel je, maar linken naar andere topics?
Heb jij niet meer affiniteit met LIF of R&P ?quote:Op zondag 20 april 2008 01:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Geen reacties meer bij de berichten bedoel je, maar linken naar andere topics?
Denk meer aan het profileren van voorkeur vanuit users. Dat is toch wel iets anders dan alleen te maken hebben met de beslissing van een FA of A.quote:Op zondag 20 april 2008 01:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heeft NWS ooit zonder mod gezeten
Neen.
Wat heeft die nu met mijn reactie te maken?quote:Op zondag 20 april 2008 01:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb jij niet meer affiniteit met LIF of R&P ?
Wat waren je beweegredenen ooit om op NWS te willen modden?
Valt wel mee.quote:
Voor mij is het nieuwquote:Op zondag 20 april 2008 01:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen idee hoor maar was dit er enige tijd geleden ook al .
Het uit de kast trekken van iets ouds is geen idee.
En je hoopt dat het gaat werken?
Op wat voor gebied?
quote:Op zondag 20 april 2008 00:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
maar bij getut tussen users was het wel gemakkelijk om ze daarheen te verwijzen zodat men in nieuwsberichten-topics niet teveel offtopic bleven gaan.
Dan ging men daar even verder
Diequote:Op zondag 20 april 2008 02:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft die nu met mijn reactie te maken?
Ah ok, wilde alleen even kijken wat jouw verwachtingen waren.quote:
Kortademig, slecht voor de gezondheid en nauwelijks flexibel, schat ik.quote:Op zondag 20 april 2008 02:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah ok, wilde alleen even kijken wat jouw verwachtingen waren.
Er is dus nog hoop .quote:Op zondag 20 april 2008 02:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kortademig, slecht voor de gezondheid en nauwelijks flexibel, schat ik.
Nee hoor. Hoeft helemaal niet stevig in zijn/haar schoenen te staan. Moet gewoon consequent handelen, zaken duidelijk uitleggen, users serieus nemen en zo groot zijn om soms een gemaakte fout eens toe te geven. Eigenschappen die veel mensen gewoon in huis hebben.quote:Op zondag 20 april 2008 00:24 schreef Drugshond het volgende:
We zoeken nog een [NWS]-modje.... moet wel een beetje boel stevig in zijn schoenen staan.
We (als in meervoud) hebben bepaalde zaken in het verleden te lang door laten etteren. En nu zijn we bezig met een inhaalslag.quote:Op zondag 20 april 2008 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoeft helemaal niet stevig in zijn/haar schoenen te staan. Moet gewoon consequent handelen, zaken duidelijk uitleggen, users serieus nemen en zo groot zijn om soms een gemaakte fout eens toe te geven. Eigenschappen die veel mensen gewoon in huis hebben.
Bedankt. Alleen gebeurt die inhaalslag nogal inconsequent en onduidelijk, waardoor er bij veel users op dit forum de nodige vragen ontstaan, waar weinig tot geen antwoord van moderators op komt. Daar komt dan (helaas) nog bij dat we bij één van de vier moderatoren ook nog eens serieus de vraag moeten stellen of die persoon wel geschikt is voor die functie. En dan heb ik het niet over jou, ook niet sp3c en ook niet over Paddy.quote:Op zondag 20 april 2008 13:26 schreef Drugshond het volgende:
We (als in meervoud) hebben bepaalde zaken in het verleden te lang door laten etteren. En nu zijn we bezig met een inhaalslag. Onze welgemeende excuses.
quote:En wij maar denken dat Moslims geiten alleen gebruiken om te melken en te neuqen. Deze jongens uit Marrakech laten zien dat je er ook gewoon heel veel lol mee kunt hebben
Zo veel valt er niet te feliciteren op NWS, helaas... Zowel moderatoren als users zijn de weg kwijt inmiddels. De verwarring is bij de ene groep nog groter dan bij de andere.quote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef rudedeltadude het volgende:
Volgens mij is dit kwalitief en inhoudelijk de meest hoogstaande SC
Gefeliciteerd NWS![]()
Waar blijft jouw solicitatie?quote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
NWS heeft gewoon een echte moderator nodig die objectief modereert naar eer en geweten en niet een extreemlinkse gehakbal die zelf even bepaalt wat een geldige bron is, users in waarde laat en eventueel aktief meepost met zijn of haar mening of het nou een linkse of rechtse is.
Het zal mij benieuwen op wie de keuze is gevallen, de sluitingsdatum voor die mod-job was 20 aprilquote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
NWS heeft gewoon een echte moderator nodig die objectief modereert naar eer en geweten en niet een extreemlinkse gehakbal die zelf even bepaalt wat een geldige bron is, users in waarde laat en eventueel aktief meepost met zijn of haar mening of het nou een linkse of rechtse is.
Sterker nog: Drugshond is/was naar mijn mening 1 van de beste mods van heel Fok.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Achja en Drugshond? Die is/was verreweg de beste mod van NWS met af en toe een steekje dat viel maar in zijn algemeenheid een toffe gozer als ik geen aanvaring met hem had. Alleen jammer dat hij slecht tegen kritiek kan.
Nog zo'n zot die stikt van de aannames, waar meen je dat te lezen?quote:Op maandag 21 april 2008 22:13 schreef Aoristus het volgende:
want iedereen weet natuurlijk dat een extreem-rechtse mod wel goed is voor nws
Ik denk dat je niet helemaal tof bentquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nog zo'n zot die stikt van de aannames, waar meen je dat te lezen?
sjongejonge, sommigen zien overal spoken als het niet tot op micro niveau wordt vermeldt.
Klopt, hoef het ook niet te zijn maar wel rechtlijnig, direct en geen blad voor de mond nemend.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal tof bent
De enige die ik momenteel op fatsoenlijk modereren kan betrappen is paddy. De anderen hebben er helaas een handje van om klachten niet serieus te nemen en/of met twee maten te meten, heb ik moeten vaststellen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
ik wil je mijn excuses aanbieden voor mijn gescheld jegens jou in pm. gezien mijn fabuleuze woordschat had ik het wellicht beter kunnen brengen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef Drugshond het volgende:
Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:52 schreef gronk het volgende:
Nieuwe Feedback Policy
Da's ook een interessante nieuwe policy.
quote:
zal ik het dan maar, na al die requests, doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
Breaking news: Moderator gezocht!
En, en en?
Wie mogen we wegpesten?
lolquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef Loedertje het volgende:
Weet je dat het mij eigenlijk helemaal niet boeit? Slechter kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |