op de site van het cbr kan je testen of je het kent. En verder steeds als je op de weg bent. Bedenk er desnoods wat verkeer bij om het wat moeilijker te maken..quote:Op zondag 11 mei 2008 14:08 schreef denthemen het volgende:
Binnenkort TTT, 19 mei theorie examen! Ik heb via Veka Best een code om online te leren maar die doet 't niet! Kutzooi! Weet iemand een andere goede site om te leren?
Ik moet de 22e.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:03 schreef Liebe het volgende:
Ik moet ff opgevrolijkt worden mensen
Voordat ik op vakantie ging voor het laatst gelest (3 weken terug) en dat ging supergoed. Ik mag nu eindelijk afrijden (21 mei..)
Maar vandaag na 3 weken dus weer gelest, en het ging voor geen meter. En ik KAN het wel blijkbaar, want paar weken terug ging het gewoon lekker, maar ik kan er niet tegen dat het nu niet lukt. En ik wil wel slagen 21 mei, maar ik heb geen zin in stress aan men hoofd rond die tijd (ook examens. I know, niet echt verstandig om dan af te gaan rijden, maar het is wel op een rustige dag voor mij), dan wil ik het gewoon weer goed kunnen.
Dus vrolijk me op! Spreek me moed in!
Je rijdt steeds dezelfde route!?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 05:43 schreef Alec690 het volgende:
...het gebruikelijke rondje rij, een speciale handeling doe...
Het gebruikelijke rondje is niet handig. Zo leer je niet echt inspelen op nieuwe, onverwachte situatiesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 05:43 schreef Alec690 het volgende:
Vier lessen van 1,5 uur gehad inmiddels en het gaat prima. Grappig dat ik nu elke week instap, het gebruikelijke rondje rij, een speciale handeling doe, praatje maak met de instructeur en weer naar huis rij. Het begint te vervelen.
En geslaagd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:07 schreef Doagere het volgende:
Vandaag om 1 uur ook afrijden.Ben best wel benieuwd naar de uitslag (A).
Ja hardstikke goed wel, al had ik zelf wel mijn twijfels. Maarja dat zullen de zenieuwen wel geweest zijnquote:
damn, das best klote, ik vond het al lastig om op plek 40 te zitten en lang te moeten wachtenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef Sh0g het volgende:
Ik had vandaag theorie, maar er was iets mis met de computers, waardoor de antwoorden niet konden worden gecontroleerd. ik krijg het certificaat donderdag of vrijdag thuisgestuurd, mocht ik het hebben gehaald.Ik ben echt benieuwd hoeveel fout ik heb. Het was wel makkelijk, maar toch, er zaten een paar lastige plaatjes bij van situaties die ik nog niet bij de 1000 oefenvragen ben tegengekomen...
Gefeli!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben ook geslaagdKan het eigenlijk niet geloven, ik ben al zo gewend om steeds rijles te hebben
Dat is geen rijbewijs, dus mag je niet rijdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Doagere het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als ik nu toch ga rijden? Ik heb een afhaalbewijs voor mijn rijbewijs.Kun je dan zeggen dat je je rijbewijs bent vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |